quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat niet wil zeggen dat ik jou niet lief vind natuurlijk.![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ik keek net.
Er staan echt wel een paar mooie tussen.
yeah babyquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:38 schreef Kuukske het volgende:
Qu is lief.
Tsskkquote:
Zekers.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:38 schreef Kuukske het volgende:
Qu is lief.
Zekers.quote:
Dat moet je bewijzen.quote:
Dan hoor ik nog wel of ze in het echt ook zo mooi zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:38 schreef es70 het volgende:
[..]Morgen even 'in het echie' aanschouwen
.
Niets speciaal op het oog, maar het moet iig ook lekker zitten/hangen enzoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan hoor ik nog wel of ze in het echt ook zo mooi zijn.
Welke wil je zeker even bekijken, of nog geen speciaal op het oog??
Is dat net zoiets als een zeepbakje?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
En een bekerhouder hebben
Die houten lijken me daar minder geschikt voor.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Niets speciaal op het oog, maar het moet iig ook lekker zitten/hangen enzo.
Oeh babyquote:
Waaromquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
En een bekerhouder hebben
Die wil ik dus ook niet. Ze moeten echt goed zitten, want ze gaan gebruikt worden...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die houten lijken me daar minder geschikt voor.
Dat maakt het 'af'quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom, met de eventuele aanschaf van zulke stoelen verandert de afmeting van mijn woonkamer niet plotseling in die van een bioscoopzaal hoor (beetje jammer wel eigenlijk
).
Dat zou een beamer waarschijnlijk ook doen, maar die komt er ook nietquote:
En de winkels zijn al dichtquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:48 schreef Kuukske het volgende:
De laatste fles bier. Zucht.
sigwaardigquote:
Waarom wil je eigenlijk bioscoop stoeltjes ipv gewoon lekker en gezellig op een comfortabele bank zitten? Zie soms mensen die hele aparte kamer ingericht hebben als thuisbios, maar het dan te letterlijk nemen en het vol zetten met bioscoopstoeltjes, terwijl voor in eigen huis je dat juist mooi kan vervangen met een chille loungebankquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zou een beamer waarschijnlijk ook doen, maar die komt er ook niet.
Ik moet me nodig eens gaan voortplantenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:48 schreef Kuukske het volgende:
De laatste fles
Wat ik op de site wel raar vind vb Harlem Knight Blue set van 2 stoelen kost 90quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Die wil ik dus ook niet. Ze moeten echt goed zitten, want ze gaan gebruikt worden...
Nou, weet niet of iedereen het daar wel mee eens is hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet me nodig eens gaan voortplanten
Het wordt geen thuisbiosquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Waarom wil je eigenlijk bioscoop stoeltjes ipv gewoon lekker en gezellig op een comfortabele bank zitten? Zie soms mensen die hele aparte kamer ingericht hebben als thuisbios, maar het dan te letterlijk nemen en het vol zetten met bioscoopstoeltjes, terwijl voor in eigen huis je dat juist mooi kan vervangen met een chille loungebank
ik heb nogquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:48 schreef Kuukske het volgende:
Die prijzen zijn af en toe een beetje vaag en verwarrend idd, nog een reden om 's heen te gaan...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat ik op de site wel raar vind vb Harlem Knight Blue set van 2 stoelen kost 90
kijk je bij bestellen, staat er opeens1 stoel 90 2 stoelen 140
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand hier die kan helpen
Nieuwe pc, is dit wat?
Does lief. Gooi es aan.quote:
kuuk ben jij handig met koffiesc openen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:48 schreef Kuukske het volgende:
Nog al iets waar ik dan benieuwd naar ben.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Die prijzen zijn af en toe een beetje vaag en verwarrend idd, nog een reden om 's heen te gaan...
Ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:58 schreef Bengeltje het volgende:
kuuk ben jij handig met koffiesc openen?
Done B.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:59 schreef Kuukske het volgende:
Ja.
Wel. Dat sowiesoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou, weet niet of iedereen het daar wel mee eens is hoor
Ze zit gewoon kusjes te vissen die kuuquote:
Mag ik er ook een van jou dan!quote:
Van een vrouw?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zit gewoon kusjes te vissen die kuu
Maar dan kan je niet meer romantisch tegen elkaar aanhangenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Het wordt geen thuisbios. Dit komt gewoon ipv een bank(stel). We zitten op de bank of hangen onderuit (met de voeten op de salontafel
), dat kan net zo goed op een stoel
.
Ga een keer voetbal supporter spelen. Kan je ze er gewoon uitslopenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:05 schreef JDude het volgende:
Ik wil van die stoelen uit de oude NS koplopers!
Romantischquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Maar dan kan je niet meer romantisch tegen elkaar aanhangenof gaan de leuningen in het midden eruit?
Zijn dat die bordeauxrode bubbeligequote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:05 schreef JDude het volgende:
Ik wil van die stoelen uit de oude NS koplopers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |