Jup, ik ben het gewendquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
Deze was eerder.
Was meer van........ interessant, heb je ze echt nodig of kunnen we daar iemand mee naaien.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:40 schreef Borga het volgende:
Echt een goede vraag van Lieke : laxeermiddel waar heb je dat voor nodig???
mischien was ze bang voor anorexiaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:40 schreef Borga het volgende:
Echt een goede vraag van Lieke : laxeermiddel waar heb je dat voor nodig???
Sorry, ik dacht dat het over Amanda ging.quote:
niet waarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Was meer van........ interessant, heb je ze echt nodig of kunnen we daar iemand mee naaien.
Het is wel heerlijk rustig nu die klier er niet is.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat het over Amanda ging.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Telefoon. Natasia neemt op : "Ja hallo, wat mag er nou weer niet ?"
Het risico van medicijnen, die over datum zijn, is dat je er van aan de schijt raakt ........quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:
Nada heeft medicijnen gekregen met de datum: Niet te gebruiken na april 2006.
Lekker dan.
Aha, vandaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het risico van medicijnen, die over datum zijn, is dat je er van aan de schijt raakt ........
Hoogtepunt van de week.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:45 schreef beequeen het volgende:
Ze zijn al blij als er boodschappen binnenkomen, hebben ze eindelijk iets te doen.![]()
Waar hoorde je die dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:47 schreef mootie het volgende:
Ben ik nou gek of hoor ik Brian?
dacht ik ook......maar misschien was het Jaap?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:47 schreef mootie het volgende:
Ben ik nou gek of hoor ik Brian?
Ik denk eerder:Wie bent u?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:48 schreef 2live het volgende:
gefeliciteerd, hiep hiep hoera!!!
y; hallo mama hoe is het met u?
Dat wist ze niet, en dat beviel haar ook niet....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:49 schreef 2live het volgende:
wilgo gaat dinsdag naar Su
Naomi is toch een dochter van die zus? Daar hoeft N toch niet voor te zorgen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:
Naomi kan geen kleding kopen, ze heeft geen geld. Ze heeft Wilgo gesproken , die is blut, maar wel naar SU.
![]()
Klopt, maar die koopt wel kleding voor Natasja.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Naomi is toch een dochter van die zus? Daar hoeft N toch niet voor te zorgen?![]()
Die betaalt Tien, daar durf ik mn hand voor in het vuur te steken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:54 schreef Kinga het volgende:
Waarvan betaald Natasia in godsnaam al die cadeaus van? Skelter hier, nintendo daar, fiets, mobiele telefoons etc...
Tja hij gaat nu in zijn spiderman kleding...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:53 schreef mootie het volgende:
Tante wil dat Yairo anders gekleed wordt naar school?
Krijgt ze allemaal van de Redactie.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:54 schreef Kinga het volgende:
Waarvan betaald Natasia in godsnaam al die cadeaus van? Skelter hier, nintendo daar, fiets, mobiele telefoons etc...
Mama is miljonair.. dat betaald Tien.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:54 schreef Kinga het volgende:
Janken omdat de poen op isquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:55 schreef Nostalgist het volgende:
Natas naar buiten......Die gaat janken....
Time to leave voor natasia....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:53 schreef dgk_fan het volgende:
Erg fijn hoor: Jairo en Jenne worden uit elkaar gehaald omdat 'oppas-tante' 10 dagen
weggaat. WAT EEN FIJN GEZIN voor die kindjes
is al meerdere keren duidelijk gewordenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Die betaalt Tien, daar durf ik mn hand voor in het vuur te steken.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:56 schreef petraa het volgende:
OH jee, Natas in een dip. Zou ze nu eindelijk oprotten ????
Klopt , maar dat geldt voor alle miljonairs , iedereen mag cadeau's uitkiezen voor hun familie.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Die betaalt Tien, daar durf ik mn hand voor in het vuur te steken.
Ze is zo overstuur dat ze Yairootje heeft gesproken....NOT. De poen is op, Wilgo naar SU dus ze baalt gewoon.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:55 schreef Nostalgist het volgende:
Natas naar buiten......Die gaat janken....
Nee, Naomi moet de kleren voor Natasia kopen. Want die meid leert voor styliste ........quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Naomi is toch een dochter van die zus? Daar hoeft N toch niet voor te zorgen?![]()
Heerlijk, ik geniet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:57 schreef Nostalgist het volgende:
Natas gaat stuk
nou ze rolde met haar ogen ......owwwwquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:57 schreef petraa het volgende:
Hoe reageerde ze eigenlijk op het feit dat wilgo naar SU gaat en Yairo vanavond naar zijn echte vader ??? Ik heb het hele gesprek gemist.
Ik heb niet de indruk dat de anderen er zo'n misbruik van maken overigens. Als je ziet wat er allemaal die kant opgaat, niet alleen voor de kids, maar nichtjes krijgen ook dure mobieltjes e.d.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:57 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Klopt , maar dat geldt voor alle miljonairs , iedereen mag cadeau's uitkiezen voor hun familie.
Dat vraag ik me af of alles door tien word betaald.quote:
Die betalen ze van hun dagvergoeding, zelf dus. Natasja betaalt geen stuiver zelf, dat weten we inmiddels.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:57 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Klopt , maar dat geldt voor alle miljonairs , iedereen mag cadeau's uitkiezen voor hun familie.
ff Patr. bellen .."je hoef niet meer te komen hoor"quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Laten ze meteen ook maar een passende pruik voor haar kopen .....
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:59 schreef LoveProfusion het volgende:
Janken bitch, verdrink jezelf in die sloot..meer verdien je niet. Je hebt je kinderen psychisch gesloopt en nu ben jij aan de beurt.
Oohquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Overigens vind ik jurken niet bij Lieke staan..zeker dit oma geval niet.
Eerder andersom , Lieke heeft ook al gezegt dat ze Natas misbruikt voor back up.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Lieke komt weer troosten. Dat is wel lief, maar Natas steekt je zo in je rug.
Heb je bewijzen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die betalen ze van hun dagvergoeding, zelf dus. Natasja betaalt geen stuiver zelf, dat weten we inmiddels.
Welnee, Lieke heeft gewoon gevoel in haar donder. In tegenstelling tot Amanda, de zgn vriendin van Natasja, die laat haar gewoon zitten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:02 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Eerder andersom , Lieke heeft ook al gezegt dat ze Natas misbruikt voor back up.
de grensen worden verlegd.................quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:02 schreef mootie het volgende:
Herinneren jullie je nog de tijden dat Natasje helemaal flipte toen er een kans bestond dat de kinderen gescheiden zouden worden? Dat is inmiddels dus ook al geen probleem meer.
Dan ben je goed stom, als je back up zoekt bij iemand die over 2 maanden pleite is.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:02 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Eerder andersom , Lieke heeft ook al gezegt dat ze Natas misbruikt voor back up.
Dus toen ze huilde toen Natas vorige keer haar 24 uur had aangevraagd dat was geacteerd?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:02 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
MILTON MILTON MILTON ..was dat niet die gast .........................quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:03 schreef Nostalgist het volgende:
Natasja gebaart dat Milton insane in the brain is.....
Een kwestie van goed luisteren.quote:
Ja , dus de andere betalen ook geen cent. Het gaat toch net zo goed van de dagvergoeding van Natasia , maar als je verliest heb je dus alleen maar winst gemaakt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die betalen ze van hun dagvergoeding, zelf dus. Natasja betaalt geen stuiver zelf, dat weten we inmiddels.
Geloof wat je wilt geloven.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:05 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja , dus de andere betalen ook geen cent. Het gaat toch net zo goed van de dagvergoeding van Natasia , maar als je verliest heb je dus alleen maar winst gemaakt.
Het zou kunnen , dat kan niemand weten behalve Lieke zelf. Ze heeft duidelijk meerdere keren tegen Huub gezegt dat ze inspeelt op Natasia voor back up.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:04 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dus toen ze huilde toen Natas vorige keer haar 24 uur had aangevraagd dat was geacteerd?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:05 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja , dus de andere betalen ook geen cent. Het gaat toch net zo goed van de dagvergoeding van Natasia , maar als je verliest heb je dus alleen maar winst gemaakt.
Geen idee hoe die contacten dan tot stand komen... maar het lijkt allemaal zonder overleg met Natasia te gaan. Wel vreemd.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:03 schreef beequeen het volgende:
Natasja vindt het vreemd dat Milton de kinderen voor de Kooi nooit wilde zien , maar nu wel.Ze denkt dat het komt omdat zij in de Kooi zit en zo beroemd is, kan hij met de kids showen.
Er wordt geimpliceerd dat backup zoeken meteen uitsluit dat je ook oprecht kan zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:06 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Het zou kunnen , dat kan niemand weten behalve Lieke zelf. Ze heeft duidelijk meerdere keren tegen Huub gezegt dat ze inspeelt op Natasia voor back up.
Ja je zegt zelf dat de andere miljonairs het betalen van hun dagvergoeding , en die dagvergoeding krijgen ze alleen als ze winnen : oftewel , iedereen behalve de winnaar maakt winst.quote:
Ik vind het ook raar, wat heb je aan die dagvergoeding als je 10.000 moest inleggen in eerste instantie...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:08 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja je zegt zelf dat de andere miljonairs het betalen van hun dagvergoeding , en die dagvergoeding krijgen ze alleen als ze winnen : oftewel , iedereen behalve de winnaar maakt winst.
Dat zeg ik dus NIET. Dagvergoeding krijgen ze allemaal, jij hebt het over de Jackpot.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:08 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja je zegt zelf dat de andere miljonairs het betalen van hun dagvergoeding , en die dagvergoeding krijgen ze alleen als ze winnen : oftewel , iedereen behalve de winnaar maakt winst.
Neeeeeee, ze krijgen sowieso allemaal een vergoeding per maand.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:08 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
De eerste opzet van Lieke was wel het contact met Natasia te verbeteren ivm back-up, maar ik geloof zeker dat ze nu toch een oprecht gevoel voor Natasia heeft.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:05 schreef Suikeroom het volgende:
confronteer nu die hypocriete Lieke bitch![]()
![]()
met die brief
Als je iemand misbruikt en achterbaks loopt de lullen achter haar rug om dan zet dat toch genoeg? Ze vindt haar soms een kutwijf en soms een leuke vrouw. Dus een beetje oprecht. Iniedergeval wat Lieke nu doet geloof ik dus niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Er wordt geimpliceerd dat backup zoeken meteen uitsluit dat je ook oprecht kan zijn.![]()
Nog niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:10 schreef scanman01 het volgende:
Hoe zit het trouwens met die brief die Natasia van Lieke had gelezen, waarin ze schijnbaar schreef dat ze Natasia alleen zag als backup? Heeft ze Lieke daar al eens mee geconfronteerd?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:10 schreef Clank het volgende:
[..]
De eerste opzet van Lieke was wel het contact met Natasia te verbeteren ivm back-up, maar ik geloof zeker dat ze nu toch een oprecht gevoel voor Natasia heeft.
Nee dat schreef ik net al, volgens mij gelukkig niet meer.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:10 schreef scanman01 het volgende:
Hoe zit het trouwens met die brief die Natasia van Lieke had gelezen, waarin ze schijnbaar schreef dat ze Natasia alleen zag als backup? Heeft ze Lieke daar al eens mee geconfronteerd?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:11 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Als je iemand misbruikt en achterbaks loopt de lullen achter haar rug om dan zet dat toch genoeg? Ze vindt haar soms een kutwijf en soms een leuke vrouw. Dus een beetje oprecht. Iniedergeval wat Lieke nu doet geloof ik dus niet.
Precies. Die tranen toen Natasia zei dat ze weg ging, waren vanzelfsprekend ook echt. Dat speelt zelfs de beste actrice niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Welnee, Lieke heeft gewoon gevoel in haar donder. In tegenstelling tot Amanda, de zgn vriendin van Natasja, die laat haar gewoon zitten.
In het begin is dat contact ontstaan. De kinderen zaten bij haar zus, die moest weg en dus besloot de zus Milton te bellen. Natasia hoorde diezelfde avond rond 10 uur dat de kinderen zonder spullen naar Milton waren gegaan en dat hij nog naar de avondwinkel zou gaan om tandenborstels e.d. te gaan kopen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:07 schreef Clank het volgende:
[..]
Geen idee hoe die contacten dan tot stand komen... maar het lijkt allemaal zonder overleg met Natasia te gaan. Wel vreemd.
Toen Natasja daar met Amanda over sprak, zei ze dat ze hem zou bewaren tot een goed moment en hem dan in haar gezicht zou gooien. Ze heeft hem in haar kast gelegdquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:10 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
ze heeft nog niet verteld aan Lieke dat ook nog het geld op was ...toch?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:13 schreef Clank het volgende:
Natasia vindt het verschrikkelijk dat Yairo zijn verjaardag gaat vieren bij Milton en familie.
Dat kan ik me voorstellen. Milton is nu niet bepaald een lieverdje.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:13 schreef Clank het volgende:
Natasia vindt het verschrikkelijk dat Yairo zijn verjaardag gaat vieren bij Milton en familie.
ze zou mischien volgende week wat meer kunnen zeggen hierover...het past wel in het straat je van Jaap en Natas ..zij ze..!!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heeft iemand verstaan wat Lieke precies vertelde over haar 'probleem' ?
Heeft ze nog niet gezegd, ws mag ze er volgende week mee naarbuiten komen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heeft iemand verstaan wat Lieke precies vertelde over haar 'probleem' ?
Ach, de man blaast af en toe wel eens een autootje op. Dat doen we allemaal toch wel eensquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Milton is nu niet bepaald een lieverdje.
Ben geen fan van Tas, maar als het allemaal waar is en hij nooit naar die kinderen heeft omgekeken vind ik dit wel enigzins stijlloos. Maar misschien vind Milton het wel stijlloos dat Natasia in DGK zit....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:13 schreef Clank het volgende:
Bij mij doet alleen stream 4 het, raar.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:11 schreef daWeasel het volgende:
S 1 en 2 kaput?
wie MILTONquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Milton is nu niet bepaald een lieverdje.
Even F5'en.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:16 schreef Ctrl-alt-delete het volgende:
[..]
Bij mij doet alleen stream 4 het, raar.
Hier werkt alles prima.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:16 schreef Ctrl-alt-delete het volgende:
[..]
Bij mij doet alleen stream 4 het, raar.
Natasia heeft nu iemand nodig en Lieke is er voor haar.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia en Lieke, hand-in-hand ...... Soms valt m'n klep echt open !
[afbeelding]
Ik denk dat natasja de cadeaus ook zelf moet betalen hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Neeeeeee, ze krijgen sowieso allemaal een vergoeding per maand.
En Natasja hoeft dat geld dus niet te gebruiken voor cadeautjes, dat betaalt 10 voor haar.
De rest moet dat geld wel gewoon aanspreken voor cadeaus e.d.
Vista ?quote:
Laat me raden, dat is nou net de reden waarom Yairo zijn verjaardag bij zijn vader viert.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:15 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ze heeft nog niet verteld aan Lieke dat ook nog het geld op was ...toch?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:22 schreef Marrije het volgende:
Yairo zijn vader zal wel denken, voor wat hoort wat. Ik moet Huub opruimen na de show? Dan viert Yairootje zijn verjaardag bij mij.
en...is hem dat gelukt????quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia heeft laxeermiddel gekregen. Huub probeerde meteen was achterover te drukken. Natasia zag het meteen, Huub gaf nog een knipoog. (tja, je weet maar nooit wanneer laxeermiddel nog eens te gebuiken is bij het koken !)
Die Lieke toch, we komen steeds meer te weten, als het zo is.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:24 schreef scanman01 het volgende:
Lieke heeft een trio gehad met twee mannen... en een keer een trio met een man en een vrouw.
Dan heb je niet goed geluisterd. Ze zei dat ze nog niet eerder een seksrelatie met iemand heeft gehad, alleen in het begin met Brian dus.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:26 schreef farceman het volgende:
Amanda zegt nu dat ze een sex relatie met brian heeft en dat het geen vaste relatie is......
Je komt net op tijd binnen,quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:27 schreef scanman01 het volgende:
Amanda heeft nog nooit een trio gedaan, maar zou het wel willen. Nadia heeft 1 keer sex gehad met een vrouw. Lieke vertelt dat ze tijdens die trio met twee mannen eigenlijk alleen maar met 1 van hen sex heeft gehad.
Valt nog mee dat ze geen telefoon krijgen dat het niet mag ...... of een streamlockquote:
No way, amanda heeft een veel vriendelijker gezicht... Lieke is gewoon een bitch.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:30 schreef farceman het volgende:
Die strobaal van Amanda.....Lieke is eigenlijk veel knapper als je haar zo ziet
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:30 schreef farceman het volgende:
Die strobaal van Amanda.....Lieke is eigenlijk veel knapper als je haar zo ziet
Je kan ook zeggen dat ze een dochter van palma is...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:35 schreef Haunter het volgende:
Om Amanda's stem te beschrijven, heb je genoeg aan dit plaatje:
[afbeelding]
Amanda de dochter van en een sten als een Nannyquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:36 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen dat ze een dochter van palma is...
Voor Palma's stem heb je genoeg aan dit plaatje:quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:36 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen dat ze een dochter van palma is...
Ze heeft 50cp uit de algemene pot gekregen voor het bellen van Yarioquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:41 schreef Mika25 het volgende:
Natasja heeft alweer gebeld vandaag voor CP? Terwijl ze al zwaar negatief stond...
Ja, erg he! Shame on you Huub!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:45 schreef wolferl het volgende:
Wat zei Huub nou? Slettie ipv Nettie.
Dus als ze die pot niet hadden mogen verdelen, had Natasia niet eens CP's gehad om haar zoon te bellen met zijn verjaardag. En had ze die moeten lenenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze heeft 50cp uit de algemene pot gekregen voor het bellen van Yario
En lenen mag niet meerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:47 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dus als ze die pot niet hadden mogen verdelen, had Natasia niet eens CP's gehad om haar zoon te bellen met zijn verjaardag. En had ze die moeten lenen![]()
Je kunt het ook omkeren. Omdat ze wist dat de pot er is, heeft ze gezorgd dat ze niets meer had. Dan kon ze extra putten uit de pot - niemand zou bellen voor de verjaardag van Jairo weigeren.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:47 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dus als ze die pot niet hadden mogen verdelen, had Natasia niet eens CP's gehad om haar zoon te bellen met zijn verjaardag. En had ze die moeten lenen![]()
Ja maar de anderen moeten wel toestemming geven dat zij die punten krijgt, dan was ze daar wel heel erg zeker van.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je kunt het ook omkeren. Omdat ze wist dat de pot er is, heeft ze gezorgd dat ze niets meer had. Dan kon ze extra putten uit de pot - niemand zou bellen voor de verjaardag van Jairo weigeren.
Ja, we hebben het toch over Natasia?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja maar de anderen moeten wel toestemming geven dat zij die punten krijgt, dan was ze daar wel heel erg zeker van.
Natuurlijk was dat een gok, maar zeker weten dat niemand het zou durven te weigeren. Iedereen heeft een zwak voor die kids, iedereen ziet de kids als onschuldig slachtoffer van de grappen en grollen van hun moeder.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja maar de anderen moeten wel toestemming geven dat zij die punten krijgt, dan was ze daar wel heel erg zeker van.
Iedereen heeft er toestemming voor gegevenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:47 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Vertel even het ware vehaal van het wakker maken van Syl ajb, ik ben even iets anders te doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een vreemde middag. Nu verdedigd Amanda ineens Lieke (wakker maken van Sylvia). Eerder al Natasia hand in hand met Lieke. Iedereen is zo lief, Nena is ineens geweldig voor Amanda, Ilona wordt een schat .....
Zijn ze in een fase van flash-back als laatste stuiptrekking van DGK ?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:02 schreef Disana het volgende:
Pril geluk in de verlaten stal van Irginia
[afbeelding]
Wat is dit dan?quote:
Elke andere moeder ( zou niet in DGK stappen maar goed ) zou zorgen dat ze die punten voor een telefoontje, apart hebben gehouden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natuurlijk was dat een gok, maar zeker weten dat niemand het zou durven te weigeren. Iedereen heeft een zwak voor die kids, iedereen ziet de kids als onschuldig slachtoffer van de grappen en grollen van hun moeder.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh die wil ik ook in mijn stal!
Dan moet Amanda ze verzorgen in haar gouden bikini, witte zonnebril op, rode pumps en haar Tinky Winky tasje.
Lieke heeft ooit eens Syl wakker gemaakt toen ze nog schoonmaakster. Syl ging helemaal uit haar dak. Ging echt nergens over.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel even het ware vehaal van het wakker maken van Syl ajb, ik ben even iets anders te doen.![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:02 schreef Disana het volgende:
Pril geluk in de verlaten stal van Irginia
[afbeelding]
Een tasje vol zaadjes en wormpjes voor de pietjes. Waarom klinkt dat nou vies als het over Amanda gaat...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh die wil ik ook in mijn stal!
Dan moet Amanda ze verzorgen in haar gouden bikini, witte zonnebril op, rode pumps en haar Tinky Winky tasje.
Op 'n morgen, toen Lieke nog huishoudster was, heeft ze de wekdienst van Palma overgenomen. Dus moest ze ook Sylvia wakker maken. Sylvia was niet erg blij. Het werd een rel en Palma gaf toen Lieke een trap na door te vertellen dat Lieke dat perse wilde wekken om Sylvia te pesten. (Nu weten we inmiddels wel dat Palma heel vijandig is naar Lieke)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel even het ware vehaal van het wakker maken van Syl ajb, ik ben even iets anders te doen.![]()
Ik hoorde in mijn koptelefoon de versie van Lieke, die was anders dan de versie van Palma.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Lieke heeft ooit eens Syl wakker gemaakt toen ze nog schoonmaakster. Syl ging helemaal uit haar dak. Ging echt nergens over.
Je bent gewoon bang dat ze die in haar punani gaat stoppen om haar zuurgraad weer in balans te krijgen en dat klinkt idd erg vies.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Een tasje vol zaadjes en wormpjes voor de pietjes. Waarom klinkt dat nou vies als het over Amanda gaat...
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op 'n morgen, toen Lieke nog huishoudster was, heeft ze de wekdienst van Palma overgenomen. Dus moest ze ook Sylvia wakker maken. Sylvia was niet erg blij. Het werd een rel en Palma gaf toen Lieke een trap na door te vertellen dat Lieke dat perse wilde wekken om Sylvia te pesten. (Nu weten we inmiddels wel dat Palma heel vijandig is naar Lieke)
Kuch... zaadjes erin stoppen...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat ze die in haar punani gaat stoppen om haar zuurgraad weer in balans te krijgen en dat klinkt idd erg vies.
Nee, dat zie je verkeerd. Je kunt sparen en niets extra uit de pot krijgen OF alles opmaken en wel extra uit de pot krijgen. (Niet mijn manier van leven, maar Natasia denkt wat anders over hebben en krijgen)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:04 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Elke andere moeder ( zou niet in DGK stappen maar goed ) zou zorgen dat ze die punten voor een telefoontje, apart hebben gehouden.
Het is het minste wat Natasia voor haar zoon kan doen nu.
Volgens mij na zijn bezoekje aan de kooi niet meerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:11 schreef blomst het volgende:
[..]
Hebben we die hier wel weer eens gezien?
Ja je hebt gelijk, zo zal ze gedacht hebben.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. Je kunt sparen en niets extra uit de pot krijgen OF alles opmaken en wel extra uit de pot krijgen. (Niet mijn manier van leven, maar Natasia denkt wat anders over hebben en krijgen)
Bangen als in gangbangen of headbangen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:12 schreef mootie het volgende:
Dus het bangen van Elly is niet eens in de uitzending geweest?
Babi Bangangenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Bangen als in gangbangen of headbangen?
Wat mootie eerst schreef: de seks tussen Brian en Elly in de douche is wel in de uitzending geweest.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Bangen als in gangbangen of headbangen?
en ik maar denken dat het om rode Elly de butler gaat.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat mootie eerst schreef: de seks tussen Brian en Elly in de douche is wel in de uitzending geweest.
De Elly die zei dat ze nog jong is in haar broekjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:17 schreef noekje het volgende:
[..]
en ik maar denken dat het om rode Elly de butler gaat.![]()
eigenlijk dus een juiste afspiegeling van de samenleving....hoeveel mensen hebben halverwege de maand geen centen meer en steken zich dan in de schulden omdat t zo makkelijk is??quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. Je kunt sparen en niets extra uit de pot krijgen OF alles opmaken en wel extra uit de pot krijgen. (Niet mijn manier van leven, maar Natasia denkt wat anders over hebben en krijgen)
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia is wel wat 'make-up afhankelijk', maar ze heeft een mooi gezicht.
[afbeelding]
Zal wel 'achter' zijn geweest ......quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:24 schreef mootie het volgende:
Zooooooooooo Natasja is weer klaar met haar middagdutje.
geen telefoontje dat dit niet kan?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Batterijen !"
Natasia : "Kun je ze even voor me inpluggen ?"
Huub : "Ik kan nog veel meer inpluggen"
Daar vallen toch je sokken van uit.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:28 schreef Clank het volgende:
Natasia: Yairo is zijn verjaardag aan het vieren bij zijn zaaddonor.
Ze denkt dat ze met 'spullen' liefde voor die kindjes koopt.....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Valt me zo op. Natasia heeft het de hele dag over die Wii voor haar kleine. "En 10 spelletjes erbij !". En iedereen moet het horen "10 Spelletjes erbij". Wat voor spelletjes het zijn is helemaal niet belangrijk, als het vooral maar veeeeel is.
Klopt! ''Hij heeft een Nintendo Wii voor zijn verjaardag gekregen, met die 10 spelletjes er bij.''.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Valt me zo op. Natasia heeft het de hele dag over die Wii voor haar kleine. "En 10 spelletjes erbij !". En iedereen moet het horen "10 Spelletjes erbij". Wat voor spelletjes het zijn is helemaal niet belangrijk, als het vooral maar veeeeel is.
Je weet het, spiegeltjes en kraaltjes, alles voor de heb. En dan nog Ilona in het verleden daarvan betichten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Talpa nu al failliet?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:39 schreef Disana het volgende:
Het is ook heel erg als je geen brood meer voor je kindjes kunt kopen![]()
innerlijke gevoelens denk ikquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:38 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Amanda noemde zich toch een gevoelsmens? Ze heeft nog geen woord tegen Natas gezegt,...
Kut, je moest weer betalen voor de streams vandaag.quote:
Heb ik niet meerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kut, je moest weer betalen voor de streams vandaag.![]()
Wrom niet? Echt blut?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |