Die omschrijving heeft dan weer vrij weinig te maken met de bedoeling van 'image' in dit geval.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:58 schreef es70 het volgende:
Image ['immidzj'] (Eng.), [ie'maazje (en dan die e op z'n kop)] (Fr.) (-s0, ima.go [ie'maa-] (<Lat) (het) het beeld, de voorstelling van iem. of iets bij het grote publiek.
Ik heb inderdaad geen idee.
Dat idee had ik ook al iddquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Die omschrijving heeft dan weer vrij weinig te maken met de bedoeling van 'image' in dit geval.
Mep 'm es, mep 'm.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen zeggen dat ik leergierig ben, knurft.
Tof, 2 mensen in 1 post beledigen, om volstrekt tegengestelde redenen. je moet het maar kunnenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:59 schreef es70 het volgende:
Je zou ook kunnen zeggen dat ik leergierig ben, knurft.
Nee. Ga martin maar klieren.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:02 schreef Kuukske het volgende:
Oeh mag ik meppen? Dan pak ik even m'n zweepje uit de kast.
Je hebt talent ervoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tof, 2 mensen in 1 post beledigen, om volstrekt tegengestelde redenen. je moet het maar kunnen
Misschien kan 'ie de weg niet vinden naar hier.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee. Ga martin maar klieren.
Verfdampen vermoedelijk...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tof, 2 mensen in 1 post beledigen, om volstrekt tegengestelde redenen. je moet het maar kunnen
How to be a cool guy AND remain a virgin till 35quote:
MARTINNNNNNNN! Hier is hetquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Misschien kan 'ie de weg niet vinden naar hier.
Ja hier alhierquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
MARTINNNNNNNN! Hier is het
EN het is leuk
En verrassend druk ook nogquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MARTINNNNNNNN! Hier is het
EN het is leuk
Nee, en dat weet ik écht zekerquote:
Doewd, ik ben net zo oud als jij. Hoewel ik over 12 dagen 22 wordt. Wat jij?quote:
Dat zet jij om treinkaartjes of bier, kan ik dat beter ineens zelf doenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
How to be a cool guy AND remain a virgin till 35
Kopen dat boek, dan krijg ik geld
GMTAquote:
Martin is een newbie die probeert hier voet aan de grond te krijgen. Doe ff leuk mee en heet die jongen ff welkom, wil jequote:
Ga jij nou eerst maar naar Luxemburg hequote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zet jij om treinkaartjes of bier, kan ik dat beter ineens zelf doen
Géén idee. En géén idee.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:06 schreef Bengeltje het volgende:
Wie dan, en waarom zegt fles dat jij die dan moet gaan vervelen?
Geeft niet, zo gaat dat nu eenmaal op Fok!.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
'geil' 'lekker jong' 'foto?'
Ik ben bang nu..
O sjips ja hertog Martin.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Martin is een newbie die probeert hier voet aan de grond te krijgen. Doe ff leuk mee en heet die jongen ff welkom, wil je
En ik vind 'm te jong (toch wel een jaar of watquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Doewd, ik ben net zo oud als jij. Hoewel ik over 12 dagen 22 wordt. Wat jij?
Ik vind een bierfoto wel best Martin, weet niet hoe geil de dames hier in de buurt zijn. Moet je ff bij Kuuk zijnquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik ben bang nu..
ow ok, neuken?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Doewd, ik ben net zo oud als jij. Hoewel ik over 12 dagen 22 wordt. Wat jij?
jij wou sc proberen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik ben bang nu..
Op een logaritmische schaal val je best mee hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:07 schreef es70 het volgende:
[..]
En ik vind 'm te jong (toch wel een jaar of wat), dus waar 'ie nou over mekkert...
Zeg, ik spreek niet voor B of es hoor. Ik ben gewoon gheyl vanwege dat bier. En die provocerende TT van BeF.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind een bierfoto wel best Martin, weet niet hoe geil de dames hier in de buurt zijn. Moet je ff bij Kuuk zijn
quote:
Ze is al bezet hoor ik netquote:
Ik denk niet dat JD dat tof vind. Dus nee. Maar je doorstaat de SC test aardig zo.quote:
Jullie laden ook nogeens een wederzijdse kloonverdenking op jequote:
Iets zegt me dat het rekenkundig (=Russisch voor mij) en niet vleiend voor me is...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op een logaritmische schaal val je best mee hoor
zolang jij maar het verschil ziet is alles prima toch?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie laden ook nogeens een wederzijdse kloonverdenking op je
Húúú.quote:
Enge monogamen ook altijdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk niet dat JD dat tof vind. Dus nee. Maar je doorstaat de SC test aardig zo.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Iets zegt me dat het rekenkundig (=russisch voor mij) en niet vleiend voor me is...
'T is niet meer dan een vermoeden, maar toch...
Wil je me even pm'en over de testregels, ben ze even kwijt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk niet dat JD dat tof vind. Dus nee. Maar je doorstaat de SC test aardig zo.
Och, op Fok! is vast wel een één of andere slet te vinden die wél aan je eisen voldoet en meewerkt enzo.quote:
Oh dat was mijn technische ik die mijn emotionele ik even voor ze bek sloeg. Mijn emotionele ik stelt sowieso niet veel voor jeweetttttquote:
Volgens mij was het foto's, bier seks en euh.. Fles.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:11 schreef Bengeltje het volgende:
Wil je me even pm'en over de testregels, ben ze even kwijt.
Linkje?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Och, op Fok! is vast wel een één of andere slet te vinden die wél aan je eisen voldoet en meewerkt enzo.
Fles hoort bij de test?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgens mij was het foto's, bier seks en euh.. Fles.
Rot ff op wat heb ik er nou weer mee te sgafte godverquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:13 schreef Kuukske het volgende:
Fles.
Van jouquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Nee klopt, op zich
Maar je weet best hoe'n lekker ding ik je vinden zo.
Kus?
Brechtje? Ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
Is dat meisje dat van paarden houd ondertussen al 16?
GAAAARPJEEEEEEEquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Rot ff op wat heb ik er nou weer mee te sgafte godver
Wie is er nu een pedo.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hij is wel ingelezen, zie je dat?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
Iets té ingelezen imo.quote:
Welk paardenmeisje bedoel jij dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik heb hier nooit meegelezen hoor
Dát is niet mijn kloon.quote:
Nee, tof. Vertelquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:19 schreef es70 het volgende:
Heb ik al verteld dat we morgen naar bioscoopstoelen gaan kijken.
Precies, ik weetquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Die van Dr_Flash in de Fok Docu, je weet
Ik nu weet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nu moet je ophouden, daar heb ik het hier vanmiddag ook over gehad.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:19 schreef es70 het volgende:
Heb ik al verteld dat we morgen naar bioscoopstoelen gaan kijken.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn emotionele ik stelt sowieso niet veel voor jeweettttt
Gemenert.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:22 schreef qu63 het volgende:
Dat was toch geen meisjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Hou je bek hou je bek HOU JE BEEEEEEEKquote:
We gaan morgen naar bioscoopstoelen kijkenquote:
Waar hierquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu moet je ophouden, daar heb ik het hier vanmiddag ook over gehad.
Tofquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:25 schreef es70 het volgende:
We gaan morgen naar bioscoopstoelen kijken. En er misschien (vrij zeker) zelfs een aantal aanschaffen
.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou je bek hou je bek HOU JE BEEEEEEEK
Jouw ik is groter dan zijn ik, je plet 'm als, als, nou ja, als iets als je zou willenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou je bek hou je bek HOU JE BEEEEEEEK
Nee, bij mij hier thuis, we hebben een nieuw tv meubel, daar hangt de tv boven enquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Waar hier. Niet in de lounge volgens mij...
Ehm... Nou... Als die nieuwe muur staat en de kamer dus is opgedeeld, komen ze in de voorkamerquote:
huh?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Jouw ik is groter dan zijn ik, je plet 'm als, als, nou ja, als iets als je zou willen.
Ik zag dat je het hier idd over een tv-meubel had gehad, toen had ik ook een WTF momentje, ik ben een andere tvkast ('nieuwe') aan het wit schilderen...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, bij mij hier thuis, we hebben een nieuw tv meubel, daar hangt de tv boven en
toen hadden we het erover dat het nog beter zou uit zien met bioscoopstoelen.
Je zou als het klaar is een foto ervan plaatsen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zag dat je het hier idd over een tv-meubel had gehad, toen had ik ook een WTF momentje, ik ben een andere tvkast ('nieuwe') aan het wit schilderen...
Spooky...
Je moet je niks aantrekken van wat hij zegt over jouw ik, jouw ik is namelijk veel groter dan zijn ik (hij is dus geen partij voor je). Snappiequote:
We gaan morgen naar Hoofddorp, zegt dat genoeg?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je zou als het klaar is een foto ervan plaatsen.
Heb je ook gekeken bij bseated.nl?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Je moet je niks aantrekken van wat hij zegt over jouw ik, jouw ik is namelijk veel groter dan zijn ik (hij is dus geen partij voor je). Snappie.
Ik vind je anders hartstikke duidelijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Je moet je niks aantrekken van wat hij zegt over jouw ik, jouw ik is namelijk veel groter dan zijn ik (hij is dus geen partij voor je). Snappie.
Nee. Verfdampen enzo
.
Ik weet niet wat in Hoofddorp is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:32 schreef es70 het volgende:
[..]
We gaan morgen naar Hoofddorp, zegt dat genoeg?.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind je anders hartstikke duidelijk.![]()
Ik had niet anders verwachtquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt niet gekeken naar het adres?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |