Sterkte met je rug. Ik weet er alles van!quote:Op maandag 9 juli 2007 11:44 schreef becky27 het volgende:
Hi Sanger, gaat zekers hard, ben ook al wel een half jaar bezig dus eigenlijk gaat het wat minder hard.
Realbase: ik heb gister niet geklust, lekker relaxed aangedaan bij familie en vrienden in het brabantse.
net terug uit het ziekenhuis na operatie, mag 3 weken helemaal niets heftigs doen en zeker 6 weken niet tennissen![]()
Hmz nou sterkte dan !quote:Op maandag 9 juli 2007 11:44 schreef becky27 het volgende:
Hi Sanger, gaat zekers hard, ben ook al wel een half jaar bezig dus eigenlijk gaat het wat minder hard.
Realbase: ik heb gister niet geklust, lekker relaxed aangedaan bij familie en vrienden in het brabantse.
net terug uit het ziekenhuis na operatie, mag 3 weken helemaal niets heftigs doen en zeker 6 weken niet tennissen![]()
becky ik kan dat morgen even navragen aan je overbuurvrouwquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:57 schreef becky27 het volgende:
ontopic maar weer
weet iemand wat het kost om dag en nacht tarief qua electra aan te laten leggen?
nou ! dat is echt prachtig behangquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:30 schreef m@x het volgende:
Even een tvp-tje omdat ik je behang in de keuken zo mooi vind
en en en?? je kan toch voor een weekend en nachttarief kiezen zodat je in s avonds en in het weekend goedkoper wast?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:40 schreef realbase het volgende:
[..]
becky ik kan dat morgen even navragen aan je overbuurvrouw
je moet je wel afvragen wanneer je je wasjes draait. Als dat 95 % in het weekend is..
dan moet je je wel afvragen of het goedkoper is
De acrylaatkit kun je gebruiken voor de scheuren in je trap. mn tussen het stootbord en de tree.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:27 schreef becky27 het volgende:
- eindelijk beginnen aan de trap (Solingjan, die acrylkit is voor tussen de treden om het minder te laten kraken?)
-
Dat grijs moet ik even nakijken, krijg je denk ik vanavond bericht over. De vloer in de slaapkamer is een Frans eiken vloer, twee keer gebeitst en twee keer gelakt. Ik wilde namelijk overal dezelfde vloer dus ook in de slaapkamers een houten vloer.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:43 schreef peterfan het volgende:
Wat een werk, goed zeg! Ziet er allemaal top uit, die keuken!!![]()
Mag ik vragen welke kleur grijs je op je schouw hebt? En welke vloer in je slaapkamer?
Ik weet het! De kleur in mijn slaapkamer wordt paars! Dat is nl ook DE kleur voor aankomende winter (hoop ik, want ik heb ook al wat kleding aangeschaft in de wat donkere paarstinten). Ik ga zo maar eens naar de IKEA voor wat spulletjes.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:52 schreef becky27 het volgende:
ja het behang is nogal 'steriel' en de kamer best wel kaal zo, maar er moet dus nog een kleurtje inkomen, weet alleen nog niet welke kleur, grijs met hout en wit is zo saai he. maar ik wil de kleuren alleen in de accesoires terug laten komen. Als je een briljant idee hebt dan hoor ik het graag!
en Faitz, ik ben nu al blij dat ik het heb gedaan!
doe de groeten aan mn vrouw als je dr bentquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:13 schreef becky27 het volgende:
[..]
Ik weet het! De kleur in mijn slaapkamer wordt paars! Dat is nl ook DE kleur voor aankomende winter (hoop ik, want ik heb ook al wat kleding aangeschaft in de wat donkere paarstinten). Ik ga zo maar eens naar de IKEA voor wat spulletjes.
Een installatiebedrijf ? ( goudengids / google )quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:15 schreef becky27 het volgende:
ik kruip het dak van de week, iemand nog enig idee wat voor soort bedrijf mijn gasleiding wettelijk mag verleggen?
ca 60 cm hoog en breed ca 30, schat ik zo. Het is een potkacheltje uit 1935.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:23 schreef becky27 het volgende:
hmm is dat niet een onwijs groot ding? mijn huis is niet zo groot hoor
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:33 schreef Charisma het volgende:
telkens als ik door ons straat rij denk ik aan jou en neem ik een kijk na boven links![]()
ik voel me buiten geslotenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:45 schreef becky27 het volgende:
Charisma, dat heb ik ook als ik s ochtends en s middags langs jou huis loop, spiek ook altijd bij de bovenburen of die al verder zijn maar daar schiet het niet op.
ik heb een plat dak, welke vorig jaar is vernieuwd door de toenmalige VVE. Ik zal van de week eens kijken hoe dit opgelost kan worden. ik denk dat het een gat met een "dakje" erboven is wat dus bij hevige regen niet alles tegen houdt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:07 schreef richie29 het volgende:
Die kachelpijp lijkt me best nog een lastig probleem. Juist omdat het lekt als het hard regent kun je het niet gewoon afdekken of met een dremeltje afsnijden tot buiten het zicht.
Dat kan pas als je dat lekken gestopt hebt...dus dat wordt het dak op?
Weet niet hoe je dak er uit ziet, maar als je pannetjes moeten gaan verleggen en dergelijke wordt dat geen leuke klus!
Weet je al waar het lek zit?
bij jou valt al helemaal niet naar binnen te kijkenquote:
Als het zoiets is zou ik zeggen; dak op, dun metalen of plastic stripje om de gaten heen buiten en subtiel afkitten met siliconenkit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:09 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik heb een plat dak, welke vorig jaar is vernieuwd door de toenmalige VVE. Ik zal van de week eens kijken hoe dit opgelost kan worden. ik denk dat het een gat met een "dakje" erboven is wat dus bij hevige regen niet alles tegen houdt.
Ik ben te lui de gordijnen voor open te doen, Mijn woonkamer is aan de tuin kant.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:10 schreef becky27 het volgende:
[..]
bij jou valt al helemaal niet naar binnen te kijkenalleen in de tuin maar daar gebeurt niet veel
je kozijnen zijn toch altijd (schreef )dichtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:27 schreef realbase het volgende:
[..]
Ik ben te lui de gordijnen voor open te doen, Mijn woonkamer is aan de tuin kant.
En ik kan nou niet zeggen dat het weer echt super was![]()
Nee dat is mn eetkamerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:01 schreef becky27 het volgende:
heb je je slaapkamer aan de straatkant of zo? maar kan me voorstellen, ik kijk namelijk graag bij de mensen thuis
Tree voor tree. En denk maar zo als je met de eerste begint dan moet je er nog 12 en als je bij de 9e bent nog maar 33. En als je bij 32 bent dan denk je maar: Zo die heb ik gehad nu nog 1.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:59 schreef becky27 het volgende:
ja ja ik ben vrijdag vrij en dan begin ik aan te trap!!!!!![]()
![]()
zie er onwijs tegen op maar dat gaat helemaal goed komen
Als ik me goed herrinner had je ook een paar scheuren tussen de tree enn het stootbord.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:45 schreef becky27 het volgende:
ja dat schrobben, ppfff wordt ook een klus. heb al kit in huis, waarmee kan ik het beste plamuren??
De trap zit vol butsen namelijk
je bent echt een grapjas, heb je mijn trap wel eens gezien??quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:16 schreef richie29 het volgende:
Ah Becky, het gaat je wel lukken hoor
Je bent qua klussen volgens mij niet zo bang uitgevallen....en als ik het kan, kan jij het ook
Toch even plagen![]()
Zo was het..
[afbeelding]
[afbeelding]
En zo kan het worden![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Zet 'm op![]()
De klussers hierboven hebben volgens mij al genoeg tips gegeven, dus dat lukt vast wel. Denk trouwens dat al met al het moeilijkste klusje nog wel eens het kitten van de trap kon gaan worden. Of tenminste....dat is mij erg tegen gevallen.
Je hebt wel acrylaatkit gehaald...toch?
dat ben ik helemaal met je eensquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:27 schreef Charisma het volgende:
ik denk als je de deuren ook wit verft het helemaal super mooi kontrast is met de muur in de hal![]()
die nickname!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:03 schreef Jas_Verstoppen het volgende:
Mooi geworden zeg, goed bezig!![]()
Hahaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:48 schreef becky27 het volgende:
[..]
je bent echt een grapjas, heb je mijn trap wel eens gezien??
er zitten ook nog eens 100.000 nietjes in en die zijn er bijna allemaal uit. Daarnaast de trap geschrobt en de eerste twee treden geschuurd....dit is niet leuk meer![]()
heb dus de vloer in de hal nog maar eens gebeitst
Op kwasten, rollers en verf moet je niet bezuinigen idd, dat scheelt een heel stuk qua eindresultaatquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:52 schreef richie29 het volgende:
Deuren in grondverf zetten is volgens mij ook wel erg moeilijk omdat grondverf vrij dik is en niet zo glad vloeit.
Ik denk dat je de verf moet verdunnen...en als je een roller haalt, haal dan niet van die witte schuimrollers. Of in ieder geval...ik heb daar zelf slechte ervaringen mee![]()
Toen ik wisselde van die witte schuimrollers naar van die roze/oranje schuimrollers (lijkt meer een heel dun vachtje te hebben) ging het rollen ineens veeeel strakker. Weg sinasappelhuidje (op de deur)
Jammer alleen dat die rollers ook duurder zijn![]()
Meestal staat er op de verpakking van de roller ook hoe goed ze zijn voor soorten verf. Die witte schuimrollers hadden 2 bolletjes, met de tekst erbij; goed geschikt voor terpentinebasis verf...maar die andere rollertjes hadden er 3 met daarbij de tekst; zeer goed geschikt voor terpentinebasis verf.
heb je wat meer info?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:22 schreef becky27 het volgende:
even een andere vraag, weet iemand wat het om en nabij kost een ruit te laten boven een voordeur. De mijne is al een tijdje stuk en er moet een nieuwe komen maar ik heb geen idee wat het kost.....ennieboddie?
Als je draadglas terug wilt hebben, zal het enkelglas geweest zijn schat ik?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:38 schreef becky27 het volgende:
Voor der Gurb
- dubbelglas
- ruit zelf inmeten
- zelf plaatsen
- glaslatten dus ik niet te zeggen, denk het wel
- ruit is 80 cm bij 60 cm (hele ruwe schatting)
er zat draadglas in.
glas in lood ga ik me niet aan wagen hoor...is ook niet nodig.
Charisma, ik zal je even pb-en
Kapatalist!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:27 schreef becky27 het volgende:
ja dat bedoel ik. Ik ga mezelf er niet aan wagen, maar de kosten vallen me wel mee. dacht aan een paar 100 euro
komt niet voor in het woordenboekquote:
Zet er dan gelijk een HR++ in zoals Gurb al aangeeft kost dat in verhouding niet veel meer.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:47 schreef becky27 het volgende:
maar er komt vrijdag een mannetje kijken naar mijn ruiten!!![]()
en waar heb je die gevonden?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:47 schreef becky27 het volgende:
maar er komt vrijdag een mannetje kijken naar mijn ruiten!!![]()
Kapitalist! Materialist!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:54 schreef becky27 het volgende:
ga mezelf een iPod kado doen!
sorry had net de vraag voor offerte de deur uit gedaanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:54 schreef Charisma het volgende:
[..]
en waar heb je die gevonden?
ik kan me herinneren dat ik mijn exbuurman gevraagt heb wat het kost om mijn dubbelglas te vervangen aan de voorkant , allebij en dubbel !! he? klonk niet onaannemelijk , echt niet duur maar ik lees even je pb![]()
eeh nog geen pb![]()
Links zie ik nog twee oneffenheden. Even een beetje snelplamuur. Schuren. Is dat ook weer weg.quote:
Als je toch, gaat kijk dan eens voor - Sigma Tint 3329 B -quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:21 schreef becky27 het volgende:
hmmm ik heb net mijn kozijn gedaan, eentje was al eerder gedaan en wil de deuren dezelfde kleur doen maar het is te geel![]()
dus andere kleur gaan uitzoeken en wachten tot het kozijn droog is om opnieuw te schuren en lakken etc etc
enne............Solingjan bedankt he!
Off-topic, sorry....maar Jan...is dit bij jou thuis?quote:
Inclusief montage en voorrijkosten zul je denk ik rond de 150 euro kwijt zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:27 schreef becky27 het volgende:
ja dat bedoel ik. Ik ga mezelf er niet aan wagen, maar de kosten vallen me wel mee. dacht aan een paar 100 euro
enkel glas dan zeker?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:26 schreef becky27 het volgende:
nou er wordt morgenochtend gekeken wat ik nodig heb en morgen middag komen ze het zetten
Als je dubbel glas wilt hebben, heb je het iig niet dezelfde dag nog, dit moet besteld worden, en als je niets extra wilt betalen (spoedruit) dan zit er een levertijd van ruim 1 week op.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:32 schreef becky27 het volgende:
dat vermoed ik wel gewoon draadglas, als het kan zal het HR glas worden maar dat is dus niet zeker
Lat (of koevoet) onder deur. Lat optillen. Blokje onder lat. Deur vast pakken en met je voet op de lat duwen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:38 schreef Charisma het volgende:
becky , je deur ziet er mooi uit ! heb je die alleen uit de angels gehaald??? die van mij zijn loodzwaar, lukt echt niet in mijn eentje![]()
aaahaa..is te proberenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:49 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Lat (of koevoet) onder deur. Lat optillen. Blokje onder lat. Deur vast pakken en met je voet op de lat duwen.
KLaar.
Kan je al weer door de ruit kijken, of is ie nog niet geplaatst?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:05 schreef becky27 het volgende:
het wordt dus gewoon draadglas.
jaaah ik kan weer naar buiten kijken vanaf de trap! er is alleen niet zo veel te zien vanaf 2 hoogquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:01 schreef Gurb het volgende:
[..]
Kan je al weer door de ruit kijken, of is ie nog niet geplaatst?
vakantie neeh hoor, iedere avond 1 deur met 1 laagje duurt lang maar dan heb je ook wat! Maar ik ga 11 september wel 10 dagen naar Spanjequote:Op maandag 27 augustus 2007 16:40 schreef Charisma het volgende:
heb je vakantie Becky> ik heb twee dagen geschuurd bij iemand anders, aan mijn eigen deuren kom ik zo echt niet aan toe![]()
woei !! weer een extra parkeerplekje voor de deur ! !quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:59 schreef becky27 het volgende:
[..]
jaaah ik kan weer naar buiten kijken vanaf de trap! er is alleen niet zo veel te zien vanaf 2 hoog
[..]
vakantie neeh hoor, iedere avond 1 deur met 1 laagje duurt lang maar dan heb je ook wat! Maar ik ga 11 september wel 10 dagen naar Spanje![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:39 schreef becky27 het volgende:
nee hoor, mijn auto blijft gewoon staan
ooh wat gezellig Becky!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:23 schreef becky27 het volgende:
ik ga op bejaardenrondreis (lees rondreis met Krasreizen) door Analusië, dus Madrid, Sevilla, Granada etc etc. Dit alles samen met mijn moeke,
Mooie omgeving hoor daarquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:46 schreef becky27 het volgende:
nou de deuren gaan voor, maaaaar ik wil eerst het plafond boven de trap en in de hal vervangen waardoor de trap weer smutzig kan worden dus dat gaat voor
En wat koste het?quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:59 schreef becky27 het volgende:
jaaah ik kan weer naar buiten kijken vanaf de trap! er is alleen niet zo veel te zien vanaf 2 hoog
weet je dat ik nog geen idee heb, de jongen die ruit kwam opmeten was ook degene die hem kwam plaatsen en had geeeeen idee hoe duur het was. ik wacht dus de factuur af en als het megaduur is dan ga ik boos opbellenquote:
weet je dat is toch ook een leuke afwisseling , dat sporten, doe ik ook vanavond, af en toe iets anders doen is best wel leuk !quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:20 schreef becky27 het volgende:
ga vanavond sporten dus de planning loopt nu al uit, wat een drama![]()
![]()
trap is al opgemeten!!
valt mee, het zijn de twee eerste deuren van de hal . voorkamer en badkamerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:10 schreef becky27 het volgende:
ja ik kan me dat voorstellen. maar het tocht ook veel meer!
jah de vrouw des huizes vond hem niet lekker rijdenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:37 schreef Charisma het volgende:
[..]
en oohja, ik zag ook Realbase op de scooter wegrijden ..geinig![]()
sorry effes off-topic![]()
Valt mij ook tegen hoe goed het te doen is, al moet ik bekennen dat ik zelf nog geen deur gedaan heb. Ik twijfel zeker ook niet aan de verf-kwaliteiten van de hulp, want als de deur af is ziet het er fantastisch strak uit. Maar wanneer je de volgende avond terugkomt zitten er allemaal stofjes en stomme inniemienievliegjes in en dat ziet er niet uit. -Oquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:13 schreef becky27 het volgende:
haa richie
ik vind het echt heel moeilijk deuren schilderen. Liggend krijg ik wel het beste resultaat maar met ietwat stofjes, staand/ hangend krijg ik een soort van strepen en natuurijk tranen, je kan dan niet te dik maar ook niet te dun schilderen echt zo lastig dus dan toch maar liggend, moet wel een mooi resultaat zijn, zeker met ¤ 31 per bus verf
en ja het is een bult werk, 6 deuren, 2 x gronden en 2 x lakken per kant maximaal twee deuren per avond. duurt lang... wat vond je van mijn trap idee?
Daar kun je toch folie onder leggen of kranten.quote:Op zondag 9 september 2007 21:15 schreef richie29 het volgende:
[..]
Met deuren rechtop schilderen heb je dat inderdaad veel minder, maar dan moet ik ze inmiddels boven de vloer schilderen en dat durf ik eigenlijk niet aan. Dus toch net als jij maar liggend schilderen straks.
fijne vakantie!quote:Op maandag 10 september 2007 23:30 schreef becky27 het volgende:
maar ik ben op vakantie!
see you all eind september
en en en ???quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:23 schreef becky27 het volgende:
niet dus......binnenkort update
kunnen we je helpen / motiveren / stimuleren om uit die dip te komen door elke dag hier te vragen hoe het er mee staat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:43 schreef becky27 het volgende:
dag lieve allemaal, I am back! Er is niet megaveel gebeurt behalve dat ik na mijn vakantie de gordijnen in de slaapkamer heb opgehangen
moet dus maar weer eens aan de slag......zit in een klusdip maar kom er wel weer uit hoor
dank je wel!quote:Op donderdag 1 november 2007 00:36 schreef --Eveliene-- het volgende:
Wow Becky wat ziet het er al gaaf uit!! Echt heel leuk!
dat trapidee is idd geweldigquote:Op zondag 9 september 2007 08:37 schreef truttebosje het volgende:
oh becky wat knapt dat op met die witte deuren.
en dat trapidee is echt super.....![]()
ha AnneX, die komen van de V&D vandaan. Totaal heb ik voor de gordijnen in mijn slaapkamer iets van ¤ 125 betaald inclusief roedes, dus dat valt best mee. en nu ga ik werkenquote:Op donderdag 22 november 2007 23:07 schreef AnneX het volgende:
Goed zo ! Becky . Ik ben benieuwd.
en tegelijkertijd een vraag : waar heb jij je gordijnstof gevonden?
Heb al heel wat proefstalen in huis en het is het allemaal (net) niet.
Ook lastig te combineren met fuchsia banken ervoor.
Goh nee, niet overnagedacht.
Tip van TB : gewoon doen en dan vragen : vind je het niet prachtig ?quote:Op zondag 25 november 2007 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
ok, ik ben fan van je keuken
al denk ik dathet niet zo geweldig vindt
![]()
maar ik vind het prachtig
dank je motorbloempje, en juist gewoon doenquote:Op zondag 25 november 2007 21:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tip van TB : gewoon doen en dan vragen : vind je het niet prachtig ?
* gelezen in een van haar laatste posts...
Maar dat heb je toch ook als je andersom zou staan? Of zie ik nu iets helemaal verkeerdquote:Op zondag 25 november 2007 21:43 schreef becky27 het volgende:
wat fijn dat jullie allemaal zo meedenken! en ja dude ik weet het, afzichtelijk lamp in de keuken, en ik wilde ook de woonkamer inkijken tijdens het koken, maar dan heb je ook meteen een soort van afscheiding van de woonkamer
Maar met optie 1 heb je toch de koelkast ook nog naast het fornuis, waardoor je zo'n kleine doorloopruimte overhoudt? Ik zie daar toch links én rechts nog een echtra kastje naast het fornuis, of niet? Ik dacht dus dat het ene de koelkast was, en dat daardoor je doorloopruimte zo klein is.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:37 schreef becky27 het volgende:
dude ik was eigenlijk voor optie 1 met amerikaanse koelkast, maar die doorloopruimte is zo klein
Lijkt me hartstikke leukquote:Op woensdag 28 november 2007 21:39 schreef becky27 het volgende:
jep ik denk dat dat de beste oplossing is, iets meer naar binnen, maar wel zo dat je aan een bar kan zitten, lees net dat dat 110 cm hoog moet zijn
gosiemijne, en dit op de vroege ochtend.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Als in: dat lijkt me een hartstikke leuke opstelling. Niet als in: Dat lijkt me hartstikke leuk, om binnenkort aan jouw bar te zitten. Ja dat lijkt me natuurlijk wel leuk - want niet dat je bar me niet leuk lijkt ik er niet aan wil zitten omdat ik je bar zo onleuk vind - maar dat je niet denkt: O die wil daadwerkelijk, weldra, persoonlijk aan mijn bar zitten. Want dat bedoel ik niet. Ja niets tegen je bar natuurlijk en op zich, in theorie, zou ik graag weldra, persoonlijk aan je bar zitten. Maar aangezien we elkaar niet kennen, kom ik niet aan je bar zitten. Hoe leuk ook. Maar ik vind hem dus wel leuk. Nu al. Zonder dat hij er staat. Knap hè
Het was een gurapje meis, ter verlichting van de keukenproblematiekquote:Op donderdag 29 november 2007 09:07 schreef becky27 het volgende:
[..]
gosiemijne, en dit op de vroege ochtend.
Dude, je bent altijd welkom hoor!
afstand hou je toch hoe je hem ook plaatstquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik weet het! Je doet optie 2 en dan koop je zo'n gave Amerikaanse koelkast en die zet je tegen de gouden wand![]()
Je laatste optie is dan waarschijnlijk de beste. Maar het is wel een grote afstand, zo tussen koken en spoelen.
niemand een idee??quote:Op woensdag 5 december 2007 11:56 schreef becky27 het volgende:
Is het mogelijk om de gasleiding bij de grond af te snijden en er daarna een flexibele gasleiding van te maken, ook voor onder de vloer?
iemand enig idee?
ff kijken of ik het goed snap:quote:
Dan komt het vast goedquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:11 schreef becky27 het volgende:
ik laat het doen hoor, maar ik was nieuwsgierig!
welke kleurencombinatie??? slaapkamer, keuken, woonkamer, boekenkamer? vertel eens, dan kan ik er nog wat van leren misschien. Mocht je interieurdeskundige zijn dan is een kleuradvies altijd op zijn plaats.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:58 schreef leidingwater het volgende:
Sorry hoor, maar de kleurencombinatie zuigt. Je hebt een hele mooie keuken en je lamellen, muurkleuren zijn mooi, maar je weet totaal niet hoe je kleuren moet combineren zo te zien.
dank je Dude!quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Alsof daar eenduidige regels voor zijn.
Smaken verschillen hoor. Ik vind het in elk geval erg leuk zo. Lekker gewaagd.
quote:Op maandag 24 december 2007 21:18 schreef becky27 het volgende:
ik ga maar weer eens tegen mezelf ouwehoeren...
Dames en heren, jullie zullen het niet geloven maar het is dan uiteindelijk gebeurt, ik ben aan de trap begonnen! Het schuren, plamuren en kitten zit erop en tweede kerstdag nog licht opschuren en dan ga ik gronden.
O geweldigquote:Op maandag 24 december 2007 21:18 schreef becky27 het volgende:
ik ga maar weer eens tegen mezelf ouwehoeren...
Dames en heren, jullie zullen het niet geloven maar het is dan uiteindelijk gebeurt, ik ben aan de trap begonnen! Het schuren, plamuren en kitten zit erop en tweede kerstdag nog licht opschuren en dan ga ik gronden.
Lekker blingbling!quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:35 schreef becky27 het volgende:
jaaaaaaa de eerste drie treden zijn in de lak (Duderinnetje en Charisma, ik heb op jullie advies toch voor hoogglans gekozen en het valt me niet tegen).
Ik ben trouwens wel aan het pietje preciezen maar er blijven een paar putjes in zitten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |