Nee hoor. Tas is achter geweest maar ligt nu samen met Brain in 1 bed.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:26 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, en al een tijdje, paar uur of zo, heb het niet echt bijgehouden hoelang al.

Dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:25 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nee hoor, die liggen samen in Tas dr bed.

Ja, hoofdjevrijen doet hij de hele dag al, en dat andere deed ie gisteren nog.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix is met zichzelf aan het voetjevrijen .......
[afbeelding]

Als jij denkt dat Brian en Natasia al een paar uur 'achter' zijn, kunnen we je bericht beter vergeten ......quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:26 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, en al een tijdje, paar uur of zo, heb het niet echt bijgehouden hoelang al.

idd... wenkbrauwenterror zou wel gaaf zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:30 schreef BarryK het volgende:
Bedtijd streams... wat een gelul laat verdomme Huub en Lieke zien dan

ze slapen inmiddels begrijp ik uit de reacties. dank daarvoor!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als jij denkt dat Brian en Natasia al een paar uur 'achter' zijn, kunnen we je bericht beter vergeten ......

Lieke zei Bombini.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoorden jullie ook het gesprek Japio-Huub over Stijn. Nog 2,5 week weg, mogen niet zeggen waarheen - noem het maar vakantie. En de speculatie van Japio dat hij dan vrij snel weg zal zijn ..... Lijkt me geen goede zaak voor DGK.

Hier [COS#1938] Waar de bewoners niks mogen. werd er al iets van verslagen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoorden jullie ook het gesprek Japio-Huub over Stijn. Nog 2,5 week weg, mogen niet zeggen waarheen - noem het maar vakantie. En de speculatie van Japio dat hij dan vrij snel weg zal zijn ..... Lijkt me geen goede zaak voor DGK.

OK, zover was ik nog niet met teruglezen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier [COS#1938] Waar de bewoners niks mogen. werd er al iets van verslagen.

Geef 'm ook een knuffel van mij. Ik ben ook zo weg. Wat een luiheid om 3 streams op dezelfde hoek in de slaapkamer te zetter terwijl er nog miljonairs wakker zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:40 schreef Pavement het volgende:
Nou was een leuke cos meeting, jammer van de saaie kooi. Ik ga me teddy beer knuffelen
![]()
![]()
![]()

Truste worstenmeneer!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:40 schreef Pavement het volgende:
Nou was een leuke cos meeting, jammer van de saaie kooi. Ik ga me teddy beer knuffelen
![]()
![]()
![]()

Zou zeker niet goed zijn als Stijn weg moet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

Speciaal voor jou de hal / schoorsteenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Geef 'm ook een knuffel van mij. Ik ben ook zo weg. Wat een luiheid om 3 streams op dezelfde hoek in de slaapkamer te zetter terwijl er nog miljonairs wakker zijn.
![]()

Bij deze verklaar ik mijzelf geschift. Zit ik te wachten op aangekondigde terror, blijft het uit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Geef 'm ook een knuffel van mij. Ik ben ook zo weg. Wat een luiheid om 3 streams op dezelfde hoek in de slaapkamer te zetter terwijl er nog miljonairs wakker zijn.
![]()

quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij deze verklaar ik mijzelf geschift. Zit ik te wachten op aangekondigde terror, blijft het uit.
Of is dat juist de terror?!![]()

Stijn was toch allang al weg?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou zeker niet goed zijn als Stijn weg moet.
Je merkt nu al dat hij er niet is.

Ik geniet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Speciaal voor jou de hal / schoorsteen![]()

'n serieuze gok : Stijn is nu al 8 dagen, 10 uur geleden weggegaan .......quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]

Ik kan het al 3 dagen niet meer volgen, dus vraag mij nietsquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij deze verklaar ik mijzelf geschift. Zit ik te wachten op aangekondigde terror, blijft het uit.
Of is dat juist de terror?!![]()

Hij was er nog toen Huub en dennis naar achter moesten.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
'n serieuze gok : Stijn is nu al 8 dagen, 10 uur geleden weggegaan .......

Denk je dat het daarom zo saai is, en dat de miljonairs zich daardoor rot vervelen? Dan zou er nog hoop zijn namelijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]

Mij krijgen ze niet.quote:

That's the spiritquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mij krijgen ze niet.
Nu blijf ik net zolang wakker, totdat er wel wat actie komt.
Desnoods spring ik op mijn fietsje, met zijwieltjes.
Dat zal ze leren![]()

Dat was Polo, ook wel eens Marco genoemd door familie en vrienden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij was er nog toen Huub en dennis naar achter moesten.
Hij was er toen nog tussen gesprongen zei Huub.

quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
'n serieuze gok : Stijn is nu al 8 dagen, 10 uur geleden weggegaan .......

bewonderenswaardigquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mij krijgen ze niet.
Nu blijf ik net zolang wakker, totdat er wel wat actie komt.
Desnoods spring ik op mijn fietsje, met zijwieltjes.
Dat zal ze leren![]()

Ik moest het ook even opzoeken wanneer hij precies vertrokken was ........ DGK_REDACTIEquote:

Mijn vermoeden is dat Dennis een beeetje geschrokken is van de opmerkingen van Melisa.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:51 schreef mootie het volgende:
Dennis en Nadia doen vandaag niet aan borstwiebelen?

lulletje slaapt op z'n buik, gaat lastig wordenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:53 schreef Desii het volgende:
Nou Nix is op visite bij Klaas Vaak....... dus laat de terror begin![]()
![]()
![]()
boxen op standje "ontplof", harsstrip op zijn wenkbrauwen, broekzakken dichtnaaien, polonaise op zijn bed......

Kun je voor mij kort samenvatten wat Melissa heeft gezegd tegen hem ?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn vermoeden is dat Dennis een beeetje geschrokken is van de opmerkingen van Melisa.

Je hoort mijn blikjes wel rammelen achter mijn driewieler, als ik Allukmaar voorbij scheur.quote:

oeee, woohoo leukquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je hoort mijn blikjes wel rammelen achter mijn driewieler, als ik Allukmaar voorbij scheur.
Ik rinkel ook nog wel een paar keer met mijn Nijntje-bel.

Bel Radio 538 ook even, misschien mag je mee doen met toetertijdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je hoort mijn blikjes wel rammelen achter mijn driewieler, als ik Allukmaar voorbij scheur.

oh, doe dan even een halt in Heerhugowaard - spring ik bij je Achteropquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]

Niks bijzonders, ze had het erover dat ze hen had zien zoenen in bed. Dus ik ben zo vrij om aan te nemen, dat ze de rest dan ook wel gezien, of van anderen gehoord zal hebben.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kun je voor mij kort samenvatten wat Melissa heeft gezegd tegen hem ?

De hele dag is RTL-proof geweestquote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:02 schreef Prospera het volgende:
Ik snap niet dat we de keukenactiviteiten moeten missen, of zijn er weer incidenten geweest![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |