Echt niet... Gert begon uit het niets te zeiken over mijn leeftijd (oorlog nog meegemaakt) om er vervolgens ook nog een tenalady opmerking overheen te gooien..quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh, God...
Leandra is Gert aan het versieren...
En toen ik een soort vrouwenbonding begon werd ik weggestuurd.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt niet... Gert begon uit het niets te zeiken over mijn leeftijd (oorlog nog meegemaakt) om er vervolgens ook nog een tenalady opmerking overheen te gooien..
Als hij de nadruk op mijn oase gaat leggen dan rest mij uiteraard weinig anders zijn verschrompelde worteltje ook even onder de aandacht te brengen
Zijn dat de bonusaanbiedingen van deze week??quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:37 schreef Nostalgist het volgende:
2 t/m 8 juli
Prijswijzigingen en kennelijke verschrijvingen voorbehouden.
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn dat de bonusaanbiedingen van deze week??
hai Nossiequote:
Jammer, ander was ik ze wel even komen brengen....quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, jammer... er stond nix bij wat ik nodig had![]()
Buuv !!quote:
Ik PM je wel even een lijstje... of mag het alleen maar uit de bonus zijn??quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Jammer, ander was ik ze wel even komen brengen....![]()
Dat zou nog eens een anti-boycot statement zijn trouwens......quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Jammer, ander was ik ze wel even komen brengen....![]()
Tis maar 140 km omrijden...![]()
Als statement naar Gert, lijkt me dat laatste wel gepast.....quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik PM je wel even een lijstje... of mag het alleen maar uit de bonus zijn??![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou nog eens een anti-mod statement zijn trouwens......
140 km rijden om een paar AH producten te brengen![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vuige NSB'er... rot op naar Duitsland ofzo
Die post was allang aangepast![]()
In dat geval zal ik de online folder van AH ff doornemen om te kijken wat er nog meer in de bonus isquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Als statement naar Gert, lijkt me dat laatste wel gepast.....![]()
Heel gek, hoe er soms volledige topics kunnen verdwijnen ineens.quote:
Typisch hè...quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Heel gek, hoe er soms volledige topics kunnen verdwijnen ineens.
De boel de boel laten juist....... of je kondigt je bezoek ruim vantevoren aan zodat iemand ruimschoots de tijd heeft de puinhopen onder de bank te schuiven, of je komt onverwachts en dan maakt het niet uit wat voor oorlogsgebied de huiskamer is... maar dit is nasty.... binnen 5 minuten de boel op orde moeten hebbenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:51 schreef debuurvrouw het volgende:
ben ff als een wilde aan het opruimen, onverwacht bezoek wat zich gelukkig wel vlak voor aankomst aankondigd....
quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
De boel de boel laten juist....... of je kondigt je bezoek ruim vantevoren aan zodat iemand ruimschoots de tijd heeft de puinhopen onder de bank te schuiven, of je komt onverwachts en dan maakt het niet uit wat voor oorlogsgebied de huiskamer is... maar dit is nasty.... binnen 5 minuten de boel op orde moeten hebben
Succes... ik zou ze alleen maar AH huismerk cola schenken.... hadden ze maar op tijd of niet moeten waarschuwen
de jongens hebben vakantie, en dus tijd om met van alles te spelen. dat nemen ze zo letterlijk dat ze echt álles overhoop hadden gegooid. nadat ze vanochtend eerst alle verkleedkleren al overhoop hadden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
De boel de boel laten juist....... of je kondigt je bezoek ruim vantevoren aan zodat iemand ruimschoots de tijd heeft de puinhopen onder de bank te schuiven, of je komt onverwachts en dan maakt het niet uit wat voor oorlogsgebied de huiskamer is... maar dit is nasty.... binnen 5 minuten de boel op orde moeten hebben
Succes... ik zou ze alleen maar AH huismerk cola schenken.... hadden ze maar op tijd of niet moeten waarschuwen
Mag ik van de bonusaanbiedingen van deze week graag:quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Als statement naar Gert, lijkt me dat laatste wel gepast.....![]()
Lekker nix van aantrekken wat de visite van de zooi vindt... alsof hun eigen huis altijd spotless isquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
de jongens hebben vakantie, en dus tijd om met van alles te spelen. dat nemen ze zo letterlijk dat ze echt álles overhoop hadden gegooid. nadat ze vanochtend eerst alle verkleedkleren al overhoop hadden.![]()
maar het lijkt er weer op. althans, het is iets minder erg...![]()
![]()
zo genoeg gellibeled, watskeburt... doe mij maar een ah huiswijn trouwens, tis 5 uur geweest!![]()
Hebben ze niet bij de Aldi.... Kansloos....quote:
Wel hoor goedkoper ander naampie en zelfde shit zooiquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hebben ze niet bij de Aldi.... Kansloos....![]()
Als je het nou over ómrijden hebt..quote:
Oei.... Ik las iets anders.....quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:36 schreef Leandra het volgende:
Red Bull is per definitie kansloos.... ook die Aldi "Golden Power" variant
Laat maar... het is wel duidelijk dat jij het er niet voor over hebt....quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat deed je dan goed, want ik typte ook bijna iets anders
quote:
Oei, ik heb je wat al te hard aangepakt hè, vanmiddag.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat maar... het is wel duidelijk dat jij het er niet voor over hebt....![]()
Nostalgist biedt het gewoon uit zichzelf aan![]()
Hou maar op met je geslijm, je weet nu toch wel dat je kansloos bent?!quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Oei, ik heb je wat al te hard aangepakt hè, vanmiddag.
Hoezo?quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:49 schreef Soury het volgende:
Gaat dat boycot AH niet een beetje ver?...
Ik slijmde niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou maar op met je geslijm, je weet nu toch wel dat je kansloos bent?!
Het ontbreekt je nou eenmaal aan de kwaliteiten die ik zo in een man waardeer![]()
Misschien gaat Adje (net) iets te ver..quote:
Tis een beetje kinderachtig, moet zeggen dat ik me als adverteerder al eerder had teruggetrokkenquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien gaat Adje (net) iets te ver..
En wéghalen ging mij weer iets te ver, maar zou het niet erg vinden als jij het doet.
Maar natuurlijk...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Imho was het duidelijk zwaar overdreven en misschien juist daarom grappig.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien gaat Adje (net) iets te ver..
En wéghalen ging mij weer iets te ver, maar zou het niet erg vinden als jij het doet.
Klopt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Imho was het duidelijk zwaar overdreven en misschien juist daarom grappig.
Bovendien weet iedereen die een beetje nadenkt zelf ook wel dat het geen serieuze vergelijking is van Albert Heijn met Adolf Hitler.
iedereen die een beetje nadenkt Daar maak je een grote foutquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Imho was het duidelijk zwaar overdreven en misschien juist daarom grappig.
Bovendien weet iedereen die een beetje nadenkt zelf ook wel dat het geen serieuze vergelijking is van Albert Heijn met Adolf Hitler.
Ik vind dat je er om/mee moet kunnen lachen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt.![]()
En ik vond het ook grappig, maar "Adje" ligt altijd gevoelig. Onbegrijpelijk.
Dan kan het hele Boycot topic wel dicht,quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
iedereen die een beetje nadenkt Daar maak je een grote fout
gingen posten.quote:DGK![]()
![]()
Kun je niet elders op FOK! eer oogsten met deze creatie?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar ik heb de Adolf/Appie feauteaufuck weggehaald.
Weer vijf minuten voor niets zitten painten...
Ik zou het wel op prijs stellen als je 'm laat staan in de quote van Peter,
Zodat intelligente/nieuwsgierige mensen 'm gewoon nog kunnen vinden.
[afbeelding]
Ik begin als een ware regular uit mijn nek te lullen (zie posts hierboven) dus ik ga even peuken halen ofzoquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je niet elders op FOK! eer oogsten met deze creatie?
Of zet hem anders maar in het fakepic-topic. Dan staat ie niet zo nadrukkelijk verband te houden met mijn ludieke aktie (waarvan het de bedoeling is dat die de landelijke pers en wellicht ver daarbuiten gaat halen. )![]()
Mooie gedachte ...quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan kan het hele Boycot topic wel dicht,
Die staat namelijk vol met AT-toerist kneusjes die allemaal NIET eerst nadachten voordat ze
[..]
gingen posten.
Het is juist een mooie manier om de kekke users van de idioten te scheiden.
Een "controversiële" post zetten en kijken wie intelligent genoeg is om te snappen dat je er juist niet over moet vallen.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je niet elders op FOK! eer oogsten met deze creatie?
Of zet hem anders maar in het fakepic-topic. Dan staat ie niet zo nadrukkelijk verband te houden met mijn ludieke aktie (waarvan het de bedoeling is dat die de landelijke pers en wellicht ver daarbuiten gaat halen. )![]()
Dat topic kickt aarsch.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooie gedachte ...![]()
P.s. dat dat topic dicht kan daar ben ik het wel mee eens
Oi Ian.... Kekke Ava....quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Btw, Oi Nostalgist.
Lang niet zien posten
quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:16 schreef Leandra het volgende:
Mensen... ik ga ff boodschappen doen, iemand nog iets nodig van de AH??![]()
Laters
Vergeet de beflapjes dan niet ...quote:
Yoh lekkerquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:20 schreef debuurvrouw het volgende:
nah dan schenk ik zelf wel wat in...
[afbeelding]
iemand een glaasje huiswijn??![]()
![]()
Ja godverquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:23 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, het eten is klaar. ben ff weg....![]()
Bedoel niet jou maar laat me broek maar aanquote:
euhquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:41 schreef Soury het volgende:
Ben het een beetje beu ... lees maar ff terug. Tis maar 1 blz Ik heb geen zin om alles weer in te tikken![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:47 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
euhja hou je broek maar aan... we moeten aan de advertentie inkomsten denken
daar zakt mijn broek van af... natasja moet dat 'Ga toch krassen, dan win je nog eens wat' niet te letterlijk nemenquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Thanks ...
Ging me hierom
Nou hier spuit 13 ofzo maar dat gedoe met reclame daar trek ik me nix van aan, ik was gisteravond redelijk pissig toen ik die foto van Nadia zag... (met krassen in haar hals). Heb nu al meerdere keren laffe akties gezien wat naar aanranding riekt, maar ben het nu ook zat en heb expres veel uitgegeven bij appie vandaag
Heb je de foto gezien... Dat vieze vuile wijf zit daar nog een beetje mooi weer te spelen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:53 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
daar zakt mijn broek van af... natasja moet dat 'Ga toch krassen, dan win je nog eens wat' niet te letterlijk nemen![]()
Nou thanks mishandelen is een terechte opmerking.. Misschien hoor ik hier (SC) ook niet meer maar heb de COS daarom verlaten.... Niet normaalquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:20 schreef debuurvrouw het volgende:
BEW
ik vind het echt van de zotte worden daar. dit is geen treiteren meer, dit is gewoon mishandelen. Ze moeten het mi toch meer ombuigen naar een BB concept, maar dan zonder vastgestelde einddatum
maar dat je als publiek ook wat inmenging hebt...
Aangezien je hier mag posten over wat je maar wil denk ik dat je hier juist op je plek bentquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou thanks mishandelen is een terechte opmerking.. Misschien hoor ik hier (SC) ook niet meer maar heb de COS daarom verlaten.... Niet normaal
quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aangezien je hier mag posten over wat je maar wil denk ik dat je hier juist op je plek bent![]()
En je hebt nog eens helemaal gelijk ook.
Stelletje belachelijke idioten daar.
Hier ook hoor die belachelijke AH vatater doet je goedquote:
Oi, laat mij die Blauwe even helpen...quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier ook hoor die belachelijke AH vatater doet je goed![]()
snap ik nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi, laat mij die Blauwe even helpen...![]()
Yoh weet ik tis vergeven ..... Maar waar is Ducklingquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die Blauwe?
Gert?
Die actie tegen AH moet je niet zo letterlijk nemen.![]()
Geen idee waar Eendt is...quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Yoh weet ik tis vergeven ..... Maar waar is DucklingIs al paar dagen zoek. Of ben ik para
![]()
WTFquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen idee waar Eendt is...
Ik geloof dat hij met Thera is gaan trouwen in Las Vegas.
Komt eraan,quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:35 schreef Leandra het volgende:
En?? Waar heb je m gepost??
Misschien dat je nog een paar van die trieste serieuze AT'ers op de kast kunt krijgen![]()
Zit er klaar voorquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:35 schreef Leandra het volgende:
En?? Waar heb je m gepost??
Misschien dat je nog een paar van die trieste serieuze AT'ers op de kast kunt krijgen![]()
Hij's fijn.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Komt eraan,
Hij was stiekem nogsteeds een beetje over het randje![]()
Er stond eerst een andere "quote"quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij's fijn.
Op wat voor manier was die nog steeds over het randje dan?![]()
Die is idd wel grappig, vooral nu er van die zeikerds op het topic afkomen die normaal nooit in DGK te vinden zijn... daar zijn ze te goed voor maar om een beetje humor in een topic te herkennen ontbreekt ze de intelligentie....quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Deze is wél tof toch!?
Enig idee hoeveel werk dit was?
Je lijkt wel para te wordenquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is idd wel grappig, vooral nu er van die zeikerds op het topic afkomen die normaal nooit in DGK te vinden zijn... daar zijn ze te goed voor maar om een beetje humor in een topic te herkennen ontbreekt ze de intelligentie....
Laten we een triviant-test als ballotage gaan instellen.....quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is idd wel grappig, vooral nu er van die zeikerds op het topic afkomen die normaal nooit in DGK te vinden zijn... daar zijn ze te goed voor maar om een beetje humor in een topic te herkennen ontbreekt ze de intelligentie....
quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb er nog een!
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Mehehehe...
PIquote:
Fijn... Mijn hele scherm onder de DDT....quote:
Nou dan zijn je puistjes ook wegquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Fijn... Mijn hele scherm onder de DDT....![]()
Wat valt dat me van je tegen... koop toch zo'n milieuvriendelijke vliegenmepperquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Fijn... Mijn hele scherm onder de DDT....![]()
Ben er nogquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat valt dat me van je tegen... koop toch zo'n milieuvriendelijke vliegenmepper![]()
Die werkt ook bij andere ongewenste entiteiten![]()
Alsof je DDT nog kopen kunt.....quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat valt dat me van je tegen... koop toch zo'n milieuvriendelijke vliegenmepper![]()
Die werkt ook bij andere ongewenste entiteiten![]()
Zo beestjes zijn de ergste .. Spuitbus en killen die handelquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:27 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Alsof je DDT nog kopen kunt.....![]()
Oeh, heetten die beestjes zo?![]()
Mwah.. je moest eens weten wat voor rommel en rotzooi ik nog kan krijgen als het nodig isquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:27 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Alsof je DDT nog kopen kunt.....![]()
Oeh, heetten die beestjes zo?![]()
Wacht maar totad er een in je kont hangtquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.. je moest eens weten wat voor rommel en rotzooi ik nog kan krijgen als het nodig is![]()
Beetje landbouwgif moet geen probleem zijn....
Geen idee hoe die beestjes heten, ik kan amper een vlieg van een wesp onderscheiden![]()
IN je kont!?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Wacht maar todat er een in je kont hangt![]()
Jaa kan gebeuren ...quote:
Ik ga ff Char kijken....quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.. je moest eens weten wat voor rommel en rotzooi ik nog kan krijgen als het nodig is![]()
Beetje landbouwgif moet geen probleem zijn....
Geen idee hoe die beestjes heten, ik kan amper een vlieg van een wesp onderscheiden![]()
Wat is je liefde voor ut leven begint het met een Mquote:
goed idee!quote:
quote:
MMMMMmmmmm begint met een B toch ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Ga jij me nou maar vertellen wie de liefde van m'n leven is en met welke letter z'n voornaam begint![]()
Voyeur zei iets wat ze niet leuk vond, Gert was het met Voyeur eens en hoplakee net op dat moment bleek BQ-fan APK ook net een vliegtuig uit te zijn gestapt en die kon het al jet-laggend niet laten er ook even wat van te zeggen....quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is al dat gezeik dan!?
Wat heb ik gemist!?![]()
Volgens mij zijn alle letters van ut alfabet van toepassingquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
MMMMMmmmmm begint met een B toch ?![]()
Zo niet begint het met een P.
Zo niet een K?
Maar als ik eerlijk ben is het een G ...
Wts, dat heb ik nog meegelezen...quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voyeur zei iets wat ze niet leuk vond, Gert was het met Voyeur eens en hoplakee net op dat moment bleek BQ-fan APK ook net een vliegtuig uit te zijn gestapt en die kon het al jet-laggend niet laten er ook even wat van te zeggen....
Hoop drama om weinig...
Op zich is die eerste wel grappig eigenlijk.... vooral omdat ik hem hier altijd "the kid" of "zoonlief" noemquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
MMMMMmmmmm begint met een B toch ?![]()
Zo niet begint het met een P.
Zo niet een K?
Maar als ik eerlijk ben is het een G ...
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op zich is die eerste wel grappig eigenlijk.... vooral omdat ik hem hier altijd "the kid" of "zoonlief" noem
Je hebt het in je... ik voel het![]()
Volgens mij wel, tenzij er nog een enorme rel per PM heeft plaatsgevonden ofzo...quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wts, dat heb ik nog meegelezen...![]()
Dat stelde geen fuck voor...
En ze is nu in staking?
Zzzzzzzzzzzzzz dummmmmmmmmmmmdaaaaaaaaquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op zich is die eerste wel grappig eigenlijk.... vooral omdat ik hem hier altijd "the kid" of "zoonlief" noem
Je hebt het in je... ik voel het![]()
Pffff...quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij wel, tenzij er nog een enorme rel per PM heeft plaatsgevonden ofzo...
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Ga jij me nou maar vertellen wie de liefde van m'n leven is en met welke letter z'n voornaam begint![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
goed idee!ik ook...
wat een overeenkomstige smaak qua tv hebben wij toch..![]()
BEW trouwens. terug van een "gezellige pot tannis..."![]()
Ze ging wel leuk met die B... daar kan toch niemand tegenopquote:
Boer zoekt vrouwquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze ging wel leuk met die B... daar kan toch niemand tegenop
Misschien nog eens een gedeelde eerste plaats, maar that's it![]()
Mag ik meeraden?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duh... tuurlijk heb ik mijn kind geen Brian genoemd![]()
ik wist hetquote:
Ganz genau.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik wist het![]()
![]()
char is dus een lelijke vent
![]()
![]()
![]()
dus hij draagt geen jurken meer... ik vond het altijd zo schattigquote:
Bobquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:08 schreef Leandra het volgende:
Neuh... ik denk trouwens ook niet dat ik het zeg als het wel correct gegokt wordt
Jaaa hoor we zitten hier niet voor de lolquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:08 schreef Leandra het volgende:
Neuh... ik denk trouwens ook niet dat ik het zeg als het wel correct gegokt wordt
Mwah, met de veel voorkomende namen die je telkens noemt voorlopig nog welquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaaa hoor we zitten hier niet voor de lol![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaaa hoor we zitten hier niet voor de lol![]()
Wat???quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:12 schreef mootie het volgende:
Ik ga hem even in de Cos uitproberen!
doenquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:12 schreef mootie het volgende:
Ik ga hem even in de Cos uitproberen!
My Boobs are okquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, met de veel voorkomende namen die je telkens noemt voorlopig nog wel
Oh.... die entiteit...quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:14 schreef mootie het volgende:
Bas....... en die vlieg.
Die zijn er tochquote:
Bowenquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh.... die entiteit... [afbeelding]
En nee, hij heet geen Bas
h5n1 vliegjesquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat zijn ONWEERSBEESTJES!
Biequote:
het is toch naaktgeboren...quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:31 schreef Soury het volgende:
Blootgeboren
Moet een B zijnquote:
Oi... dammm dat is utquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:41 schreef mootie het volgende:
Hmmmmmmm Bjorn
Dat dus.... close maar net nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Geniaal, hij staat er nóg niet tussen...
Bwatquote:
Das een elquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:48 schreef Sebasser het volgende:
lawler
4 mensen die hun beeldscherm een lel hebben gegeven om het fruitvliegje te killen (in de cos)quote:
er voor of erna?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:48 schreef Soury het volgende:
Blurp
BQquote:
ONWEERSBEESTJE!quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:50 schreef mootie het volgende:
[..]
4 mensen die hun beeldscherm een lel hebben gegeven om het fruitvliegje te killen (in de cos)![]()
het is nota bene een franzoos uit de streek b...quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:52 schreef Polonium-120 het volgende:
yuk... ik heb een vies wijntje.... zo eentje dat je denkt dat die jaren ingeblikt is geweest... brrrr
bozo ... daar kun je mee thuis komenquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:52 schreef mootie het volgende:
Bozo?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:52 schreef mootie het volgende:
Bozo?
OMGquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:57 schreef Soury het volgende:
Bikke van dale
Ik kreeg ook al de neiging mee te gaan gokkenquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom doe ik dit?
Ik wéét hoe hij heet...
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kreeg ook al de neiging mee te gaan gokken
Hahhahahahhaaa ROFLquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik plak er een op je bekquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:00 schreef Polonium-120 het volgende:
hoeveel zegeltjes krijg ik nu?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:00 schreef Soury het volgende:
Tis gewoon een Boefje
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:01 schreef Talitha het volgende:
Brendan
de Lquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:02 schreef Soury het volgende:
L ?
Dat is flauw! Je zei dat het een aparte naam was, en ik ken gewoon 3 Brendans!quote:
Peeeeeeeeeeeeeeetrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is flauw! Je zei dat het een aparte naam was, en ik ken gewoon 3 Brendans!![]()
Je hebt me vals voorgelicht!!
POLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:08 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Peeeeeeeeeeeeeeetrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |