"The message is: Back off"quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:09 schreef schatje het volgende:
Tjezus, gooi er een weekopdracht ofzo in. Beter, huur Hummie in.
Naar de Kamer van Koophandel gaanquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk toch dat jij ier iets minder welkom bent, meneer de onderzoeker - weet je wat jij zou moeten doen?
Heb de COS gister plechtig gedag gezegd ... Maar waarom BQ ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk toch dat jij ier iets minder welkom bent, meneer de onderzoeker - weet je wat jij zou moeten doen?
nee joh, wifebeater is overduidelijk brainless, dat weet iedereenquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:06 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Misschien dat zijn tong het dan laat afweten, zijn hersenen/verstand zeker niet. En stop met dat Wifebeater, zoals gezegd valt ook Huub onder die categorisering en als je hem 2X gebruikt kan je niet meer onderscheiden wie er bedoeld wordt......
vertel vertelquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:10 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap is zijn vader aan het zwart maken nu.....
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:12 schreef Peter6000 het volgende:
De emosfeer wil er niet echt inkomen, en ze zien er moe uit.
Meneer ik roep een adres zodat Cora bedreigd kan worden idem dito.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:12 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
nee joh, wifebeater is overduidelijk brainless, dat weet iedereen![]()
Natasia is nog moe van de vrije training die ze op Jaap uitoefende..... of heeft ze een nieuwe actie op haar naam staan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:12 schreef Peter6000 het volgende:
De emosfeer wil er niet echt inkomen, en ze zien er moe uit.
Stille wateren hebben diepe gronden.......................................................quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:14 schreef schatje het volgende:
Dennis is best wel een stille jongen.
Ben je mal...?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:14 schreef schatje het volgende:
Waarom heb je de COS gedag gezegd?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb de COS gister plechtig gedag gezegd ... Maar waarom BQ ?
Denk dat dat met zijn dekking te maken heeft. Brian is nog geen spelmaatje, Huub zal het nooit meer worden en Jaap heeft alleen richting Dennis enigszins positie genomen, maar strijkt nog niet al te opzichtig tegen Huubs haren in.....quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:14 schreef schatje het volgende:
figuranten worden ook niet betaald vvor de tekst die ze zeggen maar voor het aanwezig zijn, hij speelt het spel juist goedquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:14 schreef schatje het volgende:
okquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:16 schreef Soury het volgende:
voel me er niet thuis
Maar dat heb ik twintig jaar geleden al gedaan. Nooit spijt van gehad dat ik mijn eigen bedrijf begonnen ben, maar waarom wil jij mij daar steeds op wijzen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk toch dat jij hier iets minder welkom bent, meneer de onderzoeker - weet je wat jij zou moeten doen?
okquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij kijkt ook scheel en heeft een dubbel onderkin.
Eigen bedrijf en tijd genoeg om alles in de COS te lezen... Dat wil ik ook. Leer het me!quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:17 schreef voyeur het volgende:
[..]
Maar dat heb ik twintig jaar geleden al gedaan. Nooit spijt van gehad dat ik mijn eigen bedrijf begonnen ben, maar waarom wil jij mij daar steeds op wijzen?
Maar 1 op 1 {tegen Nadia} heeft Dennix de grootste babbels.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:14 schreef schatje het volgende:
Ik doelde hier niet op de kamer van koophandel. Waar ik op doel is, dat jij gewoon beter kan oprotten, hier wegblijven en elders je onderzoekjes kan gaan uitvoerenquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:17 schreef voyeur het volgende:
[..]
Maar dat heb ik twintig jaar geleden al gedaan. Nooit spijt van gehad dat ik mijn eigen bedrijf begonnen ben, maar waarom wil jij mij daar steeds op wijzen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |