Ja dat zou een mooi fiets voor je zijnquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:48 schreef Rib-i het volgende:
Dat ze de Daytona maar weer eens in >1000cc maken
Tussen de 8000&9000quote:
Damn paas is een beter link ofzoquote:
Schonquote:
Onderaan de OPquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Damn paas is een beter link ofzo
[..]
Schon
MAar ja ik wil al een Morini, RS250, CR250 en een 2003 zx6r 636![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:28 schreef ikookhier het volgende:
[..]Kawa dealer in Alkmaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WEL HOOOOOOOR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:02 schreef -XX- het volgende:
[..]
Kawa dealer in Alkmaar?WEL HOOOOOOOR
IOH heeft contact met lemstraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Zomgg ik ook!quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:23 schreef qi_ib het volgende:
Binnenkort beginnen met lessen.
Motor staat al klaar in ieder geval.
Zomg!quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:23 schreef qi_ib het volgende:
Binnenkort beginnen met lessen.
Motor staat al klaar in ieder geval.
We dont give a fuck!quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:25 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
Zomgg ik ook!![]()
Welke heb je?![]()
edit: spidersense![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:25 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
Zomgg ik ook!![]()
Welke heb je?![]()
edit: spidersense![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:35 schreef -XX- het volgende:
stelletje lespoobersga eens krassen naar het lestopic!
HIhihihihi nu mag ik dat ook eens zeggen
NOooHh
pas maar op, straks pwnt qi_ib je met zn spidersense!quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:35 schreef -XX- het volgende:
stelletje lespoobersga eens krassen naar het lestopic!
HIhihihihi nu mag ik dat ook eens zeggen
NOooHh
Maar ik heb latex strings.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:36 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
pas maar op, straks pwnt qi_ib je met zn spidersense!![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:20 schreef hicham het volgende:
Sjeah, die koplambe blijven stom
@bvvt, probeer je ons soms duidelijk te maken dat je ook een smiley extension hebt?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:40 schreef -XX- het volgende:
Wtf!
Dat typte ik heel niet.
Wie loopt er op me acounte te fucken.![]()
Ehhhh wtf -XX- - woensdag 4 juli 2007 @ 20:33: Grijp in me poes!!!! Lekkere tijger van mequote:
Ja, die moderne dingen zijn of niet betaalbaar, of voor meisjes, of voor mannen met een midlifecrisis.quote:
Nu moet je maken dat je weg komtquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:44 schreef qi_ib het volgende:
[..]
Ja, die moderne dingen zijn of niet betaalbaar, of voor meisjes, of voor mannen met een midlifecrisis.
En dit geluid is zoveel mooier![]()
Laat ik het netjes formuleren.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nu moet je maken dat je weg komt.....of je hebt vanavond vleeshaken in je benen.
![]()
Ben het enigzins met je eens was het niet dat je een persoon was die anoniem zonder fotoboek dingen roept terwijl hij zelf spiderman strips leest en geen rijbewijs heeftquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:56 schreef qi_ib het volgende:
[..]
Laat ik het netjes formuleren.
Er rijden weinig mannen motor die er ook daadwerkelijk op horen.
We zijn niet allemaal intellectueelquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ben het enigzins met je eens was het niet dat je een persoon was die anoniem zonder fotoboek dingen roept terwijl hij zelf spiderman strips leest en geen rijbewijs heeft
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:56 schreef qi_ib het volgende:
[..]
Laat ik het netjes formuleren.
Er rijden weinig mannen motor die er ook daadwerkelijk op horen.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:40 schreef bvvt het volgende:
[..]
Alleen de lokatie van de plaatjes is irritant.
boven het text vak ipv onder de submit knop
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:11 schreef hicham het volgende:
[..]
[[url=http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/candle-smiley.gif]afbeelding][/url]
Wat bedoel je met Daytona? Dat is nu een 675, was een 1.200 cc. De Sprint ST is snel genoeg op jou leeftijd.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:48 schreef Rib-i het volgende:
Dat ze de Daytona maar weer eens in >1000cc maken
quote:De krachtbron die een cilinderinhoud heeft van 1050cc, beschikt over een dubbele bovenliggende nokkenas en brandstofinjectie en heeft een unieke vermogenskarakteristiek. Vanaf de laagste toeren zijn er emmers vermogen in huis en dat vermogen groeit evenredig met het toerental zodat er bij elke draaisnelheid een overvloed aan punch ter beschikking is. Op zijn hoogtepunt –bij 9.520 toeren per minuut- levert de driecilinder een indrukwekkende 132 pk af maar reeds bij 7.550 krukasomwentelingen word het maximum koppel van maar liefst 105 Newtonmeter geproduceerd. Dat vermogen word aan het achterwiel gebracht door een gemakkelijk en precies schakelende versnellingsbak.
Beetje vreemd in vergelijking met de gratisquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:05 schreef ikookhier het volgende:
Test Yamaha Fazer /Kawasaki Z750 /Honda Hornet/ Suzuki GSR
Z750![]()
Ach ja, waarom zou je voor de snelste, lichtse en fijnst rijdende motor gaan..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goodnight all.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |