hmm gelukkig maar..let op jezelf hequote:Op zondag 8 juli 2007 10:59 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Stress en onzekere situatie denk ik. Verhuizing, werk, veel reistijd, hoge eisen stellen aan je zelf, ga zo maar door. Dan kun je eens een wat mindere periode hebben. Maar het valt nog redelijk mee hoor, voel me nog wel sterk.![]()
Ik en daarvan werk makenquote:Op zondag 8 juli 2007 11:00 schreef Emel het volgende:
[..]
blijkbaar waren die dames niet leuk genoeg, anders had je zelf werk van gemaakt![]()
straks zijn we burenquote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 11:01 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik en daarvan werk makenDat hele geslijm en geversier en dat kleffe gedoe is niets voor mij
![]()
gezelligquote:Op zondag 8 juli 2007 11:02 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nou, dan kom ik lekker bij je op de koffie![]()
Er komt vanzelf een leuke dame langs die me opeistquote:
Pffff, nou, toen werd ook duidelijk waarom je die afweesquote:Op zondag 8 juli 2007 11:03 schreef Emel het volgende:
ik heb die ene jongen recent afgewezen:
"Je bent een leuke en aardige jongen maar ik ben niet geintresseerd in je..."
Hij: er is iemand anders he?
![]()
Uiteraardquote:Op zondag 8 juli 2007 11:04 schreef Emel het volgende:
[..]
gezellig![]()
je komt vast voor de Turkse gebakjes![]()
opeisen...kijk zo'n man wil ik ookquote:Op zondag 8 juli 2007 11:05 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Er komt vanzelf een leuke dame langs die me opeist![]()
[..]
Pffff, nou, toen werd ook duidelijk waarom je die afwees![]()
ik maak wel baklava voor jequote:
Probleem is denk ik dat ik geen zin heb om er zoveel energie in te steken om iemand te vinden. Echter, dan wordt de kans dat je iemand vind natuurlijk ook weer een stuk kleinerquote:
je moet niet gaan zoeken...ze komt vanzelf een keer op je pad, op een moment dat je niet verwachtquote:Op zondag 8 juli 2007 11:12 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Probleem is denk ik dat ik geen zin heb om er zoveel energie in te steken om iemand te vinden. Echter, dan wordt de kans dat je iemand vind natuurlijk ook weer een stuk kleinerDilemma, dilemma
![]()
ik kan baklava niet eens maken..te moeilijkquote:Op zondag 8 juli 2007 11:12 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Is dat het enige wat je kunt maken?![]()
Beetje laat, maar tochquote:
Die wijsheid daar geloof ik toch eigenlijk niet zo in, en als het al zo is dan duurt het me veeeeeeeels te langquote:Op zondag 8 juli 2007 11:13 schreef Emel het volgende:
[..]
je moet niet gaan zoeken...ze komt vanzelf een keer op je pad, op een moment dat je niet verwacht![]()
girl next door type?quote:Op zondag 8 juli 2007 11:15 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Beetje laat, maar toch![]()
Ik stel niet zulke hoge eisen hoor, ik zie genoeg leuke vrouwen, topmodelletjes hoeft van mij niet, de meeste zien er uiteindelijk toch niet zo mooi uit. Ik zoek het meer in 'gewoon' leuk, wat dat dan ook mag zijn![]()
Te moeilijkquote:Op zondag 8 juli 2007 11:14 schreef Emel het volgende:
[..]
ik kan baklava niet eens maken..te moeilijkik koop wel voor je
![]()
ik kan wel andere dingen maken![]()
Jaaaa, datquote:Op zondag 8 juli 2007 11:16 schreef Emel het volgende:
[..]
girl next door type?
er zijn er toch genoeg die 'gewoon' leuk uitzien?
volgens mij weet je zelf niet wat je wilquote:Op zondag 8 juli 2007 11:15 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Die wijsheid daar geloof ik toch eigenlijk niet zo in, en als het al zo is dan duurt het me veeeeeeeels te lang![]()
Zie post hierbovenquote:Op zondag 8 juli 2007 11:18 schreef Emel het volgende:
[..]
volgens mij weet je zelf niet wat je wil![]()
ik geloof wel in iemand onverwacht op je pad tegenkomen..en hup METEEN chemie en klik![]()
Hey! zo simpel is baklava nietquote:Op zondag 8 juli 2007 11:16 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Te moeilijkBeetje bladerdeeg, wat kapotgeslagen nootjes en dan laagje op laagje
![]()
Wat kun je allemaal maken?![]()
OK! dus richt je op dat soort meisjesquote:
ik weet vaak bij eerste contact of er klik is of niet......vaak is er dan "iets" (chemie ofzo)quote:Op zondag 8 juli 2007 11:20 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Zie post hierboven![]()
Nou, ik niet. Niet dat het niet kan gebeuren, maar dan nog denk ik niet dat dat dan ook meteen tot een eeuwige relatie gaat leiden. Of het klikt of niet dat zie je niet aan iemands ogen.
Weet ik niet, ik weet niet wat het isquote:Op zondag 8 juli 2007 11:21 schreef Emel het volgende:
[..]
Hey! zo simpel is baklava nietsommige baklava's zijn niet te eten
te zoet, te droog etc.
Ik kan borek maken![]()
![]()
kan jij borek maken?![]()
google eens naarquote:Op zondag 8 juli 2007 11:25 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik weet niet wat het is![]()
we hebben een afspraak (niet daten)quote:Op zondag 8 juli 2007 11:26 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Pas maar op, straks waag ik nog een poging![]()
Klik kan ook groeien en je kunt een eerste klik ook compleet misinterpreteren. Ik kan behoorlijk lomp en arrogant zijn dus genoeg vrouwen die dan zoiets hebben van 'wat een eikel', totdat ze me beter leren kennen en dan val ik best wel meequote:Op zondag 8 juli 2007 11:23 schreef Emel het volgende:
[..]
ik weet vaak bij eerste contact of er klik is of niet......vaak is er dan "iets" (chemie ofzo)
nee tuurlijk weet je niet of het een relatie wordt..
Jawel, waarschijnlijk de hele dag, lekker kansloosquote:Op zondag 8 juli 2007 11:27 schreef Emel het volgende:
hey, ik ga even aankleden enzo
ben je er straks?
klopt, helemaal mee eens...maar eerste indruk is belangrijk hequote:Op zondag 8 juli 2007 11:27 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Klik kan ook groeien en je kunt een eerste klik ook compleet misinterpreteren. Ik kan behoorlijk lomp en arrogant zijn dus genoeg vrouwen die dan zoiets hebben van 'wat een eikel', totdat ze me beter leren kennen en dan val ik best wel mee![]()
ga jij werken, ga ik wel spelletje spelenquote:Op zondag 8 juli 2007 11:28 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Jawel, waarschijnlijk de hele dag, lekker kansloos![]()
je houdt je niet aan onze afspraakquote:
hou het ook zo danquote:Op zondag 8 juli 2007 12:14 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Tot op dit moment nog steeds wel hoor![]()
gelijk heb je hoorquote:Op zondag 8 juli 2007 12:13 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Niets daarvan, moet morgen alweer naar het werk, ik ga lekker genieten![]()
Eerste indruk wordt een beetje overschat als je het mij vraagt, vaak heb je dan namelijk geen oog voor de o zo belangrijke details.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:09 schreef Emel het volgende:
[..]
klopt, helemaal mee eens...maar eerste indruk is belangrijk he
ik heb ook weleens meegemaakt dat ik iemand (die ik eerst helemaal niet aantrekkelijk vond), in de loop van de tijd leuk begon te vinden..en dus ook aantrekkelijk..ik viel op het innerlijkedie persoon wordt vanzelf aantrekkelijk in je ogen
![]()
dat is zo maar (tis bewezen) dat mensen hun gedrag afstemmen op de eerste indrukken..stom eigenlijkquote:Op zondag 8 juli 2007 12:16 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Eerste indruk wordt een beetje overschat als je het mij vraagt, vaak heb je dan namelijk geen oog voor de o zo belangrijke details.
quote:
Ja, mensen denken altijd dat ze altijd de volle controle hebben over wat ze denken en doen, nou vergeet het maar. Je hebt voorkeuren, instincten, zwakke plekken, etcquote:Op zondag 8 juli 2007 12:20 schreef Emel het volgende:
[..]
dat is zo maar (tis bewezen) dat mensen hun gedrag afstemmen op de eerste indrukken..stom eigenlijk
ik sta altijd open voorik ben te benieuwd naar iemands innerlijke..
![]()
quote:
hahaha precies..dacht iedereen maar zoquote:Op zondag 8 juli 2007 12:22 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ja, mensen denken altijd dat ze altijd de volle controle hebben over wat ze denken en doen, nou vergeet het maar. Je hebt voorkeuren, instincten, zwakke plekken, etc![]()
was te proberenquote:Op zondag 8 juli 2007 12:23 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
en dat moet afschrikken
![]()
Lieve schat, ik houd me echt wel aan de afspraak hoor, maak je geen zorgen, maar ik mag je zo nu en dan toch wel eventjes pesten?![]()
hmm..daar heb je niets aan neequote:Op zondag 8 juli 2007 12:26 schreef -scorpione- het volgende:
Ik loop net even naar de keuken, ik kijk naar buiten, zie ik mijn buurvrouw in haar zomeroutfit door de tuin lopen. Nou, dat is echt geen girl next door, gewoon een lelijke hork, heb ik weer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |