Model, model? voor de moeilijke plaatsen vraag je gewoon een leuke vrouw om te helpen, vinden ze fantastisch, mogen ze aan je haar zitten.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:25 schreef saban het volgende:
[..]
Ehh, ik denk dat het mijzelf niet lukt om mn kapsel in model te houden..
Lolquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:27 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Model, model? voor de moeilijke plaatsen vraag je gewoon een leuke vrouw om te helpen, vinden ze fantastisch, mogen ze aan je haar zitten.![]()
ik ben ondertussen een ervaren kapper, zo vaak heb ik mijn tondeuse gebruiktquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:29 schreef saban het volgende:
[..]
LolDat vinden ze inderdaad altijd leuk
Maar laten knippen laat ik liever doen door een ervaren kapper
Zo hoort het ook, een vrouw hoort er picobello uit te zienquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:30 schreef Emel het volgende:
ik dacht dat vrouwen zoveel zorgen hadden, o.a.
wenkbrauwen epileren
benen en oksels epileren
haar in model laten knippen om de 6 weken, kleuren.
je gezicht en je lichaam dagelijks verzorgen (scrubben etc.)
phew.
weet je hoeveel tijd dat kost allemaal?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:35 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Zo hoort het ook, een vrouw hoort er picobello uit te zien![]()
Valt mee toch.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:37 schreef saban het volgende:
[..]
Valt mee toch.
wenkbrauwen epileren - 30 minuten
benen en oksels epileren - 120 minuten
haar in model laten knippen om de 6 weken, kleuren. - 180 minuten
je gezicht en je lichaam dagelijks verzorgen (scrubben etc.) - 30 minuten
Valt hartstikke mee.
Je hoeft het niet te doenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:43 schreef Emel het volgende:
en waar doen we het voor?
we kunnen een psychologische discussie hierover voeren
quote:
Idd, je wilt natuurlijk ook nog eens een leuke man aan de haak slaan en kinderen krijgen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:52 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
![]()
lijkt me toch niet zo'n goed idee![]()
onverzorgd![]()
Nee, ik ben de stad in geweest, ga over een paar minuten eten koken en daarna naar een feestjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:53 schreef Emel het volgende:
is het trouwens een beetje gelukt met de OP?
alsof het nu wel luktquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:53 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Idd, je wilt natuurlijk ook nog eens een leuke man aan de haak slaan en kinderen krijgen.![]()
nog wat gekocht?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:54 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nee, ik ben de stad in geweest, ga over een paar minuten eten koken en daarna naar een feestje![]()
Tuurlijk zijn er wel die jij leuk vindt, wat is dat nu voor onzin.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:54 schreef Emel het volgende:
[..]
alsof het nu wel luktik vind niemand leuk
![]()
Ja, ik ga nog wat boeken bestellen die er nu niet waren en ik heb Civilisation IV gekocht voor de pc.quote:
ik maak me helemaal niet drukquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:57 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn er wel die jij leuk vindt, wat is dat nu voor onzin.![]()
En het gaat echt wel lukken hoor, waar maak je je druk om?
Ach onzin, dan kijk je niet goed. Misschien vind je geen perfecte match, maar daar moet je misschien helemaal niet voor willen gaan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:59 schreef Emel het volgende:
[..]
ik maak me helemaal niet drukmaar ik vind gewoon niemand leuk
![]()
klinkt als een heel leuk spelletjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:58 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ja, ik ga nog wat boeken bestellen die er nu niet waren en ik heb Civilisation IV gekocht voor de pc.Sinds jaaaaaaaren weer eens een pc spel gekocht, heerlijk wereldje veroveren, religies indoctrineren in de bevolking, persvrijheid inperken en wereldsteden bouwen
![]()
alsof jij wel leuke vrouwen zietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:00 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ach onzin, dan kijk je niet goed. Misschien vind je geen perfecte match, maar daar moet je misschien helemaal niet voor willen gaan.
Heb Duizend schitterende zonnen nog in de handen gehad, maar ik denk niet dat ik die uit krijg.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:01 schreef Emel het volgende:
[..]
klinkt als een heel leuk spelletje![]()
![]()
ik heb 2 boeken gekocht:
De schaduw van de wind (wil ik maanden al lezen)
Duizend schitterende zonnen.
Het boek waar je vanmorgen over had heb ik nog niet naar kunnen kijken, door de druktemaar komt binnenkort wel
hoezo niet uit krijgt?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:04 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Heb Duizend schitterende zonnen nog in de handen gehad, maar ik denk niet dat ik die uit krijg.![]()
Dat andere boek ken ik niet (misschien wel de Engelse titel).
Goed, ik vind het heel gezellig met je te kwekken, maar ik moet nu eventjes eten koken, anders komt mijn schema helemaal in de knoop en zit ik straks maar een uurtje op het feestjeBen over 20 minuutjes weer terug
![]()
Klopt, ik heb van de week 'Het laatste geheim' gekocht voor 10 euri'squote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:09 schreef Emel het volgende:
[..]
hoezo niet uit krijgt?
Volgens mij is het een leuk boek.
dat andere boek: http://www.awbruna.net/zafon/
tot straks!
Trouwens heel veel boeken zijn nu sterk in prijs verlaagd. Volgende week weer een aantal boeken halen.
tSSSSquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:59 schreef Emel het volgende:
[..]
ik maak me helemaal niet drukmaar ik vind gewoon niemand leuk
![]()
wat is er?quote:
oeh 10 euro maarquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:41 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Klopt, ik heb van de week 'Het laatste geheim' gekocht voor 10 euri's![]()
Dat boek van Zafon heb ik op mijn amazon wishlist gezet![]()
maar jij bent bezetquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:29 schreef saban het volgende:
[..]
Je vind niemand leuk dusIs goed met je, ik wou je hand vragen
![]()
hey skipquote:
Dat is het al .. lijkt het welquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:38 schreef Emel het volgende:
[..]
maar jij bent bezetik blijf van bezette jongens af hoor
maak het eerst uit, zou ik zeggen![]()
hoezo?quote:
Hoe zou jij een 'relatie' omschrijven waarbij geen contact is?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:42 schreef Emel het volgende:
[..]
hoezo?
jullie hebben alleen geen contact..tis niet uit ofzo
geen relatiequote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:43 schreef saban het volgende:
[..]
Hoe zou jij een 'relatie' omschrijven waarbij geen contact is?
alles goed?quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:49 schreef saban het volgende:
[..]
Conclusie getrokken
Vanavond nog wat doen Emel?
Alla Alla, sanki benden izin aldinda aksam aksam evden cikiyosun..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:54 schreef Emel het volgende:
[..]ik weet dat je ervan baalt.
Ik ga even naar een vriendin. Morgen sowieso werken.
Vanavond Nazarquote:
disari cika bilirmiyim canim?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:55 schreef saban het volgende:
[..]
Alla Alla, sanki benden izin aldinda aksam aksam evden cikiyosun..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |