jij en ik halen het makkelijkquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:37 schreef zarGon het volgende:
Of we de honderd halen is een andere vraag.
Jij en ik. Klein genoeg.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:42 schreef Emel het volgende:
meet blijft klein he
ik hoef niet iedereen te ontmoeten
Watjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:19 schreef Emel het volgende:
vreselijk druk in de stad, niet eens naar schoentjes kunnen kijken
Joh! op zaterdagmiddag!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:19 schreef Emel het volgende:
Ik zou helemaal niet buiten komen. Straks kom je nog in aanraking met mensen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:19 schreef Emel het volgende:
Lijkt me engquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou helemaal niet buiten komen. Straks kom je nog in aanraking met mensen.
ik shop liever doordeweeks, lekker rustigquote:
ik doe niets anders dan in aanraking komen met mensenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou helemaal niet buiten komen. Straks kom je nog in aanraking met mensen.
neeuh, ik ga al 2-3 keer per week uiteten...ander keertje maarquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:08 schreef saban het volgende:
Ik ga straks tafeltje reserveren bij Nazar, wie komen er allemaal mee?
Daarom blijven ze ook terugkomen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:14 schreef Emel het volgende:
[..]
ik doe niets anders dan in aanraking komen met mensen![]()
Pff.. vanavond is er live muziek, flesje raki en heerlijke eten ...en natuurlijk meidenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:16 schreef Emel het volgende:
[..]
neeuh, ik ga al 2-3 keer per week uiteten...ander keertje maar![]()
quote:
klinkt goed...ook leuke mannen??quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:17 schreef saban het volgende:
[..]
Pff.. vanavond is er live muziek, flesje raki en heerlijke eten ...en natuurlijk meiden![]()
ik doe toch iets niet goedquote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:27 schreef Emel het volgende:
nieuw Turks restaurant in R'dam centrum: Beyzade
zullen we daar de meet houden?
Wannabe nazarquote:Restaurant Beyzade is een Turks Restaurant in Rotterdam. U kunt hier dagelijks heerlijk eten en drinken. In de weekenden hebben we altijd live muziek.
wat heb ik nou weer gedaan?quote:
euhh..nu je het zegt..inderdaadquote:
hmm vreemd..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:37 schreef saban het volgende:
Waarom is de menukaart in guldens/florijn?
Jij zegt dat ze nieuw zijnquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:40 schreef Emel het volgende:
[..]
hmm vreemd..
hoort dat geen euro teken te zijn of lopen zij zo achter?menukaart heeft een update nodig..nieuw restaurant was het toch?
Selim, ben jij de glimlachende jongen?quote:
ze zijn ook nieuw!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:42 schreef saban het volgende:
[..]
Jij zegt dat ze nieuw zijn
En ik zie er ook zo uit hoor![]()
die is wel leukquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:44 schreef Emel het volgende:
[..]
ze zijn ook nieuw!
euh, werkelijk? ook met snor en baard..
like him
[afbeelding]
over smaak valt niet te twistenquote:
hangt misschien ook van leeftijd afquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:46 schreef Emel het volgende:
[..]
over smaak valt niet te twisten
ik val totaal niet op zulke jongens
streepjes?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:46 schreef saban het volgende:
Emel vandaag nog langs kapper geweestHeb wel een doorlopend baard
Onderbroken met streepjes, is cool
denk het nietquote:
probeer het eensquote:
Mijn bakkebaard loopt in als streep door van de ene kant naar de andere kant.quote:
hmm okquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:51 schreef saban het volgende:
[..]
Mijn bakkebaard loopt in als streep door van de ene kant naar de andere kant.
Alleen bij mijn kin is het onderbroken.
Nicequote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:53 schreef saban het volgende:
Goed naar mn kin kijken.
Krijg veel complimentjes op mn werk
jeetjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:53 schreef saban het volgende:
Goed naar mn kin kijken.
niet overdrijven hequote:
ben jij dat ook?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:00 schreef saban het volgende:
Of hoe ziet een turk eruit als hij pas wakker is, geen zin heeft om zijn haren te doen en te scheren?
Natuurlijk een pet op doen
Jep, had je niet verwacht he, mij met een petquote:
staat je wel hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:01 schreef saban het volgende:
[..]
Jep, had je niet verwacht he, mij met een pet
Heb ik ook nooit op hooreens in de paar maanden
Jij viel toch niet op turken?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:03 schreef Emel het volgende:
[..]
staat je wel hoor![]()
dump je vriendin maar en take me![]()
wel op hele aantrekkelijke Turkenquote:
dat neem ik wel voor liefquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:04 schreef saban het volgende:
En ben daar nog eens behaard ook (sakal/baard felan)
doe maar beetje baard..mannelijk enzoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:05 schreef saban het volgende:
Wat staat me beter denk je ? Een beetje baard, of geen?
Ik mag namelijk zonder klein beetje baard niet rondlopen van vriendin, met is mooier vind ze .. alleen op mn werk zeggen ze altijd .. sinan is je scheerapparaat kapot .. dus ik kan niet kiezen
Nazar is altijd vol, geloof ik.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:07 schreef saban het volgende:
Nazar is alweer vol!!
Hij gaat noteren dat we om 22.30 willen komen, maar moeten waarschijnlijk wat wachten
zonde van je geldquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:10 schreef saban het volgende:
Fazla birakmiyoz zaten
Ik ben om de 5 dagen 10 euro kwijt door mn baard
geen idee..waarom?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:10 schreef dvdfreak het volgende:
waarom heb ik geen kaartje voor Sensation white![]()
Collega is er naar toe .. lijkt me 10x niksquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:10 schreef dvdfreak het volgende:
waarom heb ik geen kaartje voor Sensation white![]()
en nu steeds volquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:13 schreef saban het volgende:
Grappig gedaanhttp://www.youtube.com/watch?v=-bAN7Ts0xBo&mode=related&search=
Wil er best een keer heen gaan .. maar niet vandaagquote:
Hey! Kende ik nog niet!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:18 schreef Emel het volgende:
of je gaat naar Meyhanem: http://www.meyhanem.com/NL/Index.htm
zuiplapquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:18 schreef saban het volgende:
[..]
Wil er best een keer heen gaan .. maar niet vandaag
Vandaag flesje raki naar binnendrinken @ Nazar
Hoe houd je dat in godsnaam goed bij?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:53 schreef saban het volgende:
Goed naar mn kin kijken.
Lees paar berichten hierbovenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:20 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Hoe houd je dat in godsnaam goed bij?![]()
volgens mij nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:19 schreef saban het volgende:
[..]
Hey! Kende ik nog niet!
Hebben ze er live muziek?
Als je die baard dumpt hoef je nooit meer naar de kapper, net als ikquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:21 schreef saban het volgende:
[..]
Lees paar berichten hierboven
Ben om de 5 dagen 10 euro kwijt
Ik denk dat ik er mee ga stoppen
Kapper doet wel meer dan alleen een baardquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:22 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Als je die baard dumpt hoef je nooit meer naar de kapper, net als ik![]()
alsof het ons wat boeit, wat de rest ervan vindtquote:
Daarvoor zijn heel fatsoenlijke tondeuses uitgevonden die je helemaal zelf kunt bedienen en op verschillende haarlengtes kunt zetten.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:23 schreef saban het volgende:
[..]
Kapper doet wel meer dan alleen een baard![]()
Heb daarboven ook nog wat haar zitten, wat ook om de 3 weken aandacht wilt
Ehh, ik denk dat het mijzelf niet lukt om mn kapsel in model te houden..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:24 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Daarvoor zijn heel fatsoenlijke tondeuses uitgevonden die je helemaal zelf kunt bedienen en op verschillende haarlengtes kunt zetten.Daar hoef je toch niet voor naar de kapper?
![]()
Bestaan ze ook dat je ze niet zelf kan bedienen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:24 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Daarvoor zijn heel fatsoenlijke tondeuses uitgevonden die je helemaal zelf kunt bedienen en op verschillende haarlengtes kunt zetten.Daar hoef je toch niet voor naar de kapper?
![]()
Model, model? voor de moeilijke plaatsen vraag je gewoon een leuke vrouw om te helpen, vinden ze fantastisch, mogen ze aan je haar zitten.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:25 schreef saban het volgende:
[..]
Ehh, ik denk dat het mijzelf niet lukt om mn kapsel in model te houden..
Lolquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:27 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Model, model? voor de moeilijke plaatsen vraag je gewoon een leuke vrouw om te helpen, vinden ze fantastisch, mogen ze aan je haar zitten.![]()
ik ben ondertussen een ervaren kapper, zo vaak heb ik mijn tondeuse gebruiktquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:29 schreef saban het volgende:
[..]
LolDat vinden ze inderdaad altijd leuk
Maar laten knippen laat ik liever doen door een ervaren kapper
Zo hoort het ook, een vrouw hoort er picobello uit te zienquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:30 schreef Emel het volgende:
ik dacht dat vrouwen zoveel zorgen hadden, o.a.
wenkbrauwen epileren
benen en oksels epileren
haar in model laten knippen om de 6 weken, kleuren.
je gezicht en je lichaam dagelijks verzorgen (scrubben etc.)
phew.
weet je hoeveel tijd dat kost allemaal?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:35 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Zo hoort het ook, een vrouw hoort er picobello uit te zien![]()
Valt mee toch.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:37 schreef saban het volgende:
[..]
Valt mee toch.
wenkbrauwen epileren - 30 minuten
benen en oksels epileren - 120 minuten
haar in model laten knippen om de 6 weken, kleuren. - 180 minuten
je gezicht en je lichaam dagelijks verzorgen (scrubben etc.) - 30 minuten
Valt hartstikke mee.
Je hoeft het niet te doenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:43 schreef Emel het volgende:
en waar doen we het voor?
we kunnen een psychologische discussie hierover voeren
quote:
Idd, je wilt natuurlijk ook nog eens een leuke man aan de haak slaan en kinderen krijgen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:52 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
![]()
lijkt me toch niet zo'n goed idee![]()
onverzorgd![]()
Nee, ik ben de stad in geweest, ga over een paar minuten eten koken en daarna naar een feestjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:53 schreef Emel het volgende:
is het trouwens een beetje gelukt met de OP?
alsof het nu wel luktquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:53 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Idd, je wilt natuurlijk ook nog eens een leuke man aan de haak slaan en kinderen krijgen.![]()
nog wat gekocht?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:54 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nee, ik ben de stad in geweest, ga over een paar minuten eten koken en daarna naar een feestje![]()
Tuurlijk zijn er wel die jij leuk vindt, wat is dat nu voor onzin.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:54 schreef Emel het volgende:
[..]
alsof het nu wel luktik vind niemand leuk
![]()
Ja, ik ga nog wat boeken bestellen die er nu niet waren en ik heb Civilisation IV gekocht voor de pc.quote:
ik maak me helemaal niet drukquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:57 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn er wel die jij leuk vindt, wat is dat nu voor onzin.![]()
En het gaat echt wel lukken hoor, waar maak je je druk om?
Ach onzin, dan kijk je niet goed. Misschien vind je geen perfecte match, maar daar moet je misschien helemaal niet voor willen gaan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:59 schreef Emel het volgende:
[..]
ik maak me helemaal niet drukmaar ik vind gewoon niemand leuk
![]()
klinkt als een heel leuk spelletjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:58 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ja, ik ga nog wat boeken bestellen die er nu niet waren en ik heb Civilisation IV gekocht voor de pc.Sinds jaaaaaaaren weer eens een pc spel gekocht, heerlijk wereldje veroveren, religies indoctrineren in de bevolking, persvrijheid inperken en wereldsteden bouwen
![]()
alsof jij wel leuke vrouwen zietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:00 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ach onzin, dan kijk je niet goed. Misschien vind je geen perfecte match, maar daar moet je misschien helemaal niet voor willen gaan.
Heb Duizend schitterende zonnen nog in de handen gehad, maar ik denk niet dat ik die uit krijg.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:01 schreef Emel het volgende:
[..]
klinkt als een heel leuk spelletje![]()
![]()
ik heb 2 boeken gekocht:
De schaduw van de wind (wil ik maanden al lezen)
Duizend schitterende zonnen.
Het boek waar je vanmorgen over had heb ik nog niet naar kunnen kijken, door de druktemaar komt binnenkort wel
hoezo niet uit krijgt?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:04 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Heb Duizend schitterende zonnen nog in de handen gehad, maar ik denk niet dat ik die uit krijg.![]()
Dat andere boek ken ik niet (misschien wel de Engelse titel).
Goed, ik vind het heel gezellig met je te kwekken, maar ik moet nu eventjes eten koken, anders komt mijn schema helemaal in de knoop en zit ik straks maar een uurtje op het feestjeBen over 20 minuutjes weer terug
![]()
Klopt, ik heb van de week 'Het laatste geheim' gekocht voor 10 euri'squote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:09 schreef Emel het volgende:
[..]
hoezo niet uit krijgt?
Volgens mij is het een leuk boek.
dat andere boek: http://www.awbruna.net/zafon/
tot straks!
Trouwens heel veel boeken zijn nu sterk in prijs verlaagd. Volgende week weer een aantal boeken halen.
tSSSSquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:59 schreef Emel het volgende:
[..]
ik maak me helemaal niet drukmaar ik vind gewoon niemand leuk
![]()
wat is er?quote:
oeh 10 euro maarquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:41 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Klopt, ik heb van de week 'Het laatste geheim' gekocht voor 10 euri's![]()
Dat boek van Zafon heb ik op mijn amazon wishlist gezet![]()
maar jij bent bezetquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:29 schreef saban het volgende:
[..]
Je vind niemand leuk dusIs goed met je, ik wou je hand vragen
![]()
hey skipquote:
Dat is het al .. lijkt het welquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:38 schreef Emel het volgende:
[..]
maar jij bent bezetik blijf van bezette jongens af hoor
maak het eerst uit, zou ik zeggen![]()
hoezo?quote:
Hoe zou jij een 'relatie' omschrijven waarbij geen contact is?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:42 schreef Emel het volgende:
[..]
hoezo?
jullie hebben alleen geen contact..tis niet uit ofzo
geen relatiequote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:43 schreef saban het volgende:
[..]
Hoe zou jij een 'relatie' omschrijven waarbij geen contact is?
alles goed?quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:49 schreef saban het volgende:
[..]
Conclusie getrokken
Vanavond nog wat doen Emel?
Alla Alla, sanki benden izin aldinda aksam aksam evden cikiyosun..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:54 schreef Emel het volgende:
[..]ik weet dat je ervan baalt.
Ik ga even naar een vriendin. Morgen sowieso werken.
Vanavond Nazarquote:
disari cika bilirmiyim canim?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:55 schreef saban het volgende:
[..]
Alla Alla, sanki benden izin aldinda aksam aksam evden cikiyosun..
as usualquote:
euhh arkadasa..saat 9da..kacta gelecegim belli degilquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:08 schreef saban het volgende:
[..]
Nereye gideceksin, kacta gideceksin, kacta geleceksin?
Tabi hep beni dusuneceksin..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:12 schreef Emel het volgende:
[..]
euhh arkadasa..saat 9da..kacta gelecegim belli degil
ama hep seni dusunecegim tabikigide bilirmiyim??
![]()
Is dat een hint?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:13 schreef Emel het volgende:
Een Turks vriendje zou handig zijn..kan ik mijn Turks verbeteren
sen benim kalbimdesin herzamanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:13 schreef saban het volgende:
[..]
Tabi hep beni dusuneceksin..
Git, ama uzerini iyi giyin! Gecikme, eve gelince haber et..
Uzerini iyi giyin dediysem .. soguk degil ama orana burana bakmasinlar..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:17 schreef Emel het volgende:
[..]
sen benim kalbimdesin herzaman![]()
uzerini iyi giyinle ne demek istiyorsun?? disari sogukmu?![]()
hic gecikirmiyim ben..eve gelince hemen seni ararim..
sen kacta geliyorsun??
heb je het niet door?..ik wil jequote:
Volgens ons geloof mag ik als het goed is 7 vrouwen hebben, zolang ik ze kan onderhouden (correct me if I'm wrong), dus je kan er wel bijquote:
Turk tabiki..ben hic gavur bir kizla gezermiyim ya?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:14 schreef saban het volgende:
Owja, gidecegin kiz gawursa gondermiyom.. only if she is turk
..en ze mag natuurlijk geen broers hebben
Oke, uzerini iyi giyin o zaman, gecikmedende gel..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:19 schreef Emel het volgende:
[..]
Turk tabiki..ben hic gavur bir kizla gezermiyim ya?![]()
en nee, ze heeft geen broers![]()
bugun guzel bir mini etek almistim..onu giymeyi dusunuyordum..ve guzel cok acik sexy topjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:17 schreef saban het volgende:
[..]
Uzerini iyi giyin dediysem .. soguk degil ama orana burana bakmasinlar..
Benim kacta gelecegim belli olmaz..
7??quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:19 schreef saban het volgende:
[..]
Volgens ons geloof mag ik als het goed is 7 vrouwen hebben, zolang ik ze kan onderhouden (correct me if I'm wrong), dus je kan er wel bij![]()
uffffffffff..sunu yapma bunu yapma..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:19 schreef saban het volgende:
[..]
Oke, uzerini iyi giyin o zaman, gecikmedende gel..
..ara sokaklardan yurume
Die kan je weer terugbrengen danquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:21 schreef Emel het volgende:
[..]
bugun guzel bir mini etek almistim..onu giymeyi dusunuyordum..ve guzel cok acik sexy topje![]()
nasil yani..belli olmaz?bana bak bana
![]()
![]()
ama cok guzel etek..hadi canim uzme beni..bir seyler olmaz, guven banaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:23 schreef saban het volgende:
[..]
Die kan je weer terugbrengen dan![]()
Belli olmaz, nesini anlamiyosun..
ik wil enige zijnquote:
Sana guvenmedigimden degil, millete guvenmiyorum, gotureceksin geri!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:24 schreef Emel het volgende:
[..]
ama cok guzel etek..hadi canim uzme beni..bir seyler olmaz, guven bana
neler yapacaksin??
cok sert davraniyorsun banaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:26 schreef saban het volgende:
[..]
Sana guvenmedigimden degil, millete guvenmiyorum, gotureceksin geri!
Ik heb een meisje wie op dit moment zingt voor me, zo mooiquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:29 schreef Emel het volgende:
[..]
cok sert davraniyorsun bana
banane milletden..ben kendimi korumasini bilirim![]()
aahh dat is liefquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:30 schreef saban het volgende:
[..]
Ik heb een meisje wie op dit moment zingt voor me, zo mooi![]()
leukquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:33 schreef saban het volgende:
[..]
Leuke liedjes
Ze heeft een onwijs mooi stem![]()
haal je ook wat voor mij?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:35 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nee deze keer nietWas vergeten wiet te kopen
![]()
ohjee, verpestquote:
gezelligquote:
en? lekker?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:41 schreef saban het volgende:
[..]
Niet opgerookt, wel eens een hijsje genomen ..
en je luistert?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:42 schreef saban het volgende:
En toch wil ik een keer een joint oproken, alleen mag ik nietvan broer
helloquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:41 schreef dvdfreak het volgende:
avond
anders?quote:
quote:
ben ook pleitequote:
Hai! was even douchen en ontbijten.quote:Op zondag 8 juli 2007 09:57 schreef -scorpione- het volgende:
Morgen![]()
Zou naar trainen moeten nu maar ik blijf thuis. Ik moet echt even bij komen dit weekend.![]()
Viel wel mee, was wel gezelligquote:Op zondag 8 juli 2007 10:18 schreef Emel het volgende:
[..]
Hai! was even douchen en ontbijten.
Heb je het laat gemaakt gisteravond?
het is schitterend weerik moet werken natuurlijk
![]()
wat voor feest was het?quote:Op zondag 8 juli 2007 10:20 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Viel wel mee, was wel gezellig![]()
Het is idd bloedmooi weer![]()
Gewoon een feestje ergens thuis, met veel mensen die ik niet kende maar ook een aantal die ik een hele tijd niet had gezien. beetje drinken, beetje etenquote:Op zondag 8 juli 2007 10:21 schreef Emel het volgende:
[..]
wat voor feest was het?
nog plannen vandaag?
klinkt gezelligquote:Op zondag 8 juli 2007 10:26 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Gewoon een feestje ergens thuis, met veel mensen die ik niet kende maar ook een aantal die ik een hele tijd niet had gezien. beetje drinken, beetje eten![]()
![]()
Nope, vandaag lekker achter de pc, ga m'n nieuwe spelletje eens proberen![]()
ik moet om 13.45 uur de deur uit...ik heb nog even dusquote:Op zondag 8 juli 2007 10:28 schreef -scorpione- het volgende:
Hoe laat moet je werken? Vanmiddag toch pas?
Volgende week wordt het weer druk dus kan maar beter geen wild weekend er van maken. Doe ik sowieso eigenlijk nooitquote:Op zondag 8 juli 2007 10:29 schreef Emel het volgende:
[..]
klinkt gezellig![]()
![]()
relaxte dag voor joubeetje spelletje spelen
![]()
Ik toch ook nietquote:Op zondag 8 juli 2007 10:30 schreef Emel het volgende:
[..]
ik moet om 13.45 uur de deur uit...ik heb nog even dusik slaap niet eens uit
![]()
druk met werk?quote:Op zondag 8 juli 2007 10:30 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Volgende week wordt het weer druk dus kan maar beter geen wild weekend er van maken. Doe ik sowieso eigenlijk nooit![]()
jij bent ook een vroege vogelquote:Op zondag 8 juli 2007 10:31 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik toch ook nietUitslapen wordt je alleen maar moe van en daar is het ook veel te warm voor. Ik had al koppijn dat ik tot kwart over 9 was blijven liggen en ik lag er gister niet voor 1 uur in.
Daarom ga ik ook nog een stukje gezonder eten en leven en flink sporten, dan komt het wel goed.quote:Op zondag 8 juli 2007 10:31 schreef Emel het volgende:
[..]
druk met werk?
we worden oud, scorpvroeger he..gingen we na werk stappen en gingen van daaruit weer naar werk
![]()
Ik en ochtendmens?quote:Op zondag 8 juli 2007 10:34 schreef Emel het volgende:
[..]
jij bent ook een vroege vogelhoe laat sta je normaal op in het weekend?
als ik lang in bed blijf liggen, ben ik de hele dag suf![]()
Goed van je hoor..ik moet eens beginnen met sportenquote:Op zondag 8 juli 2007 10:34 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook nog een stukje gezonder eten en leven en flink sporten, dan komt het wel goed.
Uitgaan geloof ik wel, dat doe ik niet zoveel meer, dat gehang in zo'n kroeg elke avondAf en toe is het heel leuk, maar het hoeft van mij niet meer elk weekend.
Werk valt op zich nog mee, maar lange dagen en je hebt er zo weinig vrije tijd om heen.
was voorheen niet zo dusquote:Op zondag 8 juli 2007 10:35 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik en ochtendmens?Moet je tegen mijn pa zeggen, die lacht je keihard uit
Komt vooral omdat ik door de week vroeg op sta, dan zit je in een ritme
![]()
nope, ik kijk geen Turkse TV, sorry.quote:Op zondag 8 juli 2007 10:38 schreef Kebab het volgende:
Kijken jullie wel eens Turkse TV? Zo ja, welke programma's zijn de moeite waard? Ik heb bijna een jaar zonder schotel gezeten en volgende week krijg ik eindelijk weer Turkse kanalen![]()
Serieus? Ik dacht die Emel is vast zo'n soapverslaafde.quote:
Sporten dame, sporten!quote:Op zondag 8 juli 2007 10:38 schreef Emel het volgende:
[..]
Goed van je hoor..ik moet eens beginnen met sporten![]()
tsss! ik eet op zich wel gezond..ik rook niet..ik drink weinig. Ik moet alleen veel meer bewegen
![]()
me neither, geen behoefte meer aan om vaak te gaan stappen..
kijk je nog naar een huis in DH?
nope, helemaal niet...ik vind het zonde van mijn tijdquote:Op zondag 8 juli 2007 10:42 schreef Kebab het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht die Emel is vast zo'n soapverslaafde.
Nope, lag altijd graag op bed, lekker uitslapenquote:
oh nee, hebben we dat ook al gemeenquote:
jah ik weet het..ik ga binnenkort even sportspullen halen..ik ga het dit jaar echt doenquote:Op zondag 8 juli 2007 10:42 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Sporten dame, sporten!![]()
![]()
Jep, ga het toch doen denk ik, lekker dicht bij het strand![]()
Nee, ik ben nog aan het orienteren, zal er eens wat vaart achter zettenquote:Op zondag 8 juli 2007 10:46 schreef Emel het volgende:
[..]
jah ik weet het..ik ga binnenkort even sportspullen halen..ik ga het dit jaar echt doen![]()
![]()
oehh dicht bij het strand...heb je al iets op het oog?
je pa had gelijkquote:Op zondag 8 juli 2007 10:45 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nope, lag altijd graag op bed, lekker uitslapenM'n pa vond altijd dat als je er tegen 10 uur uitkwam dat dan de halve dag al voorbij was
![]()
[..]
oh nee, hebben we dat ook al gemeen![]()
Hey hey, ik ben de narcist hier hèquote:Op zondag 8 juli 2007 10:49 schreef Emel het volgende:
[..]
je pa had gelijkwow, dat je nu iedere dag zo vroeg je bed uit gaat..zo zie je maar weer..het kan altijd goed komen
![]()
wist je het niet? ik ben heel georganiseerd en gestructureerd.het leuke is: ik kan ook heel flexibel zijn
ach, eigenlijk ben ik geweldig
![]()
![]()
Mijn beste vriendin zei laatst 'Emel, verhuis naar DH'quote:Op zondag 8 juli 2007 10:47 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog aan het orienteren, zal er eens wat vaart achter zetten![]()
Ik ga hardloopschoenen erbij kopen, moet aan mijn duurconditie werken![]()
En gelijk heeft zequote:Op zondag 8 juli 2007 10:51 schreef Emel het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin zei laatst 'Emel, verhuis naar DH'ze woont zelf in DH
ik heb een idee: jij en ik zijn narcistenquote:
valt tegen??quote:Op zondag 8 juli 2007 10:53 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Valt een beetje tegen, daarom ga ik extra hard mijn best doen![]()
Hmmmmm, zo goed zijn we niet, anders waren we geen vrijgezelquote:Op zondag 8 juli 2007 10:53 schreef Emel het volgende:
[..]
ik heb een idee: jij en ik zijn narcisten![]()
slim, aantrekkelijk, gestructureerd, grappig, behulpzaam, ambitieus etc. etc. Teveel om op te noemen![]()
ik zie wat de toekomst mij brengtquote:
Jawel, maar soms tijdens trainen dan ben ik niet vooruit te branden, helemaal op alsof alle kracht uit he lichaam vloeit en dat na enkel een kort maar pittig warming-upjequote:
hey hey, ik ben pas 2 jaar single (scharrels niet meegeteld)quote:Op zondag 8 juli 2007 10:55 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Hmmmmm, zo goed zijn we niet, anders waren we geen vrijgezel![]()
Aan de andere kant, ik heb zoveel te bieden, daar mag best wat tegenover staan, ik ben geen filantropische instelling![]()
hmm, hoe komt dat zo joh? ben je lichamelijk wel fit?quote:Op zondag 8 juli 2007 10:56 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Jawel, maar soms tijdens trainen dan ben ik niet vooruit te branden, helemaal op alsof alle kracht uit he lichaam vloeit en dat na enkel een kort maar pittig warming-upje![]()
Hmmmm, ik schijn blind te zijn voor hints die dames (bewerenquote:Op zondag 8 juli 2007 10:57 schreef Emel het volgende:
[..]
hey hey, ik ben pas 2 jaar single (scharrels niet meegeteld)wat is jouw excuus?
![]()
welnee, ik niet...ik ben iemand van aanpakken...quote:Op zondag 8 juli 2007 10:57 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
veeels te afwachtende houding, dan zit je over 20 jaar nog steeds waar je zit![]()
Stress en onzekere situatie denk ik. Verhuizing, werk, veel reistijd, hoge eisen stellen aan je zelf, ga zo maar door. Dan kun je eens een wat mindere periode hebben. Maar het valt nog redelijk mee hoor, voel me nog wel sterk.quote:Op zondag 8 juli 2007 10:57 schreef Emel het volgende:
[..]
hmm, hoe komt dat zo joh? ben je lichamelijk wel fit?
blijkbaar waren die dames niet leuk genoeg, anders had je zelf werk van gemaaktquote:Op zondag 8 juli 2007 10:58 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Hmmmm, ik schijn blind te zijn voor hints die dames (beweren) af te geven.
![]()
Volgende week woon je in DH dusquote:Op zondag 8 juli 2007 10:59 schreef Emel het volgende:
[..]
welnee, ik niet...ik ben iemand van aanpakken...![]()
hmm gelukkig maar..let op jezelf hequote:Op zondag 8 juli 2007 10:59 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Stress en onzekere situatie denk ik. Verhuizing, werk, veel reistijd, hoge eisen stellen aan je zelf, ga zo maar door. Dan kun je eens een wat mindere periode hebben. Maar het valt nog redelijk mee hoor, voel me nog wel sterk.![]()
Ik en daarvan werk makenquote:Op zondag 8 juli 2007 11:00 schreef Emel het volgende:
[..]
blijkbaar waren die dames niet leuk genoeg, anders had je zelf werk van gemaakt![]()
straks zijn we burenquote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 11:01 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik en daarvan werk makenDat hele geslijm en geversier en dat kleffe gedoe is niets voor mij
![]()
gezelligquote:Op zondag 8 juli 2007 11:02 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nou, dan kom ik lekker bij je op de koffie![]()
Er komt vanzelf een leuke dame langs die me opeistquote:
Pffff, nou, toen werd ook duidelijk waarom je die afweesquote:Op zondag 8 juli 2007 11:03 schreef Emel het volgende:
ik heb die ene jongen recent afgewezen:
"Je bent een leuke en aardige jongen maar ik ben niet geintresseerd in je..."
Hij: er is iemand anders he?
![]()
Uiteraardquote:Op zondag 8 juli 2007 11:04 schreef Emel het volgende:
[..]
gezellig![]()
je komt vast voor de Turkse gebakjes![]()
opeisen...kijk zo'n man wil ik ookquote:Op zondag 8 juli 2007 11:05 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Er komt vanzelf een leuke dame langs die me opeist![]()
[..]
Pffff, nou, toen werd ook duidelijk waarom je die afwees![]()
ik maak wel baklava voor jequote:
Probleem is denk ik dat ik geen zin heb om er zoveel energie in te steken om iemand te vinden. Echter, dan wordt de kans dat je iemand vind natuurlijk ook weer een stuk kleinerquote:
je moet niet gaan zoeken...ze komt vanzelf een keer op je pad, op een moment dat je niet verwachtquote:Op zondag 8 juli 2007 11:12 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Probleem is denk ik dat ik geen zin heb om er zoveel energie in te steken om iemand te vinden. Echter, dan wordt de kans dat je iemand vind natuurlijk ook weer een stuk kleinerDilemma, dilemma
![]()
ik kan baklava niet eens maken..te moeilijkquote:Op zondag 8 juli 2007 11:12 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Is dat het enige wat je kunt maken?![]()
Beetje laat, maar tochquote:
Die wijsheid daar geloof ik toch eigenlijk niet zo in, en als het al zo is dan duurt het me veeeeeeeels te langquote:Op zondag 8 juli 2007 11:13 schreef Emel het volgende:
[..]
je moet niet gaan zoeken...ze komt vanzelf een keer op je pad, op een moment dat je niet verwacht![]()
girl next door type?quote:Op zondag 8 juli 2007 11:15 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Beetje laat, maar toch![]()
Ik stel niet zulke hoge eisen hoor, ik zie genoeg leuke vrouwen, topmodelletjes hoeft van mij niet, de meeste zien er uiteindelijk toch niet zo mooi uit. Ik zoek het meer in 'gewoon' leuk, wat dat dan ook mag zijn![]()
Te moeilijkquote:Op zondag 8 juli 2007 11:14 schreef Emel het volgende:
[..]
ik kan baklava niet eens maken..te moeilijkik koop wel voor je
![]()
ik kan wel andere dingen maken![]()
Jaaaa, datquote:Op zondag 8 juli 2007 11:16 schreef Emel het volgende:
[..]
girl next door type?
er zijn er toch genoeg die 'gewoon' leuk uitzien?
volgens mij weet je zelf niet wat je wilquote:Op zondag 8 juli 2007 11:15 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Die wijsheid daar geloof ik toch eigenlijk niet zo in, en als het al zo is dan duurt het me veeeeeeeels te lang![]()
Zie post hierbovenquote:Op zondag 8 juli 2007 11:18 schreef Emel het volgende:
[..]
volgens mij weet je zelf niet wat je wil![]()
ik geloof wel in iemand onverwacht op je pad tegenkomen..en hup METEEN chemie en klik![]()
Hey! zo simpel is baklava nietquote:Op zondag 8 juli 2007 11:16 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Te moeilijkBeetje bladerdeeg, wat kapotgeslagen nootjes en dan laagje op laagje
![]()
Wat kun je allemaal maken?![]()
OK! dus richt je op dat soort meisjesquote:
ik weet vaak bij eerste contact of er klik is of niet......vaak is er dan "iets" (chemie ofzo)quote:Op zondag 8 juli 2007 11:20 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Zie post hierboven![]()
Nou, ik niet. Niet dat het niet kan gebeuren, maar dan nog denk ik niet dat dat dan ook meteen tot een eeuwige relatie gaat leiden. Of het klikt of niet dat zie je niet aan iemands ogen.
Weet ik niet, ik weet niet wat het isquote:Op zondag 8 juli 2007 11:21 schreef Emel het volgende:
[..]
Hey! zo simpel is baklava nietsommige baklava's zijn niet te eten
te zoet, te droog etc.
Ik kan borek maken![]()
![]()
kan jij borek maken?![]()
google eens naarquote:Op zondag 8 juli 2007 11:25 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik weet niet wat het is![]()
we hebben een afspraak (niet daten)quote:Op zondag 8 juli 2007 11:26 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Pas maar op, straks waag ik nog een poging![]()
Klik kan ook groeien en je kunt een eerste klik ook compleet misinterpreteren. Ik kan behoorlijk lomp en arrogant zijn dus genoeg vrouwen die dan zoiets hebben van 'wat een eikel', totdat ze me beter leren kennen en dan val ik best wel meequote:Op zondag 8 juli 2007 11:23 schreef Emel het volgende:
[..]
ik weet vaak bij eerste contact of er klik is of niet......vaak is er dan "iets" (chemie ofzo)
nee tuurlijk weet je niet of het een relatie wordt..
Jawel, waarschijnlijk de hele dag, lekker kansloosquote:Op zondag 8 juli 2007 11:27 schreef Emel het volgende:
hey, ik ga even aankleden enzo
ben je er straks?
klopt, helemaal mee eens...maar eerste indruk is belangrijk hequote:Op zondag 8 juli 2007 11:27 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Klik kan ook groeien en je kunt een eerste klik ook compleet misinterpreteren. Ik kan behoorlijk lomp en arrogant zijn dus genoeg vrouwen die dan zoiets hebben van 'wat een eikel', totdat ze me beter leren kennen en dan val ik best wel mee![]()
ga jij werken, ga ik wel spelletje spelenquote:Op zondag 8 juli 2007 11:28 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Jawel, waarschijnlijk de hele dag, lekker kansloos![]()
je houdt je niet aan onze afspraakquote:
hou het ook zo danquote:Op zondag 8 juli 2007 12:14 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Tot op dit moment nog steeds wel hoor![]()
gelijk heb je hoorquote:Op zondag 8 juli 2007 12:13 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Niets daarvan, moet morgen alweer naar het werk, ik ga lekker genieten![]()
Eerste indruk wordt een beetje overschat als je het mij vraagt, vaak heb je dan namelijk geen oog voor de o zo belangrijke details.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:09 schreef Emel het volgende:
[..]
klopt, helemaal mee eens...maar eerste indruk is belangrijk he
ik heb ook weleens meegemaakt dat ik iemand (die ik eerst helemaal niet aantrekkelijk vond), in de loop van de tijd leuk begon te vinden..en dus ook aantrekkelijk..ik viel op het innerlijkedie persoon wordt vanzelf aantrekkelijk in je ogen
![]()
dat is zo maar (tis bewezen) dat mensen hun gedrag afstemmen op de eerste indrukken..stom eigenlijkquote:Op zondag 8 juli 2007 12:16 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Eerste indruk wordt een beetje overschat als je het mij vraagt, vaak heb je dan namelijk geen oog voor de o zo belangrijke details.
quote:
Ja, mensen denken altijd dat ze altijd de volle controle hebben over wat ze denken en doen, nou vergeet het maar. Je hebt voorkeuren, instincten, zwakke plekken, etcquote:Op zondag 8 juli 2007 12:20 schreef Emel het volgende:
[..]
dat is zo maar (tis bewezen) dat mensen hun gedrag afstemmen op de eerste indrukken..stom eigenlijk
ik sta altijd open voorik ben te benieuwd naar iemands innerlijke..
![]()
quote:
hahaha precies..dacht iedereen maar zoquote:Op zondag 8 juli 2007 12:22 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ja, mensen denken altijd dat ze altijd de volle controle hebben over wat ze denken en doen, nou vergeet het maar. Je hebt voorkeuren, instincten, zwakke plekken, etc![]()
was te proberenquote:Op zondag 8 juli 2007 12:23 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
en dat moet afschrikken
![]()
Lieve schat, ik houd me echt wel aan de afspraak hoor, maak je geen zorgen, maar ik mag je zo nu en dan toch wel eventjes pesten?![]()
hmm..daar heb je niets aan neequote:Op zondag 8 juli 2007 12:26 schreef -scorpione- het volgende:
Ik loop net even naar de keuken, ik kijk naar buiten, zie ik mijn buurvrouw in haar zomeroutfit door de tuin lopen. Nou, dat is echt geen girl next door, gewoon een lelijke hork, heb ik weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |