quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:45 schreef Oksel het volgende:
[..]
En dat uit jouw mond..Ik voel me vereerd.
Misschien was je toch niet geheel duidelijk in je lichaamstaal.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:54 schreef Oksel het volgende:
Echt, té frustrerend. Ze had gewoon mee moeten gaan, ik woon tegenover de metro.. Ik had haar zonder een woord te zeggen in de hal al moeten zoenen, en dan gewoon op de bank in de woonkamer haar bij me op schoot moeten zetten.. zonder slipje.
Kutwijf. Ze wilde wel.. 100% zeker.
Relatie Jups, met een hele leuke vrouwquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:54 schreef Oksel het volgende:
Echt, té frustrerend. Ze had gewoon mee moeten gaan, ik woon tegenover de metro.. Ik had haar zonder een woord te zeggen in de hal al moeten zoenen, en dan gewoon op de bank in de woonkamer haar bij me op schoot moeten zetten.. zonder slipje.
Kutwijf. Ze wilde wel.. 100% zeker.
"That's bone. and the lettering's something called 'sillian rail'"quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:46 schreef Oksel het volgende:
Ik ben de hoofdrolspeler uit het boek "American Psycho". Alleen is mijn visitekaartje mooier.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:46 schreef Oksel het volgende:
Ik ben de hoofdrolspeler uit het boek "American Psycho". Alleen is mijn visitekaartje mooier.
Een onbekende 2x zien in de metroquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:48 schreef BlackRhino het volgende:
Heb je haar vaker gezien? Grote kans dat ze vaker in die metro zitIf so: volgende keer gewoon telefoon nummer/email vragen
![]()
Net alsof je met een relatie geen andere lekkere wijven ken batsenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:01 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Relatie Jups, met een hele leuke vrouw
Hier was de geloofwaardigheid al weg.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:41 schreef Oksel het volgende:
.. godverdomme! Tering! Kut!
Ik zit in de metro.. met nette spijkerbroek, mooie leren schoenen, roze hemd, blauw met roze linnen colbert, kortom, ik zie gewoon top uit natuurlijk.
Was je op weg naar Gerard Joling en Gordon?quote:roze hemd, blauw met roze linnen colbert
quote:Ze lachte terug.. en zij verder niets..
Leer eerst eens schrijven plop de pauperquote:Nouja, that's live,
quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:41 schreef Oksel het volgende:
roze hemd, blauw met roze linnen colbert,
quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:19 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Was je op weg naar Gerard Joling en Gordon?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:19 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Was je op weg naar Gerard Joling en Gordon?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Net alsof je met een relatie geen andere lekkere wijven ken batsen
quote:Net alsof je met een relatie geen andere lekkere wijven ken batsen
quote:
TS haat zichzelf nu, chapeau.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:28 schreef milagro het volgende:
jezus man, het kost 2 sconden om een papiertje te pakken , desnoods van de grond, 1 seconde om een pen te pakken, en 3 seconden om je gsm nummer op te schrijven, en nog 1 seconde om het in haar poezelige handjes te drukken, en jij gaat die kostbare seconden verspelen door als een malloot te gaan staren.
Dat is het halve werk. Het is alles of niets. En in dit geval niets..quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:28 schreef milagro het volgende:
jezus man, het kost 2 sconden om een papiertje te pakken , desnoods van de grond, 1 seconde om een pen te pakken, en 3 seconden om je gsm nummer op te schrijven, en nog 1 seconde om het in haar poezelige handjes te drukken, en jij gaat die kostbare seconden verspelen door als een malloot te gaan staren.
Hehe, ik haat mezelf al jaren. Om wat ik ben, iemand die stiekem van de herenliefde houdt! Anders zou ik geen roze (zachtroze, yum!) dragen.quote:
wie heeft het over een relatie?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:42 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dat is het halve werk. Het is alles of niets. En in dit geval niets..Nouja, enorm veel positieve aandacht natuurlijk.
Dat gezeik met bellen en bullshit. Ik hoef geen relatie ofzo.
Half werk Milagro, half werk. Alles of niets. Ik heb geen zin in moeilijk gedoe met SMS'en, afspreken, bla bla, zulke dingen gaan spontaan, of niet. En in dit geval niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:46 schreef milagro het volgende:
[..]
wie heeft het over een relatie?
face it, je mist gewoon net dat wat het af had gemaakt.
en dat is wat blijft hangen bij zo'n meisje.
iemand die je de moeite waar vond, doet een echte toenadering, en niet zo'n laf knikje met het hoofd, voor interpretaties vatbaar.
had je dát nu achterwege gelaten, dan had het niets geweest, nu is het juist half werk.
helaas, joh, miskleun, net als die outfit, maar dat terzijde.
Serieus.... reageren....quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:46 schreef milagro het volgende:
[..]
iemand die je de moeite waar vond, doet een echte toenadering, en niet zo'n laf knikje met het hoofd, voor interpretaties vatbaar.
had je dát nu achterwege gelaten, dan had het niets geweest, nu is het juist half werk.
En achtervolgen en knevelen en en en enquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Was dan gewoon blijven zitten totdat zij eruit ging en was dan meegegaan..
dat werkt zo lekker bij Oksel, joh die schiet gelijk in de verdediging en begint dan over jouw (mijn dus) persoontje te zeikenquote:
Ja, ik vind het ook een beetje zielig gedrag van een "volwassen" persoon. Ergens moet toch een flink stuk frustratie zitten.quote:
Jep, mij een miskleun noemen en mijn kleding afzeiken is inderdaad niet over een persoontje zeiken. Ik ben dus de enige van ons twee die dat doet..quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:55 schreef milagro het volgende:
[..]
dat werkt zo lekker bij Oksel, joh die schiet gelijk in de verdediging en begint dan over jouw (mijn dus) persoontje te zeiken
ga je me nu weer PM-en zoals de vorige keer, schatquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:55 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook een beetje zielig gedrag van een "volwassen" persoon. Ergens moet toch een flink stuk frustratie zitten.
(Nu komt het antwoord meteen: "Kijk naarjezelf met dit topic.."van Milagro..)
nu ja, dat was de eerste reactie en gelijk raak ook, alle verdere reacties zijn dus eigenlijk overbodig, zo ook de mijnequote:
Ze had gewoon mee kunnen lopen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:55 schreef Cuegirllie het volgende:
ja verzin wat leuks.. maar ga t dan niet voor jezelf verpesten door geen nrs uit te wisselen en gewoon dom die metro uit te stappen
quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:05 schreef Oksel het volgende:
Okay, gooi er maar een slotje op, Milagro heeft weer eens een topic verpest.
Ik hoop dat je je nu goed voelt.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:57 schreef milagro het volgende:
[..]
ga je me nu weer PM-en zoals de vorige keer, schat
"kom dan op msn als je durft"![]()
![]()
roze hemdquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:41 schreef Oksel het volgende:
.. godverdomme! Tering! Kut!
Ik zit in de metro.. met nette spijkerbroek, mooie leren schoenen, roze hemd, blauw met roze linnen colbert, kortom, ik zie gewoon top uit natuurlijk.
Je weet dat de Handyman deel 31 niet vergelijkbaar is met het echte leven hè?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:52 schreef Oksel het volgende:
[..]
Half werk Milagro, half werk. Alles of niets. Ik heb geen zin in moeilijk gedoe met SMS'en, afspreken, bla bla, zulke dingen gaan spontaan, of niet. En in dit geval niet.
En je gedraagt je weer zó voorspelbaar, enorm volwassen, gelukkig maar.. ik was je al bijna gaan missen..![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je weet dat de Handyman deel 31 niet vergelijkbaar is met het echte leven hè?![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:55 schreef milagro het volgende:
[..]
dat werkt zo lekker bij Oksel, joh die schiet gelijk in de verdediging en begint dan over jouw (mijn dus) persoontje te zeiken
Je bedoelde zoiets milagroquote:Ja, ik vind het ook een beetje zielig gedrag van een "volwassen" persoon. Ergens moet toch een flink stuk frustratie zitten.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:49 schreef hamkaastosti het volgende:
en dat vrouwtje maar denken: Volgens mij kleedt hij me uit met z'n ogen zodat ie zelf dat jurkje aan kan trekken. De homo
ja zoiets, ja.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:05 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
[..]
Je bedoelde zoiets milagro?
pwnedquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik vind hem inderdaad (als vrouw) doodeng klinken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |