Ja, er gebeurt ook zó veel...... 'T is bijna niet bij te houden.....quote:
Niet normaal dit, er gebeurt i.d.d geen fluit sinds het RTLnieuws.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ja, er gebeurt ook zó veel...... 'T is bijna niet bij te houden.....![]()
idd... de regels zijn al zo krom (helaas)... maar daar trapt toch niemand in, dat een speler gaat bepalen, wie er wel of niet in blijft.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:24 schreef mootie het volgende:
[..]
En jij gelooft gewoon dat Jaap dat uit de goedheid van zn hart deed? Dat Jaap er uberhaupt iets over te zeggen heeft of iemand een exit krijgt?![]()
Ik begreep van Katewalker dat het een plan is van Lieke en Huub om iemands vertrouwen te testen, ws Nada.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:38 schreef Desii het volgende:
potje schaak is leuk .... Huubie legt het goed uit en hopelijk geeft het Lieke wat afleiding.
Ze is nu ongeveer 74 kg beweerde ze netquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:41 schreef waxmask het volgende:
En we hebben er een Anna bij...... 1.70 cm en 59kg en nog is het niet goed genoeg voor Nadje, hoppa stop die vinger maar in je keel.
ik heb daar zwaar mijn twijfels over, want gisteren zei Huub tegen Lieke terwijl er niemand bij was... meissie ik wou dat ik je kon helpen, maar kweet niet hoe.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begreep van Katewalker dat het een plan is van Lieke en Huub om iemands vertrouwen te testen, ws Nada.
Er is dus niks met Lieke.
Ja klopt 15kg stront nog in haar darmenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze is nu ongeveer 74 kg beweerde ze net
Heel verwarrend allemaal hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:42 schreef Desii het volgende:
[..]
ik heb daar zwaar mijn twijfels over, want gisteren zei Huub tegen Lieke terwijl er niemand bij was... meissie ik wou dat ik je kon helpen, maar kweet niet hoe.
Ze hebben smiddags een gesprek in de tuin gehad idd over het testen van vertrouwen, maar dat ging over Natasja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |