abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 maart 2008 @ 19:45:53 #276
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57679768
Ik merk op dat ze pas werken bij mij als ik er 3 naast elkaar zet. Dan werken ze ook gelijk heel goed.

iig nogsteeds bedankt van de link die je me hebt gegeven
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  zaterdag 29 maart 2008 @ 01:42:38 #277
170712 Tuinboon
Vers uit de groentetuin
pi_57689419
@-jos-:

Je kan ook heel veel uit een metronetwerk halen. Je sims gebruiken de metro echt veel als hij goed is aangelegd, je verdient er lekker veel geld mee, het kost geen ruimte en het haalt veel auto's van de weg.
Ik heb in veel van mijn steden het metro aangelegd in de vorm van een raster, met ongeveer om de 10 tiles een station. Of dit ideaal is weet ik niet, maar hij wordt iig wel goed gebruikt.

Ik ben nu een beetje aan het experimenteren met monorails in grote steden (alleen bij rush-hour), maar dat loopt nog niet echt. Die dingen kosten veel ruimte en worden bij mij nog niet echt veel gebruikt.

Als je veel R$ in je stad hebt willen veel bushaltes ook goed werken. Deze sims preferen namelijk volgens mij de bus boven de auto ofzo, als je zo'n ding naast een grote flat zet staat ie gelijk op 400% overuse.

Maak ook een spoorbaan tussen je industrie gedeelte en je woongebied. Wordt ook veel gebruikt.
pi_57962423
ik ga nu weer is beginnen

hopen dat ik eindelijk is winstgevend kan zijn
pi_57962486
Even een schaamteloze tvp omdat ik dit prachtige spel ook nog speel. Heb de nieuwe inmiddels ook getest. Simcity voor dummies... De doodsteek voor deze prachtige reeks ben ik bang. De oude garde vond het juist de uitdaging van het winstgevend een echte stad bouwen. Wat ze nu hebben gedaan zou een groter publiek moeten aanspreken maar ik denk dat de echte simmers gewoon bij versie 4 blijven.
pi_58139081
Tvp
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
pi_58158714
tvp....

hoe draait SC4 op recente systemen (denk aan amd athlon X2 6000+ , 4GB ram (3,2 effectief, aangezien 32bits windows) geforce 8800gt)
en dan doel ik op de grote mappen, geheel volgebouwd, de nodige plugins en ook nog flink overzicht (aka uitgezoomd)
pi_58158979
Wat denk je zelf? Ik draai t nu iig op een c2d6750 met een 8800gts en ik heb nog geen hickup gezien. Grootste stad nu is 600k inwoners..
Where facts are few, experts are many.
pi_58159001
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 14:52 schreef Atreidez het volgende:
Wat denk je zelf? Ik draai t nu iig op een c2d6750 met een 8800gts en ik heb nog geen hickup gezien. Grootste stad nu is 600k inwoners..
gezien de minimale eisen dacht ik dat van een 2600+ met 6800 (128 mb) dat het wel soepel ging, maar een grote map , voor de helft volgebouwd en beetje uitgezoomd wilde je eigenlijk niet doen
  zondag 20 april 2008 @ 11:16:23 #284
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_58173814
Gister ook maar weer eens simcity uit het hoesje gepakt en geinstalleerd
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:50:30 #285
127631 ferdinandbol
blood sweat and tears
pi_58231429
Een grote ramp.
Ik heb sinds ik een aantal nieuwe downloads van simcity heb geplaatst in mijn plugins de controle over mijn spel verloren.
Veel gebouwen zitten plots ingepkaat.Energiecentrales zijn verdwenen, water pompen weg en het spel start met een waarschuwing dat er dependency packs missen. Na cleanitol check meld dat bldgprop_vol2. en vol 1dat has not been found, you can download it
Maar ik krijg deze niet meer down geload in de plugin.
Ik weet mij geen raad meer
The sky should be the limit
pi_58423136
Maar weer eens verder gegaan.

Op het moment nog vrij kaal, maar daar komt als het goed is verandering in. Heb alleen nog geen idee hoe ik het verder wil gaan inrichten.
pi_58431084
Een doodlopende weg op de foto links Lijkt me op zich wel mooie plek voor de Playboy Mansion ofzo..
Where facts are few, experts are many.
pi_58478528
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 10:05 schreef Atreidez het volgende:
Een doodlopende weg op de foto links Lijkt me op zich wel mooie plek voor de Playboy Mansion ofzo..
Weg loopt nu nog steeds dood, want ik ben met een ander gedeelte van de stad verder gegaan.

vrijdag 9 mei 2008 @ 11:00:39 #289
135434 Crazy-M
Just Me
pi_58571426
Ik begin ee nstad eigenlijk altijd met een woonwijk, windmolens (stuk of 4 a 5) dan daarnaast een commercial zone, en daarnaast Industrie.

Wegennet leg ik aa n(een street en een avenue die de gebieden rechtstreeks verbindt.
Water: Leg ik nooit aan hoor niemand klagen
Stroommasten: Nooit gebruikt

Politie en brandweer pas het moment dat het nodig is.
Ik maak in elk geval altijd flinke winst met dit concept. Bouw meestal meer woonwijken bij als ik wat verlies draai en dan ze je het ook omhoog schieten, Maar in dit topic staan mooie tips om uit te proberen in elk geval
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:06:58 #290
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_58575153
Water is wel waar voor je geld hoor
Dan gaan de huizen de lucht in en wonen er bij elke uitbreiding weer 2 x zoveel mensen op dat blok.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:19:27 #291
135434 Crazy-M
Just Me
pi_58575407
mja ik deed het dus niet vanwege de gigantische kosten
en als ik een waterpomp neerpleur het aanleggen van het water netwerk ook zo irri vind ik ...
maar goed, vanavond is proberen tijdens het nuttigen van een pilsje
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_58576453
ik kan bij kleine stadjes even winst draaien maar zodra ik de helft ofzo heb volgebouwd, ga ik finaal onderuit
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:18:19 #293
135434 Crazy-M
Just Me
pi_58576610
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 15:10 schreef mschol het volgende:
ik kan bij kleine stadjes even winst draaien maar zodra ik de helft ofzo heb volgebouwd, ga ik finaal onderuit
bekend probleem.
Zodra je een goed lopende hebt. En je wilt uitbreiden dan gaat het mis.
heb ik zodra ik met water gebouwen ga beginnen enzo
Ik luister NL-Talig
pi_58581339
Elke keer als dit topic in mijn MyAct omhoog komt heb ik weer zin om te gaan spelen. Alleen om alle plugins die ik leuk vind weer bij elkaar te gaan zoeken..
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_58583022
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 19:49 schreef Cerbie het volgende:
Elke keer als dit topic in mijn MyAct omhoog komt heb ik weer zin om te gaan spelen. Alleen om alle plugins die ik leuk vind weer bij elkaar te gaan zoeken..
ik heb nu 1 map waar een groot deel van m;n vorige plugins in staan...

en ik heb een tooltje op tweakers gezien die elke plugin in 1 .dat bestand kan zetten zodat je
A) een veel minder smerige plugin dir hebt
b) simcity veel sneller zou moeten worden, omdat de .dat bestanden ook nog eens gecompressed zijn (en dus minder geheugen in beslag nemen)
pi_58583040
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:19 schreef Crazy-M het volgende:
mja ik deed het dus niet vanwege de gigantische kosten
en als ik een waterpomp neerpleur het aanleggen van het water netwerk ook zo irri vind ik ...
maar goed, vanavond is proberen tijdens het nuttigen van een pilsje
als ik niet om het geld speel (aka cheat) dan leg ik wegen, water en elektra als eerst zoveel mogelijk aan
pi_58739985
eff vraagje: weet iemand een goede tutorial voor het volgende:
ik wil het stuk gras van simcity kopieeren, iets bij het lot plaatsen en de stats veranderen en ook nog een apart menu item van maken.

dat mogen ook enkele losse tutorials zijn..
ik kan ze niet vinden

met alleen stats aanpassen van een gebouw zou ik al een eind geholpen zijn
pi_58740316
quote:
Op zondag 18 mei 2008 11:42 schreef mschol het volgende:
eff vraagje: weet iemand een goede tutorial voor het volgende:
ik wil het stuk gras van simcity kopieeren, iets bij het lot plaatsen en de stats veranderen en ook nog een apart menu item van maken.

dat mogen ook enkele losse tutorials zijn..
ik kan ze niet vinden

met alleen stats aanpassen van een gebouw zou ik al een eind geholpen zijn
Misschien kan je wat met de LOT Tutorials en de BAT Tutorials op SC4Devotion.
pi_58743514
quote:
Op zondag 18 mei 2008 12:03 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Misschien kan je wat met de LOT Tutorials en de BAT Tutorials op SC4Devotion.
thnx..

ik heb inmiddels a.d.v. een tutorial het stukje gras verbouwd...
en na flink wat proberen ook de stats aangepast, en kan em zowaar ook nog plaatsen
heeft wel een gare naam maar jammer dan..

ik ga volgende week eff kijken of ik gebouwtje kan maken die zowel brandweer, politie als hospitaal is
pi_58749660
quote:
Op zondag 18 mei 2008 15:28 schreef mschol het volgende:

[..]

thnx..

ik heb inmiddels a.d.v. een tutorial het stukje gras verbouwd...
en na flink wat proberen ook de stats aangepast, en kan em zowaar ook nog plaatsen
heeft wel een gare naam maar jammer dan..
[ afbeelding ]

ik ga volgende week eff kijken of ik gebouwtje kan maken die zowel brandweer, politie als hospitaal is
Het CSX Civic Centre is dacht ik al een 3 in 1 oplossing. Dus misschien is dat ook wel wat voor je.

Van het weekend ook maar eens verder gegaan.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')