Maar dan in de Alphaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vorige keer een volle GRolsch, nou dat dus iig minimaal weer.
Hehe dat is waarquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
En daarom hoef je ook niet eerst foto's van Fok!ers te zien voordat je naar de Meet gaat
Gewoon daar ontdekken
Lowlands-Meet!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:13 schreef BloodyLotte het volgende:
Komt er weer een Fokmeet?
Dat was zo lame vorig jaar:
- Jaaa eindelijk voor de eerste keer een succesvolle meet!
* Ja te gek man! Bier?
*iedereen bier*
- Ok, en nu?
* ...
- ...
*
-![]()
* Nou doei!
- Daag!
Dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Of in van die loopbanden die ze ook op Schiphol hebben, en die dan helemaal vanaf de ingang tot aan het einde van camping 3![]()
Nergens voor nodig, gewoon op camping gaan staan, dan ben je zo bij de uitgang.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Stop dat geld van die grote naam maar in een verharde weg van de brug naar de uitgang..
Is het al zo overbelast geweest jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:02 schreef vanBnaarC het volgende:
Lowlands bijna uitverkocht!!!
Het lampje knippert niet meer
Hou je mond manquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:02 schreef vanBnaarC het volgende:
Lowlands bijna uitverkocht!!!
Het lampje knippert niet meer
Ik ben al blij dat Tool komt. Als Radiohead ook nog komt ga ik tevreden huilend liggen wachten tot ik opgenomen wordt!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:32 schreef MaJo het volgende:
Van mij hoeft er niet per se meer een grote band bij, dan ga ik alleen nog maar meer missenMaar als we dan toch gaan fantaseren: Radiohead
Vet! Ik wil meer top notch. Duvelduvel en/of Jawat! zouden tof zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:34 schreef Tourniquet het volgende:
Strik je veter, breek de tent af!!
Kubus erbij op zaterdag.
http://www.kubus-biets.nl/
Interpol op 4??quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:11 schreef MaJo het volgende:
1) Arcade Fire
2) Klaxons
3) Justice
4) Interpol
5) CSS
Denk ik zo uit mijn hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|