Ja dat zou een mooi fiets voor je zijnquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:48 schreef Rib-i het volgende:
Dat ze de Daytona maar weer eens in >1000cc maken
Tussen de 8000&9000quote:
Damn paas is een beter link ofzoquote:
Schonquote:
Onderaan de OPquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Damn paas is een beter link ofzo
[..]
Schon
MAar ja ik wil al een Morini, RS250, CR250 en een 2003 zx6r 636![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:28 schreef ikookhier het volgende:
[..]Kawa dealer in Alkmaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WEL HOOOOOOOR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:02 schreef -XX- het volgende:
[..]
Kawa dealer in Alkmaar?WEL HOOOOOOOR
IOH heeft contact met lemstraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Zomgg ik ook!quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:23 schreef qi_ib het volgende:
Binnenkort beginnen met lessen.
Motor staat al klaar in ieder geval.
Zomg!quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:23 schreef qi_ib het volgende:
Binnenkort beginnen met lessen.
Motor staat al klaar in ieder geval.
We dont give a fuck!quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:25 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
Zomgg ik ook!![]()
Welke heb je?![]()
edit: spidersense![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:25 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
Zomgg ik ook!![]()
Welke heb je?![]()
edit: spidersense![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:35 schreef -XX- het volgende:
stelletje lespoobersga eens krassen naar het lestopic!
HIhihihihi nu mag ik dat ook eens zeggen
NOooHh
pas maar op, straks pwnt qi_ib je met zn spidersense!quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:35 schreef -XX- het volgende:
stelletje lespoobersga eens krassen naar het lestopic!
HIhihihihi nu mag ik dat ook eens zeggen
NOooHh
Maar ik heb latex strings.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:36 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
pas maar op, straks pwnt qi_ib je met zn spidersense!![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:20 schreef hicham het volgende:
Sjeah, die koplambe blijven stom
@bvvt, probeer je ons soms duidelijk te maken dat je ook een smiley extension hebt?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:40 schreef -XX- het volgende:
Wtf!
Dat typte ik heel niet.
Wie loopt er op me acounte te fucken.![]()
Ehhhh wtf -XX- - woensdag 4 juli 2007 @ 20:33: Grijp in me poes!!!! Lekkere tijger van mequote:
Ja, die moderne dingen zijn of niet betaalbaar, of voor meisjes, of voor mannen met een midlifecrisis.quote:
Nu moet je maken dat je weg komtquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:44 schreef qi_ib het volgende:
[..]
Ja, die moderne dingen zijn of niet betaalbaar, of voor meisjes, of voor mannen met een midlifecrisis.
En dit geluid is zoveel mooier![]()
Laat ik het netjes formuleren.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nu moet je maken dat je weg komt.....of je hebt vanavond vleeshaken in je benen.
![]()
Ben het enigzins met je eens was het niet dat je een persoon was die anoniem zonder fotoboek dingen roept terwijl hij zelf spiderman strips leest en geen rijbewijs heeftquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:56 schreef qi_ib het volgende:
[..]
Laat ik het netjes formuleren.
Er rijden weinig mannen motor die er ook daadwerkelijk op horen.
We zijn niet allemaal intellectueelquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ben het enigzins met je eens was het niet dat je een persoon was die anoniem zonder fotoboek dingen roept terwijl hij zelf spiderman strips leest en geen rijbewijs heeft
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:56 schreef qi_ib het volgende:
[..]
Laat ik het netjes formuleren.
Er rijden weinig mannen motor die er ook daadwerkelijk op horen.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:40 schreef bvvt het volgende:
[..]
Alleen de lokatie van de plaatjes is irritant.
boven het text vak ipv onder de submit knop
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:11 schreef hicham het volgende:
[..]
[[url=http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/candle-smiley.gif]afbeelding][/url]
Wat bedoel je met Daytona? Dat is nu een 675, was een 1.200 cc. De Sprint ST is snel genoeg op jou leeftijd.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:48 schreef Rib-i het volgende:
Dat ze de Daytona maar weer eens in >1000cc maken
quote:De krachtbron die een cilinderinhoud heeft van 1050cc, beschikt over een dubbele bovenliggende nokkenas en brandstofinjectie en heeft een unieke vermogenskarakteristiek. Vanaf de laagste toeren zijn er emmers vermogen in huis en dat vermogen groeit evenredig met het toerental zodat er bij elke draaisnelheid een overvloed aan punch ter beschikking is. Op zijn hoogtepunt –bij 9.520 toeren per minuut- levert de driecilinder een indrukwekkende 132 pk af maar reeds bij 7.550 krukasomwentelingen word het maximum koppel van maar liefst 105 Newtonmeter geproduceerd. Dat vermogen word aan het achterwiel gebracht door een gemakkelijk en precies schakelende versnellingsbak.
Beetje vreemd in vergelijking met de gratisquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:05 schreef ikookhier het volgende:
Test Yamaha Fazer /Kawasaki Z750 /Honda Hornet/ Suzuki GSR
Z750![]()
Ach ja, waarom zou je voor de snelste, lichtse en fijnst rijdende motor gaan..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goodnight all.![]()
Als het duits is zou het toch goed moeten wezen zou je zeggenquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Overigens een 1:1 vertaling van het meest roemruchte en neutrale motorblad ter wereld aus Deutsland.![]()
Volgens mij heb jij teveel whine gedronkenquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:44 schreef qi_ib het volgende:
[..]
Ja, die moderne dingen zijn of niet betaalbaar, of voor meisjes, of voor mannen met een midlifecrisis.
En dit geluid is zoveel mooier![]()
Zie hem gaaaaaaan!!!!!!!!!quote:
Ach ja vertalen is ook niet alles, zeker als de passie uit het verhaal verdwijnt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:20 schreef Snelwagen het volgende:
Als het duits is zou het toch goed moeten wezen zou je zeggen, alleen kheb dr een proefabo op gehad. Wat een knake tijdschrift is dat
. Er zijn toch ook wel stukken betere motortijdschriften in het duits, iig wat ik altijd lees in Oostenrijk in het motorradhotel met wintersport, maarja dat kan ook Oostenrijks wezen
![]()
Op de fiets?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:26 schreef hicham het volgende:
Tegenwind
Even een omega3 pil nemen om bij te komen heur[/WB] [afbeelding]
Zoals het een goedgeconditioneerde burger betaamt jahquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Op de fiets?![]()
Omega3 alleen na een stevig ontbijt of lunch.![]()
Snel bijkomen na een inspanning doe je niet met vetten, maar via goede suikers, bijvoorbeeld een appel.![]()
Iddquote:
Zet dan gelijk een foto neer!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:58 schreef R34L-SIcK het volgende:
Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii,
Ik heb sedert gisteren mijn motorrijbewijs en EEN HEULE DIKKE Ducati !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Auto..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:37 schreef Game_Error het volgende:
Heeft iemand ervaring met de alfa romeo 156, ik wil die namelijk wel graag hebben als eerste auto, maar hoe zit het verder met die auto? rijdt hij een beetje comfortabel? gaat ie snel stuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
probeer je vraag hier eens..... in het auto sc topicquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:37 schreef Game_Error het volgende:
Heeft iemand ervaring met de alfa romeo 156, ik wil die namelijk wel graag hebben als eerste auto, maar hoe zit het verder met die auto? rijdt hij een beetje comfortabel? gaat ie snel stuk?
Jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:37 schreef Game_Error het volgende:
Whehehe lekker hey zoon een pasje, ik had lekker nog een papiertje 7 min wachten rijen met die pleures zooiquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:58 schreef R34L-SIcK het volgende:
Dank dank, voor dit spontane welkome onthaal
Net op het gemeentehuis geweest.
Pasfoto's laten maken voor mijn rijbewijs.
5 foto's voor 5 euro.
Dussssssssssssssssssss...
Ik zitten in dat hok, gordijntje dicht, broek uit
Had uit de kast thuis snel een paar euro's gepakt.
Gooi die 2 euro munten erin, die pakken niet?
WTF?
Daper blijf ik ze inwerpen, de 1 euro-munt pakte wel.
Maar die fakking 2 euro-munten niet.
Schijt!!!!!
Blijven gooien.
Na een minuut of 5 komt er iemand vragen of het allemaal lukken wil?
Dus ik zeg:"Laat me met rust, ik zit te gokken, dikke winst !!!!! "
OMFG, die kop van die gast, hylarisch
Nujah, rijbewijs is dus aangevraagd, duurt gewoon een fakking week![]()
Moeten ze dat ding met de hand breien in India ofzo?
EN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als je fff ¤40,- lapt heb je em 4 dagen eerder![]()
Da mag heul niet, echt gewoon fakking aso !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maarja, volgende week vrijdag dus, dan mag ik losch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
Dat we elkander tegen mogen komen op Gods wegen !!!!!!!!
Rij veilig!!!!
Zou je niet beter een andere hobby kiezenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:15 schreef Geerd het volgende:
@%#^&$#@^&$@#*$&%*#@ gvd kutzooi dat heleding past natuurlijk niet gewoon een domme bout ja die had ik bij de praxis ook wel kunnen halen.
kutzooi.
Nou weet je wat het probleem nou was in het handboek staat het verkeerdquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zou je niet beter een andere hobby kiezen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nou weet je wat het probleem nou was in het handboek staat het verkeerdhij zei al ohw je hebt zeker een Nederlands talig handboek
![]()
En ja dat klopt, hadden ze al vaker problemen mee omdat daar gewoon verkeerde dingen instaan.![]()
Heb net een mail ontvangen van'r.quote:
Alvast een sms verstuurd naar vriendinnetje dat ik vanavond van bil ga met een ander.quote:-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Willie Thurman [mailto:a-adam@abbeyroadtanks.com]
Onderwerp: photo
Hello! I am bored tonight. I am nice girl that would like to chat with you. Email me at w@docmaildirect.info only. Would you mind if I share some of my pictures with you?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb net een mail ontvangen van'r.![]()
[..]
Alvast een sms verstuurd naar vriendinnetje dat ik vanavond van bil ga met een ander.![]()
![]()
Kan je een hoop divjes van kopuhquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:43 schreef Geerd het volgende:
From Miss Rita Damian
Abidjan,Cote d'ivoire
West Africa
Dear,
In confidence,I have to introduce myself for I am Miss Rita Damian, the only child of late Chief and George Damian, I wish to request for your assistance in my efforts to procure the transfer of my inherited funds for investment ventures Overseas.
I have Seven Million Dollars ($7,000,000.00) here in my name with one of the prime banks here and I will require your assistance in receiving the transfer of the funds in your local account for investment purposes. As it is my desire to come over to your country to further my education while you take care of the investment of the money.I will be glad to give you 15% of the total sum for your co-operation.
I will be very appreciative if you can return to me with urgent dispatch to enable me advise you on the modalities.
I await in anticipation to receive your immediate response.
My Kind Regards!
Miss Rita Damian
r_damian_4@yahoo.co.jp
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net gekregen.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:58 schreef R34L-SIcK het volgende:
5 foto's voor 5 euro.
WTF?
Schijt!!!!!
Blijven gooien.
Bleken het gewon fakking Thaise munten te zijn die alleen op euro's léken![]()
Rij veilig!!!!
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:58 schreef R34L-SIcK het volgende:
5 foto's voor 5 euro.
WTF?
Schijt!!!!!
Blijven gooien.
Bleken het gewon fakking Thaise munten te zijn die alleen op euro's léken![]()
Rij veilig!!!!
a)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:10 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding] Weekend!
Hier nog wiskundige knobbels die even ter zijde kunnen staan met de inhoudsberekening van de 3-4 mm laag op de buitenzijde van een transportschroef met vijf verschillende afmetingen van de spoed?![]()
Gedetaileerde tekening aanwezig voor PB.![]()
![]()
![]()
π x R2 = de oppervlakte van een cirkel, en x dikte = inhoud.quote:
ik was altijd wel goed in wiskunde, maar dit heb ik nooit gehadquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
π x R2 = de oppervlakte van een cirkel, en x dikte = inhoud.![]()
Hier is het geen mooie cirkel, maar zit er een spoed in.![]()
En het gaat om de 3-4 laag bovenop de buitenzijde, en dan is de spoed nog verschillend. (=afstanden)
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:29 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik was altijd wel goed in wiskunde, maar dit heb ik nooit gehad
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:32 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Had je wiskunde a1 ofzo, beetje kansrekenen![]()
Kleurstofje, dat noemen ze ook wel productdifferentiatie. Marketing dus.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:27 schreef Snelwagen het volgende:
KTM loopt weer, vanochtend en vanmiddag afgebouwd![]()
Btw WB, ik heb altijd motul 10w40 100% synthetyc ester, nu heb ik 10w40 100% synthetyc double ester
Dat spul ziet eruit als koelvloeistof, ruikt wel lekker
. Maar WTF hebben ze daarmee gedaan dat het er zo leip uitziet
. Of zijn dat gewoon wat toevoegmiddelen ofzo
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
wiskunde b12... maar is inmiddels ook alweer 4 jaar geleden
Humz, jammer dat het verdwijnt bij de hitte. Anders kon ik het ook mooi in de aankomende ninja gooien. Mooi groen kijkglaasjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kleurstofje, dat noemen ze ook wel productdifferentiatie. Marketing dus.![]()
Het verdwijnt ook bij hitte.![]()
inhoud berekenen van een schroefdraad van een schroefquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:35 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Geloof me gast, dan heb je dat echt wel gehad![]()
Ik had nog wel voornamelijk op Snelwagen, Hicham en jou gerekend.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:29 schreef Roderick2085 het volgende:
ik was altijd wel goed in wiskunde, maar dit heb ik nooit gehad
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:36 schreef Snelwagen het volgende:
Humz, jammer dat het verdwijnt bij de hitte. Anders kon ik het ook mooi in de aankomende ninja gooien. Mooi groen kijkglaasje![]()
Ownee, ik las alleen het begin ff van een rondjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:37 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
inhoud berekenen van een schroefdraad van een schroefkan het me niet voorstellen
en anders heb ik het misschien verdrongen
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik had nog wel voornamelijk op Snelwagen, Hicham en jou gerekend.![]()
En dit heb ik nooit gehad....
Dat stond afgelopen weekend ook in het AD over een lerares die van de PABO afgeschopt was.
Ze moest alleen maar de oppervlakte van een cirkel uitrekenen.
Berekeningen met het getal π heb ik nooit gehad in het verleden. ()
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat stond afgelopen weekend ook in het AD over een lerares die van de PABO afgeschopt was.
Ze moest alleen maar de oppervlakte van een cirkel uitrekenen.
Berekeningen met het getal π heb ik nooit gehad in het verleden. ()
Ik dacht altijd dat ik slecht was in wiskunde, steggelde door de open vragen heen bij examens, en ging snel door naar de meerkeuze vragen, om deze op de antwoorden terug te rekenen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:39 schreef Roderick2085 het volgende:misschien dat hicham wat meer van z'n wiskunde heeft onthouden
vind het wel jammer dat ik het voor een groot deel kwijt ben... vond het altijd wel leuk
Halve pagina in de krant, met foto erbij etc. Ze was nu met een rechtzaak bezig.quote:
quote:ROTTERDAM - Bijna de helft van de eerstejaars pabostudenten is gezakt voor de rekentoets die dit jaar is ingevoerd. Dat blijkt uit eigen onderzoek van het AD, dat de krant zaterdag publiceerde. Van de 2400 leerlingen die de toets tot nu toe maakten, slaagde 51,6 procent.
Begin januari bleek uit onderzoek van de Cito-groep dat ruim de helft van de studenten van de pabo's slechter rekent dan de beste leerlingen in groep acht van het basisonderwijs. Daarom maakten minister Maria van der Hoeven van Onderwijs en de HBO-Raad later die maand afspraken om het rekenproblemen aan te pakken. Alle pabo's zegden toe eerstejaars op hun rekencapaciteiten te gaan testen.
überbeunhaasquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:51 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ga weer even met de decoupeerzaag in de slag,
na het slijpen van de buis nu het hout verder uitzagen.![]()
Ik is ook hier Ikookhierquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:00 schreef ikookhier het volgende:
Middag![]()
@ Worldbeater/ kawa op drie bij duits spul![]()
@ R34L-SIcK/ Welkom&gefeli![]()
@ -XX-/is je puist al weg![]()
@koffiekoekje/ Koffiekoekje!!!!![]()
![]()
Sweetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Je zal ze de kost geven in de huizenbouw, onbewerkt hout en staal voor daken etc.quote:
lulquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je zal ze de kost geven in de huizenbouw, onbewerkt hout en staal voor daken etc.
Staat soms weken in de regen, en dan ontrekken ze het aan het zicht door de eindbedekking.![]()
Moraal van dit verhaal, morgen gaat er een dikke plank triplex op. Eindafwerking OK.![]()
[..]
lulIk vind de nieuwe kaft van de "Suske en Wiskunde" ook kudtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pcies, build quality loses track.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:28 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik vind de nieuwe kaft van de "Suske en Wiskunde" ook kudt
quote:
En bij 3x kraaien van dequote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pcies, build quality loses track.![]()
Vroeger ging alles veel langer mee.![]()
[afbeelding]
[img=578xnull]http://www.sabdeventer.nl/tentoonstellingen/bovensteplank/afbeeldingen/101d34kl_77v_78r.jpg[/img]
En had Archimedes mij al lang van advies gediend.
Notabene wiskundige in het jaar 287-212 v. Chr.![]()
Die man had nooit aan internet gedachtquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Uitspraak van 1 van de grootste wiskundigen uit de middeleeuwen:
Kennis verkregen door onderricht en boekenkennis moeten verworpen worden.
![]()
Aldus de tijdsgeestquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Die man had nooit aan internet gedacht![]()
Het grootste softwarehuis ter wereld in 1995 in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:43 schreef koffiekoekje het volgende:
Die man had nooit aan internet gedacht![]()
Waarin de verloedering in parabole vorm toeneemt (of is het omgekeerd lineairquote:
Ga je me nu vertellen dat Britney Spears toch niet dood isquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het grootste softwarehuis ter wereld in 1995 in ieder geval niet.![]()
[..]
Waarin de verloedering in parabole vorm toeneemt (of is het omgekeerd lineair), en massaal alles wat op internet staat voor waarheid wordt aangenomen, zonder persoonlijk visie van de ontvanger des informatie.
![]()
BPM(A)x60= < 0quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:55 schreef koffiekoekje het volgende:
Ga je me nu vertellen dat Britney Spears toch niet dood is![]()
![]()
Achja vroeger had je geeneens geld, tegenwoordig gaat het;quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pcies, build quality loses track.![]()
Vroeger ging alles veel langer mee.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En had Archimedes mij al lang van advies gediend.
Notabene wiskundige in het jaar 287-212 v. Chr.![]()
Beulen voor de farao jij minderwaardige slaaf!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:05 schreef Snelwagen het volgende:
Achja vroeger had je geeneens geld, tegenwoordig gaat het;
cheap, strong, light pick 2![]()
Mijn suzuki b12 is van twee keer zo lang geleden maar die doet 't nog gewoon goed hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
wiskunde b12... maar is inmiddels ook alweer 4 jaar geleden
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Mijn suzuki b12 is van twee keer zo lang geleden maar die doet 't nog gewoon goed hoor
Nee sorry, mijn motor mag maar een last van 173 kilo dragenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beulen voor de farao jij minderwaardige slaaf!![]()
![]()
![]()
Wie kan mij volgende week zaterdag even taxien van Hoogvliet naar Haarlem?![]()
[afbeelding]
Parabole vorm ...................quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waarin de verloedering in parabole vorm toeneemt (of is het omgekeerd lineair), en massaal alles wat op internet staat voor waarheid wordt aangenomen, zonder persoonlijk visie van de ontvanger des informatie.
![]()
Programmerenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
die heeft ook niet geprobeert om te leren programmeren
![]()
Ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:00 schreef ikookhier het volgende:
Middag![]()
@ Worldbeater/ kawa op drie bij duits spul![]()
@ R34L-SIcK/ Welkom&gefeli![]()
@ -XX-/is je puist al weg![]()
@koffiekoekje/ Koffiekoekje!!!!![]()
![]()
Beterquote:
Er zit er idd nog eenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
In 1 dag helemaal wegder zit vast nog iets
Khoop dat je een geblindeerd vizier hebtquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:03 schreef -XX- het volgende:
[..]
Er zit er idd nog een
tussen me ogen.![]()
NooHhhHhhh vandaag kranten lopen smeren!
Zelfs in me gezichtpfffff
Ontvetter op je kettingquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:14 schreef Snelwagen het volgende:
KTM nu echt helemaal klaar, hopelijk ook eindelijk klaar met het gezeik van mn ketting. Hij was iig weer helemaal droog, dus direct weer ff ingevet (eindelijk).
Ook voor het eerst schoongemaakt met hogedrukspuit+warmwater+ontvetter. Beviel me opzich prima, daarna de bende weer invetten enzo
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:37 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Ik kan je trouwens ook niet helpen WB, moet jij dat zogenaamd uitrekenen?
Issie weer mooi goudkleurigquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ontvetter op je ketting![]()
Hoe vetter hoe better.
Na het smeren even met een doekje langs de schakels werkt ook goedquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:56 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Issie weer mooi goudkleurig![]()
Waar denk je dat kettingreiniger uit bestaat dan? Das ook pure ontvetter hoor
Hoeveel heb je op nu?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:48 schreef Geerd het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=RXKZZRRbE_E&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=qmr0RVs55jE&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=GQkimNcnzfI&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=jC_jNBnE24g&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=5foEOjxreYg&mode=related&search=
![]()
Ik moet morgen in een ovenwant rondlopen in de stad samen met meerdere wanten!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:54 schreef Beach het volgende:
Zo even een paar delen niet meegepost![]()
Nog spannende dingen gebeurd?![]()
En lays baked verkopen ckerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:59 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik moet morgen in een ovenwant rondlopen in de stad samen met meerdere wanten!!
Scheelt weer een paar uur spiegel slijten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:59 schreef -XX- het volgende:
[..]
wtf ga je trouwen ofzo en is dat je vrijgezellenfeestquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:59 schreef -XX- het volgende:
[..]
Mja ik had alles onder het vet zitten na mij wd40 avontuur wat lang geduurt heeftquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Na het smeren even met een doekje langs de schakels werkt ook goedBij mij althans
![]()
Dacht ook dat ik met WD-40 en weet ik veel aan de slag moest om de boel mooi goud te houden, maar valt reuze mee achteraf
Ligt er ook aan of je wel van die afdichtringen in je ketting heb.... (maar die heb ik wel)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:09 schreef Geerd het volgende:
Hogedruk spuit op de ketting is toch niet goed?
Iets met die ringen enzo.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:37 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Ik kan je trouwens ook niet helpen WB, moet jij dat zogenaamd uitrekenen?
hoe laat een waarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:18 schreef Makster het volgende:
Sooowww
1,5 kuub zand ligt er al in, worteldoek voor de helft
Goede tips gehad van een chauffeur van mij. Zijn pa is stratenmaker geweest en hij heef net even geholpen. Die gaast is geniaal simpel maar weet het wel allemaal
Dus het plan is er, het materiaal is er en wie weet komt het morgen goed
Daar stopte ik met lezen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:31 schreef Worldbeater het volgende:
Net terug van een gratis concert van Lange Frans en Baas B. [afbeelding]
In het kader van Hoogvliet promotie.![]()
![]()
Ik had Nick nog even gewaarschuwd vanavond, en die moest ik gelijk ophalen.
Hij blijft gelijk logeren, en ligt nu pas in bed.En ik over 20 seconden.
![]()
![]()
Metquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:08 schreef ikookhier het volgende:
IOH gaat morgen wanten kijken in de stad![]()
Tnx for pain in the brain.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:05 schreef Rib-i het volgende:
En anders pleur je de schroef in een bak met precies afgemeten water. Je meet hoeveel water de schroef verplaatst en dan heb je volume van de hele schroef
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door Worldbeater op 07-07-2007 09:33:40 ]
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:48 schreef Beach het volgende:
En zo lessen jeeeh![]()
Hopenlijk doet die flapdrol vandaag normaal.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:48 schreef Beach het volgende:
Ben net klaar met werken.
Kwamen 100 bikes ongeveer voorbij![]()
Voorop allemaal normale, en daarna pitbikes met caféracers![]()
Even staan kijken totdat ze voorbij waren.
En zo lessen jeeeh![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:04 schreef Geerd het volgende:
Over die schroef hey lopen die bladen niet dunner toe naar buiten?
Valt me van je tegen. Had toch de helle dag moeten zijn meisjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:43 schreef -XX- het volgende:
Pwnd!
Ovenwant 3 seconde aan gehad.
daarna niet meer aangehad.
dat sampled vet butt
!!
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:20 schreef bvvt het volgende:
[..]
Valt me van je tegen. Had toch de helle dag moeten zijn meisje
[afbeelding]
En ik maar hopen denken dat Makster jullie allemaal had vermoord en vervolgens in de tuin heeft begravenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:35 schreef hicham het volgende:
Meldpost
KenkerwindStuiterde alle kanten op, had ik toch maar fully leatha gedaan
Maaaaakster, waar zit je [afbeelding] Nog niks gepost?
Wij hadden gehoopt dat jij niet zou komen, het verschil tussen ons en jou is dat onze hoop uitkwamquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En ik maar hopen denken dat Makster jullie allemaal had vermoord en vervolgens in de tuin heeft begraven
Zolang het geen 800*600 portretfoto's zijn vind ik het goedquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
sjeh
euh proto voor jullie of..:?
juistumquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:20 schreef Makster het volgende:
Muchas gracias voor de hulp, vertier en nuttige invulling van de zaterdag![]()
moest nog eerst wat anders doenquote:En opm, ben je naar arnhem via maastricht gegaan dat je zo laat pas thuis bent
best, pics komen eraanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:21 schreef hicham het volgende:
Zolang het geen 800*600 portretfoto's zijn vind ik het goed
Sowieso.. teveel proto verpest de pics, proto geldt alleen voor jou en niemand anders
Kweenie of je nu vanaf de labtop of PC post, maar de PC boven staat nog aan heHquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:20 schreef Makster het volgende:
Heren gasten knakkers.
![]()
BEn net nog heel ff verder gegaan. PAar kruiwagens zand naar binnen, trilplaat aan en nog wat stenen gelegd. Ook alle stenen op aan de kant gezet zodat ik morgen in ene door kan![]()
Nu ga ik langzaam sterven denk ik![]()
En opm, ben je naar arnhem via maastricht gegaan dat je zo laat pas thuis bent
hij was niet de gene die op 1 wiel reedquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Wij hadden gehoopt dat jij niet zou komen, het verschil tussen ons en jou is dat onze hoop uitkwam
@OPM: gevaarlijk gedoe op de snelweg.....
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:20 schreef Makster het volgende:
Heren gasten knakkers.
![]()
BEn net nog heel ff verder gegaan. PAar kruiwagens zand naar binnen, trilplaat aan en nog wat stenen gelegd. Ook alle stenen op aan de kant gezet zodat ik morgen in ene door kan![]()
Nu ga ik langzaam sterven denk ik![]()
En opm, ben je naar arnhem via maastricht gegaan dat je zo laat pas thuis bent
jij bent de smiliefacequote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
sjeh
euh proto voor jullie of..:?
Dat wordt edittenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Fok!MC klusdag@ Makster's
[IMG=150
]http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC02346-35.jpg[/IMG]
Gastenknakkers aan het werk; trilleh met die billeh; 1e steen gelegd
[IMG=150
]http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC02316-35.jpg[/IMG][IMG=150
]http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC02317-35.jpg[/IMG][IMG=150
]http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC02320-35.jpg[/IMG]
Hiesj kan blijkbaar écht alleen op 1 wiel rechtdoor..probeerde steeds met kruijwagen dóór de schutting van Makster's burenboggies wilde niet echt
was net te laat met deze pic..hier stond ie ff vast tegen de schuttingdeur ofzo
[IMG=150
]http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC02322-35.jpg[/IMG]
Find the Ogre
[IMG=150
]http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC02325-35.jpg[/IMG]
Euj beter dieper slijpen, later techniek volgens onze El Capitán
[IMG=150
]http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC02326-35.jpg[/IMG]
Rubber schoot er steeds af..Makster had er al een paar spijkers&schroeven in gejast. Zie hier poging Hicham&OPM
[IMG=150
]http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC02337-35.jpg[/IMG]
BBQ&Food
[IMG=150
]http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC02341-35.jpg[/IMG][IMG=150
]http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC02342-35.jpg[/IMG]
Experts aan het werkresultaat zie hieronder en hier
![]()
[IMG=150
]http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC02343-35.jpg[/IMG][IMG=150
]http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC02349-35.jpg[/IMG]
Dé technique![]()
[IMG=150
]http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC02350-35.jpg[/IMG]
En het resultaat toen wij vertrokken
[IMG=150
]http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC02353-35.jpg[/IMG]
Se bikes
[IMG=150
]http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC02354-35.jpg[/IMG][IMG=150
]http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC02355-35.jpg[/IMG]
Terugreis![]()
[IMG=150
]http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC02361-35.jpg[/IMG][IMG=150
]http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC02363-35.jpg[/IMG]
Zeker puik dagjebeter dat het droog bleef
Helaas niet alles kunnen leggen maar Makster is iig op weg geholpen met zen tuin
edit: nogmaals euhpics
Die deed pijnquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Wij hadden gehoopt dat jij niet zou komen, het verschil tussen ons en jou is dat onze hoop uitkwam
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[IMG=150
]http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC02346-35.jpg[/IMG]
[IMG=150
]http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC02316-35.jpg[/IMG][IMG=150
]http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC02317-35.jpg[/IMG][IMG=150
]http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC02320-35.jpg[/IMG]
Hiesj kan blijkbaar écht alleen op 1 wiel rechtdoor..probeerde steeds met kruijwagen dóór de schutting van Makster's burenboggies wilde niet echt
[IMG=150
]http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC02322-35.jpg[/IMG]
Find the Ogre
[IMG=150
]http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC02325-35.jpg[/IMG]
[IMG=150
]http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC02326-35.jpg[/IMG]
Rubber schoot er steeds af..Makster had er al een paar spijkers&schroeven in gejast. Zie hier poging Hicham&OPM
[IMG=150
]http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC02337-35.jpg[/IMG]
BBQ&Food
[IMG=150
]http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC02341-35.jpg[/IMG][IMG=150
]http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC02342-35.jpg[/IMG]
![]()
[IMG=150
]http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC02343-35.jpg[/IMG][IMG=150
]http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC02349-35.jpg[/IMG]
Dé technique![]()
[IMG=150
]http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC02350-35.jpg[/IMG]
[IMG=150
]http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC02353-35.jpg[/IMG]
Se bikes
[IMG=150
]http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC02354-35.jpg[/IMG][IMG=150
]http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC02355-35.jpg[/IMG]
Terugreis![]()
[IMG=150
]http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC02361-35.jpg[/IMG][IMG=150
]http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC02363-35.jpg[/IMG]
Helaas niet alles kunnen leggen maar Makster is iig op weg geholpen met zen tuin
edit: nogmaals euhpics
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Find the Ogre
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
BBQ&Food
[afbeelding][afbeelding]
![]()
[afbeelding][afbeelding]
Dé technique![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Se bikes
[afbeelding][afbeelding]
Terugreis![]()
[afbeelding][afbeelding]
Hoop echt dat die gast een keer kankerhard op z'n muil gaat in zn spijkerbroekje en sportschoentjesquote:
quote:
sjeh dacht eerst dat me cam wéér blauwe gloed hadquote:
Exactly my thoughts, totdat ik mijn mail net checktequote:
Jealousy coming from my enemyquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:35 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Hoop echt dat die gast een keer kankerhard op z'n muil gaat in zn spijkerbroekje en sportschoentjes
Wil je erover pratenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:46 schreef BlackRhino het volgende:
Ja, vet jaloers dat ik altijd leer aan trek en nooit in m'n spijkerbroek ga rijdenWel tof dat je dat zomaar durft hoor
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:41 schreef hicham het volgende:
Jealousy coming from my enemy [afbeelding] Playerh8er [afbeelding]
Wat is je probleemquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:46 schreef BlackRhino het volgende:
Ja, vet jaloers dat ik altijd leer aan trek en nooit in m'n spijkerbroek ga rijdenWel tof dat je dat zomaar durft hoor
Of jaloers op de wheelie? Nee
Ik kan geen wheelie maken nee, maar als ik dat wou had ik het allang geoefend.. maar het trekt mij niet.
Nee, jij? Misschien nadat je op je muil gegaan bent in je spijkerbroekje en een huidtransplantatie achter de rug hebquote:
Alsof BlackRietvaerder daar wat aan kan veranderen, hij krijgt alleen aandacht omdat ik me toch verveelquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en het wás zo een goeie dagté simpel gewoon die rino
m off
Hij kan ons na al die tijd nog steeds niet los laten, dat is het probleemquote:
Zoals eerder gezegd, een kleinigheidje hou je altijdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:59 schreef Rib-i het volgende:
Was tof vandaag
Jammer dat Makster nu alle tegels eruit kan halen en in zijn eentje alles opnieuw moet leggen
Moest ze lachen of ben je nu niet voor niets nog laat opquote:Op zondag 8 juli 2007 00:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd, een kleinigheidje hou je altijd![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 00:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Moest ze lachen of ben je nu niet voor niets nog laat op
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:59 schreef Rib-i het volgende:
Jammer dat Makster nu alle tegels eruit kan halen en in zijn eentje alles opnieuw moet leggen
Das niet best, viesnekquote:
Zou dat bij mij ook helpenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:25 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]ik moet duidelijk leer gaan kopen.... lijk wel heel dik zo
quote:
Ik heb een koe gevonden wat groot genoeg is voor jouw leren pakquote:Op zondag 8 juli 2007 00:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]je kan het altijd proberen... misschien een nog grotere motor kopen, ben je in verhouden nog kleiner
Kutquote:Op zondag 8 juli 2007 00:22 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Concerweekend.Vandaag Spinvis op de Parade.
![]()
En net Den Haag in klapte mijn distributieketting. Stratus dood.![]()
2 weken geleden nog uiterst mierenneukerig APK gekeurd,
en vorige week nog langs de Chrysler dealer geweest om een raar geluid te laten horen.
Beide garages attendeerden niet op preventief onderhoud, cq over de 'houdbaarheidsdatum'.![]()
Hey een slaapfokkende fokker.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:23 schreef Rib-i het volgende:
Kut
Weet je al iets over de schade aan het blok
Damn dudequote:Op zondag 8 juli 2007 00:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hey een slaapfokkende fokker.![]()
![]()
Die vrachtwagenchauffeur die hem kwam halen:Nou die is technisch wel total loss.
![]()
Aardige vent om mij nog even een hart onder de riem te steken.![]()
Maar volgende week zal de garage de kop lichten.
Ik ben niet mee terug gegaan met de berger, vriendinnetje woont op enkele kilometers van de onheilsplek.
Dus de rest van de avond gewoon uit geweest.![]()
![]()
265x0=0000mmquote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
(265x0, 450x1, 3x380, 3x300, 4x350, 5x200, 6x180, 7x100mm)
quote:Op zondag 8 juli 2007 00:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
265x0=0000mm
450x1=0450mm
3x380=1140mm
3x300=0900mm
4x350=1400mm
5x200=1000mm
6x180=1080mm
7x100=0700mm
Uit mijn hoofd
Valt allemaal te herleiden, toepassen van hogere wiskunde en natuurkundequote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:04 schreef Geerd het volgende:
Over die schroef hey lopen die bladen niet dunner toe naar buiten?
En de onderdelen van de Trident bleken allemaal ook duurder dan verwacht.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:31 schreef Rib-i het volgende:
Damn dude2007 is geen geluksjaar voor jou
Verkoop de stratus aan BazzieK
Stop er toch mee man en ga ergens anders lessenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:48 schreef Beach het volgende:
Ben net klaar met werken.
Kwamen 100 bikes ongeveer voorbij![]()
Voorop allemaal normale, en daarna pitbikes met caféracers![]()
Even staan kijken totdat ze voorbij waren.
En zo lessen jeeeh![]()
Op die as zitten dus bijvoorbeeld drie schroeven met een onderlinge afstand van 380 mm,quote:
Nu vind ik het nog triesterquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:45 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben helaas zelf aan de klus, vanochtend vroeg de remblokken van de Stratus verwisseld. Remt als een tiet.![]()
Het wordt steeds duidelijker, toename van de volumestroom als de stator/cilinder waar de transportschroef in draait 4 millimeter groter is:?quote:[..]
![]()
Maakt voor het volume er bovenop niet uit, die is overal even dik -tenzij we voortborduren op theorie 1.0 by Rib-i.![]()
En dunner aan de zijkant = dikker onderin. () Nou ja om het exact te weten wel belangrijk puntje ja.
![]()
Tenzij we dus een formule kunnen ontwikkelen die alleen het extra volume kan calculeren.
Hopelijk heeft er een nerd niets te doen op http://www.wisfaq.nl/![]()
![]()
![]()
Kut he als je iets uitlegt en de ander het maar niet snaptquote:Op zondag 8 juli 2007 00:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Op die as zitten dus bijvoorbeeld drie schroeven met een onderlinge afstand van 380 mm,
maar ook smallere windingen van 7x100.![]()
Hmmmm, bekende situatiequote:Op zondag 8 juli 2007 00:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En de onderdelen van de Trident bleken allemaal ook duurder dan verwacht.![]()
En ik bleek al bijna geen saldo meer te hebben deze maand.![]()
En volgende week moet ik nog een Triumph 1200 betalen.![]()
En hoe vertel ik dat aan vriendinnetje, vanavond was ze er niet in de stemming voor.![]()
En financieel ligt dat/het lastig, want morgen gaan we naar eeen huis kijken.![]()
En snap je nu hoe het er voorstaat?![]()
En nu ga ik naar bed, I keep somebody waiting.![]()
![]()
quote:Het is de R-versie, dus met Öhlins voor- en achterveren/demping, Öhlins stuurdemper en carbon voor- en achter spatbordje. Ook de (lichtere) OZ wielen.
Verder een Aprilia SP demper met originele bijbehorende eprom.
die zie alleen als je zit te kakkehquote:Op zondag 8 juli 2007 11:15 schreef hicham het volgende:
Leuk muziekdraaitingelingdingetje in Maksters toilet trouwens
Maar dat was jullie zeker niet opgevallen heH?
Kakkeh op een vreemd toilet met remsporen... nahquote:Op zondag 8 juli 2007 11:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die zie alleen als je zit te kakkeh![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 00:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb een koe gevonden wat groot genoeg is voor jouw leren pak
[afbeelding]
Was goed om je weer eens te zien na je Engeland avontuur
quote:Waar blijven de pics
Vous weet vast wel waar je het over heb
quote:Op zondag 8 juli 2007 00:22 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Concerweekend.Vandaag Spinvis op de Parade.
![]()
En net Den Haag in klapte mijn distributieketting. Stratus dood.![]()
2 weken geleden nog uiterst mierenneukerig APK gekeurd,
en vorige week nog langs de Chrysler dealer geweest om een raar geluid te laten horen.
Beide garages attendeerden niet op preventief onderhoud, cq over de 'houdbaarheidsdatum'.![]()
Think before you act, dude!!....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:35 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Hoop echt dat die gast een keer kankerhard op z'n muil gaat in zn spijkerbroekje en sportschoentjes
o.a jij.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
alleen jammer dat de helft vd crew niet op de pics is te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |