Yup, al staan ze niet volledig op Simtropolis. Dus als je me via een PM je mailadres wilt sturen dan mail ik ze wel naar je.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:18 schreef GasTurbine het volgende:
Oja en Elmar, al die bomen, is daar ook nog een pack van?
Grond gelijk maak tooltje langs de kust doen en dan een kustlijn creeren die gelijk loopt aan de diagonalen van je straten. Succesquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:33 schreef GasTurbine het volgende:
Hoe maken jullie de grond goed als je een haven wilt maken met bijbehorende kust-stukken??
Met wegen is het me idd half gelukt. Maar er zitten dan weer zulke hoeken in de kust waarbij er gewoon niks op past.quote:Op zondag 23 maart 2008 07:51 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Grond gelijk maak tooltje langs de kust doen en dan een kustlijn creeren die gelijk loopt aan de diagonalen van je straten. Succes
Met de God Tools proberen glad te strijken. Zo doe ik het ook met mijn kustlijn.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:11 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Met wegen is het me idd half gelukt. Maar er zitten dan weer zulke hoeken in de kust waarbij er gewoon niks op past.
Zijn PEG Artificial Trees.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:22 schreef GasTurbine het volgende:
Wat stellen die enorme vliegen-electrocuteerders op het één-na laatste plaatje voor?
Dankjewelquote:
Met deze plugin kan je heel wat meer geld krijgen dan de $1000 via weaknesspays.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:45 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hoe kan je ongelimiteerd (of iets va 100.000 of 200.000 per keer) geld krijgen in SC4 Deluxe? Ik word een beetje kriegel van dat 'weaknesspays' elke keer, dat levert maar 1000 op.
Ziet er lieflijk klein uit.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:54 schreef Gamer_V het volgende:
[ [url=http://www.imagehosting.com/out.php/i1651134_TupiWupi6Mrt.321205881405.png]afbeelding ][/URL]
Het net winstgevende eilanddorpje Tupi Wupi!
Zo die is handig.Maar waar moet je die plugins ook alweer opslaan zodat ze werken?quote:Op maandag 24 maart 2008 16:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Met deze plugin kan je heel wat meer geld krijgen dan de $1000 via weaknesspays.
C:mijn documenten/simcity4/pluginsquote:Op maandag 24 maart 2008 17:36 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zo die is handig.Maar waar moet je die plugins ook alweer opslaan zodat ze werken?
Ja het is me al weer gelukt ja. Ik zag die mapplugins alstaan ja.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:47 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
C:mijn documenten/simcity4/plugins
quote:Op maandag 24 maart 2008 16:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Met deze plugin kan je heel wat meer geld krijgen dan de $1000 via weaknesspays.
En in het spel waar komt dit gebouw dan tevoorschijn? Bij de cadeau's koni k ze niet vinden.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:47 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
C:mijn documenten/simcity4/plugins
misschien bij parkjes (worden er veel gezet), monumenten, desnoods bij zeepoorten. Je moet ze even allemaal langs gaanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:42 schreef Stansfield het volgende:
[..]
En in het spel waar komt dit gebouw dan tevoorschijn? Bij de cadeau's koni k ze niet vinden.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:23 schreef miss_schaapje het volgende:
is er ook een sims dierenverhaal lijn topic???
Je hebt verschillende soorten industrie, en die kun je door je belastingen enzo ontmoedigen en/of aanmoedigen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:56 schreef -jos- het volgende:
Ik ben de laatste tijd ook bezig met SImCity.
Ik probeer nu een soort ideale stad te maken met aan de rand wat industrie en in het midden woonwijken gecombineerd met commercie. De stad is nu voor meer dan de helft volgebouwd en heeft nu 90000 inwoners. Alle leef voorwaarden zijn zowat perfect behalve: er is geen openbaar vervoer dus veel files en aardig wat vervuiling. Hoe los ik dit op? Een metronetwerk aanleggen? Maar hoe haal ik die vervuiling weg? Er blijven altijd wel autos rijden dus dat lijkt me wel een probleem...
En verder ontwikkeld de stad zich vrij langzaam maar dat zou dan dus alleen aan bovenstaande dingen kunnen liggen aangezien de gezondheid goed is (heb wel wat rode gebieden maar de ziekenhuizen dekken wel alles maar dat zal dan wel door de vervuiling komen) en het onderwijs quotient zit tegen de 200 aan.
Graag zie ik wat tips
Ze bestrijken maar een klein gebied, dus je moet goed op je vervuilingskaart kijken waar ze nodig zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:19 schreef GasTurbine het volgende:
qua verontreiniging. Die artificial trees werken niet of ik moet zo'n erge vervuiling hebben. Ze zijn aangesloten op elek. en water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |