gezien de minimale eisen dacht ik dat van een 2600+ met 6800 (128 mb) dat het wel soepel ging, maar een grote map , voor de helft volgebouwd en beetje uitgezoomd wilde je eigenlijk niet doenquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:52 schreef Atreidez het volgende:
Wat denk je zelf?Ik draai t nu iig op een c2d6750 met een 8800gts en ik heb nog geen hickup gezien. Grootste stad nu is 600k inwoners..
Weg loopt nu nog steeds dood, want ik ben met een ander gedeelte van de stad verder gegaan.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:05 schreef Atreidez het volgende:
Een doodlopende weg op de foto linksLijkt me op zich wel mooie plek voor de Playboy Mansion ofzo..
bekend probleem.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:10 schreef mschol het volgende:
ik kan bij kleine stadjes even winst draaien maar zodra ik de helft ofzo heb volgebouwd, ga ik finaal onderuit
ik heb nu 1 map waar een groot deel van m;n vorige plugins in staan...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:49 schreef Cerbie het volgende:
Elke keer als dit topic in mijn MyAct omhoog komt heb ik weer zin om te gaan spelen. Alleen om alle plugins die ik leuk vind weer bij elkaar te gaan zoeken..
als ik niet om het geld speel (aka cheat) dan leg ik wegen, water en elektra als eerst zoveel mogelijk aanquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:19 schreef Crazy-M het volgende:
mja ik deed het dus niet vanwege de gigantische kosten
en als ik een waterpomp neerpleur het aanleggen van het water netwerkook zo irri vind ik ...
maar goed, vanavond is proberen tijdens het nuttigen van een pilsje
Misschien kan je wat met de LOT Tutorials en de BAT Tutorials op SC4Devotion.quote:Op zondag 18 mei 2008 11:42 schreef mschol het volgende:
eff vraagje: weet iemand een goede tutorial voor het volgende:
ik wil het stuk gras van simcity kopieeren, iets bij het lot plaatsen en de stats veranderen en ook nog een apart menu item van maken.
dat mogen ook enkele losse tutorials zijn..
ik kan ze niet vinden
met alleen stats aanpassen van een gebouw zou ik al een eind geholpen zijn
thnx..quote:Op zondag 18 mei 2008 12:03 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Misschien kan je wat met de LOT Tutorials en de BAT Tutorials op SC4Devotion.
Het CSX Civic Centre is dacht ik al een 3 in 1 oplossing. Dus misschien is dat ook wel wat voor je.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:28 schreef mschol het volgende:
[..]
thnx..
ik heb inmiddels a.d.v. een tutorial het stukje gras verbouwd...
en na flink wat proberen ook de stats aangepast, en kan em zowaar ook nog plaatsen
heeft wel een gare naam maar jammer dan..
[ afbeelding ]
ik ga volgende week eff kijken of ik gebouwtje kan maken die zowel brandweer, politie als hospitaal is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |