Ja, er gebeurt ook zó veel...... 'T is bijna niet bij te houden.....quote:
Niet normaal dit, er gebeurt i.d.d geen fluit sinds het RTLnieuws.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ja, er gebeurt ook zó veel...... 'T is bijna niet bij te houden.....![]()
idd... de regels zijn al zo krom (helaas)... maar daar trapt toch niemand in, dat een speler gaat bepalen, wie er wel of niet in blijft.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:24 schreef mootie het volgende:
[..]
En jij gelooft gewoon dat Jaap dat uit de goedheid van zn hart deed? Dat Jaap er uberhaupt iets over te zeggen heeft of iemand een exit krijgt?![]()
Ik begreep van Katewalker dat het een plan is van Lieke en Huub om iemands vertrouwen te testen, ws Nada.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:38 schreef Desii het volgende:
potje schaak is leuk .... Huubie legt het goed uit en hopelijk geeft het Lieke wat afleiding.
Ze is nu ongeveer 74 kg beweerde ze netquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:41 schreef waxmask het volgende:
En we hebben er een Anna bij...... 1.70 cm en 59kg en nog is het niet goed genoeg voor Nadje, hoppa stop die vinger maar in je keel.
ik heb daar zwaar mijn twijfels over, want gisteren zei Huub tegen Lieke terwijl er niemand bij was... meissie ik wou dat ik je kon helpen, maar kweet niet hoe.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begreep van Katewalker dat het een plan is van Lieke en Huub om iemands vertrouwen te testen, ws Nada.
Er is dus niks met Lieke.
Ja klopt 15kg stront nog in haar darmenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze is nu ongeveer 74 kg beweerde ze net
Heel verwarrend allemaal hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:42 schreef Desii het volgende:
[..]
ik heb daar zwaar mijn twijfels over, want gisteren zei Huub tegen Lieke terwijl er niemand bij was... meissie ik wou dat ik je kon helpen, maar kweet niet hoe.
Ze hebben smiddags een gesprek in de tuin gehad idd over het testen van vertrouwen, maar dat ging over Natasja.
Nope, maar wat let je om ff te kijken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:51 schreef Lobasca het volgende:
Iemand al op VOL gecheckt of daar luitjes naar de PC zijn afgereisd?
Dat verbaast me niks, dat vermoeden werd hier ook al uitgesproken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:52 schreef Kinga het volgende:
Owww, Nadia heeft boulimia gehad.
Dan vliegen de kilo's er wel af ja, maar hardstikke ongezond.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:56 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia heeft 3 weken alléén op water geleefd.....
Onbegrijpelijk..... Maar nu ik een type als Dennis ken, zou ik het van hem ook kunnen verwachten.....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:55 schreef Kinga het volgende:
Haar ex vriend heeft een keer gezegd tegen haar: "zo ga ik niet met je naar het strand"
Wat een lul.
Ai, ai, ai levensgevaarlijk, iig zeer slecht voor je algehele gezondheidquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:56 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia heeft 3 weken alléén op water geleefd.....
was zeker Dennix...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:55 schreef Kinga het volgende:
Haar ex vriend heeft een keer gezegd tegen haar: "zo ga ik niet met je naar het strand"
Wat een lul.
had ik gister toch gelijk. al haar gedrag wees daar ook op uit.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks, dat vermoeden werd hier ook al uitgesproken.
Ik was hem net vergeten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk..... Maar nu ik een type als Dennis ken, zou ik het van hem ook kunnen verwachten.....![]()
Nou ik weet niet of je het van Jaap zijn raad moet hebbenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:56 schreef riri het volgende:
goed dat gesprek tussen jaap en nadia....hij kan haar confronteren met hoe overdreven ze met haar uiterlijk bezig is
hahaha lijkt me niet zo vreemd met 100 kilo overgewichtquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:58 schreef lillkiss het volgende:
je ziet het wel een beetje in jaaps gezicht al.. dat ie afvalt
Toch weet ik niet hoe serieus ik Jaap moet nemen. De ene keer zegt hij dit, de andere keer dat.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:59 schreef Nostalgist het volgende:
Einde RansJaap dus..... Heerlijk !!!!!
Vertel!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:00 schreef Lobasca het volgende:
Op dit moment hou ik van Jaap...
Ik heb het idee dat hij nu de echte Jaap laat zien.. Ik zie hier geen spel in....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:01 schreef Kinga het volgende:
Jaap is zó bezig met zichzelf profileren als emo-jaap dat hij niet eens in de gaten heeft dat mensen het leuk vinden om hem zo te zien, zoals hij nu met Nadia bezig is...
Ja precies, daarom is het ook een leuk gesprek.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij nu de echte Jaap laat zien.. Ik zie hier geen spel in....
Maar genoeg voorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:03 schreef Lobasca het volgende:
Omdat 'ie Brian een schijnheil vindt, that's all.![]()
Hm, hij spreekt maar niet uit wat hij van Huub vind (een enorm egocentrische en onbetrouwbare persoon heeft hij eerder in ongeveer die strekking tegen Dennis gezegd gezegd). Maar hij heeft zich zelf van Brian afgekeert door met de terror te beginnen, dus dat Brian op zijn hoede is voor Jaap en misschien wat gemaakt overkomt vind ik persoonlijk wel te begrijpen. Jaap is iemand die het hem echt onmogelijk zou kunnen maken.....quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:04 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja precies, daarom is het ook een leuk gesprek.
Ik ookquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:02 schreef Nostalgist het volgende:
Huub was de aanleiding voor JJ en het ei.
Huub had gezegd:"Als je dat doet, dan sla ik je in elkaar"
Dat wilde Jaap wel meemaken.
Kan mij die Jaap wat schelen. Blij dat je er weer bent!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:06 schreef beequeen het volgende:
Volgens Jaap heeft Brian ook gelogen tegen de programmamakers. Hoe komt die gast toch weg met al die dingen????
Eenschquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:06 schreef Kinga het volgende:
Jaap voelt zich niet goed bij Amanda, hij stoort zich aan haar.
Vind ik niet gek.. zo'n intelligente gast irriteert zich dood aan dat domme geleuter van dat wijf.
Mooiste gesprek in de DGK wat mij betreft....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:08 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dit echt aandoenlijk... Ze laat Jaap aan haar buik voelen...
TYquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Kan mij die Jaap wat schelen. Blij dat je er weer bent!![]()
Dat zegt hij over Brian, maar vind hij zeer zeker ook van Huub. Het is dat Huub nog zijn dekking vormt........quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:06 schreef beequeen het volgende:
Volgens Jaap heeft Brian ook gelogen tegen de programmamakers. Hoe komt die gast toch weg met al die dingen????
Fijnquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:09 schreef wolferl het volgende:
Jaap en Nadia zijn echte maatjes.
Dat waren zo te horen ook gruwelijke kwakzalvers. Wellicht is Nadia wel de kooi ingestuurd om juist een keer te waarschuwen voor cosmetische ingrepenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:10 schreef Disana het volgende:
Jaap mag Nadia's onregelmatige buik voelen; zien mag hij hem nog niet want het is een zwak punt van Nadia. Na de liposuctie is de buik onregelmatig, en aan een kant zit er een grote bobbel, waarvan Jaap zelfs schrikt. Nadia gaat weer naar de dokter, ze heeft er ook een bloeduitstorting zitten.
Nadia dacht dat ze naar een goede kliniek was gegaan, maar heeft nu haar twijfels; ook de nazorg vond ze slecht.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mooiste gesprek in de DGK wat mij betreft....![]()
hopelijk komt er een filmpje vanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mooiste gesprek in de DGK wat mij betreft....![]()
Dat vraag ik me af. Ze heeft al aangegeven dat ze neptieten wil.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat waren zo te horen ook gruwelijke kwakzalvers. Wellicht is Nadia wel de kooi ingestuurd om juist een keer te waarschuwen voor cosmetische ingrepen
Nadia is zelf ook niet echt slim.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:12 schreef noekje het volgende:
Jaap: ik snap het niet. Je valt toch eerst af naar 60 kg en dan pas een lipo.
Wat een wijs man!
Het zijn geen mensen die interesse faken zoals Huub en (gekopieerd gedrag) Lieke dat bij iedereen wel doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:12 schreef lillkiss het volgende:
nadia is volgens mij ook echt geintreseerd in jaap en andersom
Gunst ja, je zou het bijna gaan denken. Nu moet ze de naam van de kliniek nog een aantal keren per dag gaan noemenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat waren zo te horen ook gruwelijke kwakzalvers. Wellicht is Nadia wel de kooi ingestuurd om juist een keer te waarschuwen voor cosmetische ingrepen
Ze is ook een makkelijke prooi voor de kwakzalvers zo te horenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Ze heeft al aangegeven dat ze neptieten wil.
Ze is gewoon heel onzeker.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:13 schreef mootie het volgende:
Nadia is dus officieel dom en oppervlakkig.
Wtf Nadia is ook al een voetbalvrouw?
Hij zei zoiets: dan kijk je wel wat je gaat doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:12 schreef noekje het volgende:
Jaap: ik snap het niet. Je valt toch eerst af naar 60 kg en dan pas een lipo.
Wat een wijs man!
Sommige mensen willen alles, en hebben uiteindelijk niets.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Ze heeft al aangegeven dat ze neptieten wil.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:14 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Het zijn geen mensen die interesse faken zoals Huub en (gekopieerd gedrag) Lieke dat bij iedereen wel doen.
ik hoop het van harte, met 22 een lipo is op zich al in en in triestquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, Jaap heeft ook gelijk. Je toch eerst afvallen en dan een lipo. Nu heeft ze eerst een lipo en nu gaat ze afvallen.quote:
Jij intepreteert dingen wel precies zo dat ze in je straatje passen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:09 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
EenschMaar ook aan de scheldcannonades van Huub, of zoals Jaap over het k-woord dat Huub steeds in zijn mond nam op zijn blog stelde: "zo is huub". Jaap haat iedereen daar heeft hij eerder gezegd dus....
Het maakt niet uit wat het onderwerp is, ik zie tientallen mensen die dit constant bij Brian doenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:15 schreef pullup het volgende:
[..]
het geeft niet wat het onderwerp is. Jij slaagt er wel in om terloops Huub te bashen
![]()
Wil je jouw brein ff loskoppelen van het mijne?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:13 schreef mootie het volgende:
Nadia is dus officieel dom en oppervlakkig.
Wtf Nadia is ook al een voetbalvrouw?
Ik vind het nogal dom. Je buik is dik, gaat ze 6 maanden haar buikspieren trainen, wat natuurlijk helemaal niet helpt, want die buikspieren zitten gewoon onder het vet verstopt. Afvallen ho maar, dan wakker worden, het zat zijn en een kliniek bellen zodat je 5 dagen later je buik leeg kan laten zuigen?quote:
Dat bedoel ik dus met Jaap, die gast spoort echt niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:18 schreef Nostalgist het volgende:
WTF hij haalt het hele gesprek weer onderuit bij mij......
Kan je zeggen, iig respecteer ik Jaaps mening. De meningen die hier worden verkondigd vind ik in vele opzichten'veel te gekleurd. Alles wat Huub doet wordt al vanaf zijn eerste acties bestemeld als 'normaal binnen het spel' en ik blijf erbij dat het niet normaal is om dergelijke dingen te doen, ongeacht of het een spel is of niet. Bovendien is het zijn totale karakter dat me ook keer of keer afschuw bezorgt, heeft niets met het spel te maken. Dus mijn motto is: Brian bashen mag, maar dan moet Huub minstens zo hard aangepakt worden en dat gebeurd stelselmatig niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij intepreteert dingen wel precies zo dat ze in je straatje passen.![]()
Samen met Jaap?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:18 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia solliciteert duidelijk naar het bed van Jaap...
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:16 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat het onderwerp is, ik zie tientallen mensen die dit constant bij Brian doen![]()
Heeeeee, je bent helemaal niet weg tot september? WAT FIJN! Want er zijn mensen die er gewoon bij horen! En daar ben jij er 1 vanquote:
Wat is dus zeg, jij creeert een mening VOOR Jaap......... zodat de mening van Jaap bij die van jou aansluit.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:19 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Kan je zeggen, iig respecteer ik Jaaps mening. De meningen die hier worden verkondigd vind ik in vele opzichten'veel te gekleurd. Alles wat Huub doet wordt al vanaf zijn eerste acties bestemeld als 'normaal binnen het spel' en ik blijf erbij dat het niet normaal is om dergelijke dingen te doen, ongeacht of het een spel is of niet. Bovendien is het zijn totale karakter dat me ook keer of keer afschuw bezorgt, heeft niets met het spel te maken. Dus mijn motto is: Brian bashen mag, maar dan moet Huub minstens zo hard aangepakt worden en dat gebeurd stelselmatig niet.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het nogal dom. Je buik is dik, gaat ze 6 maanden haar buikspieren trainen, wat natuurlijk helemaal niet helpt, want die buikspieren zitten gewoon onder het vet verstopt. Afvallen ho maar, dan wakker worden, het zat zijn en een kliniek bellen zodat je 5 dagen later je buik leeg kan laten zuigen?
Brian heeft het achter zijn ellebogen. Probeert alles wat krom is, met onnodig lange oninteressante blabla verhalen recht te praten. En dan heb ik het over zijn schijnheilige gedrag.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:19 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Kan je zeggen, iig respecteer ik Jaaps mening. De meningen die hier worden verkondigd vind ik in vele opzichten'veel te gekleurd. Alles wat Huub doet wordt al vanaf zijn eerste acties bestemeld als 'normaal binnen het spel' en ik blijf erbij dat het niet normaal is om dergelijke dingen te doen, ongeacht of het een spel is of niet. Bovendien is het zijn totale karakter dat me ook keer of keer afschuw bezorgt, heeft niets met het spel te maken. Dus mijn motto is: Brian bashen mag, maar dan moet Huub minstens zo hard aangepakt worden en dat gebeurd stelselmatig niet.
TYquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:20 schreef Lieve het volgende:
[..]
Heeeeee, je bent helemaal niet weg tot september? WAT FIJN! Want er zijn mensen die er gewoon bij horen! En daar ben jij er 1 van![]()
( maar waar was je dan? Was je weg of was je ziek of had je vakantie en ben je weer terug? Had je even geen zin of was de zin van de zinnen je ontgaan? Ach, laat maar, je bent er weer. Fijn)
Nou, sorry maar de naam van Brian komt ook enorm veel in jouw posts voor en ook op die stelselmatige manier. Ik bied alleen tegenwicht daarop en dat is niet verboden, maar zorgt voor net iets meer evenwichtquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Mensen koppelen niet alles aan Brian, jij koppelt alles aan Huub, beetje sneu eigenlijk.
![]()
Die krijg je er niet uit natuurlijk....quote:
Je wilt mijn punt dus niet zien..... laat dan maar.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:23 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nou, sorry maar de naam van Brian komt ook enorm veel in jouw posts voor en ook op die stelselmatige manier. Ik bied alleen tegenwicht daarop en dat is niet verboden, maar zorgt voor net iets meer evenwicht![]()
Precies....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:23 schreef Kinga het volgende:
GVD, waarom kappen ze het gesprek nou af!!!!! fuckers.
Dat mag je vinden, zal ik op zich niet tegeningaan. Maar het gaat mij puur om de mensen die alles van Huub goedpraten, dat gaat er bij mij niet inquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brian heeft het achter zijn ellebogen. Probeert alles wat krom is, met onnodig lange oninteressante blabla verhalen recht te praten. En dan heb ik het over zijn schijnheilige gedrag.
Geweldigquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:24 schreef Haunter het volgende:
Jaap: "Die trapt er wel in, mooooooooi"
Dat maakt haar voor mij lelijk en daar kan geen dokter Clavan iets aan veranderenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:21 schreef beequeen het volgende:
Nada is absoluut geobsedeerd door uiterlijk, alles moet mooi zijn.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:24 schreef mootie het volgende:
Nadia loopt weg.
Jaap: Die trapt er wel in... mooooooooi!
Jaap is de slimste man in de kooi, zonder twijfelquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:25 schreef beequeen het volgende:
Nada is weg en Jaap zegt: Die trapt er wel in. Nostalgist, laat je niet in de maling nemen door Jaap, zie je nu wat ik bedoel?
Volgens mij niet. Hij maakt wel vaker dat soort opmerkingen voor de camera.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:24 schreef Nostalgist het volgende:
WTF speelde Jaap dit ?????
Natuurlijk, Jaap gaat dat kind helemaal terroriseren.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:24 schreef Nostalgist het volgende:
WTF speelde Jaap dit ?????
Inderdaad die opmerking was gewoon de toneelspeler in Jaap.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Hij maakt wel vaker dat soort opmerkingen voor de camera.
Wat Huub doet wordt hier ook aardig kritisch bekeken, is mijn mening. Uitzonderingen daar gelaten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:24 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, zal ik op zich niet tegeningaan. Maar het gaat mij puur om de mensen die alles van Huub goedpraten, dat gaat er bij mij niet in
Dat niet meer, ik denk dat hij alvast rekening gaat houden met het RTL verdrag en het op een wat slinksere manier gaat aanpakken allemaalquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:26 schreef wolferl het volgende:
[..]
Natuurlijk, Jaap gaat dat kind helemaal terroriseren.![]()
Ga rustig uit van het laatste.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:27 schreef Nostalgist het volgende:
Dit was echt. Of hij is schizofreen.....
Hij weet hoe wij, streamertjes, zijn. Hij speelt met ons.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Inderdaad die opmerking was gewoon de toneelspeler in Jaap.
My idea.....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Inderdaad die opmerking was gewoon de toneelspeler in Jaap.
Sorry, maar ik vond het een oprecht gesprek.....quote:
We hebben Jaap al op verschillende manieren gezien en wie de echte Jaap is weet niemand, hijzelf ook niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik twijfel er niet aan of het gesprek was oprecht. Zijn laatste opmerking was gespeeld.
Bij Brraaaajen HDNKKK bedoel je? Brrrrrie, de strontvlieg, het misselijk ventje, de achterbakse Bainless? Je bedoelt de BRRRRR die van de Gouden kooi de koperen zooi heeft gemaakt? Een gesloten inrichting met constante bewaking, omdat de enige actie die hij uit een negatieve inhoud heeft?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:16 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat het onderwerp is, ik zie tientallen mensen die dit constant bij Brian doen![]()
Tja, ik zie het gewoon zo. Met name als ik de polls bekijk waar Huub altijd ver bovenaankomt (als ie eerlijk oploopt dmv van posts dan iig). Maar ja, het blijft maar een mening net als anderen heel andere mening hebben. Het past alleen op geen enkele manier binnen mijn framework omtrent Huub, terwijl ik het wel logisch vind dat Brian of Jaap kritiek krijgen (en Tas heel veel kritiek krijgtquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat Huub doet wordt hier ook aardig kritisch bekeken, is mijn mening. Uitzonderingen daar gelaten.
Ik snap er geen fuck van. Wat wil je ons mensjes nu eigenlijk duidelijk maken. Wil je überhaupt iets duidelijk maken of wil je alleen maar lachen. Is het een grap?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:28 schreef Suikeroom het volgende:
echt mooi om te zien hoe mensen er hier met open ogen intrappen![]()
ga nu maar weer praten over dat alleen gescript is![]()
Ze zei net dat haar buik niet helemaal lekker voelt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:31 schreef Nostalgist het volgende:
Moet Nadia naar een huisarts ?
Als je zijn gekscherende blikken naar de camera volgt, iddquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij weet hoe wij, streamertjes, zijn. Hij speelt met ons.![]()
Helemaal mee eenschquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:29 schreef daWeasel het volgende:
En daarom vind ik Jaap zo'n mooie speler. Als je ervan bent overtuigd dat hij de waarheid spreekt, wat ik overigens niet uitsluit, dan liegt hij, als je denkt dat hij liegt dan spreekt hij de waarheid. Er is geen touw aan vast te knopen. Iedereen vind Jaap fantastisch en zag hem Nadia helemaal inpakken met een schijnbaar oprecht gesprek, nu zegt hij "ze trapt erin" en ik vind hem nog steeds fantastisch omdat hij gewoon ' het spel' speelt. Feit is echter wel dat die jongen gewoon niet spoort. Misschien zegt hij wel gewoon ze trapt erin om de streamers in de maling te nemen??? Jaap, the mystery man of the golden cage.....
Ik vind hem alleen raar als hij teveel heeft gedronken. Of je moet hoogbegaafdheid rangschikken onder 'niet normaal'? Jaap is wat 'anders', maar ik geloof allang niet meer dat hij echt gestoord is.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
We hebben Jaap al op verschillende manieren gezien en wie de echte Jaap is weet niemand, hijzelf ook niet.
Als je hem achter de PC ziet zitten, met zijn uitpuilende ogen en vreemde tics, kun je toch niet zeggen dat hij normaal is?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:29 schreef noekje het volgende:
Lieke: wanneer worden jullie ongesteld?
Amanda: als mijn pil afgelopen is, dat weet ik nooit.
Okéééé...
Tja, wat is gestoord. Moeilijk voor ons leken een diagnose te stellenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind hem alleen raar als hij teveel heeft gedronken. Of je moet hoogbegaafdheid rangschikken onder 'niet normaal'? Jaap is wat 'anders', maar ik geloof allang niet meer dat hij echt gestoord is.
'hopelijk heeft ze nog garantiequote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zei net dat haar buik niet helemaal lekker voelt.
Inderdaad, uit wat ik uit de mond van Nadia hoorde vind ik haar eigenlijk minstens zo weinig sporen als Jaap. Maar net op een andere manierquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:33 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Tja, wat is gestoord. Moeilijk voor ons leken een diagnose te stellen![]()
De manier waarop Huub de aanvallen van vooral Brian en Natasia pareert, maakt hem denk ik koploper in de popi-poll.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:31 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Tja, ik zie het gewoon zo. Met name als ik de polls bekijk waar Huub altijd ver bovenaankomt (als ie eerlijk oploopt dmv van posts dan iig). Maar ja, het blijft maar een mening net als anderen heel andere mening hebben. Het past alleen op geen enkele manier binnen mijn framework omtrent Huub, terwijl ik het wel logisch vind dat Brian of Jaap kritiek krijgen (en Tas heel veel kritiek krijgt) maar de soms wat doorgeschoten balans niet begrijp. Laat ik vooropstellen dat ik nooit zou doen wat alledrie de heren doen, dan is het misschien nog duidelijker.
Dat hij daar aan meedoet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:32 schreef scanman01 het volgende:
DieeneBart won vanmorgen een radiospelletje trouwens, op Veronica. Hij won een draagbare dvd speler
mazzelpikquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:32 schreef scanman01 het volgende:
DieeneBart won vanmorgen een radiospelletje trouwens, op Veronica. Hij won een draagbare dvd speler
Vandaar dat ze de operatie in een privé-kliniek heeft laten doen, als ze het via de huisarts had willen regelen, was ze naar een psycholoog doorverwezen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Inderdaad, uit wat ik uit de mond van Nadia hoorde vind ik haar eigenlijk minstens zo weinig sporen als Jaap. Maar net op een andere manier![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:35 schreef SiRojK het volgende:
Whahahahahaha
Nadia: Nou schat, ik zie je zo weer
Jaap schudt echt zo van.. what the fuck is dat een raar/dom wijf ..
Ik zie meer de aanvallen van Huub op Brian (niet op Natasia), gek want Natasia scheld hem vaak helemaal verrot. Uiteraard doet hij dit ook naar Natasia terug dus staan ze gelijk en doet zij het naar iedereen, waardoor je het onmogelijk serieus kunt nemen. Huub is degene die Brian aanpakt op volgens sommigen hier zijn 'sneaky gedrag' maar de manier waarop is wat er bij mij niet ingaat, van de eerste keer van die klapjes uitdelen al niet. Huub is zelf qua geweld ook niet heilig, sterker heeft minstens eenzelfde neiging tot geweld blijkt uit zijn vele acties in de kooi die niet door de beugel kunnen in het dagelijks leven en voor mij in general.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De manier waarop Huub de aanvallen van vooral Brian en Natasia pareert, maakt hem denk ik koploper in de popi-poll.
Ik denk dat Jaap dat meer heeft omdat hij zelf in het verleden in een soortgelijke situatie heeft gezeten, geen acceptatie van zijn lichaam enzovoort, alleen dan vele malen erger. Jaap is gewoon van mening dat Nadia zich enorma aanstelt en niet zo moet zeuren, vandaar de afkeurende blikken en verontwaardiging, die volgens mij oprecht is.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:35 schreef SiRojK het volgende:
Whahahahahaha
Nadia: Nou schat, ik zie je zo weer
Jaap schudt echt zo van.. what the fuck is dat een raar/dom wijf ..
Sterke analyse en waarschijnlijk dicht bij de waarheidquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:38 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap dat meer heeft omdat hij zelf in het verleden in een soortgelijke situatie heeft gezeten, geen acceptatie van zijn lichaam enzovoort, alleen dan vele malen erger. Jaap is gewoon van mening dat Nadia zich enorma aanstelt en niet zo moet zeuren, vandaar de afkeurende blikken en verontwaardiging, die volgens mij oprecht is.
Het schijnt een archaisch (in onbruik geraakt) woord te zijn. Nu nog zien te vinden wat het betekent.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:39 schreef wolferl het volgende:
Nee bestaat ook niet, guizig.
Maar als je nu eens niet naar het geweld kijkt, is moeilijk, ook voor mij, dan steekt Huub qua alles toch torenhoog boven Brian uit. Kan het even niet onder woorden brengen, maar hoop toch dat je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:38 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik zie meer de aanvallen van Huub op Brian (niet op Natasia), gek want Natasia scheld hem vaak helemaal verrot. Uiteraard doet hij dit ook naar Natasia terug dus staan ze gelijk en doet zij het naar iedereen, waardoor je het onmogelijk serieus kunt nemen. Huub is degene die Brian aanpakt op volgens sommigen hier zijn 'sneaky gedrag' maar de manier waarop is wat er bij mij niet ingaat, van de eerste keer van die klapjes uitdelen al niet. Huub is zelf qua geweld ook niet heilig, sterker heeft minstens eenzelfde neiging tot geweld blijkt uit zijn vele acties in de kooi die niet door de beugel kunnen in het dagelijks leven en voor mij in general.
gruizig wel dat is ongeveer hetzelfde als geil. Gulzig en goesting komen ook in de buurt. Waarschijnlijk heeft Amanda verkeerd gelezen en stond er gulzig.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:39 schreef wolferl het volgende:
Nee bestaat ook niet, guizig.
Ik denk dat dit gesprekje ook oprecht was.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:27 schreef Kinga het volgende:
Ik mag toch hopen dat dat gesprekje oprecht was.
Top!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:30 schreef Lieve het volgende:
[..]
Bij Brraaaajen HDNKKK bedoel je? Brrrrrie, de strontvlieg, het misselijk ventje, de achterbakse Bainless? Je bedoelt de BRRRRR die van de Gouden kooi de koperen zooi heeft gemaakt? Een gesloten inrichting met constante bewaking, omdat de enige actie die hij uit een negatieve inhoud heeft?
Die in een constante zucht naar aandacht er lustig op los mept naar meisjes, vrouwen en alles wat hij aankan? De brainless die verliest met armpje drukken? Die puntenjater, vernielzuchtige intimideerder die vrouwen uitscheld voor kankerhoer?
Die gast die er inmiddels al 50.000 euro doorheen gejaagd heeft en altiojd meer meer meer moet?
De huilebalk die iedere dag opdrachten van zijn zwaar overspannen sletterige mammie the frog nodig heeft? De onder de pammetjes verstopte figurant die als de dief van de kooi te boek staat?
Ohhh, die.
Nou, het valt wel mee met akelige dingen zeggen over brrrrrraaajen. Er is zoveel dat het merendeel onuitgesproken blijft. Apart dat je dat niet ziet dan?
[afbeelding]
'guizig' =begerigquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Het schijnt een archaisch (in onbruik geraakt) woord te zijn. Nu nog zien te vinden wat het betekent.
Het betekent 'begerig'.
Das toch 'gruizig'?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Het schijnt een archaisch (in onbruik geraakt) woord te zijn. Nu nog zien te vinden wat het betekent.
Het betekent 'begerig'.
Nope, guizig dus.quote:
Deels begrijp ik het. Laat ik het zo stellen: mijn intelligentieniveau en afkomst zouden normaliter duidelijk in de richting van Huub wijzen. Maar doordat hij zich als slim profileert maar zich toch zo erg gedraat (naast geweld enorm schelden, veel te vrij op seksueel gebied, heel tevreden met zichzelf zijn en geen wroeging hebben over zijn acties etc.) vind ik Brian gek genoeg toch sympathieker.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar als je nu eens niet naar het geweld kijkt, is moeilijk, ook voor mij, dan steekt Huub qua alles toch torenhoog boven Brian uit. Kan het even niet onder woorden brengen, maar hoop toch dat je begrijpt wat ik bedoel.
Tja, haar borsten hè?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:44 schreef mootie het volgende:
ACTIEVERE HOUDING!!!!
Natasja verroert geen vin.
Lieke en Amanda gaan appeltaart bakken.
Van Natasia hoef ik voorlopig niets meer te zienquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:44 schreef mootie het volgende:
ACTIEVERE HOUDING!!!!
Natasja verroert geen vin.
Lieke en Amanda gaan appeltaart bakken.
Ik zit al 3 dagen in het stadium 'Het zal toch niet echt zo blijven he? Ze gaan toch wel weer ruzie maken en terror plegen?'.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:46 schreef SiRojK het volgende:
Gaan ze nu al weer een fucking appeltaart bakken
Als een aardappelquote:
quote:
Ik vrees met grote vrezen dat we dat op ons buik kunnen schuiven, helaas.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit al 3 dagen in het stadium 'Het zal toch niet echt zo blijven he? Ze gaan toch wel weer ruzie maken en terror plegen?'.
Ik niet, van mij hoeft het niet zo. Karakterverdieping, daar zit ik op te wachten (go Jaapquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit al 3 dagen in het stadium 'Het zal toch niet echt zo blijven he? Ze gaan toch wel weer ruzie maken en terror plegen?'.
Kijk, zo zie je maar weer. Met al die ruzie en terror krijg je helemaal niet de kans om iets te leren; tijdens het hangen en wurgen van verveling der miljonairs welquote:
Het is al 3 dagen lamlendig saai. Dat gesprekje was een uitzonderingquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:49 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik niet, van mij hoeft het niet zo. Karakterverdieping, daar zit ik op te wachten (go Jaap)
Het etiket sympathiek zal Brian van mij nooit krijgen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:45 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Deels begrijp ik het. Laat ik het zo stellen: mijn intelligentieniveau en afkomst zouden normaliter duidelijk in de richting van Huub wijzen. Maar doordat hij zich als slim profileert maar zich toch zo erg gedraat (naast geweld enorm schelden, veel te vrij op seksueel gebied, heel tevreden met zichzelf zijn en geen wroeging hebben over zijn acties etc.) vind ik Brian gek genoeg toch sympathieker.
Hear ! Hear !quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:49 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik niet, van mij hoeft het niet zo. Karakterverdieping, daar zit ik op te wachten (go Jaap)
Weet ik, en ik snap je punt, maar van mij mag het best minder heftig, als het maar betekent dat het ook minder gescript wordt dan.....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is al 3 dagen lamlendig saai. Dat gesprekje was een uitzondering![]()
Het begint er steeds meer op te lijken. Ze hebben het net over de lessen, de meeste zijn ook al weg. Huub wacht al 3 maanden op de beloofde motorrijlessen en durft er niet eens meer om te vragen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vrees met grote vrezen dat we dat op ons buik kunnen schuiven, helaas.
Over de excessen zijn we het waarschijnlijk wel eens. Maar maandenlang Big Brother hangen houdt niemand vol.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:51 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Weet ik, en ik snap je punt, maar van mij mag het best minder heftig, als het maar betekent dat het ook minder gescript wordt dan.....
Dan zullen ze toch 6 miljonairs moeten vervangen, anders gaat dat echt niet lukken.quote:
sympathieker dan ook hehquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het etiket sympathiek zal Brian van mij nooit krijgen.![]()
Het belangrijkste punt is denk ik dat Huub wel een bepaalde mate van zelfreflectie heeft en zijn fouten toegeeft, terwijl Brian nog steeds de schuld bij anderen blijft zoeken. Dat is ook de reden waarom de gehele BAN kliek en inmiddel kan Dennis door ook wel bij zo negatief wordt beoordeeld door de FOK-community. Brian is daarnaast nog eens met veel dingen erg achterbaks, het zoals eerder genoemde achter-de-ellenbogen-gedrag. Huub heeft dit zeker ook alleen het komt 'anders' over, moeilijk uit te leggen. De slechte punten van Huub zijn zijn kwade dronk, zelfoverschatting en wellicht zijn te vrije seksuele moraal (hoewel ik daar niks van kan vinden, want hij is heel open geweest over zijn seksualiteit) Wat jij noemt dat Huub geen wroeging heeft over zijn acties durf ik te betwijfelen, aangezien hij wel verantwoordelijkheid voor zijn daden durft te nemen. Aan de andere kant; alles voor het spel. Dat maakt het ook zo lastig om mensen te beoordelenm alhoewel ik het idee heb dat Brian in het echte leven meer ' zo' is dan Huub.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:45 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Deels begrijp ik het. Laat ik het zo stellen: mijn intelligentieniveau en afkomst zouden normaliter duidelijk in de richting van Huub wijzen. Maar doordat hij zich als slim profileert maar zich toch zo erg gedraat (naast geweld enorm schelden, veel te vrij op seksueel gebied, heel tevreden met zichzelf zijn en geen wroeging hebben over zijn acties etc.) vind ik Brian gek genoeg toch sympathieker.
Valt me nog mee dat ze niet vraagt of er ook appels zonder schil aan bomen groeien..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:49 schreef SiRojK het volgende:
Amanda: Ik zag een keer op tellsel, zo'n ding met appels, zet je er op en dan wordt hij geschild, waarom kopen wij dat niet?
Dat is dus typerend voor Amanda!
Ik wilde wat anders gaan doen maar ben blijven luisteren naar Jaap en Nadia en heb genotenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:49 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Omdat ze niet eens weet dat appels aan bomen groeien.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:53 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat ze niet vraagt of er ook appels zonder schil aan bomen groeien..
Wat is dat nu voor een vraag?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:54 schreef Lobasca het volgende:
Waarom heeft Natasia die oren van Yairootje nooit recht laten zetten?
Op zich kan ik dit begrijpen, maar als dat zo zou zijn zou ik me als ik Huub was niet tot dat niveau verlagen. Huub gaat wat mij betreft zelfs onder dat niveau waardoor het voor mij onbegrijpelijk wordt. Aan de andere kant zijn er mensen die ons met zijn allen voor gek verklaren dat we uberhaubt naar dit programma kijken dus zo heb je altijd watquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:53 schreef daWeasel het volgende:
Aan de andere kant; alles voor het spel. Dat maakt het ook zo lastig om mensen te beoordelenm alhoewel ik het idee heb dat Brian in het echte leven meer ' zo' is dan Huub.
De stekker wordt er langzamerhand steeds meer uitgetrokken....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:55 schreef beequeen het volgende:
De cocktailshakers komen dus ook al niet meer. Gaat goed daar.
Als ze over hem praat, zie ik altijd die flaporen van hem op mijn netvlies.quote:
Zei hij dat?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:58 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap is gebriefd door achter over de overgang naar RTL en de veranderde scripten.....
Hij zit er anders nog steeds, dus hij moet niet zeuren. Winnen word echter een stuk minder makkelijk voor iedereen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:57 schreef beequeen het volgende:
Amanda zingt RTL, RTL.
Huub: Waar is mijn Kooi gebleven?![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als ze over hem praat, zie ik altijd die flaporen van hem op mijn netvlies.
Het is nu de redaktie die de bewoners een voor een weg wil hebben met dit beleid..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De stekker wordt er langzamerhand steeds meer uitgetrokken....
Ze laten het doodbloeden.....
Maar... omdat jullie altijd zo lief over die kindertjes van haar schrijven.... heb ik deze ergenis heel lang voor me gehouden. Helaas... nu was ik het zat...en gooide ik het eruit!quote:
Tis al die maanden hetzelfde verhaal alleen namen en cadeautjes veranderen ze evenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
Bron Tien, maar dat lijkt me overbodig om te melden.
14:53 - Diva verdrietig...
“Tas wat heb je gekocht voor je kinderen?”, vraagt Nadia aan de diva. “Een Nintendo Wi", begint ze enthousiast. "En nog een paar dingen en natuurlijk een videoboodschap." “Dit zijn zeker de rotdagen hè”, gaat Nadia verder. “Ja, nou ik weet dat hij het leuk heeft vandaag, dus dan is het minder erg. Hij zal zeker aan het genieten zijn, lekker kokosnoot aan het drinken en met een brassband aan het dansen. Nee, die is wel aan het genieten hoor!” Toch oogt de diva verdrietig. Maar welke moeder zou dat niet zijn op zo’n dag?
Ach ja, vergeet niet dat alles in de kooi wordt uitvergroot, ook vanuit de bewoners zelf, Huub loopt natuurlijk behoorlijk naast zijn schoenen. Er is dan ook niemand die hem een lesje in nederigheid kan geven. Jaap misschien, alleen ook dat betwijfel ik. De overgang naar RTL is goed voor het gedrag van Huub, die zal inbinden en het spel 'slim' gaan spelen. Daar zag je gisteren met Lieke al de eerste signalen van, net als Jaap trouwens. Het belooft een meer psychologische kooi te worden, ook leuk. Alleen gaat het meer de bejaarden kooi worden zodat Fons de boel langs de straat kan zettenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:57 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Op zich kan ik dit begrijpen, maar als dat zo zou zijn zou ik me als ik Huub was niet tot dat niveau verlagen. Huub gaat wat mij betreft zelfs onder dat niveau waardoor het voor mij onbegrijpelijk wordt. Aan de andere kant zijn er mensen die ons met zijn allen voor gek verklaren dat we uberhaubt naar dit programma kijken dus zo heb je altijd wat![]()
Die is eigenlijk best wel... grappigquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:49 schreef SiRojK het volgende:
Amanda: Ik zag een keer op tellsel, zo'n ding met appels, zet je er op en dan wordt hij geschild, waarom kopen wij dat niet?
Dat is dus typerend voor Amanda!
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:02 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Yairootje, mama belt om zeven uur.
Huub: Als mama dan nog kan staan.![]()
Je weet dat een kokosnoot is gevuld met kokosmelk?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:09 schreef SiRojK het volgende:
kokosnoot drinken? Whahahah, zo'n ding in de blender en dan die brokken naar binnen werken
Je weet dat je dan kokosmelk en niet kokosnoot drinkt?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je weet dat een kokosnoot is gevuld met kokosmelk?
Goeie capquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:11 schreef Disana het volgende:
Als je je stierlijk verveelt omdat het programma waarin je zit je niets te doen geeft, kun je altijd nog kasten gaan zoenen.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:11 schreef Disana het volgende:
Als je je stierlijk verveelt omdat het programma waarin je zit je niets te doen geeft, kun je altijd nog kasten gaan zoenen.
[afbeelding]
Je weet dat DGK internetredactie er een geheel eigen woordkeus op nahoudt?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:13 schreef SiRojK het volgende:
Je weet dat je dan kokosmelk en niet kokosnoot drinkt?
Ach joh, wie heeft het nu over winnen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:59 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Hij zit er anders nog steeds, dus hij moet niet zeuren. Winnen word echter een stuk minder makkelijk voor iedereen.
De overbekende VrijMiBeau. Proost voor straks.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je weet dat DGK internetredactie er een geheel eigen woordkeus op nahoudt?
En weet je dat ik bijna klaar ben voor de vrijdagmiddagborrel. En dan geen kokosnoot of -melk ga drinken?
![]()
proost!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En weet je dat ik bijna klaar ben voor de vrijdagmiddagborrel. En dan geen kokosnoot of -melk ga drinken?
![]()
Ik weet dat ik zit te mierenneukenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Sterker nog, het is een bitch.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:16 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Lieke een aardige meid, maar die straalt echt 0,0 warmte uit... Ze trekt ook vaak zo'n i'm-a-bitch grijns...
Ik ben de laatste die mensen bekritiseert die mierenneuken. Ik doe zelf (bijna) niets lieverquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:20 schreef SiRojK het volgende:
Ik weet dat ik zit te mierenneuken.. En hoop voor jou dat je dan geen kokosnoot gaat drinken
..
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sterker nog, het is een bitch.
Gelukkig kan ik dat nu makkelijk zeggen omdat Robert2006 er niet is.![]()
![]()
![]()
Gatver.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:31 schreef wolferl het volgende:
Lieke doet Kauwgomballen in de appeltaart.
Kunnen ze dan niet iets met een bepaald doel gaan doen daar? Organiseer iets voor een goed doel, meteen beter publiciteit voor DGK. Start een inzamelingsactie ofzo, verbind daar een beloning aan ofzo. Ze kunnen natuurlijk ook iets organiseren en dat je de opbrengst in je 'eigen' jackpot stopt, zo kunnen Huub, Brian, Dennis, AManda, Natastia hun eigen boetes terugverdienen. Wees eens creatief. Tv hoeven ze toch niet meer te maken, want niks mag.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:33 schreef beequeen het volgende:
Huub: Ik verveel me echt de pleuris.
sinds wanneer is hij fan van Lieke dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sterker nog, het is een bitch.
Gelukkig kan ik dat nu makkelijk zeggen omdat Robert2006 er niet is.![]()
![]()
![]()
verpakkingen van spaarlampen inzamelenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:36 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Kunnen ze dan niet iets met een bepaald doel gaan doen daar? Organiseer iets voor een goed doel, meteen beter publiciteit voor DGK. Start een inzamelingsactie ofzo, verbind daar een beloning aan ofzo. Ze kunnen natuurlijk ook iets organiseren en dat je de opbrengst in je 'eigen' jackpot stopt, zo kunnen Huub, Brian, Dennis, AManda, Natastia hun eigen boetes terugverdienen. Wees eens creatief. Tv hoeven ze toch niet meer te maken, want niks mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |