Dat is vermoedelijk wel de gewenste staat (met wiet) als je dan toch zonodig daar wilt zijn. Ik heb ook spijt dat ik niet naar FOR ben gegaan. Lowlands 2007 is gewoon een baggerprogrammering die net zo goed dat van pinkpop had kunnen zijnquote:Op maandag 9 juli 2007 21:44 schreef student_van_het_leven het volgende:
Hmm vindt de line-up te weinig harde rock / metal/ hardcore punk. Jammer, maarja dan had ik maar naar FOR moeten gaan. Hoop wel dat er nog een paar goede harde bands bij komen.
Wordt dus vooral weer 23 uur per dag zo dronken als een maleier zijn met hier en daar een optreden. Kan haast niet wachten.

Nee, muntjes van vorige jaren zijn niet meer geldig.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:50 schreef Smart_ass het volgende:
Maar weet jij toevallig ook of die muntjes dus nog omgewisseld kunnen worden? De oude voor de nieuwe?

Dit is juist de minst Pinkpop-achtige line-up in jaren als je het mij vraagt...quote:Op maandag 9 juli 2007 21:48 schreef Aoristus het volgende:
Lowlands 2007 is gewoon een baggerprogrammering die net zo goed dat van pinkpop had kunnen zijn

Inderdaadquote:Op maandag 9 juli 2007 22:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dit is juist de minst Pinkpop-achtige line-up in jaren als je het mij vraagt...

Inderdaad, weinig grote namen.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dit is juist de minst Pinkpop-achtige line-up in jaren als je het mij vraagt...

En weinige gehypte rock plus een steengoed dance-programma, kom daar maar eens om bij Pinkpop.quote:

tis toch altijd te druk in die stomme alpha, bovendien is ie te ver lopenquote:Op maandag 9 juli 2007 23:40 schreef Parafernalia het volgende:
ach, een of twee grote namen (erbij) was leuk geweest![]()
voor de rest is t prima

je kan altijd op 't moment zelf nog bepalen of je gaat of nietquote:Op maandag 9 juli 2007 23:41 schreef Laton het volgende:
[..]
tis toch altijd te druk in die stomme alpha, bovendien is ie te ver lopen

In het begin was ik nog pessimistisch over de line-up toen de eerste namen bekend werden, maar nu ben ik pessimistisch dat ik teveel goede acts ga missen omdat er zoveel vets geprogrammeerd staat en ze elkaar gaan overlappenquote:Op maandag 9 juli 2007 23:31 schreef Laton het volgende:
lol dit is de beste line up in jaren ! gelukkig eens wat minder populair en hoop aandacht voor dance. bovendien staan er ZAT vette bandjes.

er schijnen ook mensen in de rij te gaan staan om in de Alpha vooraan te kunnen staan in het voorvak...quote:

inderdaad en voor stevige rock naar FoR en voor kamperen naar Renessequote:Op maandag 9 juli 2007 23:52 schreef Aoristus het volgende:
voor dance ga je maar naar sensation white ofzo

Sorry, voor stevige dance ga je maar naar sensation white ofzoquote:Op maandag 9 juli 2007 23:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad en voor stevige rock naar FoR en voor kamperen naar Renesse

quote:Op maandag 9 juli 2007 23:52 schreef Aoristus het volgende:
voor dance ga je maar naar sensation white ofzo
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:08 schreef Aoristus het volgende:
Sorry, voor stevige dance ga je maar naar sensation white ofzo

ook niet helemaal correct.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:08 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Sorry, voor stevige dance ga je maar naar sensation white ofzo

quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:20 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ook niet helemaal correct.
voor slechte dance ga je naar sensation

ja dat begin toen ookquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]wil je Darren Emmerson niet zo beledigen, wat een set jaren terug op Lowlands

ik ben de grootste underworld fan van tilburg hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]wil je Darren Emmerson niet zo beledigen, wat een set jaren terug op Lowlands
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |