Prima toch? Als Jaap emotie toont is het overduidelijk pure emotie dus.....quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:50 schreef Nostalgist het volgende:
Charme offensief om de EmoJaap meer te zien te krijgen.....
Altijd hetzelfde ritueel idd,,,quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:50 schreef Nostalgist het volgende:
Huub is weer emotieloos vragen aan het opdreunen....
quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:51 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde ritueel idd.....
Je hoort van mij geen wanklank, het was slechts een constatering...quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:50 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Prima toch? Als Jaap emotie toont is het overduidelijk pure emotie dus.....
Ik zag er ook geen, maar ik gaf mijn reactie alvastquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je hoort van mij geen wanklank, het was slechts een constatering...![]()
Ze worden er zelf moe van, geloof ik....quote:
Het zou beter zijn als Huub zijn mond zou houden, om Dennis ruimte te geven.quote:
Jaap vertelt weinig uit zichzelf en de rest vraagt hem ook niet het hemd van het lijf... dus Huub probeert nog wat van het 'ítem' te maken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:50 schreef Nostalgist het volgende:
Huub is weer emotieloos vragen aan het opdreunen....
Als Huub dat doet, is ie helemaal snel van 'haantje' naar zwakke schakel gegaanquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het zou beter zijn als Huub zijn mond zou houden, om Dennis ruimte te geven.
Dat ben ik met je eens.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:51 schreef itsme het volgende:
Mijn eerste COs sinds de nieuwe strenge regels.![]()
"quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het zou beter zijn als Huub zijn mond zou houden, om Dennis ruimte te geven.
Dat ben ik met je eens.
Dat Jaap daar maar eens op ploftquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:54 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Tijdens de uitleg van Jaap ziet Natas even de binnenkant van haar ogen....
voor Leandra: ze zit NAAST Jaap![]()
Dat Jaap er nog naast wil gaan zitten geeft wel zijn ruimdenkendheid aan iigquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:54 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
voor Leandra: ze zit NAAST Jaap![]()
zo zie ik het ook... als Huub niets vraagt, blijft iedereen stil op de bankquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:53 schreef Clank het volgende:
[..]
Jaap vertelt weinig uit zichzelf en de rest vraagt hem ook niet het hemd van het lijf... dus Huub probeert nog wat van het 'ítem' te maken.
Het is 1 van zijn sterkere kanten, maar het is van zijn kant meestal ondervragen, waar anderen uit de antwoorden weer hun medeleven kunnen laten blijken....quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:55 schreef Desii het volgende:
[..]
zo zie ik het ook... als Huub niets vraagt, blijft iedereen stil op de bank
ja je ziet overduidelijk dat nix huub bij alles wat ie zegt de mond snoert en em niet laat uitpraten.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:53 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Als Huub dat doet, is ie helemaal snel van 'haantje' naar zwakke schakel gegaan![]()
Hij heeft gisterenavond 20 minuten hard gewerkt, hij mag van de redaktie nu effe 4 dagen uitrusten, net als bij de ruzie van vorige week...quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:58 schreef farscapevr6 het volgende:
ja je ziet overduidelijk dat nix huub bij alles wat ie zegt de mond snoert en em niet laat uitpraten.
onee hij ligt languit op de bank![]()
Alvast een bezuiniging op de zendapparatuur misschienquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:58 schreef Nostalgist het volgende:
Take two?
Bedroevende reactie bij de eerste keer ?
Hij heeft dat zielig hoopje niet-mens van een Huub wel aan het huilen en glasgooien gekregen dus ja... kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:59 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hij heeft gisterenavond 20 minuten hard gewerkt, hij mag van de redaktie nu effe 4 dagen uitrusten, net als bij de ruzie van vorige week...
Dat hij bang is dat zijn kinderen dezelfde jeugd gaan krijgen zoals hij.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:00 schreef F04 het volgende:
Waarom wil Jaap dan geen kinderen?
Ze moeten die 4 schoppen eens 4X herhalenquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:59 schreef Nostalgist het volgende:
Ja Natasja, lullig hè, geen boodschap voor jou....
das al weer een week geleden...quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:00 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Hij heeft dat zielig hoopje niet-mens van een Huub wel aan het huilen en glasgooien gekregen dus ja... kan ik me iets bij voorstellen.
Heb je hem wel eens zat gezien ? Wil je dat je kinderen aandoen ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:00 schreef F04 het volgende:
Waarom wil Jaap dan geen kinderen?
Klopt, ik denk dan weer in gister de uitzending, sorry. Maar goed, op talig vlak kan Dennis Huub niet bijbenen, alleen Jaap zou hem makkelijk kunnen toppen als hij wil.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:01 schreef Desii het volgende:
[..]
das al weer een week geleden...
gisteren bleef het bij trekken en duwen.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
Walgelijk gedrocht, die Natasia.
Het verdient het etiket 'mens' eigenlijk niet.
Ook een late reactie mijnerzijds. Ik weet minder dan jij, want ik dacht bij het posten niet dat Beequeen permanent weg zou blijven; iets wat jij nu suggereert.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Late reaktie, maar ik denk dat je onze vaste correspondente nog gaat missen, want als er iemand was die altijd over de streams praat is zij het. Beetje sneu dit!
ik vind een nuchtere Jaap ook best vreemd andersquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:02 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Heb je hem wel eens zat gezien ? Wil je dat je kinderen aandoen ?![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:03 schreef VirtualPOM het volgende:
Klopt, ik denk dan weer in gister de uitzending, sorry. Maar goed, op talig vlak kan Dennis Huub niet bijbenen, alleen Jaap zou hem makkelijk kunnen toppen als hij wil.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:03 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ook een late reactie mijnerzijds. Ik weet minder dan jij, want ik dacht bij het posten niet dat Beequeen permanent weg zou blijven; iets wat jij nu suggereert.
Eenschquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:04 schreef Mokum020 het volgende:
Best wel emotioneel betoog van Jaap nu.....en op de achtergrond hoor ik Nasty gapen...
wat een takkewijf is het ook![]()
Scarfacequote:Op donderdag 5 juli 2007 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
En ook dat waanidee dat ze zelf heilig is, en andere het moeilijk gaan krijgen als ze straks uit de kooi zijn.
Ik denk eerder dat Natasia nog heel lang bedreigingen en scheldpartijen moet incasseren.
Dat heeft ze verdient.
geeft nix... ik denk idd dat Jaap het ook kan.. maar beter als Huub, heb ik mijn twijfels over.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:03 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dan weer in gister de uitzending, sorry. Maar goed, op talig vlak kan Dennis Huub niet bijbenen, alleen Jaap zou hem makkelijk kunnen toppen als hij wil.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:03 schreef 2live het volgende:
[..]
ik vind een nuchtere Jaap ook best vreemd anders![]()
Maar vanmorgen was ze er toch gewoon?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:03 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ook een late reactie mijnerzijds. Ik weet minder dan jij, want ik dacht bij het posten niet dat Beequeen permanent weg zou blijven; iets wat jij nu suggereert.
Ik constateerde slechts dat de vaste correspondente der toiletgewoontes niet aanwezig was. Daarnaast vond ik het wel eens verfrissend om de standaard commentaren te missen. Wie zoveel post drukt nu eenmaal een erg zwaar stempel op de Cossen en BQ is behoorlijk voorspelbaar (en ik haat kotssmileys).
Mocht ze nu weg zijn omdat ze beledigd is omdat er gisteren wat commentaar was, neem ik aan dat ze als volwassen vrouw haar schouders ophaalt en morgen weer met frisse moed aan de slag gaat. Ze is welkom zoals iedereen.
Misschien dat zijn tong het dan laat afweten, zijn hersenen/verstand zeker niet. En stop met dat Wifebeater, zoals gezegd valt ook Huub onder die categorisering en als je hem 2X gebruikt kan je niet meer onderscheiden wie er bedoeld wordt......quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:04 schreef Mika25 het volgende:
[..]Jaap heeft zelf gezegt dat ie bang is voor de snelle woorden van Huub, zei ie tegen Wifebeater...
Huub Huub Huub Huub Huub.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:06 schreef VirtualPOM het volgende:
Misschien dat zijn tong het dan laat afweten, zijn hersenen/verstand zeker niet. En stop met dat Wifebeater, zoals gezegd valt ook Huub onder die categorisering en als je hem 2X gebruikt kan je niet meer onderscheiden wie er bedoeld wordt......
Nathanael vond ik een hele rare figuur. Soms leek hij ijzersterk, maar soms zat hij te huilen als een klein kind. Maar Huub was idd geimponeerd door zijn talige capaciteiten, terwijl het bij Nicolaas meer bij de (helaas slechts) ogenschijnlijk sterke uitstraling bleef......quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:05 schreef Desii het volgende:
[..]
geeft nix... ik denk idd dat Jaap het ook kan.. maar beter als Huub, heb ik mijn twijfels over.
natanael vond ik verbaal ook erg goed
Jaap heeft grote moeite om te improviseren. Hij moet het allemaal vooraf uitdenken en weet dat van zichzelf. Vandaar dat hij bang is voor Huub's rappe tong.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:06 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Misschien dat zijn tong het dan laat afweten, zijn hersenen/verstand zeker niet. En stop met dat Wifebeater, zoals gezegd valt ook Huub onder die categorisering en als je hem 2X gebruikt kan je niet meer onderscheiden wie er bedoeld wordt......
Nee, ik vind Brian en Jaap een veel en veel beter alternatief voor dat voor mij onmenselijk slechte figuur van een Huub.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:07 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Huub Huub Huub Huub Huub.
Volgens mij ben je een fan van Wifebeatertje Brian...
Ik denk toch dat jij hier iets minder welkom bent, meneer de onderzoeker - weet je wat jij zou moeten doen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:03 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik constateerde slechts dat de vaste correspondente der toiletgewoontes niet aanwezig was. Daarnaast vond ik het wel eens verfrissend om de standaard commentaren te missen. Wie zoveel post drukt nu eenmaal een erg zwaar stempel op de Cossen en BQ is behoorlijk voorspelbaar (en ik haat kotssmileys).
Mocht ze nu weg zijn omdat ze beledigd is omdat er gisteren wat commentaar was, neem ik aan dat ze als volwassen vrouw haar schouders ophaalt en morgen weer met frisse moed aan de slag gaat. Ze is welkom zoals iedereen.
Waar denk je dat Deborah Flens het vak geleerd heeft?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:09 schreef schatje het volgende:
Tjezus, gooi er een weekopdracht ofzo in. Beter, huur Hummie in.
"The message is: Back off"quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:09 schreef schatje het volgende:
Tjezus, gooi er een weekopdracht ofzo in. Beter, huur Hummie in.
Naar de Kamer van Koophandel gaanquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk toch dat jij ier iets minder welkom bent, meneer de onderzoeker - weet je wat jij zou moeten doen?
Heb de COS gister plechtig gedag gezegd ... Maar waarom BQ ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk toch dat jij ier iets minder welkom bent, meneer de onderzoeker - weet je wat jij zou moeten doen?
nee joh, wifebeater is overduidelijk brainless, dat weet iedereenquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:06 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
vertel vertelquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:10 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap is zijn vader aan het zwart maken nu.....
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:12 schreef Peter6000 het volgende:
De emosfeer wil er niet echt inkomen, en ze zien er moe uit.
Meneer ik roep een adres zodat Cora bedreigd kan worden idem dito.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:12 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
nee joh, wifebeater is overduidelijk brainless, dat weet iedereen![]()
Natasia is nog moe van de vrije training die ze op Jaap uitoefende..... of heeft ze een nieuwe actie op haar naam staan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:12 schreef Peter6000 het volgende:
De emosfeer wil er niet echt inkomen, en ze zien er moe uit.
Stille wateren hebben diepe gronden.......................................................quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:14 schreef schatje het volgende:
Dennis is best wel een stille jongen.
Ben je mal...?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:14 schreef schatje het volgende:
Waarom heb je de COS gedag gezegd?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb de COS gister plechtig gedag gezegd ... Maar waarom BQ ?
Denk dat dat met zijn dekking te maken heeft. Brian is nog geen spelmaatje, Huub zal het nooit meer worden en Jaap heeft alleen richting Dennis enigszins positie genomen, maar strijkt nog niet al te opzichtig tegen Huubs haren in.....quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:14 schreef schatje het volgende:
figuranten worden ook niet betaald vvor de tekst die ze zeggen maar voor het aanwezig zijn, hij speelt het spel juist goedquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:14 schreef schatje het volgende:
okquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:16 schreef Soury het volgende:
voel me er niet thuis
Maar dat heb ik twintig jaar geleden al gedaan. Nooit spijt van gehad dat ik mijn eigen bedrijf begonnen ben, maar waarom wil jij mij daar steeds op wijzen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk toch dat jij hier iets minder welkom bent, meneer de onderzoeker - weet je wat jij zou moeten doen?
okquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij kijkt ook scheel en heeft een dubbel onderkin.
Eigen bedrijf en tijd genoeg om alles in de COS te lezen... Dat wil ik ook. Leer het me!quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:17 schreef voyeur het volgende:
[..]
Maar dat heb ik twintig jaar geleden al gedaan. Nooit spijt van gehad dat ik mijn eigen bedrijf begonnen ben, maar waarom wil jij mij daar steeds op wijzen?
Maar 1 op 1 {tegen Nadia} heeft Dennix de grootste babbels.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:14 schreef schatje het volgende:
Ik doelde hier niet op de kamer van koophandel. Waar ik op doel is, dat jij gewoon beter kan oprotten, hier wegblijven en elders je onderzoekjes kan gaan uitvoerenquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:17 schreef voyeur het volgende:
[..]
Maar dat heb ik twintig jaar geleden al gedaan. Nooit spijt van gehad dat ik mijn eigen bedrijf begonnen ben, maar waarom wil jij mij daar steeds op wijzen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |