Maar natuurlijk...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Imho was het duidelijk zwaar overdreven en misschien juist daarom grappig.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien gaat Adje (net) iets te ver..
En wéghalen ging mij weer iets te ver, maar zou het niet erg vinden als jij het doet.
Klopt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Imho was het duidelijk zwaar overdreven en misschien juist daarom grappig.
Bovendien weet iedereen die een beetje nadenkt zelf ook wel dat het geen serieuze vergelijking is van Albert Heijn met Adolf Hitler.
iedereen die een beetje nadenkt Daar maak je een grote foutquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Imho was het duidelijk zwaar overdreven en misschien juist daarom grappig.
Bovendien weet iedereen die een beetje nadenkt zelf ook wel dat het geen serieuze vergelijking is van Albert Heijn met Adolf Hitler.
Ik vind dat je er om/mee moet kunnen lachen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt.![]()
En ik vond het ook grappig, maar "Adje" ligt altijd gevoelig. Onbegrijpelijk.
Dan kan het hele Boycot topic wel dicht,quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
iedereen die een beetje nadenkt Daar maak je een grote fout
gingen posten.quote:DGK![]()
![]()
Kun je niet elders op FOK! eer oogsten met deze creatie?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar ik heb de Adolf/Appie feauteaufuck weggehaald.
Weer vijf minuten voor niets zitten painten...
Ik zou het wel op prijs stellen als je 'm laat staan in de quote van Peter,
Zodat intelligente/nieuwsgierige mensen 'm gewoon nog kunnen vinden.
[afbeelding]
Ik begin als een ware regular uit mijn nek te lullen (zie posts hierboven) dus ik ga even peuken halen ofzoquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je niet elders op FOK! eer oogsten met deze creatie?
Of zet hem anders maar in het fakepic-topic. Dan staat ie niet zo nadrukkelijk verband te houden met mijn ludieke aktie (waarvan het de bedoeling is dat die de landelijke pers en wellicht ver daarbuiten gaat halen. )![]()
Mooie gedachte ...quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan kan het hele Boycot topic wel dicht,
Die staat namelijk vol met AT-toerist kneusjes die allemaal NIET eerst nadachten voordat ze
[..]
gingen posten.
Het is juist een mooie manier om de kekke users van de idioten te scheiden.
Een "controversiële" post zetten en kijken wie intelligent genoeg is om te snappen dat je er juist niet over moet vallen.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je niet elders op FOK! eer oogsten met deze creatie?
Of zet hem anders maar in het fakepic-topic. Dan staat ie niet zo nadrukkelijk verband te houden met mijn ludieke aktie (waarvan het de bedoeling is dat die de landelijke pers en wellicht ver daarbuiten gaat halen. )![]()
Dat topic kickt aarsch.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooie gedachte ...![]()
P.s. dat dat topic dicht kan daar ben ik het wel mee eens
Oi Ian.... Kekke Ava....quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Btw, Oi Nostalgist.
Lang niet zien posten
quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:16 schreef Leandra het volgende:
Mensen... ik ga ff boodschappen doen, iemand nog iets nodig van de AH??![]()
Laters
Vergeet de beflapjes dan niet ...quote:
Yoh lekkerquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:20 schreef debuurvrouw het volgende:
nah dan schenk ik zelf wel wat in...
[afbeelding]
iemand een glaasje huiswijn??![]()
![]()
Ja godverquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:23 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, het eten is klaar. ben ff weg....![]()
Bedoel niet jou maar laat me broek maar aanquote:
euhquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:41 schreef Soury het volgende:
Ben het een beetje beu ... lees maar ff terug. Tis maar 1 blz Ik heb geen zin om alles weer in te tikken![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:47 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
euhja hou je broek maar aan... we moeten aan de advertentie inkomsten denken
daar zakt mijn broek van af... natasja moet dat 'Ga toch krassen, dan win je nog eens wat' niet te letterlijk nemenquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Thanks ...
Ging me hierom
Nou hier spuit 13 ofzo maar dat gedoe met reclame daar trek ik me nix van aan, ik was gisteravond redelijk pissig toen ik die foto van Nadia zag... (met krassen in haar hals). Heb nu al meerdere keren laffe akties gezien wat naar aanranding riekt, maar ben het nu ook zat en heb expres veel uitgegeven bij appie vandaag
Heb je de foto gezien... Dat vieze vuile wijf zit daar nog een beetje mooi weer te spelen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:53 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
daar zakt mijn broek van af... natasja moet dat 'Ga toch krassen, dan win je nog eens wat' niet te letterlijk nemen![]()
Nou thanks mishandelen is een terechte opmerking.. Misschien hoor ik hier (SC) ook niet meer maar heb de COS daarom verlaten.... Niet normaalquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:20 schreef debuurvrouw het volgende:
BEW
ik vind het echt van de zotte worden daar. dit is geen treiteren meer, dit is gewoon mishandelen. Ze moeten het mi toch meer ombuigen naar een BB concept, maar dan zonder vastgestelde einddatum
maar dat je als publiek ook wat inmenging hebt...
Aangezien je hier mag posten over wat je maar wil denk ik dat je hier juist op je plek bentquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou thanks mishandelen is een terechte opmerking.. Misschien hoor ik hier (SC) ook niet meer maar heb de COS daarom verlaten.... Niet normaal
quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aangezien je hier mag posten over wat je maar wil denk ik dat je hier juist op je plek bent![]()
En je hebt nog eens helemaal gelijk ook.
Stelletje belachelijke idioten daar.
Hier ook hoor die belachelijke AH vatater doet je goedquote:
Oi, laat mij die Blauwe even helpen...quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier ook hoor die belachelijke AH vatater doet je goed![]()
snap ik nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi, laat mij die Blauwe even helpen...![]()
Yoh weet ik tis vergeven ..... Maar waar is Ducklingquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die Blauwe?
Gert?
Die actie tegen AH moet je niet zo letterlijk nemen.![]()
Geen idee waar Eendt is...quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Yoh weet ik tis vergeven ..... Maar waar is DucklingIs al paar dagen zoek. Of ben ik para
![]()
WTFquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen idee waar Eendt is...
Ik geloof dat hij met Thera is gaan trouwen in Las Vegas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |