Volgens mij zijn alle letters van ut alfabet van toepassingquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
MMMMMmmmmm begint met een B toch ?![]()
Zo niet begint het met een P.
Zo niet een K?
Maar als ik eerlijk ben is het een G ...
Wts, dat heb ik nog meegelezen...quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voyeur zei iets wat ze niet leuk vond, Gert was het met Voyeur eens en hoplakee net op dat moment bleek BQ-fan APK ook net een vliegtuig uit te zijn gestapt en die kon het al jet-laggend niet laten er ook even wat van te zeggen....
Hoop drama om weinig...
Op zich is die eerste wel grappig eigenlijk.... vooral omdat ik hem hier altijd "the kid" of "zoonlief" noemquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
MMMMMmmmmm begint met een B toch ?![]()
Zo niet begint het met een P.
Zo niet een K?
Maar als ik eerlijk ben is het een G ...
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op zich is die eerste wel grappig eigenlijk.... vooral omdat ik hem hier altijd "the kid" of "zoonlief" noem
Je hebt het in je... ik voel het![]()
Volgens mij wel, tenzij er nog een enorme rel per PM heeft plaatsgevonden ofzo...quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wts, dat heb ik nog meegelezen...![]()
Dat stelde geen fuck voor...
En ze is nu in staking?
Zzzzzzzzzzzzzz dummmmmmmmmmmmdaaaaaaaaquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op zich is die eerste wel grappig eigenlijk.... vooral omdat ik hem hier altijd "the kid" of "zoonlief" noem
Je hebt het in je... ik voel het![]()
Pffff...quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij wel, tenzij er nog een enorme rel per PM heeft plaatsgevonden ofzo...
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Ga jij me nou maar vertellen wie de liefde van m'n leven is en met welke letter z'n voornaam begint![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
goed idee!ik ook...
wat een overeenkomstige smaak qua tv hebben wij toch..![]()
BEW trouwens. terug van een "gezellige pot tannis..."![]()
Ze ging wel leuk met die B... daar kan toch niemand tegenopquote:
Boer zoekt vrouwquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze ging wel leuk met die B... daar kan toch niemand tegenop
Misschien nog eens een gedeelde eerste plaats, maar that's it![]()
Mag ik meeraden?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duh... tuurlijk heb ik mijn kind geen Brian genoemd![]()
ik wist hetquote:
Ganz genau.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik wist het![]()
![]()
char is dus een lelijke vent
![]()
![]()
![]()
dus hij draagt geen jurken meer... ik vond het altijd zo schattigquote:
Bobquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:08 schreef Leandra het volgende:
Neuh... ik denk trouwens ook niet dat ik het zeg als het wel correct gegokt wordt
Jaaa hoor we zitten hier niet voor de lolquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:08 schreef Leandra het volgende:
Neuh... ik denk trouwens ook niet dat ik het zeg als het wel correct gegokt wordt
Mwah, met de veel voorkomende namen die je telkens noemt voorlopig nog welquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaaa hoor we zitten hier niet voor de lol![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaaa hoor we zitten hier niet voor de lol![]()
Wat???quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:12 schreef mootie het volgende:
Ik ga hem even in de Cos uitproberen!
doenquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:12 schreef mootie het volgende:
Ik ga hem even in de Cos uitproberen!
My Boobs are okquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, met de veel voorkomende namen die je telkens noemt voorlopig nog wel
Oh.... die entiteit...quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:14 schreef mootie het volgende:
Bas....... en die vlieg.
Die zijn er tochquote:
Bowenquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh.... die entiteit... [afbeelding]
En nee, hij heet geen Bas
h5n1 vliegjesquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat zijn ONWEERSBEESTJES!
Biequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |