In de SC hoef je nog niet in RTL-modus....quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt niet.
Doe niet zo mal! [afbeelding]
Niet?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:09 schreef mootie het volgende:
[..]
In de SC hoef je nog niet in RTL-modus....![]()
Geintje hoor!quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom zit ik me dan godverdegodver in te houden!?
Stel vuige dreghoeren!
Beetje mijn wunderschöne ava afkraken!
Hoersten zijn julllie!
HOERSTEN!
Wát een kutkneusquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:11 schreef mootie het volgende:
Waaro en Daaro......... lang geleden dat ik dat heb gehoord!
Wat vind je hiervan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt niet.
Doe niet zo mal! [afbeelding]
Veel te oranjequote:Op donderdag 5 juli 2007 15:13 schreef Sebasser het volgende:
Wat vind je hiervan?
[afbeelding]
Deze heb ik ook een tijdje gehad.
Die was nog erger.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan?
[afbeelding]
Ik vind hem mooierquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan?
[afbeelding]
Wat is er mis met oranje?quote:
Als het om mijn avatar gaat, telt alleen mijn mening.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind hem mooier![]()
MAAR ALLEEN IANS MENING TELT ZEKER!![]()
Die oranje weet ik nog wel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat is er mis met oranje?
Ik heb hem maar voor een maand gehad ofzo.
Ergens midden december, tot midden januari...
blauwequote:Op donderdag 5 juli 2007 15:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die oranje weet ik nog wel.
Had je die maar een maand?
Welke had je daarvoor dan!?![]()
Het is een tof topic.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:19 schreef mootie het volgende:
Ian, ik word chagerijnig.
Ik ben een imbeciel die bij de aldi inkopen doet.
Alles is mis met Oranjequote:Op donderdag 5 juli 2007 15:15 schreef Sebasser het volgende:
Wat is er mis met oranje?
Ik heb hem maar voor een maand gehad ofzo.
Ergens midden december, tot midden januari...
Domme mensen die zeggen dat andere mensen dom zijnquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet! Maar mensen zijn zo dom en dan moet ik weer reageren enzo..... enzo...... enzo....
Kan ook, ergens in december.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alles is mis met Oranje![]()
Kun je niet gewoon rood nemen.
Tof daar hou ik je aanquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:24 schreef Sebasser het volgende:
Kan ook, ergens in december.
Die Avatarquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat ben je toch een flexibel menneke! [afbeelding]
Ik ben anti-AH...quote:
Dan doe ik Groen en Rood.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Offfffffffffffffffff groen, maar geen paars!![]()
Zet je het meteen ook in mijn agenda?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tof daar hou ik je aan![]()
*Zoekt december op in agenda en noteert, "Sebasser neemt rood"*
Of stuur een PM als het zover is.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan doe ik Groen en Rood.
[..]
Zet je het meteen ook in mijn agenda?
Dat is het altijd wel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Is het al tijd voor bier, jongens?
Half 4 hè...quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is het altijd wel. [afbeelding]
Stel je niet aan gek.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Half 4 hè...![]()
Ik wacht nog eventjes...![]()
Je kan toch gewoon onder het werken drinken?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar ik mag er maar 1.
Want daarna moet ik hier werken. [afbeelding]
En dan mag ik pas om 10 uur weer![]()
Nee, dat kan nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon onder het werken drinken?
Pussy
zelfs niet stiekem?quote:
Ik had heel even deze weer:quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zelfs niet stiekem?![]()
vind dat anti AH ook niks hoor. Da's toch democratie? dat Ah dit zelf kan beslissen? beetje jammer dat het op aangeven van die Atsma is, zo'n fatsoensrakker, maar voor de rest, zelf weten zelf baas...
Waar?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh, God...
Leandra is Gert aan het versieren...
[afbeelding]
Hij wil even alleen zijn met Leandra, ik kan dat wel begrijpen...quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:14 schreef mootie het volgende:
Gert heeft me weggestuurd..... snik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |