quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:46 schreef becky27 het volgende:
nou de deuren gaan voor, maaaaar ik wil eerst het plafond boven de trap en in de hal vervangen waardoor de trap weer smutzig kan worden dus dat gaat voor
En wat koste het?quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:59 schreef becky27 het volgende:
jaaah ik kan weer naar buiten kijken vanaf de trap! er is alleen niet zo veel te zien vanaf 2 hoog
weet je dat ik nog geen idee heb, de jongen die ruit kwam opmeten was ook degene die hem kwam plaatsen en had geeeeen idee hoe duur het was. ik wacht dus de factuur af en als het megaduur is dan ga ik boos opbellenquote:
weet je dat is toch ook een leuke afwisseling , dat sporten, doe ik ook vanavond, af en toe iets anders doen is best wel leuk !quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:20 schreef becky27 het volgende:
ga vanavond sporten dus de planning loopt nu al uit, wat een drama![]()
![]()
trap is al opgemeten!!
valt mee, het zijn de twee eerste deuren van de hal . voorkamer en badkamerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:10 schreef becky27 het volgende:
ja ik kan me dat voorstellen. maar het tocht ook veel meer!
jah de vrouw des huizes vond hem niet lekker rijdenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:37 schreef Charisma het volgende:
[..]
en oohja, ik zag ook Realbase op de scooter wegrijden ..geinig![]()
sorry effes off-topic![]()
Valt mij ook tegen hoe goed het te doen is, al moet ik bekennen dat ik zelf nog geen deur gedaan heb. Ik twijfel zeker ook niet aan de verf-kwaliteiten van de hulp, want als de deur af is ziet het er fantastisch strak uit. Maar wanneer je de volgende avond terugkomt zitten er allemaal stofjes en stomme inniemienievliegjes in en dat ziet er niet uit. -Oquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:13 schreef becky27 het volgende:
haa richie
ik vind het echt heel moeilijk deuren schilderen. Liggend krijg ik wel het beste resultaat maar met ietwat stofjes, staand/ hangend krijg ik een soort van strepen en natuurijk tranen, je kan dan niet te dik maar ook niet te dun schilderen echt zo lastig dus dan toch maar liggend, moet wel een mooi resultaat zijn, zeker met ¤ 31 per bus verf
en ja het is een bult werk, 6 deuren, 2 x gronden en 2 x lakken per kant maximaal twee deuren per avond. duurt lang... wat vond je van mijn trap idee?
Daar kun je toch folie onder leggen of kranten.quote:Op zondag 9 september 2007 21:15 schreef richie29 het volgende:
[..]
Met deuren rechtop schilderen heb je dat inderdaad veel minder, maar dan moet ik ze inmiddels boven de vloer schilderen en dat durf ik eigenlijk niet aan. Dus toch net als jij maar liggend schilderen straks.
fijne vakantie!quote:Op maandag 10 september 2007 23:30 schreef becky27 het volgende:
maar ik ben op vakantie!
see you all eind september
en en en ???quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:23 schreef becky27 het volgende:
niet dus......binnenkort update
kunnen we je helpen / motiveren / stimuleren om uit die dip te komen door elke dag hier te vragen hoe het er mee staat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:43 schreef becky27 het volgende:
dag lieve allemaal, I am back! Er is niet megaveel gebeurt behalve dat ik na mijn vakantie de gordijnen in de slaapkamer heb opgehangen
moet dus maar weer eens aan de slag......zit in een klusdip maar kom er wel weer uit hoor
dank je wel!quote:Op donderdag 1 november 2007 00:36 schreef --Eveliene-- het volgende:
Wow Becky wat ziet het er al gaaf uit!! Echt heel leuk!
dat trapidee is idd geweldigquote:Op zondag 9 september 2007 08:37 schreef truttebosje het volgende:
oh becky wat knapt dat op met die witte deuren.
en dat trapidee is echt super.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |