Prima joh. Als ik naar een concert ga verwacht ik dat zowel de band als het publiek zich volledig geven, en dat gevoel krijg je nu eenmaal makkelijker bij hardcore (waar in 90% van de nummers toch gehamerd wordt op 'unity', als ze het niet over hun doodgereden hond hebben) dan bij een aapjes-kijk-met-een-pils-in-de-knuistjes-optreden.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Iedere uitgepuberde kerel die nog steeds denkt dat "pitten" stoer is heeft een gebrek aan mannelijkheid te compenseren![]()
Ohhh erg fijn inderdaad.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:34 schreef rubbereend het volgende:
als ik dit zo zie wil ik echt heeeeeeel graag Trentemøller zien
http://www.youtube.com/watch?v=HvfZaNRpIOA
Best suf. Vooral ook als je kijkt dat de mensen gewoon een beetje dood in een stoel zitten in hun nette pakquote:Op maandag 9 juli 2007 18:34 schreef rubbereend het volgende:
Op Graz las ik dat Trentemoller het hoogtepunt van Roskilde was, dus daar ga ik zeker even kijken..quote:Op maandag 9 juli 2007 18:34 schreef rubbereend het volgende:
dat is volgens mij dan ook geen concert van ze maar een optreden tijdens een of andere showquote:Op maandag 9 juli 2007 19:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Best suf. Vooral ook als je kijkt dat de mensen gewoon een beetje dood in een stoel zitten in hun nette pak
Nee, inderdaad. Dus klik ook vooral niet op deze linkquote:Op maandag 9 juli 2007 20:03 schreef Smart_ass het volgende:
Hmm Jan Jaap van der Wal staat niet meer op de Lowlands-site..
Mooi wat een kwal vind ik dat tegenwoordig zeg !!quote:Op maandag 9 juli 2007 20:03 schreef Smart_ass het volgende:
Hmm Jan Jaap van der Wal staat niet meer op de Lowlands-site..
Omfg! Ik weet zeker dat ik 'm eerst bij de J zag staan!quote:Op maandag 9 juli 2007 20:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Dus klik ook vooral niet op deze link
Volgens mij staan alle artiesten altijd al gesorteerd op hun achternaamquote:Op maandag 9 juli 2007 20:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omfg! Ik weet zeker dat ik 'm eerst bij de J zag staan!
of heeft ie daar nooit gestaan?![]()
Gewoon niet 3 uur voor aanvang van zijn show per ongeluk in de rij bij van Juliet gaan staan, dan heb je een goede kans dat je niks van zijn aanwezigheid merkt.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:08 schreef Wokker het volgende:
[..]
Mooi wat een kwal vind ik dat tegenwoordig zeg !!![]()
Ik weet zeker dat ie eerst bij de J stond.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens mij staan alle artiesten altijd al gesorteerd op hun achternaam
Haha, ja echt he! Ik ben er toen ook iets van 3 uur van te voren voor in de rij gaan staan.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Gewoon niet 3 uur voor aanvang van zijn show per ongeluk in de rij bij van Juliet gaan staan, dan heb je een goede kans dat je niks van zijn aanwezigheid merkt.
Ik niet. Ik lach alleen de mensen uit die uren van een festival, waar genoeg te doen is, in een rij doorbrengen. Als ik een cabaretier wil zien (en dan zoek ik liever een andere uit) ga ik wel naar het theater.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haha, ja echt he! Ik ben er toen ook iets van 3 uur van te voren voor in de rij gaan staan.
Jan Jaap van der Wal ja.quote:
Cabaret is niet voor niets een deel van het festival.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik niet. Ik lach alleen de mensen uit die uren van een festival, waar genoeg te doen is, in een rij doorbrengen. Als ik een cabaretier wil zien (en dan zoek ik liever een andere uit) ga ik wel naar het theater.
En blijkbaar een populair deel, gezien de rijen bij de tent voor de optredens. Maar ik vind het toch echt erg zonde van mijn tijd.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Cabaret is niet voor niets een deel van het festival.
Maar als er tijdens die tijd geen bandjes zijn die jij wilt zien, en je wilt Jan Jaap wel graag zien, vind ik er niets mis mee. Ieder z'n ding.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En blijkbaar een populair deel, gezien de rijen bij de tent voor de optredens. Maar ik vind het toch echt erg zonde van mijn tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |