Ja dat zou een mooi fiets voor je zijnquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:48 schreef Rib-i het volgende:
Dat ze de Daytona maar weer eens in >1000cc maken
Tussen de 8000&9000quote:
Damn paas is een beter link ofzoquote:
Schonquote:
Onderaan de OPquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Damn paas is een beter link ofzo
[..]
Schon
MAar ja ik wil al een Morini, RS250, CR250 en een 2003 zx6r 636![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:28 schreef ikookhier het volgende:
[..]Kawa dealer in Alkmaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WEL HOOOOOOOR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:02 schreef -XX- het volgende:
[..]
Kawa dealer in Alkmaar?WEL HOOOOOOOR
IOH heeft contact met lemstraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Zomgg ik ook!quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:23 schreef qi_ib het volgende:
Binnenkort beginnen met lessen.
Motor staat al klaar in ieder geval.
Zomg!quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:23 schreef qi_ib het volgende:
Binnenkort beginnen met lessen.
Motor staat al klaar in ieder geval.
We dont give a fuck!quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:25 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
Zomgg ik ook!![]()
Welke heb je?![]()
edit: spidersense![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:25 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
Zomgg ik ook!![]()
Welke heb je?![]()
edit: spidersense![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:35 schreef -XX- het volgende:
stelletje lespoobersga eens krassen naar het lestopic!
HIhihihihi nu mag ik dat ook eens zeggen
NOooHh
pas maar op, straks pwnt qi_ib je met zn spidersense!quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:35 schreef -XX- het volgende:
stelletje lespoobersga eens krassen naar het lestopic!
HIhihihihi nu mag ik dat ook eens zeggen
NOooHh
Maar ik heb latex strings.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:36 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
pas maar op, straks pwnt qi_ib je met zn spidersense!![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:20 schreef hicham het volgende:
Sjeah, die koplambe blijven stom
@bvvt, probeer je ons soms duidelijk te maken dat je ook een smiley extension hebt?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:40 schreef -XX- het volgende:
Wtf!
Dat typte ik heel niet.
Wie loopt er op me acounte te fucken.![]()
Ehhhh wtf -XX- - woensdag 4 juli 2007 @ 20:33: Grijp in me poes!!!! Lekkere tijger van mequote:
Ja, die moderne dingen zijn of niet betaalbaar, of voor meisjes, of voor mannen met een midlifecrisis.quote:
Nu moet je maken dat je weg komtquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:44 schreef qi_ib het volgende:
[..]
Ja, die moderne dingen zijn of niet betaalbaar, of voor meisjes, of voor mannen met een midlifecrisis.
En dit geluid is zoveel mooier![]()
Laat ik het netjes formuleren.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nu moet je maken dat je weg komt.....of je hebt vanavond vleeshaken in je benen.
![]()
Ben het enigzins met je eens was het niet dat je een persoon was die anoniem zonder fotoboek dingen roept terwijl hij zelf spiderman strips leest en geen rijbewijs heeftquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:56 schreef qi_ib het volgende:
[..]
Laat ik het netjes formuleren.
Er rijden weinig mannen motor die er ook daadwerkelijk op horen.
We zijn niet allemaal intellectueelquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ben het enigzins met je eens was het niet dat je een persoon was die anoniem zonder fotoboek dingen roept terwijl hij zelf spiderman strips leest en geen rijbewijs heeft
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:56 schreef qi_ib het volgende:
[..]
Laat ik het netjes formuleren.
Er rijden weinig mannen motor die er ook daadwerkelijk op horen.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:40 schreef bvvt het volgende:
[..]
Alleen de lokatie van de plaatjes is irritant.
boven het text vak ipv onder de submit knop
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:11 schreef hicham het volgende:
[..]
[[url=http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/candle-smiley.gif]afbeelding][/url]
Wat bedoel je met Daytona? Dat is nu een 675, was een 1.200 cc. De Sprint ST is snel genoeg op jou leeftijd.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:48 schreef Rib-i het volgende:
Dat ze de Daytona maar weer eens in >1000cc maken
quote:De krachtbron die een cilinderinhoud heeft van 1050cc, beschikt over een dubbele bovenliggende nokkenas en brandstofinjectie en heeft een unieke vermogenskarakteristiek. Vanaf de laagste toeren zijn er emmers vermogen in huis en dat vermogen groeit evenredig met het toerental zodat er bij elke draaisnelheid een overvloed aan punch ter beschikking is. Op zijn hoogtepunt –bij 9.520 toeren per minuut- levert de driecilinder een indrukwekkende 132 pk af maar reeds bij 7.550 krukasomwentelingen word het maximum koppel van maar liefst 105 Newtonmeter geproduceerd. Dat vermogen word aan het achterwiel gebracht door een gemakkelijk en precies schakelende versnellingsbak.
Beetje vreemd in vergelijking met de gratisquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:05 schreef ikookhier het volgende:
Test Yamaha Fazer /Kawasaki Z750 /Honda Hornet/ Suzuki GSR
Z750![]()
Ach ja, waarom zou je voor de snelste, lichtse en fijnst rijdende motor gaan..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goodnight all.![]()
Als het duits is zou het toch goed moeten wezen zou je zeggenquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Overigens een 1:1 vertaling van het meest roemruchte en neutrale motorblad ter wereld aus Deutsland.![]()
Volgens mij heb jij teveel whine gedronkenquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:44 schreef qi_ib het volgende:
[..]
Ja, die moderne dingen zijn of niet betaalbaar, of voor meisjes, of voor mannen met een midlifecrisis.
En dit geluid is zoveel mooier![]()
Zie hem gaaaaaaan!!!!!!!!!quote:
Ach ja vertalen is ook niet alles, zeker als de passie uit het verhaal verdwijnt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:20 schreef Snelwagen het volgende:
Als het duits is zou het toch goed moeten wezen zou je zeggen, alleen kheb dr een proefabo op gehad. Wat een knake tijdschrift is dat
. Er zijn toch ook wel stukken betere motortijdschriften in het duits, iig wat ik altijd lees in Oostenrijk in het motorradhotel met wintersport, maarja dat kan ook Oostenrijks wezen
![]()
Op de fiets?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:26 schreef hicham het volgende:
Tegenwind
Even een omega3 pil nemen om bij te komen heur[/WB] [afbeelding]
Zoals het een goedgeconditioneerde burger betaamt jahquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Op de fiets?![]()
Omega3 alleen na een stevig ontbijt of lunch.![]()
Snel bijkomen na een inspanning doe je niet met vetten, maar via goede suikers, bijvoorbeeld een appel.![]()
Iddquote:
Zet dan gelijk een foto neer!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:58 schreef R34L-SIcK het volgende:
Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii,
Ik heb sedert gisteren mijn motorrijbewijs en EEN HEULE DIKKE Ducati !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Auto..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:37 schreef Game_Error het volgende:
Heeft iemand ervaring met de alfa romeo 156, ik wil die namelijk wel graag hebben als eerste auto, maar hoe zit het verder met die auto? rijdt hij een beetje comfortabel? gaat ie snel stuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
probeer je vraag hier eens..... in het auto sc topicquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:37 schreef Game_Error het volgende:
Heeft iemand ervaring met de alfa romeo 156, ik wil die namelijk wel graag hebben als eerste auto, maar hoe zit het verder met die auto? rijdt hij een beetje comfortabel? gaat ie snel stuk?
Jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:37 schreef Game_Error het volgende:
Whehehe lekker hey zoon een pasje, ik had lekker nog een papiertje 7 min wachten rijen met die pleures zooiquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:58 schreef R34L-SIcK het volgende:
Dank dank, voor dit spontane welkome onthaal
Net op het gemeentehuis geweest.
Pasfoto's laten maken voor mijn rijbewijs.
5 foto's voor 5 euro.
Dussssssssssssssssssss...
Ik zitten in dat hok, gordijntje dicht, broek uit
Had uit de kast thuis snel een paar euro's gepakt.
Gooi die 2 euro munten erin, die pakken niet?
WTF?
Daper blijf ik ze inwerpen, de 1 euro-munt pakte wel.
Maar die fakking 2 euro-munten niet.
Schijt!!!!!
Blijven gooien.
Na een minuut of 5 komt er iemand vragen of het allemaal lukken wil?
Dus ik zeg:"Laat me met rust, ik zit te gokken, dikke winst !!!!! "
OMFG, die kop van die gast, hylarisch
Nujah, rijbewijs is dus aangevraagd, duurt gewoon een fakking week![]()
Moeten ze dat ding met de hand breien in India ofzo?
EN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als je fff ¤40,- lapt heb je em 4 dagen eerder![]()
Da mag heul niet, echt gewoon fakking aso !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maarja, volgende week vrijdag dus, dan mag ik losch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
Dat we elkander tegen mogen komen op Gods wegen !!!!!!!!
Rij veilig!!!!
Zou je niet beter een andere hobby kiezenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:15 schreef Geerd het volgende:
@%#^&$#@^&$@#*$&%*#@ gvd kutzooi dat heleding past natuurlijk niet gewoon een domme bout ja die had ik bij de praxis ook wel kunnen halen.
kutzooi.
Nou weet je wat het probleem nou was in het handboek staat het verkeerdquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zou je niet beter een andere hobby kiezen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nou weet je wat het probleem nou was in het handboek staat het verkeerdhij zei al ohw je hebt zeker een Nederlands talig handboek
![]()
En ja dat klopt, hadden ze al vaker problemen mee omdat daar gewoon verkeerde dingen instaan.![]()
Heb net een mail ontvangen van'r.quote:
Alvast een sms verstuurd naar vriendinnetje dat ik vanavond van bil ga met een ander.quote:-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Willie Thurman [mailto:a-adam@abbeyroadtanks.com]
Onderwerp: photo
Hello! I am bored tonight. I am nice girl that would like to chat with you. Email me at w@docmaildirect.info only. Would you mind if I share some of my pictures with you?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb net een mail ontvangen van'r.![]()
[..]
Alvast een sms verstuurd naar vriendinnetje dat ik vanavond van bil ga met een ander.![]()
![]()
Kan je een hoop divjes van kopuhquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:43 schreef Geerd het volgende:
From Miss Rita Damian
Abidjan,Cote d'ivoire
West Africa
Dear,
In confidence,I have to introduce myself for I am Miss Rita Damian, the only child of late Chief and George Damian, I wish to request for your assistance in my efforts to procure the transfer of my inherited funds for investment ventures Overseas.
I have Seven Million Dollars ($7,000,000.00) here in my name with one of the prime banks here and I will require your assistance in receiving the transfer of the funds in your local account for investment purposes. As it is my desire to come over to your country to further my education while you take care of the investment of the money.I will be glad to give you 15% of the total sum for your co-operation.
I will be very appreciative if you can return to me with urgent dispatch to enable me advise you on the modalities.
I await in anticipation to receive your immediate response.
My Kind Regards!
Miss Rita Damian
r_damian_4@yahoo.co.jp
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net gekregen.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:58 schreef R34L-SIcK het volgende:
5 foto's voor 5 euro.
WTF?
Schijt!!!!!
Blijven gooien.
Bleken het gewon fakking Thaise munten te zijn die alleen op euro's léken![]()
Rij veilig!!!!
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:58 schreef R34L-SIcK het volgende:
5 foto's voor 5 euro.
WTF?
Schijt!!!!!
Blijven gooien.
Bleken het gewon fakking Thaise munten te zijn die alleen op euro's léken![]()
Rij veilig!!!!
a)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:10 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding] Weekend!
Hier nog wiskundige knobbels die even ter zijde kunnen staan met de inhoudsberekening van de 3-4 mm laag op de buitenzijde van een transportschroef met vijf verschillende afmetingen van de spoed?![]()
Gedetaileerde tekening aanwezig voor PB.![]()
![]()
![]()
π x R2 = de oppervlakte van een cirkel, en x dikte = inhoud.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |