Daar kan je trots op zijn! Kom eens met iets inhoudelijks, lummel, je kán het!!!quote:
Wat ontzettend infantiel om dat te willen doen de dag nadat je vriendje zijn ex heeft gebeld, maar ja...ze is ook pas 19quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:44 schreef 2live het volgende:
amanda; ik ga Dustey bellen
brian; ja doet dat, heb je het nummer
amanda; dat ken ik uit mijn hoofd
brian; zeg dan 06...
Kap nou eens met dat eeuwige gezeik..er zijn nog mensen die commentaar op de streams willen lezen ja!quote:
speciaal voor jouquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat je daar naar kan luisteren verdient al respect![]()
En ze denkt dat Dusty haar gelijk voor 'slet en hoer van de kooi' zal uitmaken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:47 schreef 2live het volgende:
[..]
speciaal voor jou![]()
a; na dusty had ik meteen rogier
b; meteen..
a; nou 3 dagen
b; meteen dus...vond je dat frappant?
a; wat is dat, frappant?
Volgens mij doet Jaap dit alleen maar om dan er achter te komen hoe enorm hij voor lul loopt en zet hij daar (in)direct Dennix mee voor lul....quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:45 schreef Meganog het volgende:
Jaap wil metrosexueel worden: Metrojaap. Zijn assistenten omdat te bereiken zijn Nadia en Dennis. Het is een omslagpunt in zijn leven. Bijkomend voordeel is dat gewichtsverlies een onderdeel is van de nieuwe strategie en niet meer het hoofddoel.
De enige diepgang die ze kent, is haar kutquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:47 schreef 2live het volgende:
[..]
b; meteen dus...vond je dat frappant?
a; wat is dat, frappant?
wat zou dat toch zijn met die moeder van Amandaquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:48 schreef itsme het volgende:
ach de moeder neemt weer niet op.
maar brian doet wel erg leuk trouwens.
jeetje al de tweede keer dat ik dit zeg.![]()
Ik ben bang dat Jaap zelf niet meer weet wat hij moet doenquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:49 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Volgens mij doet Jaap dit alleen maar om dan er achter te komen hoe enorm hij voor lul loopt en zet hij daar (in)direct Dennix mee voor lul....
Toen ik me een blauwe maandag metroman waande lang en lang geleden, dacht ik dat het toch vooral te maken had met opvattingen en niet alleen uiterlijkheden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, die noemde mijn lief ook! Maar ik begrijp dat dat vrouwelijk er niet bij hoort... het is meer zo dat ze de seksebevestigende voorschriften qua uiterlijk trotseren.
Mijn lief is er bijna een met zijn staart![]()
Nu houd ik zelf ook niet van telefoontjes te ontvangen en dat ik dan niet weet wie het is. Maar als ik weet dat het mijn dochter kan zijn die ik al maanden niet gesproken heb zou ik niet aarzelen om op te nemen. Onbekend nummer of niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:49 schreef Sporti het volgende:
[..]
wat zou dat toch zijn met die moeder van Amanda![]()
Wat is sensation?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:15 schreef kybe het volgende:
Ik hoorde vanmorgen Amanda tegen Brian zeggen dat zij naar sensation mocht.Ik begreep niet wat zij bedoelde maar nu Huub ook over een stemming voor sensation begint is het dus al duidelijk dat Amanda gaat.
hoe zeer ik me ook aan Amanda erger, dit vind ik niet leuk voor haar vooral als je ziet dat ze echt zenuwachtig is om te bellen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:49 schreef itsme het volgende:
Jeetje wat een rare moeder heeft Amanda. Ze neemt echt niet op.![]()
Met 'mental coaches' Nadia en Dennis acht ik de kans daarop gering.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:51 schreef voyeur het volgende:
[..]
Toen ik me een blauwe maandag metroman waande lang en lang geleden, dacht ik dat het toch vooral te maken had met opvattingen en niet alleen uiterlijkheden.
Jaap kan ik me niet zo goed voorstellen met een stropdas om zijn naakte bast, dus ik neem aan dat hij ook zijn innerlijke metroman zoekt?
Nummerherkenning!quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:49 schreef itsme het volgende:
Jeetje wat een rare moeder heeft Amanda. Ze neemt echt niet op.![]()
Misschien wil ze wel niets van dat kind wetenquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:51 schreef itsme het volgende:
[..]
Nu houd ik zelf ook niet van telefoontjes te ontvangen en dat ik dan niet weet wie het is. Maar als ik weet dat het mijn dochter kan zijn die ik al maanden niet gesproken heb zou ik niet aarzelen om op te nemen. Onbekend nummer of niet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |