Komt eraan,quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:35 schreef Leandra het volgende:
En?? Waar heb je m gepost??
Misschien dat je nog een paar van die trieste serieuze AT'ers op de kast kunt krijgen![]()
Zit er klaar voorquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:35 schreef Leandra het volgende:
En?? Waar heb je m gepost??
Misschien dat je nog een paar van die trieste serieuze AT'ers op de kast kunt krijgen![]()
Hij's fijn.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Komt eraan,
Hij was stiekem nogsteeds een beetje over het randje![]()
Er stond eerst een andere "quote"quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij's fijn.
Op wat voor manier was die nog steeds over het randje dan?![]()
Die is idd wel grappig, vooral nu er van die zeikerds op het topic afkomen die normaal nooit in DGK te vinden zijn... daar zijn ze te goed voor maar om een beetje humor in een topic te herkennen ontbreekt ze de intelligentie....quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Deze is wél tof toch!?
Enig idee hoeveel werk dit was?
Je lijkt wel para te wordenquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is idd wel grappig, vooral nu er van die zeikerds op het topic afkomen die normaal nooit in DGK te vinden zijn... daar zijn ze te goed voor maar om een beetje humor in een topic te herkennen ontbreekt ze de intelligentie....
Laten we een triviant-test als ballotage gaan instellen.....quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is idd wel grappig, vooral nu er van die zeikerds op het topic afkomen die normaal nooit in DGK te vinden zijn... daar zijn ze te goed voor maar om een beetje humor in een topic te herkennen ontbreekt ze de intelligentie....
quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb er nog een!
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Mehehehe...
PIquote:
Fijn... Mijn hele scherm onder de DDT....quote:
Nou dan zijn je puistjes ook wegquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Fijn... Mijn hele scherm onder de DDT....![]()
Wat valt dat me van je tegen... koop toch zo'n milieuvriendelijke vliegenmepperquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Fijn... Mijn hele scherm onder de DDT....![]()
Ben er nogquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat valt dat me van je tegen... koop toch zo'n milieuvriendelijke vliegenmepper![]()
Die werkt ook bij andere ongewenste entiteiten![]()
Alsof je DDT nog kopen kunt.....quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat valt dat me van je tegen... koop toch zo'n milieuvriendelijke vliegenmepper![]()
Die werkt ook bij andere ongewenste entiteiten![]()
Zo beestjes zijn de ergste .. Spuitbus en killen die handelquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:27 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Alsof je DDT nog kopen kunt.....![]()
Oeh, heetten die beestjes zo?![]()
Mwah.. je moest eens weten wat voor rommel en rotzooi ik nog kan krijgen als het nodig isquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:27 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Alsof je DDT nog kopen kunt.....![]()
Oeh, heetten die beestjes zo?![]()
Wacht maar totad er een in je kont hangtquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.. je moest eens weten wat voor rommel en rotzooi ik nog kan krijgen als het nodig is![]()
Beetje landbouwgif moet geen probleem zijn....
Geen idee hoe die beestjes heten, ik kan amper een vlieg van een wesp onderscheiden![]()
IN je kont!?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Wacht maar todat er een in je kont hangt![]()
Jaa kan gebeuren ...quote:
Ik ga ff Char kijken....quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.. je moest eens weten wat voor rommel en rotzooi ik nog kan krijgen als het nodig is![]()
Beetje landbouwgif moet geen probleem zijn....
Geen idee hoe die beestjes heten, ik kan amper een vlieg van een wesp onderscheiden![]()
Wat is je liefde voor ut leven begint het met een Mquote:
goed idee!quote:
quote:
MMMMMmmmmm begint met een B toch ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Ga jij me nou maar vertellen wie de liefde van m'n leven is en met welke letter z'n voornaam begint![]()
Voyeur zei iets wat ze niet leuk vond, Gert was het met Voyeur eens en hoplakee net op dat moment bleek BQ-fan APK ook net een vliegtuig uit te zijn gestapt en die kon het al jet-laggend niet laten er ook even wat van te zeggen....quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is al dat gezeik dan!?
Wat heb ik gemist!?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |