abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57465592
Beetje jammer dat er nergens een MSI pakketje is die je SimCity ineens helemaal opwaarderen naar de hierboven gebruikte packs en versies... Echt super om een stad zo waarheidsgetrouw te kunnen neerzetten.

Ik plant nu al zelf veel groen om toch een beetje het idee te houden dat er toch echt wel bomen staan, maar op deze wijze is het echt erg mooi!
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_57479933
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:18 schreef GasTurbine het volgende:
Oja en Elmar, al die bomen, is daar ook nog een pack van?
Yup, al staan ze niet volledig op Simtropolis. Dus als je me via een PM je mailadres wilt sturen dan mail ik ze wel naar je.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 22:33:32 #253
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57548382
Hoe maken jullie de grond goed als je een haven wilt maken met bijbehorende kust-stukken??
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_57552689
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 22:33 schreef GasTurbine het volgende:
Hoe maken jullie de grond goed als je een haven wilt maken met bijbehorende kust-stukken??
Grond gelijk maak tooltje langs de kust doen en dan een kustlijn creeren die gelijk loopt aan de diagonalen van je straten. Succes
Where facts are few, experts are many.
  zondag 23 maart 2008 @ 17:11:58 #255
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57561557
quote:
Op zondag 23 maart 2008 07:51 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Grond gelijk maak tooltje langs de kust doen en dan een kustlijn creeren die gelijk loopt aan de diagonalen van je straten. Succes
Met wegen is het me idd half gelukt. Maar er zitten dan weer zulke hoeken in de kust waarbij er gewoon niks op past.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_57564753
quote:
Op zondag 23 maart 2008 17:11 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Met wegen is het me idd half gelukt. Maar er zitten dan weer zulke hoeken in de kust waarbij er gewoon niks op past.
Met de God Tools proberen glad te strijken. Zo doe ik het ook met mijn kustlijn.

Vandaag de laatste hand aan mijn stadje Zuiderdieck gelegd. Zit nu op zo'n 25.000 inwoners.



  zondag 23 maart 2008 @ 20:22:17 #257
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57565524
Wat stellen die enorme vliegen-electrocuteerders op het één-na laatste plaatje voor?
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_57566416
quote:
Op zondag 23 maart 2008 20:22 schreef GasTurbine het volgende:
Wat stellen die enorme vliegen-electrocuteerders op het één-na laatste plaatje voor?
Zijn PEG Artificial Trees.
  zondag 23 maart 2008 @ 21:07:19 #259
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57566477
quote:
Op zondag 23 maart 2008 21:03 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Zijn PEG Artificial Trees.
Dankjewel
Je hebt echt een mooie stad

Ik ga nu ook maar aan een stadje beginnen waarbij realiteit en mooiheid voorop staan. Ik dump binnenkort wel wat screens
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_57581494
Hoe kan je ongelimiteerd (of iets va 100.000 of 200.000 per keer) geld krijgen in SC4 Deluxe? Ik word een beetje kriegel van dat 'weaknesspays' elke keer, dat levert maar 1000 op.
pi_57581647
quote:
Op maandag 24 maart 2008 16:45 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hoe kan je ongelimiteerd (of iets va 100.000 of 200.000 per keer) geld krijgen in SC4 Deluxe? Ik word een beetje kriegel van dat 'weaknesspays' elke keer, dat levert maar 1000 op.
Met deze plugin kan je heel wat meer geld krijgen dan de $1000 via weaknesspays.
  maandag 24 maart 2008 @ 16:54:24 #262
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_57581699

Het net winstgevende eilanddorpje Tupi Wupi!
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_57581938
quote:
Op maandag 24 maart 2008 16:54 schreef Gamer_V het volgende:
[ [url=http://www.imagehosting.com/out.php/i1651134_TupiWupi6Mrt.321205881405.png]afbeelding ][/URL]
Het net winstgevende eilanddorpje Tupi Wupi!
Ziet er lieflijk klein uit. En de naam Tupi Wupi.
pi_57582527
quote:
Op maandag 24 maart 2008 16:52 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Met deze plugin kan je heel wat meer geld krijgen dan de $1000 via weaknesspays.
Zo die is handig.Maar waar moet je die plugins ook alweer opslaan zodat ze werken?
  maandag 24 maart 2008 @ 18:47:12 #265
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57583850
quote:
Op maandag 24 maart 2008 17:36 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Zo die is handig.Maar waar moet je die plugins ook alweer opslaan zodat ze werken?
C:mijn documenten/simcity4/plugins
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_57584479
quote:
Op maandag 24 maart 2008 18:47 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

C:mijn documenten/simcity4/plugins
Ja het is me al weer gelukt ja. Ik zag die mapplugins alstaan ja.
pi_57584551
quote:
Op maandag 24 maart 2008 16:52 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Met deze plugin kan je heel wat meer geld krijgen dan de $1000 via weaknesspays.
pi_57609391
quote:
Op maandag 24 maart 2008 18:47 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

C:mijn documenten/simcity4/plugins
En in het spel waar komt dit gebouw dan tevoorschijn? Bij de cadeau's koni k ze niet vinden.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 21:50:14 #269
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57609545
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 21:42 schreef Stansfield het volgende:

[..]

En in het spel waar komt dit gebouw dan tevoorschijn? Bij de cadeau's koni k ze niet vinden.
misschien bij parkjes (worden er veel gezet), monumenten, desnoods bij zeepoorten. Je moet ze even allemaal langs gaan
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_57609578
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:23 schreef miss_schaapje het volgende:
is er ook een sims dierenverhaal lijn topic???
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_57609588
Ik heb trouwens nog ergens Simcity 2000 ofzo liggen
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 15:56:17 #272
132191 -jos-
Money=Power
pi_57675003
Ik ben de laatste tijd ook bezig met SImCity.
Ik probeer nu een soort ideale stad te maken met aan de rand wat industrie en in het midden woonwijken gecombineerd met commercie. De stad is nu voor meer dan de helft volgebouwd en heeft nu 90000 inwoners. Alle leef voorwaarden zijn zowat perfect behalve: er is geen openbaar vervoer dus veel files en aardig wat vervuiling. Hoe los ik dit op? Een metronetwerk aanleggen? Maar hoe haal ik die vervuiling weg? Er blijven altijd wel autos rijden dus dat lijkt me wel een probleem...

En verder ontwikkeld de stad zich vrij langzaam maar dat zou dan dus alleen aan bovenstaande dingen kunnen liggen aangezien de gezondheid goed is (heb wel wat rode gebieden maar de ziekenhuizen dekken wel alles maar dat zal dan wel door de vervuiling komen) en het onderwijs quotient zit tegen de 200 aan.

Graag zie ik wat tips

pic:

[ Bericht 5% gewijzigd door -jos- op 28-03-2008 16:10:06 ]
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 16:14:04 #273
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_57675406
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 15:56 schreef -jos- het volgende:
Ik ben de laatste tijd ook bezig met SImCity.
Ik probeer nu een soort ideale stad te maken met aan de rand wat industrie en in het midden woonwijken gecombineerd met commercie. De stad is nu voor meer dan de helft volgebouwd en heeft nu 90000 inwoners. Alle leef voorwaarden zijn zowat perfect behalve: er is geen openbaar vervoer dus veel files en aardig wat vervuiling. Hoe los ik dit op? Een metronetwerk aanleggen? Maar hoe haal ik die vervuiling weg? Er blijven altijd wel autos rijden dus dat lijkt me wel een probleem...

En verder ontwikkeld de stad zich vrij langzaam maar dat zou dan dus alleen aan bovenstaande dingen kunnen liggen aangezien de gezondheid goed is (heb wel wat rode gebieden maar de ziekenhuizen dekken wel alles maar dat zal dan wel door de vervuiling komen) en het onderwijs quotient zit tegen de 200 aan.

Graag zie ik wat tips
Je hebt verschillende soorten industrie, en die kun je door je belastingen enzo ontmoedigen en/of aanmoedigen.
Om een schone stad te krijgen, moet je ten eerste zorgen dat de welvaart redelijk is en ook veel onderwijs zodat je sims lekker slim zijn
Dan kun je vervolgens al je industriele 'vieze' industrie ontmoedigen, en meer de schonere industrieen 'aanmoedigen' dmv tax-cuts en al dat.
Openbaar vervoer, en bussen etc, werkt meestal prima. Meestal leg ik bij de aanleg van een stad gewoon als eerste de wegen aan, met zo'n dubbele weg dwars door de stad heen, en goede randwegen etc.
Ik schets dus zeg maar eerst de vorm van de stad (de kern) dmv een goed wegenplan, ga vervolgens meteen het OV regelen, en daarna pas ga ik de sectoren invullen (woningen, commercie, industrie). Het helpt als je gewoon begint in de pause-mode, en pas als alles een beetje is ingevuld, dan druk je op 'play' en zie je stad in een keer ontspringen
BTW, industrie en energiecentrales altijd aan de zijkant van de map dumpen, en industrie een beetje op afstand houden van de woongebieden enzo... maar dat wordt natuurlijk moeilijker zodra je stad echt begint te groeien, want dan zoekt dat elkaar toch op

Succes ermee.
Ik wil binnenkort ook weer beginnen (nieuwe pc)
  vrijdag 28 maart 2008 @ 16:19:20 #274
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57675539
qua verontreiniging. Die artificial trees werken niet of ik moet zo'n erge vervuiling hebben. Ze zijn aangesloten op elek. en water.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_57677024
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 16:19 schreef GasTurbine het volgende:
qua verontreiniging. Die artificial trees werken niet of ik moet zo'n erge vervuiling hebben. Ze zijn aangesloten op elek. en water.
Ze bestrijken maar een klein gebied, dus je moet goed op je vervuilingskaart kijken waar ze nodig zijn.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 19:45:53 #276
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57679768
Ik merk op dat ze pas werken bij mij als ik er 3 naast elkaar zet. Dan werken ze ook gelijk heel goed.

iig nogsteeds bedankt van de link die je me hebt gegeven
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  zaterdag 29 maart 2008 @ 01:42:38 #277
170712 Tuinboon
Vers uit de groentetuin
pi_57689419
@-jos-:

Je kan ook heel veel uit een metronetwerk halen. Je sims gebruiken de metro echt veel als hij goed is aangelegd, je verdient er lekker veel geld mee, het kost geen ruimte en het haalt veel auto's van de weg.
Ik heb in veel van mijn steden het metro aangelegd in de vorm van een raster, met ongeveer om de 10 tiles een station. Of dit ideaal is weet ik niet, maar hij wordt iig wel goed gebruikt.

Ik ben nu een beetje aan het experimenteren met monorails in grote steden (alleen bij rush-hour), maar dat loopt nog niet echt. Die dingen kosten veel ruimte en worden bij mij nog niet echt veel gebruikt.

Als je veel R$ in je stad hebt willen veel bushaltes ook goed werken. Deze sims preferen namelijk volgens mij de bus boven de auto ofzo, als je zo'n ding naast een grote flat zet staat ie gelijk op 400% overuse.

Maak ook een spoorbaan tussen je industrie gedeelte en je woongebied. Wordt ook veel gebruikt.
pi_57962423
ik ga nu weer is beginnen

hopen dat ik eindelijk is winstgevend kan zijn
pi_57962486
Even een schaamteloze tvp omdat ik dit prachtige spel ook nog speel. Heb de nieuwe inmiddels ook getest. Simcity voor dummies... De doodsteek voor deze prachtige reeks ben ik bang. De oude garde vond het juist de uitdaging van het winstgevend een echte stad bouwen. Wat ze nu hebben gedaan zou een groter publiek moeten aanspreken maar ik denk dat de echte simmers gewoon bij versie 4 blijven.
pi_58139081
Tvp
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
pi_58158714
tvp....

hoe draait SC4 op recente systemen (denk aan amd athlon X2 6000+ , 4GB ram (3,2 effectief, aangezien 32bits windows) geforce 8800gt)
en dan doel ik op de grote mappen, geheel volgebouwd, de nodige plugins en ook nog flink overzicht (aka uitgezoomd)
pi_58158979
Wat denk je zelf? Ik draai t nu iig op een c2d6750 met een 8800gts en ik heb nog geen hickup gezien. Grootste stad nu is 600k inwoners..
Where facts are few, experts are many.
pi_58159001
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 14:52 schreef Atreidez het volgende:
Wat denk je zelf? Ik draai t nu iig op een c2d6750 met een 8800gts en ik heb nog geen hickup gezien. Grootste stad nu is 600k inwoners..
gezien de minimale eisen dacht ik dat van een 2600+ met 6800 (128 mb) dat het wel soepel ging, maar een grote map , voor de helft volgebouwd en beetje uitgezoomd wilde je eigenlijk niet doen
  zondag 20 april 2008 @ 11:16:23 #284
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_58173814
Gister ook maar weer eens simcity uit het hoesje gepakt en geinstalleerd
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:50:30 #285
127631 ferdinandbol
blood sweat and tears
pi_58231429
Een grote ramp.
Ik heb sinds ik een aantal nieuwe downloads van simcity heb geplaatst in mijn plugins de controle over mijn spel verloren.
Veel gebouwen zitten plots ingepkaat.Energiecentrales zijn verdwenen, water pompen weg en het spel start met een waarschuwing dat er dependency packs missen. Na cleanitol check meld dat bldgprop_vol2. en vol 1dat has not been found, you can download it
Maar ik krijg deze niet meer down geload in de plugin.
Ik weet mij geen raad meer
The sky should be the limit
pi_58423136
Maar weer eens verder gegaan.



Op het moment nog vrij kaal, maar daar komt als het goed is verandering in. Heb alleen nog geen idee hoe ik het verder wil gaan inrichten.
pi_58431084
Een doodlopende weg op de foto links Lijkt me op zich wel mooie plek voor de Playboy Mansion ofzo..
Where facts are few, experts are many.
pi_58478528
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 10:05 schreef Atreidez het volgende:
Een doodlopende weg op de foto links Lijkt me op zich wel mooie plek voor de Playboy Mansion ofzo..
Weg loopt nu nog steeds dood, want ik ben met een ander gedeelte van de stad verder gegaan.




  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:00:39 #289
135434 Crazy-M
Just Me
pi_58571426
Ik begin ee nstad eigenlijk altijd met een woonwijk, windmolens (stuk of 4 a 5) dan daarnaast een commercial zone, en daarnaast Industrie.

Wegennet leg ik aa n(een street en een avenue die de gebieden rechtstreeks verbindt.
Water: Leg ik nooit aan hoor niemand klagen
Stroommasten: Nooit gebruikt

Politie en brandweer pas het moment dat het nodig is.
Ik maak in elk geval altijd flinke winst met dit concept. Bouw meestal meer woonwijken bij als ik wat verlies draai en dan ze je het ook omhoog schieten, Maar in dit topic staan mooie tips om uit te proberen in elk geval
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:06:58 #290
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_58575153
Water is wel waar voor je geld hoor
Dan gaan de huizen de lucht in en wonen er bij elke uitbreiding weer 2 x zoveel mensen op dat blok.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:19:27 #291
135434 Crazy-M
Just Me
pi_58575407
mja ik deed het dus niet vanwege de gigantische kosten
en als ik een waterpomp neerpleur het aanleggen van het water netwerk ook zo irri vind ik ...
maar goed, vanavond is proberen tijdens het nuttigen van een pilsje
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_58576453
ik kan bij kleine stadjes even winst draaien maar zodra ik de helft ofzo heb volgebouwd, ga ik finaal onderuit
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:18:19 #293
135434 Crazy-M
Just Me
pi_58576610
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 15:10 schreef mschol het volgende:
ik kan bij kleine stadjes even winst draaien maar zodra ik de helft ofzo heb volgebouwd, ga ik finaal onderuit
bekend probleem.
Zodra je een goed lopende hebt. En je wilt uitbreiden dan gaat het mis.
heb ik zodra ik met water gebouwen ga beginnen enzo
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_58581339
Elke keer als dit topic in mijn MyAct omhoog komt heb ik weer zin om te gaan spelen. Alleen om alle plugins die ik leuk vind weer bij elkaar te gaan zoeken..
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_58583022
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 19:49 schreef Cerbie het volgende:
Elke keer als dit topic in mijn MyAct omhoog komt heb ik weer zin om te gaan spelen. Alleen om alle plugins die ik leuk vind weer bij elkaar te gaan zoeken..
ik heb nu 1 map waar een groot deel van m;n vorige plugins in staan...

en ik heb een tooltje op tweakers gezien die elke plugin in 1 .dat bestand kan zetten zodat je
A) een veel minder smerige plugin dir hebt
b) simcity veel sneller zou moeten worden, omdat de .dat bestanden ook nog eens gecompressed zijn (en dus minder geheugen in beslag nemen)
pi_58583040
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:19 schreef Crazy-M het volgende:
mja ik deed het dus niet vanwege de gigantische kosten
en als ik een waterpomp neerpleur het aanleggen van het water netwerk ook zo irri vind ik ...
maar goed, vanavond is proberen tijdens het nuttigen van een pilsje
als ik niet om het geld speel (aka cheat) dan leg ik wegen, water en elektra als eerst zoveel mogelijk aan
pi_58739985
eff vraagje: weet iemand een goede tutorial voor het volgende:
ik wil het stuk gras van simcity kopieeren, iets bij het lot plaatsen en de stats veranderen en ook nog een apart menu item van maken.

dat mogen ook enkele losse tutorials zijn..
ik kan ze niet vinden

met alleen stats aanpassen van een gebouw zou ik al een eind geholpen zijn
pi_58740316
quote:
Op zondag 18 mei 2008 11:42 schreef mschol het volgende:
eff vraagje: weet iemand een goede tutorial voor het volgende:
ik wil het stuk gras van simcity kopieeren, iets bij het lot plaatsen en de stats veranderen en ook nog een apart menu item van maken.

dat mogen ook enkele losse tutorials zijn..
ik kan ze niet vinden

met alleen stats aanpassen van een gebouw zou ik al een eind geholpen zijn
Misschien kan je wat met de LOT Tutorials en de BAT Tutorials op SC4Devotion.
pi_58743514
quote:
Op zondag 18 mei 2008 12:03 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Misschien kan je wat met de LOT Tutorials en de BAT Tutorials op SC4Devotion.
thnx..

ik heb inmiddels a.d.v. een tutorial het stukje gras verbouwd...
en na flink wat proberen ook de stats aangepast, en kan em zowaar ook nog plaatsen
heeft wel een gare naam maar jammer dan..


ik ga volgende week eff kijken of ik gebouwtje kan maken die zowel brandweer, politie als hospitaal is
pi_58749660
quote:
Op zondag 18 mei 2008 15:28 schreef mschol het volgende:

[..]

thnx..

ik heb inmiddels a.d.v. een tutorial het stukje gras verbouwd...
en na flink wat proberen ook de stats aangepast, en kan em zowaar ook nog plaatsen
heeft wel een gare naam maar jammer dan..
[ afbeelding ]

ik ga volgende week eff kijken of ik gebouwtje kan maken die zowel brandweer, politie als hospitaal is
Het CSX Civic Centre is dacht ik al een 3 in 1 oplossing. Dus misschien is dat ook wel wat voor je.

Van het weekend ook maar eens verder gegaan.





abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')