Yepquote:
Oeh onze top 5 lijkt erg op elkaarquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:32 schreef rubbereend het volgende:
1. Arcade Fire
2. Justice
3. Killers
4. Klaxons
5. Groove Armada
Hehe same herequote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
en we zijn nog wel 10 festivaldagen samen![]()
![]()
Ga es snel een eigen tentje kopen![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:43 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Neuken op een festival in een koepeltentje
Ik heb een 3-persoonstent. Ruimte zat. Dat hoeft geen drama te zijnquote:
je kunt vantevoren toch douchenquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:42 schreef BloodyLotte het volgende:
tenten
te krap, luchtbedden, matjes, drukte, wiebelen, lawaai, warmte, koud, zweten en na 3 dagen stinkt iedereen sowieso. dus hou op schei uit.
* checked of BloodyLotte toevallig niet het fameuze "De hel die Lowlands heet" geopend heeftquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:42 schreef BloodyLotte het volgende:
tenten
te krap, luchtbedden, matjes, drukte, wiebelen, lawaai, warmte, koud, zweten en na 3 dagen stinkt iedereen sowieso. dus hou op schei uit.
Ik douche 2x per dag op Lowlands:quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:43 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
je kunt vantevoren toch douchen![]()
Neeeee. Lowlandsquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
* checked of BloodyLotte toevallig niet het fameuze "De hel die Lowlands heet" geopend heeft
Ik heb nog nooit op Lowlands gedoucht.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik douche 2x per dag op Lowlands:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |