komt niet voor in het woordenboekquote:
Zet er dan gelijk een HR++ in zoals Gurb al aangeeft kost dat in verhouding niet veel meer.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:47 schreef becky27 het volgende:
maar er komt vrijdag een mannetje kijken naar mijn ruiten!!![]()
en waar heb je die gevonden?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:47 schreef becky27 het volgende:
maar er komt vrijdag een mannetje kijken naar mijn ruiten!!![]()
Kapitalist! Materialist!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:54 schreef becky27 het volgende:
ga mezelf een iPod kado doen!
sorry had net de vraag voor offerte de deur uit gedaanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:54 schreef Charisma het volgende:
[..]
en waar heb je die gevonden?
ik kan me herinneren dat ik mijn exbuurman gevraagt heb wat het kost om mijn dubbelglas te vervangen aan de voorkant , allebij en dubbel !! he? klonk niet onaannemelijk , echt niet duur maar ik lees even je pb![]()
eeh nog geen pb![]()
Links zie ik nog twee oneffenheden. Even een beetje snelplamuur. Schuren. Is dat ook weer weg.quote:
Als je toch, gaat kijk dan eens voor - Sigma Tint 3329 B -quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:21 schreef becky27 het volgende:
hmmm ik heb net mijn kozijn gedaan, eentje was al eerder gedaan en wil de deuren dezelfde kleur doen maar het is te geel![]()
dus andere kleur gaan uitzoeken en wachten tot het kozijn droog is om opnieuw te schuren en lakken etc etc
enne............Solingjan bedankt he!
Off-topic, sorry....maar Jan...is dit bij jou thuis?quote:
Inclusief montage en voorrijkosten zul je denk ik rond de 150 euro kwijt zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:27 schreef becky27 het volgende:
ja dat bedoel ik. Ik ga mezelf er niet aan wagen, maar de kosten vallen me wel mee. dacht aan een paar 100 euro
enkel glas dan zeker?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:26 schreef becky27 het volgende:
nou er wordt morgenochtend gekeken wat ik nodig heb en morgen middag komen ze het zetten
Als je dubbel glas wilt hebben, heb je het iig niet dezelfde dag nog, dit moet besteld worden, en als je niets extra wilt betalen (spoedruit) dan zit er een levertijd van ruim 1 week op.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:32 schreef becky27 het volgende:
dat vermoed ik wel gewoon draadglas, als het kan zal het HR glas worden maar dat is dus niet zeker
Lat (of koevoet) onder deur. Lat optillen. Blokje onder lat. Deur vast pakken en met je voet op de lat duwen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:38 schreef Charisma het volgende:
becky , je deur ziet er mooi uit ! heb je die alleen uit de angels gehaald??? die van mij zijn loodzwaar, lukt echt niet in mijn eentje![]()
aaahaa..is te proberenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:49 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Lat (of koevoet) onder deur. Lat optillen. Blokje onder lat. Deur vast pakken en met je voet op de lat duwen.
KLaar.
Kan je al weer door de ruit kijken, of is ie nog niet geplaatst?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:05 schreef becky27 het volgende:
het wordt dus gewoon draadglas.
jaaah ik kan weer naar buiten kijken vanaf de trap! er is alleen niet zo veel te zien vanaf 2 hoogquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:01 schreef Gurb het volgende:
[..]
Kan je al weer door de ruit kijken, of is ie nog niet geplaatst?
vakantie neeh hoor, iedere avond 1 deur met 1 laagje duurt lang maar dan heb je ook wat! Maar ik ga 11 september wel 10 dagen naar Spanjequote:Op maandag 27 augustus 2007 16:40 schreef Charisma het volgende:
heb je vakantie Becky> ik heb twee dagen geschuurd bij iemand anders, aan mijn eigen deuren kom ik zo echt niet aan toe![]()
woei !! weer een extra parkeerplekje voor de deur ! !quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:59 schreef becky27 het volgende:
[..]
jaaah ik kan weer naar buiten kijken vanaf de trap! er is alleen niet zo veel te zien vanaf 2 hoog
[..]
vakantie neeh hoor, iedere avond 1 deur met 1 laagje duurt lang maar dan heb je ook wat! Maar ik ga 11 september wel 10 dagen naar Spanje![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:39 schreef becky27 het volgende:
nee hoor, mijn auto blijft gewoon staan
ooh wat gezellig Becky!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:23 schreef becky27 het volgende:
ik ga op bejaardenrondreis (lees rondreis met Krasreizen) door Analusië, dus Madrid, Sevilla, Granada etc etc. Dit alles samen met mijn moeke,
Mooie omgeving hoor daarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |