abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57156370
tvp
pi_57156877
Heb heel wat vervuilende industrie gesloopt. De milieumeter stijgt.....

pi_57173943
En wat ik ook niet begrijp is waarom die parkeergarages niet werken. Als ik er 1 plaats bij een bushalte blijft die leeg of heeeeel soms zitten er 5 auto in.

Wat is het nut van die parkeergarages?
  woensdag 5 maart 2008 @ 16:42:36 #204
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_57176792
Bij bushaltes moet er echt een reden zijn waarom ze de rest van de afstand niet gewoon zouden kunnen doen met de auto. Rijkere mensen nemen ook minder snel de bus. Ik denk dat het meer nut heeft om ze neer te zetten naast treinstations.

[ Bericht 10% gewijzigd door Gamer_V op 05-03-2008 16:47:40 ]
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_57176947
quote:
Where do you place parking garages, I place them beside subway and bus terminals to no avail.

Make sure the busses and subways go to places they actually need to go (residential to commercial, residential to industrial). If the subways/busses do not lead them to where they work, then why would they take them?

Now, parking garages should be placed directly across the street from the stations. Due to Sim City 4's path finding, it takes 2 steps if you place it next to the station (one to go out of the garage, and then one to walk one tile over and go into the station). If you place the parking garage across the street, Sim City 4 will only count that as one tile (leaving the garage and walking across the street).

The best way though is to download some buildings from simtropolis that have the parking garages built in (they are a huge waste of space in my opinion).
Dus kort in het NL, aan de overkant plaatsen. Door pathfinding van SC4 is 1 hokje verschil schijnbaar een grote reden om niet tot gebruik over te gaan.

http://www.gamespot.com/pc/strategy/simcity4/show_msgs.php?topic_id=m-1-28534436&pid=561176&page=8
Where facts are few, experts are many.
pi_57178898
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 16:42 schreef Gamer_V het volgende:
Bij bushaltes moet er echt een reden zijn waarom ze de rest van de afstand niet gewoon zouden kunnen doen met de auto. Rijkere mensen nemen ook minder snel de bus. Ik denk dat het meer nut heeft om ze neer te zetten naast treinstations.
Ja, dat wist ik. Treinen rijden er niet bij mij. Metro wel. Maar zie al een andere reactie over de pakeergarages.

Bedankt, voor het meedenken!
pi_57178930
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 16:51 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Dus kort in het NL, aan de overkant plaatsen. Door pathfinding van SC4 is 1 hokje verschil schijnbaar een grote reden om niet tot gebruik over te gaan.

http://www.gamespot.com/pc/strategy/simcity4/show_msgs.php?topic_id=m-1-28534436&pid=561176&page=8
Aan de overkant. Niet aan gedacht. Ga ik eens uitproberen.
Bedankt!
pi_57180161
Klopt heb 1tje getest en aan de overkant van een bushalte gezet. Met een straat ertussen. Dik 300 parkeerplaatsen bezet nu.........

  zaterdag 8 maart 2008 @ 12:46:20 #209
62913 Blik
The one and Only!
pi_57241177
Ik heb Simcity ook maar weer eens geinstalleerd (heb CD2 maar gedownload van internet)

Ik had een mooi stadje gebouwd, denk voor 2/3de volgebouwd.Budget de hele tijd goed, zat alleen wel een beetje te kutten met watergebruik en energieverbruik, dat constant tegen de max zat. Dus ik vervang mijn kleine waterpomp voor een grote waterpomp en druk weer op >>>. Blijkt dat ik mijn waterpomp er verkeerd had neergezet, waardoor 3/4 van mijn stad opeens zonder water zat en ik in een paar seconden 20.000 bewoners kwijt was. Daardoor ging mijn budget van +2000 per maand opeens naar -8000 per maand. Ook natuurlijk mede door hogere kosten van de waterpomp.

een groot drama natuurlijk, na een halfuur was alles weer goed. Alle gemeentelijke verordeningen terug gedraaid, alles flink gebudgetteerd. Alleen is mijn geldvoorraad nu een beetje weg. En ik ben bang dat ik binnenkort nogal veel mag gaan slopen, want de files beginnen een beetje irritant te worden voor mijn sims.
pi_57241745
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:46 schreef Blik het volgende:
binnenkort nogal veel mag gaan slopen, want de files beginnen een beetje irritant te worden voor mijn sims.
Das een groot deel van t succes van een grote stad. Het durven slopen van probleemgebieden
Where facts are few, experts are many.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 16:26:52 #211
62913 Blik
The one and Only!
pi_57245070
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:14 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Das een groot deel van t succes van een grote stad. Het durven slopen van probleemgebieden
Dat weet ik, ik heb alleen niet een hele grote buffer door dat debakel van vanochtend. En dat herstructureren kost een flinke duit.

(Ik baal er nog steeds van, ik had op >>> gedrukt en toen naar de WC gegaan... )
  zaterdag 8 maart 2008 @ 20:14:24 #212
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57249790
Ben er ook maar weer mee begonnen. Wat voor strategiën passen jullie toe. Ik heb gewoon geen trek in het 'elke blok x residential, x comercial enz' maar doe het dan ook als een echte stad.

Op dit moment ziet het er ongeveer zo uit:


1
2
3
<?php
Industrie 
commercie kruispunt 5 wijken boven elkaarelke wijk maar 1 uitgang richting industrie(avenue).
?>

Die komen samen bij het kruispunt. Heb ongeveer op dat kruispunt nu 1500 auto's en 2500 buspassagiers. Heb ook een metro liggen vanaf de hoogste (een ondergrondse richting centrum industrie, 56% bezetting) en de laagste (een bovengrondse die net voor de industrieën stopt en overgaat in een buslijn, 76 % bezetting) wijk. Daarnaast heb ik vanaf mijn 'stadskern' een ondergrondse liggen richting centrum industrie. (14% bezetting maar)
Tot nu gaat het nog goed. Iemand suggesties om mijn (langszaam dichtslibbende) wegen te verbeteren?

Zelf zat ik te denken aan het uitbreiden van de kern richting het oosten. Eventueel sloop ik wat bushokjes (allemaal gemiddeld 55% bezet) in de buurt van de metro.



[ Bericht 4% gewijzigd door GasTurbine op 08-03-2008 20:27:29 ]
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  zaterdag 8 maart 2008 @ 20:28:50 #213
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57250154
Links is trouwens nog een klein ventweggetje om het centrale kruispunt een beetje te ontlasten.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_57262147
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 20:14 schreef GasTurbine het volgende:

Die komen samen bij het kruispunt. Heb ongeveer op dat kruispunt nu 1500 auto's en 2500 buspassagiers. Heb ook een metro liggen vanaf de hoogste (een ondergrondse richting centrum industrie, 56% bezetting) en de laagste (een bovengrondse die net voor de industrieën stopt en overgaat in een buslijn, 76 % bezetting) wijk. Daarnaast heb ik vanaf mijn 'stadskern' een ondergrondse liggen richting centrum industrie. (14% bezetting maar)
Tot nu gaat het nog goed. Iemand suggesties om mijn (langszaam dichtslibbende) wegen te verbeteren?

Zelf zat ik te denken aan het uitbreiden van de kern richting het oosten. Eventueel sloop ik wat bushokjes (allemaal gemiddeld 55% bezet) in de buurt van de metro.
Enentueel met tol gaan werken om ze nog meer het OV in te jagen. Zelf zou ik in ieder geval proberen om de bushokjes te laten staan. Bussen dragen toch niet bij aan de drukte op je wegen.

Twee plaatjes uit mijn nieuwe stadje:

De Coit Tower waar de Sims kunnen genieten van het uitzicht. Heb hem ook op een heuveltje gezet. Al zie je dat niet zo heel goed door de bomen.



En mijn trapsheuvel.

pi_57263412
Aantal screenshots van mijn grootste stad San Jose met 64000 inwoners in de regio San Francisco:


Overzicht.


Luchtvervuiling .


Achterbuurt met troosteloze eenheidsbebouwing.


Hoogbouw.


Er is ook wel wat rust te vinden in mijn stad.


Mooie appartementen met uitzicht op het water.

Hele andere manier van een stad bouwen dan ElmarO. Het wordt bij mij meestal ook meer een chaos met meerdere zones doorelkaar .
  zondag 9 maart 2008 @ 15:36:39 #216
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_57263937
Ik kan mijn rush hour cd niet meer vinden.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  zondag 9 maart 2008 @ 17:53:03 #217
205006 Adolecens
a.k.a. Ado
pi_57266451
EP1.dat

Ik heb een probleem met het installeren van SC4 Rush Hour.

Ik heb de orginele cd's, met een legaal serienummer. Het installeren van cd1 gaat goed, vervolgens vraagt de installatie naar cd2, dit loopt door tot 74,19% en vervolgens komt de installatie met de melding dat het bestand EP1.dat niet te vinden is en niet te kopieren is, of ik het opnieuw wil proberen of wil annuleren. Ik kan op Opnieuw klikken wat ik wil, maar er komt geen verbetering. Als ik op annuleren klik, wordt de installatie afgebroken en alles verwijderd.

Ik heb gezocht op inet, bij EA en op andere fora, maar kan hier niks over vinden, ja wel dat er meer mensen zijn met dit probleem, maar niet wat de oplossing is...

Config: Windows Vista Ultimate, 3gb mem, dual core cpu, geforce 7800GT 256mb.

Ik heb het spel een keer eerder aan de praat gehad en wederom met veel plezier gespeeld, weet niet meer of dit onder Windows XP was of Vista.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_57266578
quote:
Op zondag 9 maart 2008 17:53 schreef Adolecens het volgende:
EP1.dat

Ik heb een probleem met het installeren van SC4 Rush Hour.

Ik heb de orginele cd's, met een legaal serienummer. Het installeren van cd1 gaat goed, vervolgens vraagt de installatie naar cd2, dit loopt door tot 74,19% en vervolgens komt de installatie met de melding dat het bestand EP1.dat niet te vinden is en niet te kopieren is, of ik het opnieuw wil proberen of wil annuleren. Ik kan op Opnieuw klikken wat ik wil, maar er komt geen verbetering. Als ik op annuleren klik, wordt de installatie afgebroken en alles verwijderd.

Ik heb gezocht op inet, bij EA en op andere fora, maar kan hier niks over vinden, ja wel dat er meer mensen zijn met dit probleem, maar niet wat de oplossing is...

Config: Windows Vista Ultimate, 3gb mem, dual core cpu, geforce 7800GT 256mb.

Ik heb het spel een keer eerder aan de praat gehad en wederom met veel plezier gespeeld, weet niet meer of dit onder Windows XP was of Vista.
Het spel moet in ieder geval werken onder Vista. Heb zelf Home Premium en hier werkt het. Weet niet of je een DVD-Rom en een CD/DVD-brander hebt? Zo ja, probeer het spel eens via de brander te installeren. Heb ook wel eens een probleem gehad met installeren en dat was toen de oplossing. Heb alleen geen idee meer of het hetzelfde probleem was als jij nu hebt.
  zondag 9 maart 2008 @ 18:11:15 #219
205006 Adolecens
a.k.a. Ado
pi_57266770
Ik heb één DVD Dual layer brander erin zitten, verder niks.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_57266862
Beschadigde cd?
  zondag 9 maart 2008 @ 23:42:17 #221
205006 Adolecens
a.k.a. Ado
pi_57274522
CD's zijn splinternieuw, één keer eerder gebruikt. Heb nu de twee cd's gedownload, waarbij op de tweede cd dus wel dat bestand bij op staat. Mijn eigen serial gebruikt en het werkt...

Beetje vreemd dat op de orgineel gekochte cd's dat bestand niet op staat en je de illegaliteit moet gebruiken om het werkend te krijgen. Al met al dus geen antwoord op mijn vraag, maar het werkt wel intussen...
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_57289401
Zat vanmiddag op de postbode te wachten. Dus ik een nieuw kaartje gepakt, op pauze gezet en een hele stad alvast aangelegd ; resultaat. Vervolgens steeds op de hoogste snelheid gezet tot er waarschuwingen komen (geen stroom, water, stakingen) of brand natuurlijk, en zo in een uurtje tijd aardig stadje gebouwd Zit te wachten tot de hi tech zich wil settelen in t vervuilde gebied en ben de arme mensjes beetje aan t wegpesten. Laatste save
Where facts are few, experts are many.
  maandag 10 maart 2008 @ 20:11:45 #223
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57290382
MrX82, die stad, prachtig gewoon...
Ben echt sprakeloos..
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_57295542
Vanavond nog ff verder gedraaid, jaar 86 en 97k inwoners. Bouwen op volle snelheid is wel grappig trouwens, voor je blokje gelegd is is ie alweer bebouwd Doe dan wel geen minimanagement met parkjes enzo, maar die tijd heb ik wel gehad. Beetje met die taxes klooien en een zo effectief mogelijk health en education system maken is ook weleens leuk
Where facts are few, experts are many.
  maandag 10 maart 2008 @ 23:53:13 #225
62913 Blik
The one and Only!
pi_57296349
Netjes Altreidez, mooi gedaan in korte tijd. Ik krijg het niet voor elkaar (maar ik ben denk ik ook te voorzichtig met sloopwerk
  dinsdag 11 maart 2008 @ 20:59:28 #226
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57314373
Wat ik niet snap: Mijn stad heeft een farmtown naast zich liggen, met alleen maar boerderijen. Nu rijden er 500 freight trucks richting stad 1 maar als ik eenmaal stad 1 laad, rijdt er geen ene freight truck door de stad.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_57316840
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 20:59 schreef GasTurbine het volgende:
Wat ik niet snap: Mijn stad heeft een farmtown naast zich liggen, met alleen maar boerderijen. Nu rijden er 500 freight trucks richting stad 1 maar als ik eenmaal stad 1 laad, rijdt er geen ene freight truck door de stad.
Ja, dat neighbourgedoe staat op zich los van productvervoer e.d. Neighbourhoods hebben wel effect natuurlijk op elkaar met verkeer, maar als er een vrachttruck met fruit van een boerderij je kaart verlaat gaat ie lama zeggen op in de wereld buiten je region kaart. Als je een garbage contract hebt met die stad, zie je bijvoorbeeld wel veel garbage trucks op de overgangen tussen die steden.

Ik zet bijvoorbeeld in die ene stad waar ik nu mee bezig was, in de hele regio een vliegveld neer, en vervolgens heb ik een gebruik van 29000 personen op dat vliegveld. Das 1/3 van de totale bevolking Die vliegen dus ook ergens naar buiten me regio aangezien nergens anders een vliegveld staat
Where facts are few, experts are many.
  donderdag 13 maart 2008 @ 12:55:54 #228
127631 ferdinandbol
blood sweat and tears
pi_57349789
Waarom kan ik hoogliggende spoorlijnen niet verbinden met laagliggende spoorlijnen (ik bedoel niet de monorail)
Ik wil nl dat spoorlijnen en wegen elkaar niet kruisen (dit bevorderd doorstroom)
Kan je tunnels en laagliggende wegen spoorlijnen bouwen zonder dat er sprake is van heuvels of bergen?
Ik kom in grote steden niet verder dan 350.000 inw de rek lijkt er dan uit en de groei neemt af of maar heel langzaam toe. Hoe kan ik meer inw verkrijgen.
Waarom krijg ik nooit een militaire basis aangeboden of somige andere cadeau's
Ik heb veel moeite met het aanleggen van ferry ports of andere haven omdat ik steeds te stijl land of te diep water zou hebben. Is daar een methode voor?
The sky should be the limit
pi_57350530
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 12:55 schreef ferdinandbol het volgende:
Waarom kan ik hoogliggende spoorlijnen niet verbinden met laagliggende spoorlijnen (ik bedoel niet de monorail)
Ik wil nl dat spoorlijnen en wegen elkaar niet kruisen (dit bevorderd doorstroom)
Kan je tunnels en laagliggende wegen spoorlijnen bouwen zonder dat er sprake is van heuvels of bergen?
De hoge spoorlaan is niet voor treinen maar voor metro's. Er is ook een overgang standaard in het programma van hoge spoor naar metro, toch? Er is een addon die je makkelijker tunnels laat maken door landslopes te creeeren : http://www.simtropolis.com/stex/index.cfm?id=18043
quote:
Ik kom in grote steden niet verder dan 350.000 inw de rek lijkt er dan uit en de groei neemt af of maar heel langzaam toe. Hoe kan ik meer inw verkrijgen.
Kijk naar wat er nodig is. Als je stad echt stagneert kan je met een neighbourcity waar je low wealth commercial en dirty industry ingooit een boost krijgen in je gewone start. Het kan natuurlijk net zo goed zijn dat er iets mis is; te weinig healthcare, educatie of veiligheid of teveel vervuiling, lawaai en hoge belastingen. Er is vaak niet 1 antwoord op zo'n vraag
quote:
Waarom krijg ik nooit een militaire basis aangeboden of somige andere cadeau's
Als je je budget niet sluitend kan maken en je zit bijna zonder krijg je aanbiedingen van kadootjes die geld kunnen verdienen, zoals de militaire basis of de gevangenis. Let wel, ze hebben vaak een slechte invloed op gebouwen er omheen. Volgens mij kun je sommige zelfs niet eens gewoon deleten, zoals de militaire basis
quote:
Ik heb veel moeite met het aanleggen van ferry ports of andere haven omdat ik steeds te stijl land of te diep water zou hebben. Is daar een methode voor?
Er is een tool onder de god tools die je land laat dalen, stijgen, of gelijk maken. Als je de gelijk maak tool langs de rand van je kust goed gebruikt kan je een recht stukje creeeren. Probeer het eens na een save om te oefenen

Me turbo stadje is inmiddels op 116k inwonders (medium kaart), dirty industry en stroomcentrales heb ik toch maar naar een kleine buurtgemeente gegooid (ik stagneerde ook op 95k inwoners). Verkeer wordt toch problematisch nu, nog geen echte oplossing voor gevonden
Where facts are few, experts are many.
  donderdag 13 maart 2008 @ 13:45:20 #230
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_57350840
Misschien kan je een metro aanleggen? Ik had ook zo'n drukteprobleem. Ik 250k gebruiken om een snelweg aan te leggen, en de halve stad te slopen. Heeft nauwelijks gewerkt.


Ik probeerde gisteravond een rustige stad met veel groen te maken, op 2 eilanden. Geen industrie. Het ene eiland alleen huizen, het andere eiland commercie, met alleen een veerboot ertussen. Uiteindelijk heb ik een paar stukjes boerderij moeten aanleggen, en ik maak nu 1 dollar per maand winst.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_57354700
Om snelweg gebruik te bevorderen moet je eigenlijk subroutes over normale wegen onmogelijk maken. Ze staan liever in de file op een korte weg, dan dat ze door kunnen rijden op de snelweg omdat die een langere afstand maakt.. Ik weet niet of je uberhaupt de mogelijkheid hebt, maar het werkt iig wel goed. Grootste problemen ontstaan bijvoorbeeld ook als je avenues parallel aan snelwegen legt, die worden dan namelijk veel meer gebruikt dan je snelweg omdat de sims bij de eerste de beste afslag eraf gaan en op die parallelweg gaan rijden
Where facts are few, experts are many.
pi_57355573
Nog ff 2 noob-vragen van mijn kant

- Hoe werkt dat nou met die zones en die meter waar vraag naar is?
- Hoe moet een vrachttrein-station gebouwd worden, met het pijltje naar het spoor of precies andersom? Ze worden namelijk bijna niet gebruikt? En waar kun je ze het beste bouwen?
  vrijdag 14 maart 2008 @ 20:20:08 #233
170712 Tuinboon
Vers uit de groentetuin
pi_57382683
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 17:36 schreef Piles het volgende:
Nog ff 2 noob-vragen van mijn kant

- Hoe werkt dat nou met die zones en die meter waar vraag naar is?
- Hoe moet een vrachttrein-station gebouwd worden, met het pijltje naar het spoor of precies andersom? Ze worden namelijk bijna niet gebruikt? En waar kun je ze het beste bouwen?
- Die meter geeft aan hoeveel vraag er naar een bepaalde zone is. Als bijvoorbeeld de R$$ meter op 4000 staat, is er vraag naar 4000 nieuwe R$$ woningen.
- Als het goed is met het pijltje naar de weg waar hij aanvast komt. Je kan ze het best bouwen in dichte industriegebieden, ze worden anders idd bijna niet gebruikt.
pi_57382764
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 20:20 schreef Tuinboon het volgende:
- Die meter geeft aan hoeveel vraag er naar een bepaalde zone is. Als bijvoorbeeld de R$$ meter op 4000 staat, is er vraag naar 4000 nieuwe R$$ woningen.
M'n vraag was mss niet helemaal duidelijk nu ik m zo lees, maar hoe kom je aan R$$ woningen bijvoorbeeld. Is dat Medium Density, of ligt dat anders?
quote:
- Als het goed is met het pijltje naar de weg waar hij aanvast komt. Je kan ze het best bouwen in dichte industriegebieden, ze worden anders idd bijna niet gebruikt.
Ah, dan liggen ze verkeerd om denk ik
pi_57383904
Das t mooie van SC, je kan geen R$$ woningen bouwen, je kan alleen gebied toewijzen. Uiteindelijk bepaald de lokatie, service in de buurt, veiligheid, vervuiling enz wie er gaan wonen.. Je hebt dus kans dat als je R$ vraag hebt en de grond te duur is ze er niet komen, of dat R$$$ niet komt omdat het een vervuild gebied is ook al heb je nog zoveel R$$$ vraag
Where facts are few, experts are many.
pi_57383935
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 21:10 schreef Atreidez het volgende:
Das t mooie van SC, je kan geen R$$ woningen bouwen, je kan alleen gebied toewijzen.
Ah, ok.
Vandaar dat er veel vraag is naar HT-Industrie, maar er toch zones leegblijven
Daar moet ik nog eens wat aan gaan ontwikkelen
pi_57387127
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 21:11 schreef Piles het volgende:
Ah, ok.
Vandaar dat er veel vraag is naar HT-Industrie, maar er toch zones leegblijven
Daar moet ik nog eens wat aan gaan ontwikkelen
HT is echt heel afhankelijk van luchtvervuiling, het gaat dus niet goed samen met dirty industry. Het lukt eigenlijk nooit zonder de dirty industry weg te jagen, maar das juist een goeie finance boost. Je plempt je stad vol met dirty industry en zodra de vraag naar HT gaat ontstaan zet je de belasting voor Dirty en Manufacturing op 20%. Lekker een tijdje cashen en dan bouw je er een stad naast waar je een industry terrein aanlegt, je zorgt voor een verbinding en in je hoofdstad ga je beetje bij beetje slopen. Nieuwe industry zou alleen nog HT kunnen zijn aangezien je belastingen voor Dirty en Manuf. toch geen nieuwe aanbouw toestaan
Where facts are few, experts are many.
pi_57387359
tvp
  zaterdag 15 maart 2008 @ 00:59:29 #239
170712 Tuinboon
Vers uit de groentetuin
pi_57389010
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 21:11 schreef Piles het volgende:

[..]

Ah, ok.
Vandaar dat er veel vraag is naar HT-Industrie, maar er toch zones leegblijven
Daar moet ik nog eens wat aan gaan ontwikkelen
Als ik jouw was zou ik eens even kijken op het themakaartje ''desirability'', dan kan je precies zien in welke gebieden vraag is naar welke soorten zones
pi_57395732
Weer even een plaatje als afwisseling Heb noodzakelijk buurstadje gemaakt, wonen maar 168 inwoners en heeft voornl. werkgelegenheid.
Werkstad
Where facts are few, experts are many.
pi_57415615
Vandaag verder gegaan met mijn stad Zuiderdieck. Zit op het moment zo rond de 20.000 inwoners.



Hier verschenen mooi 4 dezelfde villa's.




De eerst commerciële hoogbouw die werd gebouwd.




De geothermische centrale die de stad stroom levert (naast de geleverde stroom vanuit de buurstad) en een antenne voor de GSM's van de Sims.
pi_57418569
Gisteren teruggevonden:



400! ( ) bladzijden over SimCity2000
  zondag 16 maart 2008 @ 22:48:37 #243
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57422244
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:03 schreef ElmarO het volgende:
Vandaag verder gegaan met mijn stad Zuiderdieck. Zit op het moment zo rond de 20.000 inwoners.

[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]

Hier verschenen mooi 4 dezelfde villa's.
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]

De eerst commerciële hoogbouw die werd gebouwd.
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]

De geothermische centrale die de stad stroom levert (naast de geleverde stroom vanuit de buurstad) en een antenne voor de GSM's van de Sims.
[ link | afbeelding ]

Welke packs gebruik jij?
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_57425262
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:03 schreef ElmarO het volgende:
Vandaag verder gegaan met mijn stad Zuiderdieck. Zit op het moment zo rond de 20.000 inwoners.

[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]

Hier verschenen mooi 4 dezelfde villa's.
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]

De eerst commerciële hoogbouw die werd gebouwd.
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]

De geothermische centrale die de stad stroom levert (naast de geleverde stroom vanuit de buurstad) en een antenne voor de GSM's van de Sims.
[ link | afbeelding ]
Gelukkig tenminste een iemand die het boeit of het een beetje realistisch uitziet ja of nee.
pi_57435634
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:48 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Welke packs gebruik jij?
Zou je kunnen aankruisen welke dingen je wilt hebben? Maakt het voor mij wat makkelijker zoeken.

In ieder geval moet je op Simtropolis zoeken naar Pegasus en op SC4Devotion naar jeronij. Dan heb je al een aantal leuke dingen te pakken.

Heb er alvast een paar opgezocht.

Embankment Set
Marrast Footways (zit onder meer de trap in die je in de 1e screenshot ziet).
PEG MTP Geothermal Power Plant
PEG Geothermal Power Plant. Heb je PEG Security Fencing Kit bij nodig.

Het hoge gebouw dat je op screenshot 7 ziet is een Sky Farm en is van Pegasus. Kan je vanaf pagina 6 vinden, maar ik kan je aanraden om alle resultaten die op Pegasus krijgt door te zoeken. Zit geweldig spul tussen.
  maandag 17 maart 2008 @ 18:40:23 #246
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57436413
quote:
Op maandag 17 maart 2008 17:55 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Zou je kunnen aankruisen welke dingen je wilt hebben? Maakt het voor mij wat makkelijker zoeken.

In ieder geval moet je op Simtropolis zoeken naar Pegasus en op SC4Devotion naar jeronij. Dan heb je al een aantal leuke dingen te pakken.

Heb er alvast een paar opgezocht.

Embankment Set
Marrast Footways (zit onder meer de trap in die je in de 1e screenshot ziet).
PEG MTP Geothermal Power Plant
PEG Geothermal Power Plant. Heb je PEG Security Fencing Kit bij nodig.

Het hoge gebouw dat je op screenshot 7 ziet is een Sky Farm en is van Pegasus. Kan je vanaf pagina 6 vinden, maar ik kan je aanraden om alle resultaten die op Pegasus krijgt door te zoeken. Zit geweldig spul tussen.
Bedoelde het vooral globaal. De sfeer daarin! Prachtig!

Ik zal zo even kijken!
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  dinsdag 18 maart 2008 @ 14:21:36 #247
151971 Radioheader
FR 1908-2008
pi_57453080
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:03 schreef ElmarO het volgende:
Vandaag verder gegaan met mijn stad Zuiderdieck. Zit op het moment zo rond de 20.000 inwoners.

[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]

Hier verschenen mooi 4 dezelfde villa's.
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]

De eerst commerciële hoogbouw die werd gebouwd.
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]

De geothermische centrale die de stad stroom levert (naast de geleverde stroom vanuit de buurstad) en een antenne voor de GSM's van de Sims.
[ link | afbeelding ]
Ziet er heel erg vet uit!
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
pi_57458310
Ziet er leuk uit Zijn er ook packs dat je bijvoorbeeld een Aziatische stad kan maken? Zou ik ook wel tof vinden.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 22:17:35 #249
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57463746
Het wil niet echt vlotten met het versieren van mijn stad. Bummers.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  dinsdag 18 maart 2008 @ 22:18:20 #250
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57463767
Oja en Elmar, al die bomen, is daar ook nog een pack van?
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')