Op de positie met Dennis is Jaap inmiddels teruggekomen nu hij via Sjoerd weet dat alle forums anti Dennis zijn en dat ze Jaap met Huub het tofst vinden. Hij houdt hem nu een beetje zoet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:15 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Denk dat dat met zijn dekking te maken heeft. Brian is nog geen spelmaatje, Huub zal het nooit meer worden en Jaap heeft alleen richting Dennis enigszins positie genomen, maar strijkt nog niet al te opzichtig tegen Huubs haren in.....
Een mooie test om te kijken hoeveel de redaktie nou stuurt achter de schermen. Het zou niet echt geloofwaardig zijn als Lieke en Nadia voor Amanda stemmen...quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:15 schreef kybe het volgende:
Ik hoorde vanmorgen Amanda tegen Brian zeggen dat zij naar sensation mocht.Ik begreep niet wat zij bedoelde maar nu Huub ook over een stemming voor sensation begint is het dus al duidelijk dat Amanda gaat.
Voor dat soort opmerkingen is een speciaal topic.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik doelde hier niet op de kamer van koophandel. Waar ik op doel is, dat jij gewoon beter kan oprotten, hier wegblijven en elders je onderzoekjes kan gaan uitvoeren![]()
Zou zwak zijn, om alles op de forums te baseren. Ik geloof dat ook nog niet helemaal als ik eerlijk ben....quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:21 schreef schatje het volgende:
[..]
Op de positie met Dennis is Jaap inmiddels teruggekomen nu hij via Sjoerd weet dat alle forums anti Dennis zijn en dat ze Jaap met Huub het tofst vinden. Hij houdt hem nu een beetje zoet.
Hoe lang kijk jij nou al?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Een mooie test om te kijken hoeveel de redaktie nou stuurt achter de schermen. Het zou niet echt geloofwaardig zijn als Lieke en Nadia voor Amanda stemmen...
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:23 schreef Soury het volgende:
Wat hebben julie met BeeQueen gedaan verdomme
Hoelang wil jij nog testen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Een mooie test om te kijken hoeveel de redaktie nou stuurt achter de schermen. Het zou niet echt geloofwaardig zijn als Lieke en Nadia voor Amanda stemmen...
Stimuleer nou geen terugkomst.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:23 schreef Soury het volgende:
Wat hebben julie met BeeQueen gedaan verdomme
OMG! Ik had van jou wel iets diepzinnigers verwacht!quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:22 schreef voyeur het volgende:
[..]
Voor dat soort opmerkingen is een speciaal topic.
Ohhhh sorryquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Stimuleer nou geen terugkomst.![]()
![]()
![]()
Beequeen is gewoon ff tot 1 september op zomervakantie, en als ze eerder terug komt is ze een loser.
dame????????quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:24 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Lief koppie, voor 't eerst een dame in huis
Wanner ga jij? kan ik me alvast ergens op verheugenquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Beequeen is gewoon ff tot 1 september op zomervakantie, en als ze eerder terug komt is ze een loser.
Het zal me niets verbazen Als Amanda weer mag gaan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik zou niet graag off topic gaanquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:25 schreef demins het volgende:
[..]
OMG! Ik had van jou wel iets diepzinnigers verwacht!
Maar ga lekker in dat topic posten. Je weet blijkbaar precies waar het is. Blaaskaak!!!
Ik ga zondagmiddag.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wanner ga jij? kan ik me alvast ergens op verheugen![]()
Niet te geloven dat daar nog steeds nix mee gedaan isquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:26 schreef Disana het volgende:
Dimitri vraagt naar de krassen en blauwe plekken. Iemand zegt 'Tas'.
Ga ff lekkker bij Voyeur in z'n topic posten!quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wanner ga jij? kan ik me alvast ergens op verheugen![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
![]()
inderdaad, en iedereen in huis houd zijn/haar mondquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet te geloven dat daar nog steeds nix mee gedaan is![]()
Heb jij hem in de afgelopen week al op enige vorm van humor kunnen betrappen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:28 schreef farscapevr6 het volgende:
leuk verhaal van dennis.............................not
Doe je mee?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:27 schreef demins het volgende:
[..]
Ga ff lekkker bij Voyeur in z'n topic posten!
Caps met onderschrift nog gelezen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ikke net.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:29 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Heb jij hem in de afgelopen week al op enige vorm van humor kunnen betrappen?
Eindelijk eentje in de reeks die ik kan onderschrijven.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:31 schreef itsme het volgende:
He kap eens met dat onderlinge gezeik.![]()
voyeur komt hier al jaren en is hier niet om jullie te begluren maar vind het gewoon leuk om een beetje dieper te disccusieren.
En ik kan me niet voorstellen dat beequeen wegblijft vanwege dat kleine akkefietje van gisteren. Die neemt gewoon even een dagje rust. (en ze mist gelukkig niets)![]()
in mijn tijd noemde ze dat een mietjequote:Op donderdag 5 juli 2007 21:31 schreef Disana het volgende:
Dennis is volgens Nadia een metroseksueel. Blijkbaar kunnen alleen mannen dat zijn.
Tis dat?![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:31 schreef itsme het volgende:
voyeur komt hier al jaren en is hier niet om jullie te begluren maar vind het gewoon leuk om een beetje dieper te disccusieren.
En ik kan me niet voorstellen dat beequeen wegblijft vanwege dat kleine akkefietje van gisteren. Die neemt gewoon even een dagje rust. (en ze mist gelukkig niets)![]()
Ik begrijp (ook al vind ik het fout) nog wel dat de redaktie zich voor de zoveelste keer in een onmogelijke positie gemanouvreerd heeft. Dat doen ze namelijk steeds. Als een soort slechte opvoeder dreigen ze steeds met sancties die ze niet waar kunnen maken. Twee waarschuwingen en je ligt eruit, was niet te handhaven. Over op boetes, met een verdubbeling per keer en Huub dreigde een schuld aan Talpa op te bouwen, dus fluks veranderd in een ton per keer. Vervolgens een boete + een waarschuwing voor Natasja en ook die gaat gelijk weer in de fout.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Onder het eten verbaasde Huub zich dat Nadia, Natasia al weer schat noemde.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb me maar even laten voorlichten. Het is een heteroman die zich vrouwelijk kleedt en gedraagt. Niet verwijfd, wel superverzorgd.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:32 schreef Sporti het volgende:
[..]
in mijn tijd noemde ze dat een mietje![]()
waarom niet? Zou ze bang zijn dat mam weer niet bereikbaar is?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:33 schreef 2live het volgende:
amanda durft haar moeder niet te bellen.
Dat je dat niet eens weetquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb me maar even laten voorlichten. Het is een heteroman die zich vrouwelijk kleedt en gedraagt. Niet verwijfd, wel superverzorgd.
Six feet under?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:31 schreef itsme het volgende:
David Beckham stond zo ongeveer model voor de metrosexueelquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb me maar even laten voorlichten. Het is een heteroman die zich vrouwelijk kleedt en gedraagt. Niet verwijfd, wel superverzorgd.
Geweldige ava!quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo diep zit ze niet hoor... ze leest gewoon mee en doet een rondje Fobo's enzoquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:36 schreef demins het volgende:
[..]
Six feet under?
Zijn toon bevalt me allerminst!!!
ja ik denk ook dat ze wat hulp kunnen gebruiken. (Steven la Pont?) of zo ietsquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:33 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik begrijp (ook al vind ik het fout) nog wel dat de redaktie zich voor de zoveelste keer in een onmogelijke positie gemanouvreerd heeft. Dat doen ze namelijk steeds. Als een soort slechte opvoeder dreigen ze steeds met sancties die ze niet waar kunnen maken. Twee waarschuwingen en je ligt eruit, was niet te handhaven. Over op boetes, met een verdubbeling per keer en Huub dreigde een schuld aan Talpa op te bouwen, dus fluks veranderd in een ton per keer. Vervolgens een boete + een waarschuwing voor Natasja en ook die gaat gelijk weer in de fout.
Ze kunnen haar niet beboeten zonder haar eruit te flikkeren door die eerdere OW, dus nu kunnen ze weer niks.
Waarom ze dan niet minstens zo creatief zijn om weer eens een deskundige uit te nodigen over agressie beheersing oid, zodat ze iig het gezicht van het programma kunnen redden is mij een raadsel.
ja klopt voor mij dus OOK een mietjequote:Op donderdag 5 juli 2007 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
David Beckham stond zo ongeveer model voor de metrosexueel
Tsja, dat heb je op een groot forum, dat je niet ieders toon kan waarderen. Je kan dan ook gewoon je schouders ophalen. Ik ben gepokt en gemazeld genoeg dus het stoort mij niet als je erover doorpruttelt, het is alleen niet zo boeidend voor anderen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:36 schreef demins het volgende:
[..]
Six feet under?
Zijn toon bevalt me allerminst!!!
Ja, die noemde mijn lief ook! Maar ik begrijp dat dat vrouwelijk er niet bij hoort... het is meer zo dat ze de seksebevestigende voorschriften qua uiterlijk trotseren.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
David Beckham stond zo ongeveer model voor de metrosexueel
Je begrijpt idd niet dat ze jou niet raadplegen...quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:33 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik begrijp (ook al vind ik het fout) nog wel dat de redaktie zich voor de zoveelste keer in een onmogelijke positie gemanouvreerd heeft. Dat doen ze namelijk steeds. Als een soort slechte opvoeder dreigen ze steeds met sancties die ze niet waar kunnen maken. Twee waarschuwingen en je ligt eruit, was niet te handhaven. Over op boetes, met een verdubbeling per keer en Huub dreigde een schuld aan Talpa op te bouwen, dus fluks veranderd in een ton per keer. Vervolgens een boete + een waarschuwing voor Natasja en ook die gaat gelijk weer in de fout.
Ze kunnen haar niet beboeten zonder haar eruit te flikkeren door die eerdere OW, dus nu kunnen ze weer niks.
Waarom ze dan niet minstens zo creatief zijn om weer eens een deskundige uit te nodigen over agressie beheersing oid, zodat ze iig het gezicht van het programma kunnen redden is mij een raadsel.
Dat is nou precies wat ik bedoel!!! Maak jij dat uit op 2500 km afstand????quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:38 schreef voyeur het volgende:
[..]
Tsja, dat heb je op een groot forum, dat je niet ieders toon kan waarderen. Je kan dan ook gewoon je schouders ophalen. Ik ben gepokt en gemazeld genoeg dus het stoort mij niet als je erover doorpruttelt, het is alleen niet zo boeidend voor anderen.
Huub belt en het geluid is even weg.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:40 schreef itsme het volgende:
heeft amanda al besloten wie ze gaat bellen?
heeft ze dan zoveel cp's?
Maar Dennixje kan toch echt niet tippen aan David {niet kwa uiterlijk, persoonlijkheid of voetbal kwaliteiten.quote:
Ik maak niks uit. Ik forum al lang.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:41 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is nou precies wat ik bedoel!!! Maak jij dat uit op 2500 km afstand????
Dat je daar naar kan luisteren verdient al respectquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:44 schreef 2live het volgende:
amanda; ik ga Dustey bellen
brian; ja doet dat, heb je het nummer
amanda; dat ken ik uit mijn hoofd
brian; zeg dan 06...
Ze voelt zich vast schuldig dat ze vandaag toch een keer gegeten heeftquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:38 schreef Clank het volgende:
Nadia zit weer angstvallig met een kussentje voor haar buik.
Daar kan je trots op zijn! Kom eens met iets inhoudelijks, lummel, je kán het!!!quote:
Wat ontzettend infantiel om dat te willen doen de dag nadat je vriendje zijn ex heeft gebeld, maar ja...ze is ook pas 19quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:44 schreef 2live het volgende:
amanda; ik ga Dustey bellen
brian; ja doet dat, heb je het nummer
amanda; dat ken ik uit mijn hoofd
brian; zeg dan 06...
Kap nou eens met dat eeuwige gezeik..er zijn nog mensen die commentaar op de streams willen lezen ja!quote:
speciaal voor jouquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat je daar naar kan luisteren verdient al respect![]()
En ze denkt dat Dusty haar gelijk voor 'slet en hoer van de kooi' zal uitmaken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:47 schreef 2live het volgende:
[..]
speciaal voor jou![]()
a; na dusty had ik meteen rogier
b; meteen..
a; nou 3 dagen
b; meteen dus...vond je dat frappant?
a; wat is dat, frappant?
Volgens mij doet Jaap dit alleen maar om dan er achter te komen hoe enorm hij voor lul loopt en zet hij daar (in)direct Dennix mee voor lul....quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:45 schreef Meganog het volgende:
Jaap wil metrosexueel worden: Metrojaap. Zijn assistenten omdat te bereiken zijn Nadia en Dennis. Het is een omslagpunt in zijn leven. Bijkomend voordeel is dat gewichtsverlies een onderdeel is van de nieuwe strategie en niet meer het hoofddoel.
De enige diepgang die ze kent, is haar kutquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:47 schreef 2live het volgende:
[..]
b; meteen dus...vond je dat frappant?
a; wat is dat, frappant?
wat zou dat toch zijn met die moeder van Amandaquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:48 schreef itsme het volgende:
ach de moeder neemt weer niet op.
maar brian doet wel erg leuk trouwens.
jeetje al de tweede keer dat ik dit zeg.![]()
Ik ben bang dat Jaap zelf niet meer weet wat hij moet doenquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:49 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Volgens mij doet Jaap dit alleen maar om dan er achter te komen hoe enorm hij voor lul loopt en zet hij daar (in)direct Dennix mee voor lul....
Toen ik me een blauwe maandag metroman waande lang en lang geleden, dacht ik dat het toch vooral te maken had met opvattingen en niet alleen uiterlijkheden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, die noemde mijn lief ook! Maar ik begrijp dat dat vrouwelijk er niet bij hoort... het is meer zo dat ze de seksebevestigende voorschriften qua uiterlijk trotseren.
Mijn lief is er bijna een met zijn staart![]()
Nu houd ik zelf ook niet van telefoontjes te ontvangen en dat ik dan niet weet wie het is. Maar als ik weet dat het mijn dochter kan zijn die ik al maanden niet gesproken heb zou ik niet aarzelen om op te nemen. Onbekend nummer of niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:49 schreef Sporti het volgende:
[..]
wat zou dat toch zijn met die moeder van Amanda![]()
Wat is sensation?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:15 schreef kybe het volgende:
Ik hoorde vanmorgen Amanda tegen Brian zeggen dat zij naar sensation mocht.Ik begreep niet wat zij bedoelde maar nu Huub ook over een stemming voor sensation begint is het dus al duidelijk dat Amanda gaat.
hoe zeer ik me ook aan Amanda erger, dit vind ik niet leuk voor haar vooral als je ziet dat ze echt zenuwachtig is om te bellen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:49 schreef itsme het volgende:
Jeetje wat een rare moeder heeft Amanda. Ze neemt echt niet op.![]()
Met 'mental coaches' Nadia en Dennis acht ik de kans daarop gering.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:51 schreef voyeur het volgende:
[..]
Toen ik me een blauwe maandag metroman waande lang en lang geleden, dacht ik dat het toch vooral te maken had met opvattingen en niet alleen uiterlijkheden.
Jaap kan ik me niet zo goed voorstellen met een stropdas om zijn naakte bast, dus ik neem aan dat hij ook zijn innerlijke metroman zoekt?
Nummerherkenning!quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:49 schreef itsme het volgende:
Jeetje wat een rare moeder heeft Amanda. Ze neemt echt niet op.![]()
Misschien wil ze wel niets van dat kind wetenquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:51 schreef itsme het volgende:
[..]
Nu houd ik zelf ook niet van telefoontjes te ontvangen en dat ik dan niet weet wie het is. Maar als ik weet dat het mijn dochter kan zijn die ik al maanden niet gesproken heb zou ik niet aarzelen om op te nemen. Onbekend nummer of niet.![]()
Jouw wanen zijn misschien niet zo boeiend voor iedereen... Net als de manen van Disana's lief...quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:51 schreef voyeur het volgende:
[..]
Toen ik me een blauwe maandag metroman waande lang en lang geleden, dacht ik dat het toch vooral te maken had met opvattingen en niet alleen uiterlijkheden.
Jaap kan ik me niet zo goed voorstellen met een stropdas om zijn naakte bast, dus ik neem aan dat hij ook zijn innerlijke metroman zoekt?
Ja exact, gaandeweg kwam ik erachter dat het meer van binnen zit. Maar volgens mij heb ik toch echt een beetje een metroman zitten hierquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:51 schreef voyeur het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |