quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:44 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik wil weer een Balkan Beats nachtje.Jezus wat was dat een geweldig feestje vorig jaar.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zaterdag 18 augustusBalkan Beatz met DJ Tommi, Yuri Russendisko & Pizdabolkin
Of Depeche Mode.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:45 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Doe dan Queens of the Stone Age maar.
quote:
Great minds think alikequote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:54 schreef Orbeatle het volgende:
Of Karl Noten.
Ik denk dat ik gewoon het blokkenschema afwacht. Tot die tijd is er niet veel zinnigs te zeggen over wat ik doe tijdens die band.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:41 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie er hier denkt dat ze in een andere tent op lowlands zullen zijn wanneer the Arcade fire optreedt ?
Ik heb zelf de regel dat als ik moeilijk kan kiezen ik voor een band moet gaan die ik nog niet heb gezien, en als ik ze beide/alledrie/vier wel heb gezien even kijken wat de beste looproute etc is, maar Arcade fire is de enige band waarvan ik al weet dat ik er wel heenga, ook al hebben we vorige keer op Lowlands wel een stuk gezien. OK, maar dan heb ik al een misschien ipv een jazekerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon het blokkenschema afwacht. Tot die tijd is er niet veel zinnigs te zeggen over wat ik doe tijdens die band.
Ik ben er iig niet bij.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:41 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Mijn vriend en ik hadden een discussie; hoe druk gaat het worden bij the Arcade Fire ? Bij ons thuis zijn ze een hele grote band, nou realiseren we ons dat het in de rest van de grote boze buitenwereld niet zo is, maar welk gedeelte van de lowlandsbezoekers zou dat nou ook vinden ? Ik ben wel benieuwd wie er hier denkt dat ze in een andere tent op lowlands zullen zijn wanneer the Arcade fire optreedt ?
Ik denk dat het er heel erg druk gaat worden. Werkelijk iedereen die ik spreek wil Arcade Fire per se zien. En terecht natuurlijk, ik zal er dan ook bij zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:41 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Mijn vriend en ik hadden een discussie; hoe druk gaat het worden bij the Arcade Fire ? Bij ons thuis zijn ze een hele grote band, nou realiseren we ons dat het in de rest van de grote boze buitenwereld niet zo is, maar welk gedeelte van de lowlandsbezoekers zou dat nou ook vinden ? Ik ben wel benieuwd wie er hier denkt dat ze in een andere tent op lowlands zullen zijn wanneer the Arcade fire optreedt ?
Is het dan niet juist een plan om het te checken? Daar draait heel Lowlands om.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:01 schreef Leonos het volgende:
Ik hoef niet echt Arcade Fire te gaan kijken, nooit van gehoord
Ben het wel met Nosh eens trouwens, je gaat toch niet alleen naar bands die je al kent? Dingen ontdekken is juist leuk. Vooral als iedereen het er over heeft dan wil ik toch wel eens weten 'what the fuss is about'quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:20 schreef Leonos het volgende:
Maar dan hoef ik er niet speciaal langs, ik kom gewoon tegen wat ik tegen kom
En daarom hoef je ook niet eerst foto's van Fok!ers te zien voordat je naar de Meet gaatquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben het wel met Nosh eens trouwens, je gaat toch niet alleen naar bands die je al kent? Dingen ontdekken is juist leuk. Vooral als iedereen het er over heeft dan wil ik toch wel eens weten 'what the fuss is about'
vorige keer een volle GRolsch, nou dat dus iig minimaal weer.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:41 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |