Sterkte met je rug. Ik weet er alles van!quote:Op maandag 9 juli 2007 11:44 schreef becky27 het volgende:
Hi Sanger, gaat zekers hard, ben ook al wel een half jaar bezig dus eigenlijk gaat het wat minder hard.
Realbase: ik heb gister niet geklust, lekker relaxed aangedaan bij familie en vrienden in het brabantse.
net terug uit het ziekenhuis na operatie, mag 3 weken helemaal niets heftigs doen en zeker 6 weken niet tennissen![]()
Hmz nou sterkte dan !quote:Op maandag 9 juli 2007 11:44 schreef becky27 het volgende:
Hi Sanger, gaat zekers hard, ben ook al wel een half jaar bezig dus eigenlijk gaat het wat minder hard.
Realbase: ik heb gister niet geklust, lekker relaxed aangedaan bij familie en vrienden in het brabantse.
net terug uit het ziekenhuis na operatie, mag 3 weken helemaal niets heftigs doen en zeker 6 weken niet tennissen![]()
becky ik kan dat morgen even navragen aan je overbuurvrouwquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:57 schreef becky27 het volgende:
ontopic maar weer
weet iemand wat het kost om dag en nacht tarief qua electra aan te laten leggen?
nou ! dat is echt prachtig behangquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:30 schreef m@x het volgende:
Even een tvp-tje omdat ik je behang in de keuken zo mooi vind
en en en?? je kan toch voor een weekend en nachttarief kiezen zodat je in s avonds en in het weekend goedkoper wast?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:40 schreef realbase het volgende:
[..]
becky ik kan dat morgen even navragen aan je overbuurvrouw
je moet je wel afvragen wanneer je je wasjes draait. Als dat 95 % in het weekend is..
dan moet je je wel afvragen of het goedkoper is
De acrylaatkit kun je gebruiken voor de scheuren in je trap. mn tussen het stootbord en de tree.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:27 schreef becky27 het volgende:
- eindelijk beginnen aan de trap (Solingjan, die acrylkit is voor tussen de treden om het minder te laten kraken?)
-
Dat grijs moet ik even nakijken, krijg je denk ik vanavond bericht over. De vloer in de slaapkamer is een Frans eiken vloer, twee keer gebeitst en twee keer gelakt. Ik wilde namelijk overal dezelfde vloer dus ook in de slaapkamers een houten vloer.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:43 schreef peterfan het volgende:
Wat een werk, goed zeg! Ziet er allemaal top uit, die keuken!!![]()
Mag ik vragen welke kleur grijs je op je schouw hebt? En welke vloer in je slaapkamer?
Ik weet het! De kleur in mijn slaapkamer wordt paars! Dat is nl ook DE kleur voor aankomende winter (hoop ik, want ik heb ook al wat kleding aangeschaft in de wat donkere paarstinten). Ik ga zo maar eens naar de IKEA voor wat spulletjes.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:52 schreef becky27 het volgende:
ja het behang is nogal 'steriel' en de kamer best wel kaal zo, maar er moet dus nog een kleurtje inkomen, weet alleen nog niet welke kleur, grijs met hout en wit is zo saai he. maar ik wil de kleuren alleen in de accesoires terug laten komen. Als je een briljant idee hebt dan hoor ik het graag!
en Faitz, ik ben nu al blij dat ik het heb gedaan!
doe de groeten aan mn vrouw als je dr bentquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:13 schreef becky27 het volgende:
[..]
Ik weet het! De kleur in mijn slaapkamer wordt paars! Dat is nl ook DE kleur voor aankomende winter (hoop ik, want ik heb ook al wat kleding aangeschaft in de wat donkere paarstinten). Ik ga zo maar eens naar de IKEA voor wat spulletjes.
Een installatiebedrijf ? ( goudengids / google )quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:15 schreef becky27 het volgende:
ik kruip het dak van de week, iemand nog enig idee wat voor soort bedrijf mijn gasleiding wettelijk mag verleggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |