Lieke zei Bombini.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoorden jullie ook het gesprek Japio-Huub over Stijn. Nog 2,5 week weg, mogen niet zeggen waarheen - noem het maar vakantie. En de speculatie van Japio dat hij dan vrij snel weg zal zijn ..... Lijkt me geen goede zaak voor DGK.

Hier [COS#1938] Waar de bewoners niks mogen. werd er al iets van verslagen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoorden jullie ook het gesprek Japio-Huub over Stijn. Nog 2,5 week weg, mogen niet zeggen waarheen - noem het maar vakantie. En de speculatie van Japio dat hij dan vrij snel weg zal zijn ..... Lijkt me geen goede zaak voor DGK.

OK, zover was ik nog niet met teruglezen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier [COS#1938] Waar de bewoners niks mogen. werd er al iets van verslagen.

Geef 'm ook een knuffel van mij. Ik ben ook zo weg. Wat een luiheid om 3 streams op dezelfde hoek in de slaapkamer te zetter terwijl er nog miljonairs wakker zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:40 schreef Pavement het volgende:
Nou was een leuke cos meeting, jammer van de saaie kooi. Ik ga me teddy beer knuffelen
![]()
![]()
![]()

Truste worstenmeneer!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:40 schreef Pavement het volgende:
Nou was een leuke cos meeting, jammer van de saaie kooi. Ik ga me teddy beer knuffelen
![]()
![]()
![]()

Zou zeker niet goed zijn als Stijn weg moet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

Speciaal voor jou de hal / schoorsteenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Geef 'm ook een knuffel van mij. Ik ben ook zo weg. Wat een luiheid om 3 streams op dezelfde hoek in de slaapkamer te zetter terwijl er nog miljonairs wakker zijn.
![]()

Bij deze verklaar ik mijzelf geschift. Zit ik te wachten op aangekondigde terror, blijft het uit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Geef 'm ook een knuffel van mij. Ik ben ook zo weg. Wat een luiheid om 3 streams op dezelfde hoek in de slaapkamer te zetter terwijl er nog miljonairs wakker zijn.
![]()

quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij deze verklaar ik mijzelf geschift. Zit ik te wachten op aangekondigde terror, blijft het uit.
Of is dat juist de terror?!![]()

Stijn was toch allang al weg?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou zeker niet goed zijn als Stijn weg moet.
Je merkt nu al dat hij er niet is.

Ik geniet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Speciaal voor jou de hal / schoorsteen![]()

'n serieuze gok : Stijn is nu al 8 dagen, 10 uur geleden weggegaan .......quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]

Ik kan het al 3 dagen niet meer volgen, dus vraag mij nietsquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij deze verklaar ik mijzelf geschift. Zit ik te wachten op aangekondigde terror, blijft het uit.
Of is dat juist de terror?!![]()

Hij was er nog toen Huub en dennis naar achter moesten.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
'n serieuze gok : Stijn is nu al 8 dagen, 10 uur geleden weggegaan .......

Denk je dat het daarom zo saai is, en dat de miljonairs zich daardoor rot vervelen? Dan zou er nog hoop zijn namelijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]

Mij krijgen ze niet.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |