Ja, er gebeurt ook zó veel...... 'T is bijna niet bij te houden.....quote:
Niet normaal dit, er gebeurt i.d.d geen fluit sinds het RTLnieuws.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ja, er gebeurt ook zó veel...... 'T is bijna niet bij te houden.....![]()
idd... de regels zijn al zo krom (helaas)... maar daar trapt toch niemand in, dat een speler gaat bepalen, wie er wel of niet in blijft.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:24 schreef mootie het volgende:
[..]
En jij gelooft gewoon dat Jaap dat uit de goedheid van zn hart deed? Dat Jaap er uberhaupt iets over te zeggen heeft of iemand een exit krijgt?![]()
Ik begreep van Katewalker dat het een plan is van Lieke en Huub om iemands vertrouwen te testen, ws Nada.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:38 schreef Desii het volgende:
potje schaak is leuk .... Huubie legt het goed uit en hopelijk geeft het Lieke wat afleiding.
Ze is nu ongeveer 74 kg beweerde ze netquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:41 schreef waxmask het volgende:
En we hebben er een Anna bij...... 1.70 cm en 59kg en nog is het niet goed genoeg voor Nadje, hoppa stop die vinger maar in je keel.
ik heb daar zwaar mijn twijfels over, want gisteren zei Huub tegen Lieke terwijl er niemand bij was... meissie ik wou dat ik je kon helpen, maar kweet niet hoe.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begreep van Katewalker dat het een plan is van Lieke en Huub om iemands vertrouwen te testen, ws Nada.
Er is dus niks met Lieke.
Ja klopt 15kg stront nog in haar darmenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze is nu ongeveer 74 kg beweerde ze net
Heel verwarrend allemaal hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:42 schreef Desii het volgende:
[..]
ik heb daar zwaar mijn twijfels over, want gisteren zei Huub tegen Lieke terwijl er niemand bij was... meissie ik wou dat ik je kon helpen, maar kweet niet hoe.
Ze hebben smiddags een gesprek in de tuin gehad idd over het testen van vertrouwen, maar dat ging over Natasja.
Nope, maar wat let je om ff te kijken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:51 schreef Lobasca het volgende:
Iemand al op VOL gecheckt of daar luitjes naar de PC zijn afgereisd?
Dat verbaast me niks, dat vermoeden werd hier ook al uitgesproken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:52 schreef Kinga het volgende:
Owww, Nadia heeft boulimia gehad.
Dan vliegen de kilo's er wel af ja, maar hardstikke ongezond.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:56 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia heeft 3 weken alléén op water geleefd.....
Onbegrijpelijk..... Maar nu ik een type als Dennis ken, zou ik het van hem ook kunnen verwachten.....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:55 schreef Kinga het volgende:
Haar ex vriend heeft een keer gezegd tegen haar: "zo ga ik niet met je naar het strand"
Wat een lul.
Ai, ai, ai levensgevaarlijk, iig zeer slecht voor je algehele gezondheidquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:56 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia heeft 3 weken alléén op water geleefd.....
was zeker Dennix...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:55 schreef Kinga het volgende:
Haar ex vriend heeft een keer gezegd tegen haar: "zo ga ik niet met je naar het strand"
Wat een lul.
had ik gister toch gelijk. al haar gedrag wees daar ook op uit.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks, dat vermoeden werd hier ook al uitgesproken.
Ik was hem net vergeten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk..... Maar nu ik een type als Dennis ken, zou ik het van hem ook kunnen verwachten.....![]()
Nou ik weet niet of je het van Jaap zijn raad moet hebbenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:56 schreef riri het volgende:
goed dat gesprek tussen jaap en nadia....hij kan haar confronteren met hoe overdreven ze met haar uiterlijk bezig is
hahaha lijkt me niet zo vreemd met 100 kilo overgewichtquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:58 schreef lillkiss het volgende:
je ziet het wel een beetje in jaaps gezicht al.. dat ie afvalt
Toch weet ik niet hoe serieus ik Jaap moet nemen. De ene keer zegt hij dit, de andere keer dat.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:59 schreef Nostalgist het volgende:
Einde RansJaap dus..... Heerlijk !!!!!
Vertel!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:00 schreef Lobasca het volgende:
Op dit moment hou ik van Jaap...
Ik heb het idee dat hij nu de echte Jaap laat zien.. Ik zie hier geen spel in....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:01 schreef Kinga het volgende:
Jaap is zó bezig met zichzelf profileren als emo-jaap dat hij niet eens in de gaten heeft dat mensen het leuk vinden om hem zo te zien, zoals hij nu met Nadia bezig is...
Ja precies, daarom is het ook een leuk gesprek.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij nu de echte Jaap laat zien.. Ik zie hier geen spel in....
Maar genoeg voorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:03 schreef Lobasca het volgende:
Omdat 'ie Brian een schijnheil vindt, that's all.![]()
Hm, hij spreekt maar niet uit wat hij van Huub vind (een enorm egocentrische en onbetrouwbare persoon heeft hij eerder in ongeveer die strekking tegen Dennis gezegd gezegd). Maar hij heeft zich zelf van Brian afgekeert door met de terror te beginnen, dus dat Brian op zijn hoede is voor Jaap en misschien wat gemaakt overkomt vind ik persoonlijk wel te begrijpen. Jaap is iemand die het hem echt onmogelijk zou kunnen maken.....quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:04 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja precies, daarom is het ook een leuk gesprek.
Ik ookquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:02 schreef Nostalgist het volgende:
Huub was de aanleiding voor JJ en het ei.
Huub had gezegd:"Als je dat doet, dan sla ik je in elkaar"
Dat wilde Jaap wel meemaken.
Kan mij die Jaap wat schelen. Blij dat je er weer bent!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:06 schreef beequeen het volgende:
Volgens Jaap heeft Brian ook gelogen tegen de programmamakers. Hoe komt die gast toch weg met al die dingen????
Eenschquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:06 schreef Kinga het volgende:
Jaap voelt zich niet goed bij Amanda, hij stoort zich aan haar.
Vind ik niet gek.. zo'n intelligente gast irriteert zich dood aan dat domme geleuter van dat wijf.
Mooiste gesprek in de DGK wat mij betreft....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:08 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dit echt aandoenlijk... Ze laat Jaap aan haar buik voelen...
TYquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Kan mij die Jaap wat schelen. Blij dat je er weer bent!![]()
Dat zegt hij over Brian, maar vind hij zeer zeker ook van Huub. Het is dat Huub nog zijn dekking vormt........quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:06 schreef beequeen het volgende:
Volgens Jaap heeft Brian ook gelogen tegen de programmamakers. Hoe komt die gast toch weg met al die dingen????
Fijnquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:09 schreef wolferl het volgende:
Jaap en Nadia zijn echte maatjes.
Dat waren zo te horen ook gruwelijke kwakzalvers. Wellicht is Nadia wel de kooi ingestuurd om juist een keer te waarschuwen voor cosmetische ingrepenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:10 schreef Disana het volgende:
Jaap mag Nadia's onregelmatige buik voelen; zien mag hij hem nog niet want het is een zwak punt van Nadia. Na de liposuctie is de buik onregelmatig, en aan een kant zit er een grote bobbel, waarvan Jaap zelfs schrikt. Nadia gaat weer naar de dokter, ze heeft er ook een bloeduitstorting zitten.
Nadia dacht dat ze naar een goede kliniek was gegaan, maar heeft nu haar twijfels; ook de nazorg vond ze slecht.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mooiste gesprek in de DGK wat mij betreft....![]()
hopelijk komt er een filmpje vanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mooiste gesprek in de DGK wat mij betreft....![]()
Dat vraag ik me af. Ze heeft al aangegeven dat ze neptieten wil.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat waren zo te horen ook gruwelijke kwakzalvers. Wellicht is Nadia wel de kooi ingestuurd om juist een keer te waarschuwen voor cosmetische ingrepen
Nadia is zelf ook niet echt slim.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:12 schreef noekje het volgende:
Jaap: ik snap het niet. Je valt toch eerst af naar 60 kg en dan pas een lipo.
Wat een wijs man!
Het zijn geen mensen die interesse faken zoals Huub en (gekopieerd gedrag) Lieke dat bij iedereen wel doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:12 schreef lillkiss het volgende:
nadia is volgens mij ook echt geintreseerd in jaap en andersom
Gunst ja, je zou het bijna gaan denken. Nu moet ze de naam van de kliniek nog een aantal keren per dag gaan noemenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat waren zo te horen ook gruwelijke kwakzalvers. Wellicht is Nadia wel de kooi ingestuurd om juist een keer te waarschuwen voor cosmetische ingrepen
Ze is ook een makkelijke prooi voor de kwakzalvers zo te horenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Ze heeft al aangegeven dat ze neptieten wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |