jij en ik halen het makkelijkquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:37 schreef zarGon het volgende:
Of we de honderd halen is een andere vraag.
Jij en ik. Klein genoeg.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:42 schreef Emel het volgende:
meet blijft klein he
ik hoef niet iedereen te ontmoeten
Watjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:19 schreef Emel het volgende:
vreselijk druk in de stad, niet eens naar schoentjes kunnen kijken
Joh! op zaterdagmiddag!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:19 schreef Emel het volgende:
Ik zou helemaal niet buiten komen. Straks kom je nog in aanraking met mensen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:19 schreef Emel het volgende:
Lijkt me engquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou helemaal niet buiten komen. Straks kom je nog in aanraking met mensen.
ik shop liever doordeweeks, lekker rustigquote:
ik doe niets anders dan in aanraking komen met mensenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou helemaal niet buiten komen. Straks kom je nog in aanraking met mensen.
neeuh, ik ga al 2-3 keer per week uiteten...ander keertje maarquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:08 schreef saban het volgende:
Ik ga straks tafeltje reserveren bij Nazar, wie komen er allemaal mee?
Daarom blijven ze ook terugkomen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:14 schreef Emel het volgende:
[..]
ik doe niets anders dan in aanraking komen met mensen![]()
Pff.. vanavond is er live muziek, flesje raki en heerlijke eten ...en natuurlijk meidenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:16 schreef Emel het volgende:
[..]
neeuh, ik ga al 2-3 keer per week uiteten...ander keertje maar![]()
quote:
klinkt goed...ook leuke mannen??quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:17 schreef saban het volgende:
[..]
Pff.. vanavond is er live muziek, flesje raki en heerlijke eten ...en natuurlijk meiden![]()
ik doe toch iets niet goedquote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:27 schreef Emel het volgende:
nieuw Turks restaurant in R'dam centrum: Beyzade
zullen we daar de meet houden?
Wannabe nazarquote:Restaurant Beyzade is een Turks Restaurant in Rotterdam. U kunt hier dagelijks heerlijk eten en drinken. In de weekenden hebben we altijd live muziek.
wat heb ik nou weer gedaan?quote:
euhh..nu je het zegt..inderdaadquote:
hmm vreemd..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:37 schreef saban het volgende:
Waarom is de menukaart in guldens/florijn?
Jij zegt dat ze nieuw zijnquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:40 schreef Emel het volgende:
[..]
hmm vreemd..
hoort dat geen euro teken te zijn of lopen zij zo achter?menukaart heeft een update nodig..nieuw restaurant was het toch?
Selim, ben jij de glimlachende jongen?quote:
ze zijn ook nieuw!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:42 schreef saban het volgende:
[..]
Jij zegt dat ze nieuw zijn
En ik zie er ook zo uit hoor![]()
die is wel leukquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:44 schreef Emel het volgende:
[..]
ze zijn ook nieuw!
euh, werkelijk? ook met snor en baard..
like him
[afbeelding]
over smaak valt niet te twistenquote:
hangt misschien ook van leeftijd afquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:46 schreef Emel het volgende:
[..]
over smaak valt niet te twisten
ik val totaal niet op zulke jongens
streepjes?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:46 schreef saban het volgende:
Emel vandaag nog langs kapper geweestHeb wel een doorlopend baard
Onderbroken met streepjes, is cool
denk het nietquote:
probeer het eensquote:
Mijn bakkebaard loopt in als streep door van de ene kant naar de andere kant.quote:
hmm okquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:51 schreef saban het volgende:
[..]
Mijn bakkebaard loopt in als streep door van de ene kant naar de andere kant.
Alleen bij mijn kin is het onderbroken.
Nicequote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:53 schreef saban het volgende:
Goed naar mn kin kijken.
Krijg veel complimentjes op mn werk
jeetjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:53 schreef saban het volgende:
Goed naar mn kin kijken.
niet overdrijven hequote:
ben jij dat ook?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:00 schreef saban het volgende:
Of hoe ziet een turk eruit als hij pas wakker is, geen zin heeft om zijn haren te doen en te scheren?
Natuurlijk een pet op doen
Jep, had je niet verwacht he, mij met een petquote:
staat je wel hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:01 schreef saban het volgende:
[..]
Jep, had je niet verwacht he, mij met een pet
Heb ik ook nooit op hooreens in de paar maanden
Jij viel toch niet op turken?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:03 schreef Emel het volgende:
[..]
staat je wel hoor![]()
dump je vriendin maar en take me![]()
wel op hele aantrekkelijke Turkenquote:
dat neem ik wel voor liefquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:04 schreef saban het volgende:
En ben daar nog eens behaard ook (sakal/baard felan)
doe maar beetje baard..mannelijk enzoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:05 schreef saban het volgende:
Wat staat me beter denk je ? Een beetje baard, of geen?
Ik mag namelijk zonder klein beetje baard niet rondlopen van vriendin, met is mooier vind ze .. alleen op mn werk zeggen ze altijd .. sinan is je scheerapparaat kapot .. dus ik kan niet kiezen
Nazar is altijd vol, geloof ik.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:07 schreef saban het volgende:
Nazar is alweer vol!!
Hij gaat noteren dat we om 22.30 willen komen, maar moeten waarschijnlijk wat wachten
zonde van je geldquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:10 schreef saban het volgende:
Fazla birakmiyoz zaten
Ik ben om de 5 dagen 10 euro kwijt door mn baard
geen idee..waarom?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:10 schreef dvdfreak het volgende:
waarom heb ik geen kaartje voor Sensation white![]()
Collega is er naar toe .. lijkt me 10x niksquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:10 schreef dvdfreak het volgende:
waarom heb ik geen kaartje voor Sensation white![]()
en nu steeds volquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:13 schreef saban het volgende:
Grappig gedaanhttp://www.youtube.com/watch?v=-bAN7Ts0xBo&mode=related&search=
Wil er best een keer heen gaan .. maar niet vandaagquote:
Hey! Kende ik nog niet!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:18 schreef Emel het volgende:
of je gaat naar Meyhanem: http://www.meyhanem.com/NL/Index.htm
zuiplapquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:18 schreef saban het volgende:
[..]
Wil er best een keer heen gaan .. maar niet vandaag
Vandaag flesje raki naar binnendrinken @ Nazar
Hoe houd je dat in godsnaam goed bij?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:53 schreef saban het volgende:
Goed naar mn kin kijken.
Lees paar berichten hierbovenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:20 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Hoe houd je dat in godsnaam goed bij?![]()
volgens mij nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:19 schreef saban het volgende:
[..]
Hey! Kende ik nog niet!
Hebben ze er live muziek?
Als je die baard dumpt hoef je nooit meer naar de kapper, net als ikquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:21 schreef saban het volgende:
[..]
Lees paar berichten hierboven
Ben om de 5 dagen 10 euro kwijt
Ik denk dat ik er mee ga stoppen
Kapper doet wel meer dan alleen een baardquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:22 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Als je die baard dumpt hoef je nooit meer naar de kapper, net als ik![]()
alsof het ons wat boeit, wat de rest ervan vindtquote:
Daarvoor zijn heel fatsoenlijke tondeuses uitgevonden die je helemaal zelf kunt bedienen en op verschillende haarlengtes kunt zetten.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:23 schreef saban het volgende:
[..]
Kapper doet wel meer dan alleen een baard![]()
Heb daarboven ook nog wat haar zitten, wat ook om de 3 weken aandacht wilt
Ehh, ik denk dat het mijzelf niet lukt om mn kapsel in model te houden..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:24 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Daarvoor zijn heel fatsoenlijke tondeuses uitgevonden die je helemaal zelf kunt bedienen en op verschillende haarlengtes kunt zetten.Daar hoef je toch niet voor naar de kapper?
![]()
Bestaan ze ook dat je ze niet zelf kan bedienen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:24 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Daarvoor zijn heel fatsoenlijke tondeuses uitgevonden die je helemaal zelf kunt bedienen en op verschillende haarlengtes kunt zetten.Daar hoef je toch niet voor naar de kapper?
![]()
Model, model? voor de moeilijke plaatsen vraag je gewoon een leuke vrouw om te helpen, vinden ze fantastisch, mogen ze aan je haar zitten.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:25 schreef saban het volgende:
[..]
Ehh, ik denk dat het mijzelf niet lukt om mn kapsel in model te houden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |