't Is hier van alles... Vooral onbetrouwbaar dus...quote:
WHZ ik gebruik ook NOD32 prima progje.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:52 schreef Kremers het volgende:
[..]
Uit tests blijkt dat gratis virusscanner best vaak wat doorlaten. Een goede virusscanner kost geld, maar hoeft niet duur te zijn. Toen ik nog Winodws gebruikte, gebruikte ik NOD32 van Eset, erg goed en neemt niet veel recources in beslag.
Mja...plu...die moet ik ook nog ff regelen. Die van mij zijn gesneuveld op vakantiequote:Op maandag 2 juli 2007 13:26 schreef ..zapper het volgende:
Met plu op tvp doet.
Was idd maar 1 weekje wegquote:Op maandag 2 juli 2007 13:52 schreef Ynske het volgende:
Ben je nu maar 1 weekje weggeweest P? of is die tijd zo snel omgevlogen
Gebruik ik ook sinds kort. Is de helft goedkoper dan Symantec, is retesnel en, wellicht het meest belangrijke punt, neemt veel minder van je werkgeheugen en HDD ruimte in.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:22 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
WHZ ik gebruik ook NOD32 prima progje.![]()
nee dank je, heb geen zin in fastfoodquote:
Heerlijk idd, welke virussen vraag je je dan af..quote:
tijd teveel?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:29 schreef freud het volgende:
Pff, nummer 49 alweer. Het moet wel een hele goeie SC worden hoor! 49=72. En iedereen weet dat zeven een geluksgetal is (lucky seven)! Het kwadraat is dus nog meer fun! En iedereen weet dat een kwadraat nooit negatief is!
Kortom: wordt weer een dolle boel.
tevens tvp
toch maar naar ffquote:Op maandag 2 juli 2007 14:47 schreef ..zapper het volgende:
En tussen je tabbladen switchen moet met Ctrl-Shift-[ en ]. Ik heb hem maar weer afgesloten.
En het is geen hint als zelfs virusmakers je OS links laten liggen?quote:
Ignorance is a bliss toch?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:56 schreef freud het volgende:
[..]
En het is geen hint als zelfs virusmakers je OS links laten liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |