It is 37 days, 3 hours, 14 minutes until Thursday, 16 August 2007, 18:00:00 (Amsterdam time)quote:
Zaterdag a.s. 25Cquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:06 schreef Leonos het volgende:
Lowlands: 37 days, 8 hours, 54 minutes, 11 seconds
Het weer moet alleen nog ff veranderen
Wie, ik? Check teletekst dan. Pagina 704quote:
En Pigeon Detectives zijn nu ook officieel bevestigd op ll.nlquote:LL Bookstore / 9-7-2007
Brachten we jullie een tijdje geleden al de schrijvers Kluun en Saskia Noort , nu gooien we die kooi met alle wachtende hondsdolle schrijvers/tekenaars/columnisten helemaal open!
In alfabetische volgorde, voor de verandering eens op voornaam, anders krijgen we scheve gezichten:
Annejet van der Zijl
Boozy
Fokke & Sukke
Hugo Borst
Jonathan van het Reve
Joost Zwagerman
Kader Abdolah
Karel Kanits
Leon Verdonschot
Luc de Vos
Oscar Kocken
Quirien van Haelen
Renate Dorrestein
Renske de Greef
Sieger Sloot
Sjaak Bral
Tom Lanoye
Die waren vorig jaar wel tof jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:32 schreef Orbeatle het volgende:
Ik denk dat het de Beatles gaan worden!
Die kunnen alleen de 17e nog en d'r is alleen nog een grote headliner nodig voor de 18e. Weining kans dus.quote:
Ach...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:38 schreef Pink_Floyd het volgende:
das jammer...
Of in van die loopbanden die ze ook op Schiphol hebben, en die dan helemaal vanaf de ingang tot aan het einde van camping 3quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Stop dat geld van die grote naam maar in een verharde weg van de brug naar de uitgang..
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:44 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik wil weer een Balkan Beats nachtje.Jezus wat was dat een geweldig feestje vorig jaar.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zaterdag 18 augustusBalkan Beatz met DJ Tommi, Yuri Russendisko & Pizdabolkin
Of Depeche Mode.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:45 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Doe dan Queens of the Stone Age maar.
quote:
Great minds think alikequote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:54 schreef Orbeatle het volgende:
Of Karl Noten.
Ik denk dat ik gewoon het blokkenschema afwacht. Tot die tijd is er niet veel zinnigs te zeggen over wat ik doe tijdens die band.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:41 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie er hier denkt dat ze in een andere tent op lowlands zullen zijn wanneer the Arcade fire optreedt ?
Ik heb zelf de regel dat als ik moeilijk kan kiezen ik voor een band moet gaan die ik nog niet heb gezien, en als ik ze beide/alledrie/vier wel heb gezien even kijken wat de beste looproute etc is, maar Arcade fire is de enige band waarvan ik al weet dat ik er wel heenga, ook al hebben we vorige keer op Lowlands wel een stuk gezien. OK, maar dan heb ik al een misschien ipv een jazekerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon het blokkenschema afwacht. Tot die tijd is er niet veel zinnigs te zeggen over wat ik doe tijdens die band.
Ik ben er iig niet bij.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:41 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Mijn vriend en ik hadden een discussie; hoe druk gaat het worden bij the Arcade Fire ? Bij ons thuis zijn ze een hele grote band, nou realiseren we ons dat het in de rest van de grote boze buitenwereld niet zo is, maar welk gedeelte van de lowlandsbezoekers zou dat nou ook vinden ? Ik ben wel benieuwd wie er hier denkt dat ze in een andere tent op lowlands zullen zijn wanneer the Arcade fire optreedt ?
Ik denk dat het er heel erg druk gaat worden. Werkelijk iedereen die ik spreek wil Arcade Fire per se zien. En terecht natuurlijk, ik zal er dan ook bij zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:41 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Mijn vriend en ik hadden een discussie; hoe druk gaat het worden bij the Arcade Fire ? Bij ons thuis zijn ze een hele grote band, nou realiseren we ons dat het in de rest van de grote boze buitenwereld niet zo is, maar welk gedeelte van de lowlandsbezoekers zou dat nou ook vinden ? Ik ben wel benieuwd wie er hier denkt dat ze in een andere tent op lowlands zullen zijn wanneer the Arcade fire optreedt ?
Is het dan niet juist een plan om het te checken? Daar draait heel Lowlands om.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:01 schreef Leonos het volgende:
Ik hoef niet echt Arcade Fire te gaan kijken, nooit van gehoord
Ben het wel met Nosh eens trouwens, je gaat toch niet alleen naar bands die je al kent? Dingen ontdekken is juist leuk. Vooral als iedereen het er over heeft dan wil ik toch wel eens weten 'what the fuss is about'quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:20 schreef Leonos het volgende:
Maar dan hoef ik er niet speciaal langs, ik kom gewoon tegen wat ik tegen kom
En daarom hoef je ook niet eerst foto's van Fok!ers te zien voordat je naar de Meet gaatquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben het wel met Nosh eens trouwens, je gaat toch niet alleen naar bands die je al kent? Dingen ontdekken is juist leuk. Vooral als iedereen het er over heeft dan wil ik toch wel eens weten 'what the fuss is about'
vorige keer een volle GRolsch, nou dat dus iig minimaal weer.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:41 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Maar dan in de Alphaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vorige keer een volle GRolsch, nou dat dus iig minimaal weer.
Hehe dat is waarquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
En daarom hoef je ook niet eerst foto's van Fok!ers te zien voordat je naar de Meet gaat
Gewoon daar ontdekken
Lowlands-Meet!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:13 schreef BloodyLotte het volgende:
Komt er weer een Fokmeet?
Dat was zo lame vorig jaar:
- Jaaa eindelijk voor de eerste keer een succesvolle meet!
* Ja te gek man! Bier?
*iedereen bier*
- Ok, en nu?
* ...
- ...
*
-![]()
* Nou doei!
- Daag!
Dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Of in van die loopbanden die ze ook op Schiphol hebben, en die dan helemaal vanaf de ingang tot aan het einde van camping 3![]()
Nergens voor nodig, gewoon op camping gaan staan, dan ben je zo bij de uitgang.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Stop dat geld van die grote naam maar in een verharde weg van de brug naar de uitgang..
Is het al zo overbelast geweest jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:02 schreef vanBnaarC het volgende:
Lowlands bijna uitverkocht!!!
Het lampje knippert niet meer
Hou je mond manquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:02 schreef vanBnaarC het volgende:
Lowlands bijna uitverkocht!!!
Het lampje knippert niet meer
Ik ben al blij dat Tool komt. Als Radiohead ook nog komt ga ik tevreden huilend liggen wachten tot ik opgenomen wordt!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:32 schreef MaJo het volgende:
Van mij hoeft er niet per se meer een grote band bij, dan ga ik alleen nog maar meer missenMaar als we dan toch gaan fantaseren: Radiohead
Vet! Ik wil meer top notch. Duvelduvel en/of Jawat! zouden tof zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:34 schreef Tourniquet het volgende:
Strik je veter, breek de tent af!!
Kubus erbij op zaterdag.
http://www.kubus-biets.nl/
Interpol op 4??quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:11 schreef MaJo het volgende:
1) Arcade Fire
2) Klaxons
3) Justice
4) Interpol
5) CSS
Denk ik zo uit mijn hoofd
Yepquote:
Oeh onze top 5 lijkt erg op elkaarquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:32 schreef rubbereend het volgende:
1. Arcade Fire
2. Justice
3. Killers
4. Klaxons
5. Groove Armada
quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
en we zijn nog wel 10 festivaldagen samen![]()
![]()
Ga es snel een eigen tentje kopen![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:43 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Neuken op een festival in een koepeltentje
Ik heb een 3-persoonstent. Ruimte zat. Dat hoeft geen drama te zijnquote:
je kunt vantevoren toch douchenquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:42 schreef BloodyLotte het volgende:
tenten
te krap, luchtbedden, matjes, drukte, wiebelen, lawaai, warmte, koud, zweten en na 3 dagen stinkt iedereen sowieso. dus hou op schei uit.
* checked of BloodyLotte toevallig niet het fameuze "De hel die Lowlands heet" geopend heeftquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:42 schreef BloodyLotte het volgende:
tenten
te krap, luchtbedden, matjes, drukte, wiebelen, lawaai, warmte, koud, zweten en na 3 dagen stinkt iedereen sowieso. dus hou op schei uit.
Ik douche 2x per dag op Lowlands:quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:43 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
je kunt vantevoren toch douchen![]()
Neeeee. Lowlandsquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
* checked of BloodyLotte toevallig niet het fameuze "De hel die Lowlands heet" geopend heeft
Ik heb nog nooit op Lowlands gedoucht.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik douche 2x per dag op Lowlands:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |