Ha ha. Ik had 'gebeld' er ondertussen al tussen gezetquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gaan ze het aantal zussen, moeders, ..... uitbreiden ?
Nee hoor, die liggen samen in Tas dr bed.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lief dat je het aanbiedt, maar 200km is me net ff te ver fietsen.
Zijn Natasia en Brian dan naar achter?
Ja, en al een tijdje, paar uur of zo, heb het niet echt bijgehouden hoelang al.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb geen whiskeyquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben ik al mee bezig(niet meer bij een school), ben nu een kinderboek aan het illustreren.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je ook digitaal werk maakt, moet je het eens ergens laten zien als je wilt.
ik zie aman alleen liggen...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:25 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nee hoor, die liggen samen in Tas dr bed.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ben ik al mee bezig(niet meer bij een school), ben nu een kinderboek aan het illustreren.
@modjes sorry voor het offtopic geleuter maar stuur de ban maar naar Fons@RTL.nl
Nee hoor. Tas is achter geweest maar ligt nu samen met Brain in 1 bed.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:26 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, en al een tijdje, paar uur of zo, heb het niet echt bijgehouden hoelang al.
Dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:25 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nee hoor, die liggen samen in Tas dr bed.
Ja, hoofdjevrijen doet hij de hele dag al, en dat andere deed ie gisteren nog.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix is met zichzelf aan het voetjevrijen .......
[afbeelding]
Als jij denkt dat Brian en Natasia al een paar uur 'achter' zijn, kunnen we je bericht beter vergeten ......quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:26 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, en al een tijdje, paar uur of zo, heb het niet echt bijgehouden hoelang al.
idd... wenkbrauwenterror zou wel gaaf zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:30 schreef BarryK het volgende:
Bedtijd streams... wat een gelul laat verdomme Huub en Lieke zien dan
ze slapen inmiddels begrijp ik uit de reacties. dank daarvoor!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als jij denkt dat Brian en Natasia al een paar uur 'achter' zijn, kunnen we je bericht beter vergeten ......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |