Ik stap ook over naar de betaalde streams van Villa Avondrust.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:07 schreef Haunter het volgende:
Als mijn streams afgelopen zijn voor deze maand, betwijfel ik of ik het ga verlengen
Wij hebben het recht om dat gesprek ook te horen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:11 schreef burtbeej het volgende:
Och ze wil weer gratis bellen.
Ja maar die 12 uur heeft Huub nodig, toch?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dan moet ze er heen gaan.... dat stomme gejank de hele tijd
Of hoe ze over Eric's moeder te keer ging.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:10 schreef Lobasca het volgende:
Ik niet. Wel voor oma.
Ik ben niet vergeten hoe ze deed toen Sylvia´s vader op sterven lag.
http://www.staatsbosbehee(...)9-8432-99B08D34A3AC}quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik stap ook over naar de betaalde streams van Villa Avondrust.
Die bejaarden daar kunnen beter rellen dan onze miljonairs![]()
Dat wordt dus weer de hele nacht fluisteren onder de dekens...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:15 schreef Yollie het volgende:
Brian gaat bij Natasia in bed
Mannen die iets drinken met een rietje....dat kan toch gewoon echt nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze dronk ranja met een rietje, mijn Sophietje ......
[afbeelding]
Nee, tuurlijk niet, ze staan nu gezellig samen onder de douchequote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:17 schreef RB.Dean het volgende:
Hoe is het afgelopen tussen Mannie en Brian? Is het uit?
Haal diep adem...denk LOGISCH na...stel die vraag vervolgens aan jezelf...en je hebt het antwoordquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:17 schreef RB.Dean het volgende:
Hoe is het afgelopen tussen Mannie en Brian? Is het uit?
Dat is zo ongeveer een droomscenario ! Natasia gaat snel weg (mooi opgeruimd), de volgende stemming is meteen Brian de klos (mooi opgeruimd) en Dennix trekt het dan niet lang meer (mooi opgeruimd).quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:15 schreef Yollie het volgende:
Brian gaat bij Natasia in bed
Zoals Lieke net zei: Het was een mooie dag in Huize Weltevreequote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:20 schreef Pavement het volgende:
Woot zo net klaar met werken een paar pilsjes achter in het keeltje, zin in TERROR
[rtlmodus aan] Al een bloemstukje geknakt ? [/rtlmodus]
Dennix is geen man, dat is een metroquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mannen die iets drinken met een rietje....dat kan toch gewoon echt niet![]()
was er al bang voor, ben bang dat ik een nieuwe afterwork spice moet gaan vinden, want dgk is echt niks.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals Lieke net zei: Het was een mooie dag in Huize Weltevree![]()
Ik trok het vandaag ook niet meer... nauwelijks gekeken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
was er al bang voor, ben bang dat ik een nieuwe afterwork spice moet gaan vinden, want dgk is echt niks.![]()
Dank voor de gedetailleerde verslagen. Ga zo door!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:20 schreef BarryK het volgende:
Jaap zegt dat hij ook Nadia kan inpalmen (en dan Dennis eruit stemt)... Huub geeft even aan hoe hij maar moet neuken. Daarna nog wat serieuze tips van Lieke en Huub over hoe hij haar kan inpalmen , en wat zelfvertrouwen geven door te zeggen dat ze echt een zwak voor 'm heeft.
Nadia heeft aangegeven dat bepaalde karaktereigenschappen van Dennis haar heel erg irriteren.
'Eensch' is al erg, kotssmileys zouden gewoon uit Replique gehaald moeten worden, maar het niet meer trekken moet toch met wat zelfbeheersing vermeden kunnen worden. Het is een lelijk cliché en wordt in de Cossen helaas veel te veel gebruikt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik trok het vandaag ook niet meer... nauwelijks gekeken.
Ik heb de indruk dat jij de COSsen meer ziet als Verslagen. Ik zie dat niet zo. Bovendien was dit de eerste keer dat ik deze uitdrukking gebruikte - gaarne een ander op de nek zittenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:28 schreef voyeur het volgende:
[..]
'Eensch is al erg', kotssmileys zouden gewoon uit Replique gehaald moeten worden, maar het niet meer trekken moet toch met wat zelfbeheersing vermeden kunnen worden. Het is een lelijk cliché en wordt in de Cossen helaas veel te veel gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |