quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm is een koning, hij heeft weer gelijk
300D , die is nu van Alex al een tijdje.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:50 schreef ook_gek het volgende:
Hey BoJo jij had toch een Eos 350D camera?
Mooie cameras als je er ook werkelijk wat mee doet. Als je af en toe een kiekje maakt kan je beter zo'n kleine kopen die je gewoon in je zak stopt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:02 schreef ook_gek het volgende:
aha. Ik zit te twijfelen om een Eos 350 te halen
ik maak heel veel foto's maar ik wil er meer mee doen. Daarom een eos 350.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mooie cameras als je er ook werkelijk wat mee doet. Als je af en toe een kiekje maakt kan je beter zo'n kleine kopen die je gewoon in je zak stopt.
ik ookquote:
die hele price watch klopt van geen kant. Want 90% is nooit op voorraad bij die bedrijvenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:07 schreef roflcopter het volgende:
http://tweakers.net/pricewatch/107109/Canon-EOS-350D-(8.0MP).html
Heb je aandelen in die zaak?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:12 schreef D-Devil het volgende:
Digitalstreet.nl
Prima zaak, scherpe prijs, meestal geen tien euro meer dan de goedkoopste in nederland en enorm snelle levering.
Haha nee, maar wel al redelijk wat besteldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |