quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:06 schreef Atreidez het volgende:
Ik ga echt niet moeilijk doen met uitrekenen per kilometer hoor. Als iedereen die meerijdt me 20 euro voor benzine geeft ben ik heel blij, maar ik sla t niet uit jeBen al lang blij dat ik niet alleen ga!
En ik werk ja, daarom reaguur ik zo weinig![]()
Dat sjeggik!quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:01 schreef sanger het volgende:
Het is wetelijk 0.19 ct / km onbelast iig. Volgens mijn boeken belastingwetgeving dan.
Zet die dan in de OP...quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:09 schreef sanger het volgende:
Vorige topic:
[F1] Spa-Francorchamps testsessie 10/11/12 juli!
Was ik vergetenquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:32 schreef sanger het volgende:
Ohja, voor iedereen die gaat
Diegene die een fototoestel meenemen, kunnen jullie alle foto's naar mij mailen? Dan komt er een fotoverslag op FOK!sport
Diegene die er de 12de zijn wil ik de foto's ter plekke wel even kopieeren
als het mag natuurlijk
SD-kaartje ok?quote:
Prima, ik neem zo een kaartlees apparaatje meequote:
Done.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:11 schreef sanger het volgende:
@Atreidez, c/p de link naar deze even in de laatste post van de vorige ajb
quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:23 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Done.
Is een verrekijker nog handig?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:27 schreef Sally het volgende:
Ik ga er zo weer vandoor... Overleg/brainstormvergadering tot het eind van de middag!
Groetjes voor zo!
benner nog wel ff, maar ik moet niet de trein missen (en dus niet de bus...)quote:
Gaat me lukken, zelfs zonder fiets!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:40 schreef Atreidez het volgende:
Via kruising Kamperfoelie/Loosduinse Kade (JJ) kan ik naar kruising Louvesteinln/Erasmusweg (4-ele) en dan zo de nieuwe weg op bij t eind van de erasmusweg. Iets beters kan ik niet bedenken op t momentIk neem aan dat jullie wel naar die kruisingen kunnen komen? Als je geen fiets hebt ofzo dan kan ik natuurlijk wel ff een extra bochtje maken, maar tis meer de tijd dan de afstand die parten kan spelen dan (als ik moet zoeken enzo
).
Die via Afghanistan...quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:44 schreef sanger het volgende:
Ik neem aan dat jullie de tijd op ons afstemmen, en we ergens onderweg afspreken?
Atreidez, welke route was je van plan te nemen vanaf Den Haag?
Loevesteinlaan zou ik niet doen, die ligt helemaal open in verband met het aanleggen van lijn 16. Ik weet niet in hoeverre je er door kunt daar volgende week (situatie verandert per dag onderhand). Ik stel de Moerweg voor. Vanaf daar gewoon rechtdoor over de Prinses Beatrixlaan (Rijswijk) naar de snelweg. Hoe laat wil je vertrekken trouwens?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:40 schreef Atreidez het volgende:
Via kruising Kamperfoelie/Loosduinse Kade (JJ) kan ik naar kruising Louvesteinln/Erasmusweg (4-ele) en dan zo de nieuwe weg op bij t eind van de erasmusweg. Iets beters kan ik niet bedenken op t momentIk neem aan dat jullie wel naar die kruisingen kunnen komen? Als je geen fiets hebt ofzo dan kan ik natuurlijk wel ff een extra bochtje maken, maar tis meer de tijd dan de afstand die parten kan spelen dan (als ik moet zoeken enzo
).
Ik heb het over vanaf Den Haag, niet door Den Haag (Schilderswijk enzo...)quote:
Die route is in ieder geval beter dan die via Eindhoven want dan weet je nooit hoeveel tijd je kwijt bent.quote:
Ja is idd wel handiger dan. Dus kruispunt Moerdistan/Erasmistan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:52 schreef 4-elements het volgende:
Loevesteinlaan zou ik niet doen, die ligt helemaal open in verband met het aanleggen van lijn 16. Ik weet niet in hoeverre je er door kunt daar volgende week (situatie verandert per dag onderhand). Ik stel de Moerweg voor. Vanaf daar gewoon rechtdoor over de Prinses Beatrixlaan (Rijswijk) naar de snelweg. Hoe laat wil je vertrekken trouwens?
Kun je de route hier neergooien?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:11 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja is idd wel handiger dan. Dus kruispunt Moerdistan/Erasmistan?Ik gok dat we rond 6 uur op de weg moeten zitten willen we zeker weten dat we rond half 8 bij eindhoven rijden..
Mijn TomTom zegt dat ik via Antwerpen moet voor de snelste route, maar dat zit er dus niet in
Op het Erasmusplein bedoel je dus? Dat is goed.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:11 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja is idd wel handiger dan. Dus kruispunt Moerdistan/Erasmistan?Ik gok dat we rond 6 uur op de weg moeten zitten willen we zeker weten dat we rond half 8 bij eindhoven rijden..
Mijn TomTom zegt dat ik via Antwerpen moet voor de snelste route, maar dat zit er dus niet in
Iets voorbij Luik (op het kleine stukje richting Aachen) zit een groot restaurant boven de snelweg. Makkelijk te herkennen, dus misschien daar afspreken?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:21 schreef Atreidez het volgende:
Misschien bij Luik afspreken anders? Lekkere belgische patattekes om 8 uur sochtends
Puik (of Luik) planquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:38 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Iets voorbij Luik (op het kleine stukje richting Aachen) zit een groot restaurant boven de snelweg. Makkelijk te herkennen, dus misschien daar afspreken?
10 11 12 juli is toch dinsdag woensdag donderdagquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:34 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Hoe laat gaan maandag de deuren open zeg maar? Wil beetje in de tijd daar zijn.
In mijn 2007 agenda wel jaquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:35 schreef Piles het volgende:
[..]
10 11 12 juli is toch dinsdag woensdag donderdag![]()
Wat denk je van helemaal niksquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:58 schreef Atreidez het volgende:
Lijkt me op zich wel lache, zit je daar na 3 uur rijden op maandag en dan komen er een paar fiatjes 500 voorbij ofzo
mijn fout, bedoelde dinsdag.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:35 schreef Piles het volgende:
[..]
10 11 12 juli is toch dinsdag woensdag donderdag![]()
Schoolvakantie ja, maar toch geen bouwvak?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:13 schreef sanger het volgende:
Het is vakantie vanaf volgende week in het zuiden, dus ik schat in dat het mee zal vallen.
Ik weet nog niet wanneer en of ik ga.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:54 schreef vosss het volgende:
Nou, mooie boel. Jullie gaan allemaal samen op donderdag en ik moet helemaal alleen op woensdag gaan
Ik gok zo'n 10 km:quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:03 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Weet iemand wat de afstand tussen Station Spa-Geronstere en het circuit is?
Te ver.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:03 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Weet iemand wat de afstand tussen Station Spa-Geronstere en het circuit is?
Ik hoop dat er een paar oma's en opa's hier actief zijn die je hun ervaringen kunnen vertellen uit de tijd dat dat spoor er lagquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:46 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
http://users.pandora.be/brail/lijn/lijn44.htm
Volgens deze site ligt er ook een station in Francorchamps.. iemand ervaringen mee?
Zou het niet precies weten, maar kijk goed om je heen op het station naar mensen die dezelfde bestemming hebben, die zullen er zeker zijn. Samen de kosten delen en dan is het gewoon goedkoop.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:51 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Oke we komen dus van Maastricht naar Geronstrere te treinen..
En dan verder met de taxi naar het circuit.. hoeveel euro moet ik gaan rekenen voor die taxi?
Was dat misschien toevallig in 1995?quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:55 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Zou het niet precies weten, maar kijk goed om je heen op het station naar mensen die dezelfde bestemming hebben, die zullen er zeker zijn. Samen de kosten delen en dan is het gewoon goedkoop.
(ik en een maat hebben destijds een taxi gedeeld met 2 Japanse Ukyo Katayama-fans. Staat nog steeds bovenaan als mijn meest briljante taxi-ritje ooit)
1996quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:56 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Was dat misschien toevallig in 1995?
Ik weet niet waar de kaartjes allemaal toegang tot bieden. Volgens mij niet de paddock en Grand Stand, maar zeker ben ik niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:23 schreef Atreidez het volgende:
Met een beetje geluk kunnen we toch wel op die overdekte hoofdtribune terecht als t regentOf ben ik nu weer te optimistisch..
Volgens mij niet. Check anders www.ns.nlquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:10 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Laatste vraag
Kun je bij het station (dus bij die automaten) ook kaartjes kopen voor treinreizen naar het buitenland?
Volgens mij niet. Misschien wel online of anders even langs gaan bij een groter station bij je in de buurt morgen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:10 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Laatste vraag
Kun je bij het station (dus bij die automaten) ook kaartjes kopen voor treinreizen naar het buitenland?
dacht ik niet alleen bij het loketquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:10 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Laatste vraag
quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:44 schreef vosss het volgende:
[..]
20 euro voor een kaartje
20 euro voor hamburgers en andere vettigheid om de dag door te komen
20 euro voor biersappie
En hoe jullie met benzine doen weet ik niet
Jajaja.. SpammerT! Nu weten we het wel...quote:
ken die gozer geen control c + control v verbod krijgen??quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Jajaja.. SpammerT! Nu weten we het wel...
Waar komt deze info uit het vorige topic eigenlijk vandaan? Worden de deelnemende teams/coureurs nog ergens bekendgemaakt van tevoren?quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:44 schreef Rory78 het volgende:
De Line-up tot nu toe:
McLaren: Pedro (di) / Fernando (wo&do)
Renault:
Ferrari:
BMW:
Williams:
Honda:
Toyota:
Red Bull:
STR: Speed (di) / Liuzzi (wo/do) / Bourdais (wo/do)
Spyker:
Super Aguri:
Keep u updated...
Donderdag de 12e ben ik van de partij!quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:09 schreef sanger het volgende:
....
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:15 schreef SietzeJBL het volgende:
[..]
Donderdag de 12e ben ik van de partij!
Ja, maar ik hoop niet dat veel teams zoiets hebben van: hier kunnen we niks mee, we blijven binnen staan en als het niks meer wordt, gaan we ervandoor.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:33 schreef sanger het volgende:
Niets aan te doen. Paraplu mee, en jas kopen dan maar.
Ah, dus die gaan al in ieder geval niet naar Catalunya.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:06 schreef vosss het volgende:
Rory78 heeft een mailing de deur uit gedaan naar alle teams en McLaren en STR hebben daarop een reactie gegeven.
Die lijkt me dus redelijk betrouwbaar
Zou kunnen. Aan de andere kant weten de teams donders goed dat het tijdens de GP ook wel eens nat wil zijn en dan heb je natuurlijk een achterstand op de teams die wel op een natte baan hebben getestquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:36 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoop niet dat veel teams zoiets hebben van: hier kunnen we niks mee, we blijven binnen staan en als het niks meer wordt, gaan we ervandoor.![]()
Op Spa? Regen???quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:38 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Zou kunnen. Aan de andere kant weten de teams donders goed dat het tijdens de GP ook wel eens nat wil zijn en dan heb je natuurlijk een achterstand op de teams die wel op een natte baan hebben getest
Vraag ik me nu eigenlijk ook af, nog noooooit meegemaaktquote:
Volgens mij is de testweel aldaar afgelast zelfs.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:38 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ah, dus die gaan al in ieder geval niet naar Catalunya.![]()
Ik hoop het. Je zou toch verwachten dat ze eens moe worden van al dat getest op die baan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:21 schreef sanger het volgende:
[..]
Volgens mij is de testweel aldaar afgelast zelfs.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:18 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Je zou toch verwachten dat ze eens moe worden van al dat getest op die baan.
Niet te vergeten dat er dit jaar een max zit aan de testkilometers!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:18 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Je zou toch verwachten dat ze eens moe worden van al dat getest op die baan.
Hoezo 'ook'??? Ik kan me niet herinneren dat iemand hier op de dinsdag gaat... *correct me if I'm wrong!*quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:03 schreef DarkShine het volgende:
Ik ga waarschijnlijk ook 1 dag, vertrek vanuit Heerlen (Zuid-Limburg).
Iemand die mee wilt rijden? Let me know!
Waar lees je dat hij op dinsdag gaat?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoezo 'ook'??? Ik kan me niet herinneren dat iemand hier op de dinsdag gaat... *correct me if I'm wrong!*
Ik bedoelde van ook gaan. Welke dag weet ik nog nietquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoezo 'ook'??? Ik kan me niet herinneren dat iemand hier op de dinsdag gaat... *correct me if I'm wrong!*
Ik heb al een lift, maar bedankt!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik bedoelde van ook gaan. Welke dag weet ik nog niet
Maar als er iemand mee wilt rijden is dat mogelijk, ook vanaf station Maastricht is een optie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |