en ik ben nogwel afgewezen voor de kunst acedemie. DE HONDENquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie je nou? Dat soort neigingen heb ik nou ook steeds!

zou jij me kunne helpen ? check ff Problemen met Streams en Abonnement # 2 pls !!quote:

Schandalig!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:13 schreef Pavement het volgende:
[..]
en ik ben nogwel afgewezen voor de kunst acedemie. DE HONDEN

Nou de bokworst is tijdelijk lam gelegd maar heb nog wel wat pate in de aanbiedingquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
wat voor worst heb je in de aanbieding?

slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:15 schreef SiRojK het volgende:
Trusten mensen!

lobasca heeft een wijntje opquote:

quote:

Truste Jorisquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:15 schreef SiRojK het volgende:
Trusten mensen!

Ik zit er al hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
zou jij me kunne helpen ? check ff Problemen met Streams en Abonnement # 2 pls !!

Ja, ik kom juist weer eens even kijken. Niet veel spannends te zien .......quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:11 schreef Lobasca het volgende:
BSOL nog wakker?

Sorry, ik dacht dat je een grapje maakte. Ik heb hem trouwens niet gedaan (jammer).quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:16 schreef Pavement het volgende:
![]()
[..]
slaap lekker
Ontopic, disana wrijf het er nog maar ff in met je ik wel

Jonguh!!! Ik sta al een maand droog, en ik snak nu naar een kersenbrandewijntje, of iets anders, als er maar minstens 20% alc. inzit.quote:

ik wel (bijna) was niet goed genoegquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat je een grapje maakte. Ik heb hem trouwens niet gedaan (jammer).
Babbelen
[afbeelding]

kom ff langs heb net fles wisky open getrokken ( single malt uiteraard)quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jonguh!!! Ik sta al een maand droog, en ik snak nu naar een kersenbrandewijntje, of iets anders, als er maar minstens 20% alc. inzit.
Jaap haat de koelkast.

Nee gebeurt weinig. Maar ze hadden het net over contracten. Heb je het nog wel meegekregen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ik kom juist weer eens even kijken. Niet veel spannends te zien .......

Er mag natuurlijk uitgebreid gebeld worden met zussen, moeders, exen, en Wilgo.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:20 schreef agter het volgende:
Raar dat Natas en Brian nog steeds achter zijn. Duurt wel errug lang.

Ohw dat heb ik gemist, zal wel over de oma van Natasia gaan neem ik aan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:20 schreef agter het volgende:
Raar dat Natas en Brian nog steeds achter zijn. Duurt wel errug lang.

Ja, dat stuk hoorde ik. Wat is je vraag ?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee gebeurt weinig. Maar ze hadden het net over contracten. Heb je het nog wel meegekregen?

Lief dat je het aanbiedt, maar 200km is me net ff te ver fietsen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:21 schreef Pavement het volgende:
[..]
kom ff langs heb net fles wisky open getrokken ( single malt uiteraard)

Gaan ze het aantal zussen, moeders, ..... uitbreiden ?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Er mag natuurlijk uitgebreid worden met zussen, moeders, exen, en Wilgo.

Klein gratis bezoekje tussendoor lijkt het wel...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:22 schreef BarryK het volgende:
[..]
Ohw dat heb ik gemist, zal wel over de oma van Natasia gaan neem ik aan.

Geen vraag.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat stuk hoorde ik. Wat is je vraag ?

Ha ha. Ik had 'gebeld' er ondertussen al tussen gezetquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gaan ze het aantal zussen, moeders, ..... uitbreiden ?

Nee hoor, die liggen samen in Tas dr bed.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lief dat je het aanbiedt, maar 200km is me net ff te ver fietsen.
Zijn Natasia en Brian dan naar achter?

Ja, en al een tijdje, paar uur of zo, heb het niet echt bijgehouden hoelang al.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]

Ja sorry, ik heb geen whiskeyquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]

Ben ik al mee bezig(niet meer bij een school), ben nu een kinderboek aan het illustreren.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je ook digitaal werk maakt, moet je het eens ergens laten zien als je wilt.

ik zie aman alleen liggen...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:25 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nee hoor, die liggen samen in Tas dr bed.

quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ben ik al mee bezig(niet meer bij een school), ben nu een kinderboek aan het illustreren.
@modjes sorry voor het offtopic geleuter maar stuur de ban maar naar Fons@RTL.nl

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |