Dat is vermoedelijk wel de gewenste staat (met wiet) als je dan toch zonodig daar wilt zijn. Ik heb ook spijt dat ik niet naar FOR ben gegaan. Lowlands 2007 is gewoon een baggerprogrammering die net zo goed dat van pinkpop had kunnen zijnquote:Op maandag 9 juli 2007 21:44 schreef student_van_het_leven het volgende:
Hmm vindt de line-up te weinig harde rock / metal/ hardcore punk. Jammer, maarja dan had ik maar naar FOR moeten gaan. Hoop wel dat er nog een paar goede harde bands bij komen.
Wordt dus vooral weer 23 uur per dag zo dronken als een maleier zijn met hier en daar een optreden. Kan haast niet wachten.
Nee, muntjes van vorige jaren zijn niet meer geldig.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:50 schreef Smart_ass het volgende:
Maar weet jij toevallig ook of die muntjes dus nog omgewisseld kunnen worden? De oude voor de nieuwe?
Dit is juist de minst Pinkpop-achtige line-up in jaren als je het mij vraagt...quote:Op maandag 9 juli 2007 21:48 schreef Aoristus het volgende:
Lowlands 2007 is gewoon een baggerprogrammering die net zo goed dat van pinkpop had kunnen zijn
Inderdaadquote:Op maandag 9 juli 2007 22:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dit is juist de minst Pinkpop-achtige line-up in jaren als je het mij vraagt...
Inderdaad, weinig grote namen.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dit is juist de minst Pinkpop-achtige line-up in jaren als je het mij vraagt...
En weinige gehypte rock plus een steengoed dance-programma, kom daar maar eens om bij Pinkpop.quote:
tis toch altijd te druk in die stomme alpha, bovendien is ie te ver lopenquote:Op maandag 9 juli 2007 23:40 schreef Parafernalia het volgende:
ach, een of twee grote namen (erbij) was leuk geweest![]()
voor de rest is t prima
je kan altijd op 't moment zelf nog bepalen of je gaat of nietquote:Op maandag 9 juli 2007 23:41 schreef Laton het volgende:
[..]
tis toch altijd te druk in die stomme alpha, bovendien is ie te ver lopen
In het begin was ik nog pessimistisch over de line-up toen de eerste namen bekend werden, maar nu ben ik pessimistisch dat ik teveel goede acts ga missen omdat er zoveel vets geprogrammeerd staat en ze elkaar gaan overlappenquote:Op maandag 9 juli 2007 23:31 schreef Laton het volgende:
lol dit is de beste line up in jaren ! gelukkig eens wat minder populair en hoop aandacht voor dance. bovendien staan er ZAT vette bandjes.
er schijnen ook mensen in de rij te gaan staan om in de Alpha vooraan te kunnen staan in het voorvak...quote:
inderdaad en voor stevige rock naar FoR en voor kamperen naar Renessequote:Op maandag 9 juli 2007 23:52 schreef Aoristus het volgende:
voor dance ga je maar naar sensation white ofzo
Sorry, voor stevige dance ga je maar naar sensation white ofzoquote:Op maandag 9 juli 2007 23:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad en voor stevige rock naar FoR en voor kamperen naar Renesse
quote:Op maandag 9 juli 2007 23:52 schreef Aoristus het volgende:
voor dance ga je maar naar sensation white ofzo
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:08 schreef Aoristus het volgende:
Sorry, voor stevige dance ga je maar naar sensation white ofzo
ook niet helemaal correct.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:08 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Sorry, voor stevige dance ga je maar naar sensation white ofzo
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:20 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ook niet helemaal correct.
voor slechte dance ga je naar sensation
ja dat begin toen ookquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]wil je Darren Emmerson niet zo beledigen, wat een set jaren terug op Lowlands
ik ben de grootste underworld fan van tilburg hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]wil je Darren Emmerson niet zo beledigen, wat een set jaren terug op Lowlands
van de Sega?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:40 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb zin in Sonic Youth en Dinosaur Jr.
Bij de Arctic Monkeys in de Melkweg, eerder dit jaar, was het anders één grote bende van crowdsurfers. Er stond telkens 10 man op het podium, ofzoquote:Op maandag 9 juli 2007 12:02 schreef MaJo het volgende:
Dat ligt niet aan de zaal maar aan de bandBij Wolfmother (waar je volgens mij op doelt
) werd inderdaad volop gecrowdsurft. Bij indieconcerten gebeurt dat sowieso wel. Maar soms heb je ook beveiligers op het podium staan die de mensen terugduwen
![]()
Wat me ook opvalt is dat ze vaak in het begin de crowdsurfers wel hun gang laten gaan maar dan later in actie komen. Bij andere concerten is het weer helemaal niet mogelijk, zoals bijvoorbeeld Interpol of Arctic Monkeys.
Inderdaad, zeg...quote:Op maandag 9 juli 2007 13:08 schreef MaJo het volgende:
Het pijnlijkste vind ik het trouwens als ze dan met een arm om een van de bandleden gaan staan en dan proberen mee te zingen ofzoDan sta ik echt met plaatsvervangende schaamte te kijken
ach gebeurt er eens wat bij de AM op het podiumquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:56 schreef mindgames het volgende:
[..]
Bij de Arctic Monkeys in de Melkweg, eerder dit jaar, was het anders één grote bende van crowdsurfers. Er stond telkens 10 man op het podium, ofzo. Maar dat is toch een partij irritant, zeg. Ben om die reden blij dat het op festivals verboden is!
En voor goed eten naar de liberijequote:Op maandag 9 juli 2007 23:57 schreef rubbereend het volgende:
inderdaad en voor stevige rock naar FoR en voor kamperen naar Renesse
ontdek James Holden, Heartthrob en richie hawtin sowieso ook maar.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:41 schreef BloodyLotte het volgende:
Even vervelend doen. Mijn lijstje tot nu toe van dingen die ik wil zien.Ik kan niet slapen.
Dat zijn de dingen die ik sowieso wil zien. De rest moet ik nog even allemaal onderzoeken en ontdekken.
Goeie zaak. Lekkere dnb is dat. Volgens mij heeft hij ook dingen met photek gedaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Teebee & Calyx gaan samen een setje draaien op vrijdag
zie: http://www.myspace.com/teebeesubtitles & http://www.myspace.com/calyxuk
En op de myspace van nymfo kunnen we lezen dat dat tijdens de drum 'n bass-avond is die dan in de bravo gehouden wordt.
Yep, de hele vrijdagnacht in de Bravoquote:
dan moet holden wel in de india staanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Yep, de hele vrijdagnacht in de Bravo
Toftoftof!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Yep, de hele vrijdagnacht in de Bravo
india is echt de gezelligste tentquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Indiainderdaad. Maar voor mij dan vooral overdag.
Zou wel oke zijn. En ze zijn natuurlijk samen met Simian Mobile Disco en Justice de hippigheid zelve in alternatief danceland, dus dat verhoogd de kans dat ze op LL staan wel aanzienlijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:51 schreef Tourniquet het volgende:
Zou Digitalism nog komen? Ze zijn hip, staan al op Pukkelpop en hebben de 17de nog een gaatje in hun tourschema.
Vorig jaar ben ik geen seconde in de India geweestquote:
En de tent waar ik vaak leuke, voor mij nog onbekende, bandjes zie. Zoals Editors in 2005. Wir sind Helden vorig jaar. T. Raumschmiere een paar jaar terug. Death from above 1979 volgens mij ook. Coheed & Cambria op diezelfde dag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |