ben ook pleitequote:
Hai! was even douchen en ontbijten.quote:Op zondag 8 juli 2007 09:57 schreef -scorpione- het volgende:
Morgen![]()
Zou naar trainen moeten nu maar ik blijf thuis. Ik moet echt even bij komen dit weekend.![]()
Viel wel mee, was wel gezelligquote:Op zondag 8 juli 2007 10:18 schreef Emel het volgende:
[..]
Hai! was even douchen en ontbijten.
Heb je het laat gemaakt gisteravond?
het is schitterend weerik moet werken natuurlijk
![]()
wat voor feest was het?quote:Op zondag 8 juli 2007 10:20 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Viel wel mee, was wel gezellig![]()
Het is idd bloedmooi weer![]()
Gewoon een feestje ergens thuis, met veel mensen die ik niet kende maar ook een aantal die ik een hele tijd niet had gezien. beetje drinken, beetje etenquote:Op zondag 8 juli 2007 10:21 schreef Emel het volgende:
[..]
wat voor feest was het?
nog plannen vandaag?
klinkt gezelligquote:Op zondag 8 juli 2007 10:26 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Gewoon een feestje ergens thuis, met veel mensen die ik niet kende maar ook een aantal die ik een hele tijd niet had gezien. beetje drinken, beetje eten![]()
![]()
Nope, vandaag lekker achter de pc, ga m'n nieuwe spelletje eens proberen![]()
ik moet om 13.45 uur de deur uit...ik heb nog even dusquote:Op zondag 8 juli 2007 10:28 schreef -scorpione- het volgende:
Hoe laat moet je werken? Vanmiddag toch pas?
Volgende week wordt het weer druk dus kan maar beter geen wild weekend er van maken. Doe ik sowieso eigenlijk nooitquote:Op zondag 8 juli 2007 10:29 schreef Emel het volgende:
[..]
klinkt gezellig![]()
![]()
relaxte dag voor joubeetje spelletje spelen
![]()
Ik toch ook nietquote:Op zondag 8 juli 2007 10:30 schreef Emel het volgende:
[..]
ik moet om 13.45 uur de deur uit...ik heb nog even dusik slaap niet eens uit
![]()
druk met werk?quote:Op zondag 8 juli 2007 10:30 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Volgende week wordt het weer druk dus kan maar beter geen wild weekend er van maken. Doe ik sowieso eigenlijk nooit![]()
jij bent ook een vroege vogelquote:Op zondag 8 juli 2007 10:31 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik toch ook nietUitslapen wordt je alleen maar moe van en daar is het ook veel te warm voor. Ik had al koppijn dat ik tot kwart over 9 was blijven liggen en ik lag er gister niet voor 1 uur in.
Daarom ga ik ook nog een stukje gezonder eten en leven en flink sporten, dan komt het wel goed.quote:Op zondag 8 juli 2007 10:31 schreef Emel het volgende:
[..]
druk met werk?
we worden oud, scorpvroeger he..gingen we na werk stappen en gingen van daaruit weer naar werk
![]()
Ik en ochtendmens?quote:Op zondag 8 juli 2007 10:34 schreef Emel het volgende:
[..]
jij bent ook een vroege vogelhoe laat sta je normaal op in het weekend?
als ik lang in bed blijf liggen, ben ik de hele dag suf![]()
Goed van je hoor..ik moet eens beginnen met sportenquote:Op zondag 8 juli 2007 10:34 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook nog een stukje gezonder eten en leven en flink sporten, dan komt het wel goed.
Uitgaan geloof ik wel, dat doe ik niet zoveel meer, dat gehang in zo'n kroeg elke avondAf en toe is het heel leuk, maar het hoeft van mij niet meer elk weekend.
Werk valt op zich nog mee, maar lange dagen en je hebt er zo weinig vrije tijd om heen.
was voorheen niet zo dusquote:Op zondag 8 juli 2007 10:35 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik en ochtendmens?Moet je tegen mijn pa zeggen, die lacht je keihard uit
Komt vooral omdat ik door de week vroeg op sta, dan zit je in een ritme
![]()
nope, ik kijk geen Turkse TV, sorry.quote:Op zondag 8 juli 2007 10:38 schreef Kebab het volgende:
Kijken jullie wel eens Turkse TV? Zo ja, welke programma's zijn de moeite waard? Ik heb bijna een jaar zonder schotel gezeten en volgende week krijg ik eindelijk weer Turkse kanalen![]()
Serieus? Ik dacht die Emel is vast zo'n soapverslaafde.quote:
Sporten dame, sporten!quote:Op zondag 8 juli 2007 10:38 schreef Emel het volgende:
[..]
Goed van je hoor..ik moet eens beginnen met sporten![]()
tsss! ik eet op zich wel gezond..ik rook niet..ik drink weinig. Ik moet alleen veel meer bewegen
![]()
me neither, geen behoefte meer aan om vaak te gaan stappen..
kijk je nog naar een huis in DH?
nope, helemaal niet...ik vind het zonde van mijn tijdquote:Op zondag 8 juli 2007 10:42 schreef Kebab het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht die Emel is vast zo'n soapverslaafde.
Nope, lag altijd graag op bed, lekker uitslapenquote:
oh nee, hebben we dat ook al gemeenquote:
jah ik weet het..ik ga binnenkort even sportspullen halen..ik ga het dit jaar echt doenquote:Op zondag 8 juli 2007 10:42 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Sporten dame, sporten!![]()
![]()
Jep, ga het toch doen denk ik, lekker dicht bij het strand![]()
Nee, ik ben nog aan het orienteren, zal er eens wat vaart achter zettenquote:Op zondag 8 juli 2007 10:46 schreef Emel het volgende:
[..]
jah ik weet het..ik ga binnenkort even sportspullen halen..ik ga het dit jaar echt doen![]()
![]()
oehh dicht bij het strand...heb je al iets op het oog?
je pa had gelijkquote:Op zondag 8 juli 2007 10:45 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nope, lag altijd graag op bed, lekker uitslapenM'n pa vond altijd dat als je er tegen 10 uur uitkwam dat dan de halve dag al voorbij was
![]()
[..]
oh nee, hebben we dat ook al gemeen![]()
Hey hey, ik ben de narcist hier hèquote:Op zondag 8 juli 2007 10:49 schreef Emel het volgende:
[..]
je pa had gelijkwow, dat je nu iedere dag zo vroeg je bed uit gaat..zo zie je maar weer..het kan altijd goed komen
![]()
wist je het niet? ik ben heel georganiseerd en gestructureerd.het leuke is: ik kan ook heel flexibel zijn
ach, eigenlijk ben ik geweldig
![]()
![]()
Mijn beste vriendin zei laatst 'Emel, verhuis naar DH'quote:Op zondag 8 juli 2007 10:47 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog aan het orienteren, zal er eens wat vaart achter zetten![]()
Ik ga hardloopschoenen erbij kopen, moet aan mijn duurconditie werken![]()
En gelijk heeft zequote:Op zondag 8 juli 2007 10:51 schreef Emel het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin zei laatst 'Emel, verhuis naar DH'ze woont zelf in DH
ik heb een idee: jij en ik zijn narcistenquote:
valt tegen??quote:Op zondag 8 juli 2007 10:53 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Valt een beetje tegen, daarom ga ik extra hard mijn best doen![]()
Hmmmmm, zo goed zijn we niet, anders waren we geen vrijgezelquote:Op zondag 8 juli 2007 10:53 schreef Emel het volgende:
[..]
ik heb een idee: jij en ik zijn narcisten![]()
slim, aantrekkelijk, gestructureerd, grappig, behulpzaam, ambitieus etc. etc. Teveel om op te noemen![]()
ik zie wat de toekomst mij brengtquote:
Jawel, maar soms tijdens trainen dan ben ik niet vooruit te branden, helemaal op alsof alle kracht uit he lichaam vloeit en dat na enkel een kort maar pittig warming-upjequote:
hey hey, ik ben pas 2 jaar single (scharrels niet meegeteld)quote:Op zondag 8 juli 2007 10:55 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Hmmmmm, zo goed zijn we niet, anders waren we geen vrijgezel![]()
Aan de andere kant, ik heb zoveel te bieden, daar mag best wat tegenover staan, ik ben geen filantropische instelling![]()
hmm, hoe komt dat zo joh? ben je lichamelijk wel fit?quote:Op zondag 8 juli 2007 10:56 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Jawel, maar soms tijdens trainen dan ben ik niet vooruit te branden, helemaal op alsof alle kracht uit he lichaam vloeit en dat na enkel een kort maar pittig warming-upje![]()
Hmmmm, ik schijn blind te zijn voor hints die dames (bewerenquote:Op zondag 8 juli 2007 10:57 schreef Emel het volgende:
[..]
hey hey, ik ben pas 2 jaar single (scharrels niet meegeteld)wat is jouw excuus?
![]()
welnee, ik niet...ik ben iemand van aanpakken...quote:Op zondag 8 juli 2007 10:57 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
veeels te afwachtende houding, dan zit je over 20 jaar nog steeds waar je zit![]()
Stress en onzekere situatie denk ik. Verhuizing, werk, veel reistijd, hoge eisen stellen aan je zelf, ga zo maar door. Dan kun je eens een wat mindere periode hebben. Maar het valt nog redelijk mee hoor, voel me nog wel sterk.quote:Op zondag 8 juli 2007 10:57 schreef Emel het volgende:
[..]
hmm, hoe komt dat zo joh? ben je lichamelijk wel fit?
blijkbaar waren die dames niet leuk genoeg, anders had je zelf werk van gemaaktquote:Op zondag 8 juli 2007 10:58 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Hmmmm, ik schijn blind te zijn voor hints die dames (beweren) af te geven.
![]()
Volgende week woon je in DH dusquote:Op zondag 8 juli 2007 10:59 schreef Emel het volgende:
[..]
welnee, ik niet...ik ben iemand van aanpakken...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |