Je krijgt de rest van dit SC de schuld als het regentquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:17 schreef Yoni het volgende:
Op de minuut gelijk met freud, dus dan maar gaan voor de mooiste OP. Sorry zapper....
Voor de volgende keer: degene die de SC sluit, regelt ook een nieuwe SC... Staat in de ongeschreven FAQ van FOT.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:18 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Je krijgt de rest van dit SC de schuld als het regent.
Maar ik was inispiratielooschquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:21 schreef freud het volgende:
[..]
Voor de volgende keer: degene die de SC sluit, regelt ook een nieuwe SC... Staat in de ongeschreven FAQ van FOT.![]()
Prima johquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:18 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Je krijgt de rest van dit SC de schuld als het regent.
Hier in het westen mag het gieten, als het maar in het oosten van het land droog blijft. Overdag dan, `s avonds rond een uur of 0.00/1.00 mag het gaan onweren enzo.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:24 schreef Yoni het volgende:
[..]
Prima johIk heb sowieso regen besteld
Klussen als het regent is nl. erg bevredigend en een stuk minder frustrerend als klussen met zon en stralende blauwe luchten
doe ff normaal zegquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:32 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Hier in het westen mag het gieten, als het maar in het oosten van het land droog blijft. Overdag dan, `s avonds rond een uur of 0.00/1.00 mag het gaan onweren enzo.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:24 schreef Yoni het volgende:
[..]
Prima johIk heb sowieso regen besteld
Klussen als het regent is nl. erg bevredigend en een stuk minder frustrerend als klussen met zon en stralende blauwe luchten
Jij sloot hem niet... En MSN is geen onderdeel van fokquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:21 schreef freud het volgende:
[..]
Voor de volgende keer: degene die de SC sluit, regelt ook een nieuwe SC... Staat in de ongeschreven FAQ van FOT.![]()
je mag hier wel eens komen slapen. 9 hoog met onweer om de flatquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:41 schreef LekkerApart het volgende:
Ik slaap prima onder de meeste weersomstandigheden, alleen hitte is niet echt favoriet.
HM2 heeft een nieuwe SC geregeld, begrijpend lezenquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:40 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Jij sloot hem niet... En MSN is geen onderdeel van fok![]()
Foto`s maken van bliksemquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
je mag hier wel eens komen slapen. 9 hoog met onweer om de flat
Een openingspost om trots op te zijn. Dat mag je meer doen...quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:16 schreef freud het volgende:
* knip*
Zeur nietquote:
Ik kan me er niet druk om maken. *bakje leut inschenkt*quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:49 schreef freud het volgende:
[..]
HM2 heeft een nieuwe SC geregeld, begrijpend lezen. En nu weer zonnetje spelen
.
Je had mijn kerstverhaal moeten lezenquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een openingspost om trots op te zijn. Dat mag je meer doen...
quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:17 schreef freud het volgende:
[..]
Je had mijn kerstverhaal moeten lezen.
Wat doe jij met kerst 2007?quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:17 schreef freud het volgende:
[..]
Je had mijn kerstverhaal moeten lezen.
Ik noteer 'm alvast in de agenda...quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:44 schreef freud het volgende:
@Airwin: waarschijnlijk weer een kerstverhaaltje
Jaquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:44 schreef freud het volgende:
@P: had je hem gisteren moeten komen halen
Jij welquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:13 schreef An24 het volgende:
Gefeli Xil en Prubke![]()
![]()
(Straks kalender halen)Maar eerst eten en sporten, heb heerlijk uitgeslapen
![]()
^ WHZ ^quote:
je bent gewoon te langzaamquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Huh, is die andere nu alweer dichtOja, Mogguh
Doe es niet...quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gimme a break, ik heb vakantie..
Nah, ja soort van. Overmorgen maar weer terug naar het Noord-Oosten van het land..
Toch raar, die andere 340 dagen van het jaar zit ik er gewoon hoor en je hebt nooit eerder last van me gehad.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Doe es niet...Blijf weg uit mijn Noord-Oosten van het land
Ik heersch hier en ik wil geen Gele M&M in mijn zone. kksssttt
![]()
Komt omdat je tot zo pas maar een onbeduidend M&M-tje was, maar nu je het hoog van de daken gilt, wordt mijn Heersch-factor aangetastquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Toch raar, die andere 340 dagen van het jaar zit ik er gewoon hoor en je hebt nooit eerder last van me gehad.
Wat zie ik nou, wordt er gereld tussen "moeders"quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:14 schreef Ynske het volgende:dr word over ons gebabbeld in oud
![]()
[OUD] Modtopic
Op naar je dagelijkse 2 cliënten per dag? Ik mag vandaag ook even de verzorger voor m'n grootvader spelen... moet em even helpen met opstaan aankleden en naar de tandarts, dat gaat weer 2 uur duren voordat ik em in de taxi getild krijgquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:24 schreef Chanty het volgende:
Zo tenminste wel droog naar huis kunnen fietsenIk kwam echt nat aan vanochtend
gelukkig had ik een regenpak aan en hielden mijn schoenen het ook uit
Anders had ik de hele ochtend lopen soppen
nu ff bammetje naar binnen duwen en dan op naar de volgende
jupquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Op naar je dagelijkse 2 cliënten per dag? Ik mag vandaag ook even de verzorger voor m'n grootvader spelen... moet em even helpen met opstaan aankleden en naar de tandarts, dat gaat weer 2 uur duren voordat ik em in de taxi getild krijg
Naja, het komt allemaal tijdtechnisch niet helemaal lekker uit zeg maar. Wilde vandaag nog naar de kapper, moet nog wachten op iemand van de woningbouw die even de dakgootlekkage komt nakijken bij m'n ouders. En dat allemaal als ik even "gezellig" thuis bij m'n ouders op bezoek kom.. "quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
jupAltijd weer spannend waar je terecht komt, als geloof ik dat die plek van gisteren onverslaanbaar is
Succes met je opa, toch maar van genieten dat je hem kunt helpen
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Naja, het komt allemaal tijdtechnisch niet helemaal lekker uit zeg maar. Wilde vandaag nog naar de kapper, moet nog wachten op iemand van de woningbouw die even de dakgootlekkage komt nakijken bij m'n ouders. En dat allemaal als ik even "gezellig" thuis bij m'n ouders op bezoek kom.. ""
Dan begint het zo: "Zeg nu je toch thuis bent he?...."
Goh ik sta al versteld van de kitlens.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:01 schreef freud het volgende:
Hopla, 50e post in het 50e SC topic..
En de AF is ook voor een HEEL groot deel afhankelijk van je lenzen.
Voor zover een arme ex-student met 2 banen dat kanquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:58 schreef CocaColaLight het volgende:
Je hebt je geldboom al geplant?
Heldquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Woei, gelukt. Woningbouwmenneke is langs geweest, heb m'n haar laten kortwieken en m'n grootvader is bij de Tandarts geweest
Je goeie daad voor dit jaar is hiermee van het things to do lijstje gestreeptquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Woei, gelukt. Woningbouwmenneke is langs geweest, heb m'n haar laten kortwieken en m'n grootvader is bij de Tandarts geweest
Mja, dat heb ik zelf ook. Als ik zo oud mag worden als die twee vrouwtjes waar ik vandaag was: graag! Die hebben een levenslust en energie daar kan ik alleen maar respect voor hebbenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het is gelukkig nog allemaal gelukt binnen een middag. M'n grootvader belde al toen ik nog bij de kapper zat, dat de taxi er over 5 minuten zou zijn. Dus ik zeg even tegen dat juffie dat ze een beetje door moest knippen
Maar goed, ik denk dat er dit jaar nog een aantal tripjes op en neer naar het ziekenhuis vereist is voor m'n grootouders, dat heb je met ouderdom.. je kan er niks mee. Het liefst sterf ik voordat ik hulpeloos dement in m'n rolstoel zit en door anderen voorruit geduwd moet worden...![]()
En maar slijmen bij die oudjes zodat je in hun testament komtquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:05 schreef Chanty het volgende:
Vervelend wel, dat betaald kletsen en tussendoor poetsen
Ah nee, het was betaald poetsen en tussendoor kletsen he
Hoogtens van de trap hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het is gelukkig nog allemaal gelukt binnen een middag. M'n grootvader belde al toen ik nog bij de kapper zat, dat de taxi er over 5 minuten zou zijn. Dus ik zeg even tegen dat juffie dat ze een beetje door moest knippen
Maar goed, ik denk dat er dit jaar nog een aantal tripjes op en neer naar het ziekenhuis vereist is voor m'n grootouders, dat heb je met ouderdom.. je kan er niks mee. Het liefst sterf ik voordat ik hulpeloos dement in m'n rolstoel zit en door anderen voorruit geduwd moet worden...![]()
Die hebben toch geen geld meer over? Tegenwoordig verliezen ze alles aan die verpleegtertjes, tijdens het illegaal pokeren in het verzorgingstehuis...quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:24 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
En maar slijmen bij die oudjes zodat je in hun testament komt![]()
Of aan de hulpjes in de huishouding.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die hebben toch geen geld meer over? Tegenwoordig verliezen ze alles aan die verpleegtertjes, tijdens het illegaal pokeren in het verzorgingstehuis...
nee ik ben niet zoals jijquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:24 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
En maar slijmen bij die oudjes zodat je in hun testament komt![]()
wees maar niet bang, mijn geld gaat op aan huur en eten.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:30 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Of aan de hulpjes in de huishouding.
Het gaat nu wel opvallen als Chanty binnenkort in het "meld hier je fotografische aankopen" topic post
Kan ik beter drie weekjes wachtenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik weet nog een leuk ideetje Chanty, ga je overal langs en zeggen dat je vandaag jarig bent, krijg je misschien nog een leuk zakcentje
Boeiuh, je hebt toch elke dag andere klanten. Dus dan kun je het best doen..quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kan ik beter drie weekjes wachtenAlleen heb ik die dag vrij
Goh en volgende week ben ik weer jarigquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Boeiuh, je hebt toch elke dag andere klanten. Dus dan kun je het best doen..
Zet je een feestmuts op, die mensen zijn toch te dement om zulke dingen te onthouden..quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Goh en volgende week ben ik weer jarig
quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zet je een feestmuts op, die mensen zijn toch te dement om zulke dingen te onthouden..
Sorry, maar ik zit er niet om demente mensen te helpen. Het is wel de bedoeling dat je nog een IQ-test doorstaat met een score van boven de 100 natuurlijkquote:
Ik doelde er meer op dat ze je een baan geven waar je mensen niet kaal kunt plukkenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zit er niet om demente mensen te helpen. Het is wel de bedoeling dat je nog een IQ-test doorstaat met een score van boven de 100 natuurlijk
schijnt erg vermoeiend te zijnquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:55 schreef Ynske het volgende:
Goed P, lekekr aan de conditie
ik ga zometeen voor t eerste spinning doen![]()
![]()
sssst. ik weet tquote:
Ik vind alles in een sportschool demotiverend. Ik wil iets waar ik kan winnenquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
sssst. ik weet t
maar fitessen alleen aan de apparaten is voor mij behoorlijk demotiverend
tis een proefles, dus we zullen wel zien
zekers, wil weer gaan hockeyen, maar dan moet ik eerst mijn conditie weer wat opveiselen na die operatiequote:Op donderdag 5 juli 2007 18:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik vind alles in een sportschool demotiverend. Ik wil iets waar ik kan winnen![]()
dank jequote:Maar succes
Jij ging toch sporten vanavond?quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:42 schreef PdeHoog het volgende:
ZoMijn lichamelijke oefening voor vandaag heb ik ook weer gehad
Laatste pakken laminaat liggen bij Yoni thuis boven vijf trappen op
Ik heb het een keer geprobeerd om er twee tegelijk te dragen
Was een eenmalige exercitie
quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:56 schreef CocaColaLight het volgende:
Veel plezier morgen met je spierpijn
gevalletje no pain no gain
Whehehehe....al eens tig pakken laminaat gesjouwdquote:
Je weet toch wel dat het niet om het zweet gaat hequote:Op donderdag 5 juli 2007 19:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehe....al eens tig pakken laminaat gesjouwdEr liep net zoveel zweet van me af als dat ik normaal gesproken in de sportschool verlies
quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:58 schreef freud het volgende:
Soms lees je interessante dingen:
[afbeelding]
bron: Massage voor dummies
Ik tilde altijd 36 pakken tegelijk.....quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehe....al eens tig pakken laminaat gesjouwdEr liep net zoveel zweet van me af als dat ik normaal gesproken in de sportschool verlies
quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:02 schreef An24 het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat het niet om het zweet gaat he![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:53 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Ik tilde altijd 36 pakken tegelijk.....
Da's niet goed hequote:Op donderdag 5 juli 2007 20:53 schreef Ynske het volgende:
llo
ben weer terug
fietsen was geen probleem, staand fietsen ook niet
stuur vasthouden wel
pols kraakt nu met iedere beweging en doet pijn.
ik mag niet meer mee komen doen
is misschien wel een optie, maar zo alleenquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's niet goed heJe moet ff kijken of je iets kan vinden waarbij je je pols niet belast. Heb je wel eens aan de loopband gedacht?
Crosstrainer heb ik 1x geprobeerd, maar kreeg ik niet echt voor elkaarquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
is misschien wel een optie, maar zo alleen
ze zeiden ook al dat zon crosstrainer misschien iets was.
ik baalde iig best wel, maar zie wel in dat t echt niet goed is
hier kun je alleen muziek luisteren, en je kijkt de zaal in.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Crosstrainer heb ik 1x geprobeerd, maar kreeg ik niet echt voor elkaarIk vind de loopband icm hartslag-meter wel lekker
Gewoon goeie agressieve muziek op en lekker flink doorstappen
of Top Gear gaan kijken en bijna van de band af donderen omdat je moet lachen
Ik heb een iPod Video. Die gebruik ik meestal. Heeft als voordeel dat je dus ook film kunt kijken en zo. En ja, je hoort nog wel vaag de muziek van de sportzaal zelf erdoorheen, maar da's een kwestie van een tactische lokatie zoeken ergens tussen alle speakers inquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier kun je alleen muziek luisteren, en je kijkt de zaal in.
daarnaast kan iedereen die binnenkomt je zo zien staan![]()
dat vind ik dan weer net iets minder
maar t is een goeie tip, die ik even in mijn achterhoofd ga houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |