Jup, ik ben het gewendquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
Deze was eerder.
Was meer van........ interessant, heb je ze echt nodig of kunnen we daar iemand mee naaien.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:40 schreef Borga het volgende:
Echt een goede vraag van Lieke : laxeermiddel waar heb je dat voor nodig???
mischien was ze bang voor anorexiaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:40 schreef Borga het volgende:
Echt een goede vraag van Lieke : laxeermiddel waar heb je dat voor nodig???
Sorry, ik dacht dat het over Amanda ging.quote:
niet waarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Was meer van........ interessant, heb je ze echt nodig of kunnen we daar iemand mee naaien.
Het is wel heerlijk rustig nu die klier er niet is.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat het over Amanda ging.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Telefoon. Natasia neemt op : "Ja hallo, wat mag er nou weer niet ?"
Het risico van medicijnen, die over datum zijn, is dat je er van aan de schijt raakt ........quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:
Nada heeft medicijnen gekregen met de datum: Niet te gebruiken na april 2006.
Lekker dan.
Aha, vandaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het risico van medicijnen, die over datum zijn, is dat je er van aan de schijt raakt ........
Hoogtepunt van de week.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:45 schreef beequeen het volgende:
Ze zijn al blij als er boodschappen binnenkomen, hebben ze eindelijk iets te doen.![]()
Waar hoorde je die dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:47 schreef mootie het volgende:
Ben ik nou gek of hoor ik Brian?
dacht ik ook......maar misschien was het Jaap?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:47 schreef mootie het volgende:
Ben ik nou gek of hoor ik Brian?
Ik denk eerder:Wie bent u?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:48 schreef 2live het volgende:
gefeliciteerd, hiep hiep hoera!!!
y; hallo mama hoe is het met u?
Dat wist ze niet, en dat beviel haar ook niet....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:49 schreef 2live het volgende:
wilgo gaat dinsdag naar Su
Naomi is toch een dochter van die zus? Daar hoeft N toch niet voor te zorgen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:
Naomi kan geen kleding kopen, ze heeft geen geld. Ze heeft Wilgo gesproken , die is blut, maar wel naar SU.
![]()
Klopt, maar die koopt wel kleding voor Natasja.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Naomi is toch een dochter van die zus? Daar hoeft N toch niet voor te zorgen?![]()
Die betaalt Tien, daar durf ik mn hand voor in het vuur te steken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:54 schreef Kinga het volgende:
Waarvan betaald Natasia in godsnaam al die cadeaus van? Skelter hier, nintendo daar, fiets, mobiele telefoons etc...
Tja hij gaat nu in zijn spiderman kleding...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:53 schreef mootie het volgende:
Tante wil dat Yairo anders gekleed wordt naar school?
Krijgt ze allemaal van de Redactie.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:54 schreef Kinga het volgende:
Waarvan betaald Natasia in godsnaam al die cadeaus van? Skelter hier, nintendo daar, fiets, mobiele telefoons etc...
Mama is miljonair.. dat betaald Tien.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:54 schreef Kinga het volgende:
Janken omdat de poen op isquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:55 schreef Nostalgist het volgende:
Natas naar buiten......Die gaat janken....
Time to leave voor natasia....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:53 schreef dgk_fan het volgende:
Erg fijn hoor: Jairo en Jenne worden uit elkaar gehaald omdat 'oppas-tante' 10 dagen
weggaat. WAT EEN FIJN GEZIN voor die kindjes
is al meerdere keren duidelijk gewordenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Die betaalt Tien, daar durf ik mn hand voor in het vuur te steken.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:56 schreef petraa het volgende:
OH jee, Natas in een dip. Zou ze nu eindelijk oprotten ????
Klopt , maar dat geldt voor alle miljonairs , iedereen mag cadeau's uitkiezen voor hun familie.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Die betaalt Tien, daar durf ik mn hand voor in het vuur te steken.
Ze is zo overstuur dat ze Yairootje heeft gesproken....NOT. De poen is op, Wilgo naar SU dus ze baalt gewoon.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:55 schreef Nostalgist het volgende:
Natas naar buiten......Die gaat janken....
Nee, Naomi moet de kleren voor Natasia kopen. Want die meid leert voor styliste ........quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Naomi is toch een dochter van die zus? Daar hoeft N toch niet voor te zorgen?![]()
Heerlijk, ik geniet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:57 schreef Nostalgist het volgende:
Natas gaat stuk
nou ze rolde met haar ogen ......owwwwquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:57 schreef petraa het volgende:
Hoe reageerde ze eigenlijk op het feit dat wilgo naar SU gaat en Yairo vanavond naar zijn echte vader ??? Ik heb het hele gesprek gemist.
Ik heb niet de indruk dat de anderen er zo'n misbruik van maken overigens. Als je ziet wat er allemaal die kant opgaat, niet alleen voor de kids, maar nichtjes krijgen ook dure mobieltjes e.d.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:57 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Klopt , maar dat geldt voor alle miljonairs , iedereen mag cadeau's uitkiezen voor hun familie.
Dat vraag ik me af of alles door tien word betaald.quote:
Die betalen ze van hun dagvergoeding, zelf dus. Natasja betaalt geen stuiver zelf, dat weten we inmiddels.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:57 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Klopt , maar dat geldt voor alle miljonairs , iedereen mag cadeau's uitkiezen voor hun familie.
ff Patr. bellen .."je hoef niet meer te komen hoor"quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Laten ze meteen ook maar een passende pruik voor haar kopen .....
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:59 schreef LoveProfusion het volgende:
Janken bitch, verdrink jezelf in die sloot..meer verdien je niet. Je hebt je kinderen psychisch gesloopt en nu ben jij aan de beurt.
Oohquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Overigens vind ik jurken niet bij Lieke staan..zeker dit oma geval niet.
Eerder andersom , Lieke heeft ook al gezegt dat ze Natas misbruikt voor back up.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Lieke komt weer troosten. Dat is wel lief, maar Natas steekt je zo in je rug.
Heb je bewijzen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die betalen ze van hun dagvergoeding, zelf dus. Natasja betaalt geen stuiver zelf, dat weten we inmiddels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |