Ik stap ook over naar de betaalde streams van Villa Avondrust.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:07 schreef Haunter het volgende:
Als mijn streams afgelopen zijn voor deze maand, betwijfel ik of ik het ga verlengen
Wij hebben het recht om dat gesprek ook te horen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:11 schreef burtbeej het volgende:
Och ze wil weer gratis bellen.
Ja maar die 12 uur heeft Huub nodig, toch?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dan moet ze er heen gaan.... dat stomme gejank de hele tijd
Of hoe ze over Eric's moeder te keer ging.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:10 schreef Lobasca het volgende:
Ik niet. Wel voor oma.
Ik ben niet vergeten hoe ze deed toen Sylvia´s vader op sterven lag.
http://www.staatsbosbehee(...)9-8432-99B08D34A3AC}quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik stap ook over naar de betaalde streams van Villa Avondrust.
Die bejaarden daar kunnen beter rellen dan onze miljonairs![]()
Dat wordt dus weer de hele nacht fluisteren onder de dekens...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:15 schreef Yollie het volgende:
Brian gaat bij Natasia in bed
Mannen die iets drinken met een rietje....dat kan toch gewoon echt nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze dronk ranja met een rietje, mijn Sophietje ......
[afbeelding]
Nee, tuurlijk niet, ze staan nu gezellig samen onder de douchequote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:17 schreef RB.Dean het volgende:
Hoe is het afgelopen tussen Mannie en Brian? Is het uit?
Haal diep adem...denk LOGISCH na...stel die vraag vervolgens aan jezelf...en je hebt het antwoordquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:17 schreef RB.Dean het volgende:
Hoe is het afgelopen tussen Mannie en Brian? Is het uit?
Dat is zo ongeveer een droomscenario ! Natasia gaat snel weg (mooi opgeruimd), de volgende stemming is meteen Brian de klos (mooi opgeruimd) en Dennix trekt het dan niet lang meer (mooi opgeruimd).quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:15 schreef Yollie het volgende:
Brian gaat bij Natasia in bed
Zoals Lieke net zei: Het was een mooie dag in Huize Weltevreequote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:20 schreef Pavement het volgende:
Woot zo net klaar met werken een paar pilsjes achter in het keeltje, zin in TERROR
[rtlmodus aan] Al een bloemstukje geknakt ? [/rtlmodus]
Dennix is geen man, dat is een metroquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mannen die iets drinken met een rietje....dat kan toch gewoon echt niet![]()
was er al bang voor, ben bang dat ik een nieuwe afterwork spice moet gaan vinden, want dgk is echt niks.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals Lieke net zei: Het was een mooie dag in Huize Weltevree![]()
Ik trok het vandaag ook niet meer... nauwelijks gekeken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
was er al bang voor, ben bang dat ik een nieuwe afterwork spice moet gaan vinden, want dgk is echt niks.![]()
Dank voor de gedetailleerde verslagen. Ga zo door!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:20 schreef BarryK het volgende:
Jaap zegt dat hij ook Nadia kan inpalmen (en dan Dennis eruit stemt)... Huub geeft even aan hoe hij maar moet neuken. Daarna nog wat serieuze tips van Lieke en Huub over hoe hij haar kan inpalmen , en wat zelfvertrouwen geven door te zeggen dat ze echt een zwak voor 'm heeft.
Nadia heeft aangegeven dat bepaalde karaktereigenschappen van Dennis haar heel erg irriteren.
'Eensch' is al erg, kotssmileys zouden gewoon uit Replique gehaald moeten worden, maar het niet meer trekken moet toch met wat zelfbeheersing vermeden kunnen worden. Het is een lelijk cliché en wordt in de Cossen helaas veel te veel gebruikt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik trok het vandaag ook niet meer... nauwelijks gekeken.
Ik heb de indruk dat jij de COSsen meer ziet als Verslagen. Ik zie dat niet zo. Bovendien was dit de eerste keer dat ik deze uitdrukking gebruikte - gaarne een ander op de nek zittenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:28 schreef voyeur het volgende:
[..]
'Eensch is al erg', kotssmileys zouden gewoon uit Replique gehaald moeten worden, maar het niet meer trekken moet toch met wat zelfbeheersing vermeden kunnen worden. Het is een lelijk cliché en wordt in de Cossen helaas veel te veel gebruikt.
Dat is z`n trademark...dat is het enige dat die jongen heeft in dat huis. Zonder dat zou men niet eens weten dat ie uberhaupt in het huis zit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:26 schreef SiRojK het volgende:
Dat ze er niets aan doen, Dennis loopt echt de HELE dag met zijn handen in zijn zakken
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:28 schreef voyeur het volgende:
[..]
'Eensch' is al erg, kotssmileys zouden gewoon uit Replique gehaald moeten worden, maar het niet meer trekken moet toch met wat zelfbeheersing vermeden kunnen worden. Het is een lelijk cliché en wordt in de Cossen helaas veel te veel gebruikt.
Wie niet beter kan, komt nog wel weg met een cliché, maar als je zoals jij je taal beheerst is het een statement.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat jij de COSsen meer ziet als Verslagen. Ik zie dat niet zo. Bovendien was dit de eerste keer dat ik deze uitdrukking gebruikte - gaarne een ander op de nek zitten![]()
Is het bevestigt dat ze daadwerkelijk een eetstoornis heeft, of gewoon een gerucht? Ze ziet er nou niet echt mager uit...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:32 schreef BarryK het volgende:
Jaap zegt dat Nadia zo weg is uit het spel, ze is zwak.
(Na een discussie over haar eetstoornis)
Kun je het niet gewoon bij observeren laten? Dan lezen we het boek wel!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:28 schreef voyeur het volgende:
[..]
'Eensch' is al erg, kotssmileys zouden gewoon uit Replique gehaald moeten worden, maar het niet meer trekken moet toch met wat zelfbeheersing vermeden kunnen worden. Het is een lelijk cliché en wordt in de Cossen helaas veel te veel gebruikt.
Sorry, maar ik ben hier niet om m'n taalkundige of andere kwaliteiten te bewijzen of aan verwachtingen te voldoen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:33 schreef voyeur het volgende:
[..]
Wie niet beter kan, komt nog wel weg met een cliché, maar als je zoals jij je taal beheerst is het een statement.
Ik vind pindakaas ook erg lekkerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:33 schreef voyeur het volgende:
[..]
Wie niet beter kan, komt nog wel weg met een cliché, maar als je zoals jij je taal beheerst is het een statement.
Jij trekt het ook niet meer, he?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:35 schreef voyeur het volgende:
[..]
Nou vooruit, het zijn slappe tijden: trekken nu 10 Euro.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:39 schreef CoT het volgende:
Hopelijk gaan Natasia Dennis Lieke Nadia Jaap Brian Amanda Huub binnenkort weg, dan komt er weer een paar nieuwe in
Waar ? online ? keb wel zin in een potquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:42 schreef BarryK het volgende:
Ik hoop dat er nog wat gaat komen vannacht.
Ik reageer wel weer als er iets nuttigs gebeurd, nu even schaken
Gisteren was het hier dikke pret af en toe. Vandaag kon ik er geen soep van koken. Slaap lekker!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Weltrusten COSsers, dankzij jullie is DGK iig nog leuk
Chessmaster, lvl 1300 ongeveerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
Waar ? online ? keb wel zin in een pot
ik schaak nog wel eens op spelpunt, jammer alleen daar is dat mensen zo snel stoppen als het maar ff fout gaatquote:
Ik hoop het, misschien wat actie in den huize.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:46 schreef Disana het volgende:
Klieren met Dennis om een spin. Straks wordt Brian nog jaloers.
[afbeelding]
Wurging. Slagersmessen. Van daken gooien. Verzuipen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:48 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik hoop het, misschien wat actie in den huize.
EINDELIJK! Ik zie het in... IK BEN GENIAAL!!! Ik weet waarom Dennis niets doet... Dennis is ingehuurd door RTL, daarom doet hij de eerstkomende tijd nog niets.. Als DGK te zien is bij RTL begint Dennis pas wat te doen! Hij moet nu gewoon nog ff wat tijd uitzitten tot de overnamequote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:50 schreef nueffeniet het volgende:
oh oh wat een terror met die dennis ..dit gaat echt te ver hoor..dit is veel te hard ..man wat een suffe zooi rtl is gewoon kut
hoeft niet eens zo erg, dennis met een kaasschaaf zn wenkbrauwen af schaven volstaat al.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Wurging. Slagersmessen. Van daken gooien. Verzuipen.
Alles om deze ellende te doorbreken.
Oh ja, tuurlijk. Of z'n broekzakken dichtnaaien!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
hoeft niet eens zo erg, dennis met een kaasschaaf zn wenkbrauwen af schaven volstaat al.
aai, die is hard !quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, tuurlijk. Of z'n broekzakken dichtnaaien!
Whahahhahaha, dat zou echt een terroractie zijnquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, tuurlijk. Of z'n broekzakken dichtnaaien!
Lijkt me een hele geschikte wandaad voor Lieke.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:58 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Whahahhahaha, dat zou echt een terroractie zijn![]()
Ik ben bang dat dat met Jaaps proporties niet gaat lukken. Aan het overige geef ik mijn fiat.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
aai, die is hard !
Ik stel voor hem eerst door brian te laten bewerkstelligen daarna doof te laten krijsen door Natasia om vervolgens door Jaap keihard anaal door de villa te worden gebeukt. Met als toetje 5 dagen opgehouden kak van nadia in zn kudt bek te smeren.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat met Jaaps proporties niet gaat lukken. Aan het overige geef ik mijn fiat.
Ach ze heeft haar nieuwe ketting nog, heeft ze toch nog een beetje brian bij zich..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:02 schreef TiNo_Flo het volgende:
Amanda slaapt alleen vannacht
[afbeelding]
en ik ben nogwel afgewezen voor de kunst acedemie. DE HONDENquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie je nou? Dat soort neigingen heb ik nou ook steeds!
zou jij me kunne helpen ? check ff Problemen met Streams en Abonnement # 2 pls !!quote:
Schandalig!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:13 schreef Pavement het volgende:
[..]
en ik ben nogwel afgewezen voor de kunst acedemie. DE HONDEN
Nou de bokworst is tijdelijk lam gelegd maar heb nog wel wat pate in de aanbiedingquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
wat voor worst heb je in de aanbieding?
slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:15 schreef SiRojK het volgende:
Trusten mensen!
lobasca heeft een wijntje opquote:
quote:
Truste Jorisquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:15 schreef SiRojK het volgende:
Trusten mensen!
Ik zit er al hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
zou jij me kunne helpen ? check ff Problemen met Streams en Abonnement # 2 pls !!
Ja, ik kom juist weer eens even kijken. Niet veel spannends te zien .......quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:11 schreef Lobasca het volgende:
BSOL nog wakker?
Sorry, ik dacht dat je een grapje maakte. Ik heb hem trouwens niet gedaan (jammer).quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:16 schreef Pavement het volgende:
![]()
[..]
slaap lekker
Ontopic, disana wrijf het er nog maar ff in met je ik wel
Jonguh!!! Ik sta al een maand droog, en ik snak nu naar een kersenbrandewijntje, of iets anders, als er maar minstens 20% alc. inzit.quote:
ik wel (bijna) was niet goed genoegquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat je een grapje maakte. Ik heb hem trouwens niet gedaan (jammer).
Babbelen
[afbeelding]
kom ff langs heb net fles wisky open getrokken ( single malt uiteraard)quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jonguh!!! Ik sta al een maand droog, en ik snak nu naar een kersenbrandewijntje, of iets anders, als er maar minstens 20% alc. inzit.
Jaap haat de koelkast.
Nee gebeurt weinig. Maar ze hadden het net over contracten. Heb je het nog wel meegekregen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ik kom juist weer eens even kijken. Niet veel spannends te zien .......
Er mag natuurlijk uitgebreid gebeld worden met zussen, moeders, exen, en Wilgo.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:20 schreef agter het volgende:
Raar dat Natas en Brian nog steeds achter zijn. Duurt wel errug lang.
Ohw dat heb ik gemist, zal wel over de oma van Natasia gaan neem ik aan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:20 schreef agter het volgende:
Raar dat Natas en Brian nog steeds achter zijn. Duurt wel errug lang.
Ja, dat stuk hoorde ik. Wat is je vraag ?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee gebeurt weinig. Maar ze hadden het net over contracten. Heb je het nog wel meegekregen?
Lief dat je het aanbiedt, maar 200km is me net ff te ver fietsen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:21 schreef Pavement het volgende:
[..]
kom ff langs heb net fles wisky open getrokken ( single malt uiteraard)
Gaan ze het aantal zussen, moeders, ..... uitbreiden ?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Er mag natuurlijk uitgebreid worden met zussen, moeders, exen, en Wilgo.
Klein gratis bezoekje tussendoor lijkt het wel...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:22 schreef BarryK het volgende:
[..]
Ohw dat heb ik gemist, zal wel over de oma van Natasia gaan neem ik aan.
Geen vraag.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat stuk hoorde ik. Wat is je vraag ?
Ha ha. Ik had 'gebeld' er ondertussen al tussen gezetquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gaan ze het aantal zussen, moeders, ..... uitbreiden ?
Nee hoor, die liggen samen in Tas dr bed.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lief dat je het aanbiedt, maar 200km is me net ff te ver fietsen.
Zijn Natasia en Brian dan naar achter?
Ja, en al een tijdje, paar uur of zo, heb het niet echt bijgehouden hoelang al.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb geen whiskeyquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben ik al mee bezig(niet meer bij een school), ben nu een kinderboek aan het illustreren.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je ook digitaal werk maakt, moet je het eens ergens laten zien als je wilt.
ik zie aman alleen liggen...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:25 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nee hoor, die liggen samen in Tas dr bed.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ben ik al mee bezig(niet meer bij een school), ben nu een kinderboek aan het illustreren.
@modjes sorry voor het offtopic geleuter maar stuur de ban maar naar Fons@RTL.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |